Półmetek Open’era za nami. Świetna zabawa trwa, a pogoda jest równie gorąca, co atmosfera, która tutaj panuje! Jak zwykle Wasza obecność dopisała – za co bardzo dziękujemy! Poniżej przedstawiamy fotorelacje z tego wydarzenia. Nie zapomnijcie również zajrzeć do naszej strefy.
Orange Flex po raz kolejny przygotował wakacyjne niespodzianki dla użytkowników. Na specjalną ofertę mogą też liczyć nowi klienci, którzy w tym czasie aktywują numer w aplikacji.
Przez całe lato, w każdy piątek, w zakładce „Odkryj” w aplikacji pojawi się wakacyjny rebus. Wystarczy odgadnąć hasło i wpisać je w pole „Kody promocyjne” by odebrać nagrodę. Każdy tydzień to nowa niespodzianka, która pozwoli na jeszcze lepsze przeżywanie wakacyjnych przygód. Pierwszy rebus pojawi się w aplikacji już dziś 1 lipca, około godziny 17:00.
Lato to idealny moment na dołączenie do Orange Flex. Od 5 lipca osoby przenoszące numer od innych operatorów będą mogły korzystać z Orange Flex przez 3 miesiące za 1 zł miesięcznie. Wystarczy wpisać kod SIEMAFLEX podczas aktywacji usługi, przed wyborem metody płatności. Promocja dotyczy dowolnego planu komórkowego. Oznacza to, że przez trzy miesiące można korzystać nawet z najwyższego planu z pakietem 150 GB i dostępu do sieci 5G za symboliczną złotówkę miesięcznie.
Orange Flex ma również niespodziankę dla fanów dalekich podróży. Na użytkowników czekają w Klubie Flex indywidualne kody na promocyjne pakiety danych w roamingu poza Unią Europejską. Wśród krajów m.in. Turcja, Gruzja, Izrael, czy Chiny.
Więcej o Orange Flex i wakacyjnej promocji na flex.orange.pl
Jak aktywować numer w Orange Flex: https://www.youtube.com/watch?v=0Gok7JXT1Sg
Już 16 raz poznaliśmy laureatów Ranking Odpowiedzialnych Firm (ROF). Orange Polska zajął pierwsze miejsce w kategorii „telekomunikacja, technologia, media i rozrywka” oraz drugie miejsce w zestawieniu ogólnym.
Ranking Odpowiedzialnych Firm należy do najbardziej cenionych konkursów dla firm, w których oceniana jest społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwoju. Organizatorzy dokładnie „prześwietlają” wpływ firmy na środowisko, społeczność lokalną i gospodarkę, kwestie pracownicze oraz relacje z dostawcami. Kompleksowej ocenie poddana jest też polityka CSR i podejmowane działania. Nie wystarczy zadeklarować, co się robi. Firma musi to udowodnić, dostarczając konkretne przykłady działań.
W tym roku do rankingowej weryfikacji przystąpiło ponad 100 firm. Tylko 70 zakończyło ten proces sukcesem, natomiast 60 udało się uzyskać ponad 50 pkt., co oznaczało, że zakwalifikowały się do rankingu. Maksymalna liczba punków wynosiła 100. W tym roku lider rankingu - ING Bank Śląski uzyskał 98 punktów.
Najlepsi z najlepszych
Z roku na rok - wraz z rosnącą rolą CSR w Polsce - rośnie poziom trudności. To sprawia, że nawet dla firm zaawansowanych w realizację strategii zrównoważonego rozwoju, wynik nie jest oczywisty. Tym bardziej cieszy nas fakt, że od początku rankingu znajdujemy się w gronie liderów.
Podsumowując punktację ze wszystkich 16 lat - wspólnie z firmą DB Schenker zajmujemy pierwsze miejsce. Znajdujemy się też w gronie 7 firm, które startują w rankingu od początku. Przygodę z ROF zaczynaliśmy jeszcze jako Telekomunikacja Polska. Łącznie w historii rankingu brało udział 250 firm. To przedsiębiorstwa najbardziej zaawansowane na polskim rynku w zakresie jakości zarządzania zrównoważonym rozwojem.
Odpowiedzialność wpisana do strategii
Idea społecznej odpowiedzialności biznesu z powodzeniem może być stałym elementem zarządzania, sposobem w jaki firma prowadzi działalność, kształtuje relacje z klientami oraz buduje zaangażowanie i lojalność pracowników. Aby tak się stało, CSR powinien stać podstawą strategii biznesowej i procesów zarządzania, fundamentem jej kultury organizacyjnej. Nieskromnie powiem, że jesteśmy przykładem dokładnie takiego podejścia. „Odpowiedzialność” jest jednym z filarów naszej strategii .Grow.
***
Autorami rankingu są prof. Bolesław Rok z Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu Akademii Leona Koźmińskiego oraz Jarosław Horodecki, analityk. Partnerem ROF 2022 jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za przegląd odpowiedzi - Deloitte, natomiast partnerem medialnym jest Dziennik Gazeta Prawna.
Komentarze
Fajne wydarzenie, szkoda że tylko trochę pogoda przeszkadza. Ale widzę że jest epicko. Szkoda że nr PESEL już nie ten i że nie ma się już tego powera co 10 lat temu ?
Odpowiedz