Odpowiedzialny biznes

Powstaje Fundacja 10 Kwietnia

Tomasz Sulewski Tomasz Sulewski
21 kwietnia 2010
Powstaje Fundacja 10 Kwietnia

Społeczna odpowiedzialność biznesu, jak sami wiecie, bywa czasem pustym hasłem, którego niektóre firmy używają, żeby wykazać się przed klientami tym, że robią coś ważnego. Zdarzają się jednak takie sytuacje, kiedy rzeczywistość mówi "sprawdzam!". Takim wydarzeniem była katastrofa pod Smoleńskiem. W jej wyniku zginęli ludzie odgrywający ważną rolę w życiu publicznym naszego kraju. Ale przecież te osoby to nie tylko oficjele i urzędnicy - to także, a może przede wszystkim, matki i ojcowie. Tragedia, która dotknęła całą Polskę, przede wszystkim odbija się na ich dzieciach. To właśnie z troski o ich los zrodził się pomysł powołania Fundacji 10 Kwietnia.

Inicjatywa ta ma w założeniu skupiać polskich przedsiębiorców, dużych i małych, którzy pomogą wspierać w pierwszej kolejności dzieci i uczącą się młodzież, którzy w katastrofie stracili rodziców lub opiekunów. Zgodnie z założeniami Fundacji, w miarę dostępności środków, będzie ona mogła swoją opieką obejmować także kolejne dzieci, których rodzice zginęli tragicznie.

W tej chwili akces do grona Fundatorów-Założycieli już potwierdzili: Asseco Poland, Auchan Polska, BZ WBK, Canal+, Fiat Group, Grupa ITI / TVN / Onet, Impel, Kulczyk Holding, Netia, P4 / Play, Pekao SA, PGE, PGNiG, Philip Morris, PKN Orlen, PKO BP, Powszechny Zakład Ubezpieczeń, TAURON Polska Energia i Telekomunikacja Polska / Orange, jednak wciąż pojawiają się kolejne firmy, które deklarują gotowość przystąpienia do współpracy.

Więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronie www.fundacja10kwietnia.pl, lub pod numerami telefonów 800 10 04 10 oraz 22 654 05 44.

Komentarz jest chyba niepotrzebny. Naprawdę cieszę się, że w tych trudnych momentach firmy - na co dzień nie zawsze w idealnych stosunkach - potrafią wspólnie pokazać, co oznacza odpowiedzialność.


Oferta

Abonamentowe Delfin, Pelikan i Pantera

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
21 kwietnia 2010
Abonamentowe Delfin, Pelikan i Pantera

Medialne przecieki, których tym razem nie udało się uniknąć sprawiły, że zanim mogłem dziś powiedzieć o wprowadzeniu nowej oferty abonamentowej, niektórzy z was sporo o niej wiedzą. Dajemy pierwszą na polskim rynku tak wyraźnie segmentowaną ofertę, która odpowiada na różne potrzeby klientów. Wystarczy zastanowić się co potrzebujemy najbardziej i wybrać. Delfin dla osób lubiących dużo rozmawiać, Pelikan dla fanów SMS-owania i pisania na portalach społecznościowych, a Pantera dla ceniących bycie stale online. W abonamentach zaszyliśmy bezkonkurencyjne bonusy: do 6000 minut na połączenia z 5 wybranymi numerami w Orange lub stacjonarnych, do 5000 SMS-ów do Orange i nielimitowany dostęp do mobilnego Facebooka oraz innych serwisów społecznościowych, a także do 1 GB na połączenia z internetem w telefonie. Moim zdaniem właśnie ta różnorodność będzie decydowała o sukcesie. Na koniec zwracam uwagę na kultowe 29 gr/min, które nie jest już tylko w promocji, ale jako standard. Szczegóły oferty wkrótce na www.orange.pl, a na stronach Biura Prasowego zamieścimy materiały z konferencji prasowej, którą zaczynamy o 11.00.

taryfa liczba minut do wszystkich sieci liczba numerów do wyboru (w Orange i stacjonarnych) oraz liczba minut na połączenia cena za minutę poza abonamentem do wszystkich sieci

(bez Play i Polsatu Cyfrowego)

cena abonamentu
Delfin 40 40 1 numer

1200 minut

49 gr 29 zł
Delfin 60 60 2 numery

2400 minut

49 gr 39 zł
Delfin 150 150 5 numerów

6000 minut

29 gr 59 zł
Delfin 225 225 5 numerów

6000 minut

29 gr 79 zł
Delfin300 300 5 numerów

6000 minut

29 gr 99 zł

 

taryfa liczba minut do wszystkich sieci pakiet

na transmisję danych

bezpłatny dostęp do hotspotów dodatkowe minuty do Orange cena za minutę poza abonamentem do wszystkich sieci (bez Play i Polsatu Cyfrowego) cena abonamentu
Pantera 150 150 0,2 GB tak - 29 gr 59 zł
Pantera 300 300 1 GB tak - 29 gr 99 zł
Pantera 750 750 1 GB tak 250 29 gr 199 zł
Pantera iPhone 500 500 1 GB tak - 29 gr 149 zł

 

taryfa liczba minut do wszystkich sieci pakiet

SMS-ów

do Orange

dostęp do wybranych serwisów społecznościo-wych cena za minutę poza abonament-em do wszystkich sieci (bez Play i Polsatu Cyfrowego cena abonamentu
 

Pelikan 40

 

40 100 płatny 49 gr 29 zł
 

Pelikan 60

 

60 300 bezpłatny 49 gr 39 zł
 

Pelikan 150

 

150 1000 bezpłatny 29 gr 59 zł
 

Pelikan 225

 

225 5000 bezpłatny 29 gr 79 zł


Odpowiedzialny biznes

Co się stało z Barcą?

Jarosław Konczak Jarosław Konczak
21 kwietnia 2010
Co się stało z Barcą?

Co się dzieję? Tak przez większość meczu pytali siebie kibice Barcelony na całym świecie. Tak słabo, bez pomysłu grającej Dumy Katalonii nie widzieliśmy nie tylko od miesięcy, ale chyba też od lat. I chyba w tym, a nie tylko w znakomitej grze Interu trzeba upatrywać to co stało się wczoraj na stadionie w Mediolanie. I można zwalać to na kilkunastogodzinną  podróż autobusem Katalończyków i przemęczenie po ostatnich meczach, jak jednak wytłumaczyć brak pomysłu w ataku, albo bronienie się dwójką albo trójką przeciwko Mediolańczykom. Podczas gdy Barca atakowała na polu karnym przeciwko często niemal całej jedenastce Interu, to Włosi (choć trudno nazwać Inter - Włochami),  to Inter przy konstruowaniu akcji ofensywnych spotykał opór najwyżej kilku zawodników, a reszta gdzie ...? 3 do 1 wydaje się więc  najniższym wymiarem kary, choć pozostaje pytanie za co ta kara? Za to, że w ostatnich miesiącach Barca to był klub prezentujący najpiękniejszy football, a Messi był piłkarzem już XXII a XXI wieku?

Choć taki wynik niesie dla nas też dobrą informację.  Na Nou Camp mecz jaki nas czeka będzie prawdziwą piłkarską ucztą. A tam wszystko jest możliwe. Barca już to pokazała przegrywając w sezonie 1999/2000 z Chelsea na wyjeździe 3 do 1 i wygrywając u siebie później 5 do 1. Josep Guardiola będzie miał jednak trudniejsze zadanie. Bo katalońskie "oblężenie Częstochowy" napotka na włoski mur, który w 90 minut wcale nie musi skruszyć.

Scroll to Top