;

Odpowiedzialny biznes

Potrzeba matką wynalazku, czyli jak projektujemy nasze rozwiązania (0)

Marta Cieślak-Krajewska

23 października 2013

Potrzeba matką wynalazku, czyli jak projektujemy nasze rozwiązania
0

Cześć,

w ubiegłym tygodniu zawitaliśmy z blogową kamerą do Łodzi, gdzie trwa Festival Designu. Dlaczego właśnie tam? Zobaczcie:

PlayWyłącz głos

Jeśli mieszkacie w Łodzi lub okolicach namawiam Was do odwiedzenia wystawy Deep Need|empatia i projektowanie, na której prezentujemy nasze rozwiązanie. Zresztą cały festiwal jest wart uwagi. Polecam 🙂

Ciekawa jestem, co sądzicie o naszej misie?

Udostępnij: Potrzeba matką wynalazku, czyli jak projektujemy nasze rozwiązania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Wirtualna Polska ma nowego właściciela (0)

Wojtek Jabczyński

23 października 2013

Wirtualna Polska ma nowego właściciela
0

Właśnie sprzedaliśmy Wirtualną Polskę. Za 375 mln zł kupiła ją spółka O2. Zapowiada się ciekawe połączenie wśród portali. Umowa ma charakter warunkowy i wymaga zgody UOKiK. Spodziewamy się, że finalizacja transakcji nastąpi w pierwszym kwartale 2014 roku. Sprzedając WP zależało nam, aby wybrać firmę, która zagwarantuje jej rozwój. Jestem przekonany, że to sie uda. Koleżankom i kolegom z WP życzę wszystkiego dobrego.

f16909265ac003ee096c2c862cb98e1c12d

Udostępnij: Wirtualna Polska ma nowego właściciela
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

Wyniki lepsze od oczekiwań (0)

Wojtek Jabczyński

22 października 2013

Wyniki lepsze od oczekiwań
0

Możecie już zobaczyć wyniki Orange Polska za trzeci kwartał i z satysfakcją muszę powiedzieć, że są lepsze niż oczekiwał rynek i analitycy. Świadczy to m.in. o tym, że nowa strategia już zaczęła przynosić rezultaty. Nie bez powodu zrobiłem dla Was weekendowy konkurs dotyczący nju mobile i Orange Open, bo fajnie pokazują, co udało się nam zrobić. Liczba klientów nowej marki skoczyła do 203 tys., czyli przez 3 miesiące zyskaliśmy ich 123 tys. Flagowa oferta konwergentna ma już 211 tys. klientów. To wzrost kwartał do kwartału o 69 proc. Przeskoczyliśmy też 15 mln klientów telefonii komórkowej i mamy coraz lepszy wynik MNP. Spowolniliśmy kolejny raz nieunikniony spadek klientów telefonii stacjonarnej, co bez wątpienia jest sukcesem. Nie zrobiliśmy niestety postępu w stacjonarnym dostępie do Internetu i tutaj rzeczywiście walka z kablówkami jest trudna. Więcej o wynikach przeczytacie tutaj. A teraz rozstrzygnięcie konkursu. Nikt nie trafił dokładnie w punkt, ale najbliżej byli: Jamessz z nju mobile i Mike278 z Orange Open. Gratuluję i proszę o kontakt email.

8db3949ebaa3401a2ba35b81ebd219f1d0a

Udostępnij: Wyniki lepsze od oczekiwań
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej