Odpowiedzialny biznes

Potrzeba matką wynalazku, czyli jak projektujemy nasze rozwiązania (0)

Marta Cieślak-Krajewska

23 października 2013

Potrzeba matką wynalazku, czyli jak projektujemy nasze rozwiązania
0

Cześć,

w ubiegłym tygodniu zawitaliśmy z blogową kamerą do Łodzi, gdzie trwa Festival Designu. Dlaczego właśnie tam? Zobaczcie:

PlayWyłącz głos

Jeśli mieszkacie w Łodzi lub okolicach namawiam Was do odwiedzenia wystawy Deep Need|empatia i projektowanie, na której prezentujemy nasze rozwiązanie. Zresztą cały festiwal jest wart uwagi. Polecam 🙂

Ciekawa jestem, co sądzicie o naszej misie?

Udostępnij: Potrzeba matką wynalazku, czyli jak projektujemy nasze rozwiązania
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Wirtualna Polska ma nowego właściciela (0)

Wojtek Jabczyński

23 października 2013

Wirtualna Polska ma nowego właściciela
0

Właśnie sprzedaliśmy Wirtualną Polskę. Za 375 mln zł kupiła ją spółka O2. Zapowiada się ciekawe połączenie wśród portali. Umowa ma charakter warunkowy i wymaga zgody UOKiK. Spodziewamy się, że finalizacja transakcji nastąpi w pierwszym kwartale 2014 roku. Sprzedając WP zależało nam, aby wybrać firmę, która zagwarantuje jej rozwój. Jestem przekonany, że to sie uda. Koleżankom i kolegom z WP życzę wszystkiego dobrego.

f16909265ac003ee096c2c862cb98e1c12d

Udostępnij: Wirtualna Polska ma nowego właściciela
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Sieć

Wyniki lepsze od oczekiwań (0)

Wojtek Jabczyński

22 października 2013

Wyniki lepsze od oczekiwań
0

Możecie już zobaczyć wyniki Orange Polska za trzeci kwartał i z satysfakcją muszę powiedzieć, że są lepsze niż oczekiwał rynek i analitycy. Świadczy to m.in. o tym, że nowa strategia już zaczęła przynosić rezultaty. Nie bez powodu zrobiłem dla Was weekendowy konkurs dotyczący nju mobile i Orange Open, bo fajnie pokazują, co udało się nam zrobić. Liczba klientów nowej marki skoczyła do 203 tys., czyli przez 3 miesiące zyskaliśmy ich 123 tys. Flagowa oferta konwergentna ma już 211 tys. klientów. To wzrost kwartał do kwartału o 69 proc. Przeskoczyliśmy też 15 mln klientów telefonii komórkowej i mamy coraz lepszy wynik MNP. Spowolniliśmy kolejny raz nieunikniony spadek klientów telefonii stacjonarnej, co bez wątpienia jest sukcesem. Nie zrobiliśmy niestety postępu w stacjonarnym dostępie do Internetu i tutaj rzeczywiście walka z kablówkami jest trudna. Więcej o wynikach przeczytacie tutaj. A teraz rozstrzygnięcie konkursu. Nikt nie trafił dokładnie w punkt, ale najbliżej byli: Jamessz z nju mobile i Mike278 z Orange Open. Gratuluję i proszę o kontakt email.

8db3949ebaa3401a2ba35b81ebd219f1d0a

Udostępnij: Wyniki lepsze od oczekiwań
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej