;

Odpowiedzialny biznes

Prelegenci czyli co oni wiedz膮 o internetach (0)

Redakcja Bloga

9 lipca 2013

Prelegenci czyli co oni wiedz膮 o internetach
0

Prowadz膮cy i prelegenci to osoby doskonale znane w blogosferze / vlogosferze, ich zawodowe „偶yciorysy” przedstawiamy raczej proforma 馃槈

Micha艂 G贸recki

e15deead827f15a6e541d7206a3bcbcd0f4

Trener, bloger, przedsi臋biorca. Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W bran偶y reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmowa艂 si臋 przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzy艂 strategi臋 obecno艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych dla takich marek jak Colgate, 呕ywiec-Zdr贸j, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobi艣cie nadzorowa艂 projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, Nivea, czy Playboy. Jego publikacje dotycz膮ce medi贸w cyfrowych pojawia艂y si臋 w prasie (Brief, MMP), na blogach bran偶owych i serwisach takich jak gazeta.pl.
Pasjonat komunikacji mi臋dzyludzkiej, nowych technologii i medi贸w. Prowadzi艂 liczne zaj臋cia dotycz膮ce marketingu i promocji w organizacji pozarz膮dowych. Od 2 lat wsp贸lnie z Proto.pl, prowadzi regularne szkolenia z zakresu kszta艂towania wizerunku w mediach spo艂eczno艣ciowych, budowy strategii a tak偶e warsztaty praktyczne z tego zakresu.
W艂a艣ciciel sklepu internetowego koszulkowo.com.
Natalia Hatalska

2a89a7e8adbf0d7839434dd597b9acf0961

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Absolwentka Uniwersytetu Gda艅skiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka presti偶owego programu Joseph Conrad Scholarship studiowa艂a r贸wnie偶 w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik dzia艂u komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcze艣niej zajmowa艂a stanowisko mened偶era ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet.
Obecnie wsp贸艂pracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomys艂odawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych dzia艂aniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Juror w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Cz艂onek Rady Marek w konkursie Superbrands.
Cz艂onek Creative Communication Cluster. Cz艂onek Rady Ekspert贸w Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Autorka bloga po艣wi臋conego reklamie hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wp艂ywowych blog贸w w Polsce. Wyk艂ada w SGH w Warszawie, na UG oraz w SWPS.
Bartosz Idzikowski

abcdc698ae6a476d38d055d76749c3572bc
Dzie艅 zaczyna od czarnej kawy i zebrania graficznych inspiracji. P贸藕niej wciela w 偶ycie regu艂臋 10000 godzin Malcolma Gladwella jako partner i webdesigner w agencji interaktywnej WhyBlack. Przyznaje si臋 do pracoholizmu. Nie pracuje z przymusu. Praca to efekt jego zami艂owa艅 i pasji. Wsp贸艂tworzy bloga studiumprzypadku.com, walczy z trollami, hejterami i g艂upot膮 w sieci, przy pomocy rzepazpa藕dzierzem.natemat.pl. Przyznaje si臋 do 50% udzia艂贸w w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Bloger贸w.
Tomasz Kud艂a

3eaa272e45ea913126929e964814276d27c

Za swoich bliskich przyjaci贸艂 uwa偶a sarkazm i ironi臋. Potrafi odr贸偶ni膰 Bauhaus od De Stijl i Eamesa od Jacobsena. Nie musi pracowa膰, bo 24/7 robi rzeczy, kt贸re lubi. Nie przepada za go艂膮 bab膮 w reklamie i zdaniem: 鈥淚naczej si臋 nie da鈥. Na co dzie艅 stara si臋 pokazywa膰, 偶e si臋 da, w tekstach pisanych na studiumprzypadku.com – blogu o komunikacji w nowych mediach, nagrodzonym w konkursie Blog Day 2012. G艂upot臋 stara si臋 krytykowa膰, a m膮dro艣膰 chwali膰 na rzepazpa藕dzierzem.natemat.pl. Przyznaj臋 sie do 50% udzia艂贸w w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Bloger贸w.
Beata Marek

96da350c2c3efd9035a0f2c095b3840c8b6

Specjalizuje si臋 w prawie nowych technologii ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem prawa IT, prawa w艂asno艣ci intelektualnej, ochrony danych osobowych i tajemnic prawnie chronionych oraz prawa kontraktowego. Posiada ponad 4-letnie do艣wiadczenie m.in. w obszarze cyberprzest臋pczosci, cyberzagro偶e艅 oraz bezpiecze艅stwa informacji. Zajmuje si臋 przede wszystkim szacowaniem ryzyka prawnego (ocena zgodno艣ci) oraz obs艂ug膮 prawn膮 projekt贸w jak i ca艂ych sp贸艂ek z sektora Technologii, Medi贸w i Telekomunikacji.
Aktywnie dzia艂a w ISSA Polska 鈥 Stowarzyszeniu do spraw Bezpiecze艅stwa System贸w Informacyjnych, Cloud Security Alliance Polska, Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrze艅, a tak偶e International Cyber Threat Task Force. Redaktor Naczelna kwartalnika naukowego 鈥濸rzegl膮d Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review鈥.
Jest tak偶e autork膮 bloga dla przedsi臋biorc贸w i programist贸w 鈥 cyberlaw.pl

 

Pawe艂 Opydo

034655674bcbd8a618eee16286c3e5696b0

Bloguje od jakich艣 7 lat pod r贸偶nymi szyldami, obecnie na Zombie Samurai – blogu, kt贸rego nazwa, jak sam przyznaje, nie ma sensu. W dzie艅 pracuj臋 nad projektem Ding.pl w portalu Interia.pl, po godzinach robi takie rzeczy jak ReadingList.pl albo FromKRK.pl.
Jest przekonany, 偶e jego blog jest naj艂adniejszy w Polsce. Regularnie pisze i m贸wi woko艂o co zrobi膰, aby blogi by艂y 艂adniejsze, dzi臋ki czemu dorobi艂 si臋 艂atki hejtera. Sam si臋 za takiego nie uwa偶a. Wi臋cej jego m膮dro艣ci mo偶ecie przeczyta膰 na fb.com/pOpydo.
Micha艂 Sadowski

3755b6e433558e9f2fa10dd0313689fbb5d

Pomys艂odawca i Prezes Zarz膮du Brand24. Przedsi臋biorca internetowy z 10-letnim do艣wiadczeniem. Wsp贸艂tw贸rca popularnych polskich serwis贸w odwiedzanych ka偶dego miesi膮ca przez ponad 2 miliony internaut贸w. Wybrany najlepszym polskim przedsi臋biorc膮 internetowym w mi臋dzynarodowym konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Prelegent na najwi臋kszych polskich imprezach bran偶owych takich jak Kongres Dyrektor贸w Marketingu, Interent Beta, Social Media Day, czy Blog Forum Gda艅sk. Mentor cyklu imprez Startup Weekend oraz w Inkubatorze Naszej Klasy. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk zwi膮zanych z Internetem. Autor bestselerowej ksi膮偶ki „Rewolucja Social Media”, sprzedanej w nak艂adzie kilku tysi臋cy sztuk i wydanej przez Helion/OnePress. Absolwent studi贸w magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarz膮dzania Politechniki Wroc艂awskiej.

Kacper Szczepanowski

94adabc5eaec24193b8b82e201ea42617ee

Digital Marketing Manager @ Wunderman (Y&R Brands). Odpowiedzialny za strategie klient贸w agencji w nowych mediach ze szczeg贸lnym naciskiem na media spo艂eczno艣ciowe, mobile i wideo. Troch臋 geek, bywa obcesowy, zazwyczaj w dobrej wierze.

Pawe艂 Tkaczyk

da7de3553496a41c97725a814042d7ec6a5

Jak sam twierdzi 鈥 zarabia na 偶ycie opowiadaniem historii. Buduje silne marki 鈥 pracuje m.in. z Agor膮, Grup膮 Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsi臋biorstwom 鈥 jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli si臋 wiedz膮 鈥 pisz臋 blog o budowaniu marki, pope艂ni艂 dwie ksi膮偶ki: 鈥瀂akamarki marki鈥 i 鈥濭rywalizacja鈥, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media鈥 Kocha literki niemal w ka偶dej 鈥 poza Comic Sans 鈥 formie.
Karol Wnukiewicz

a8a8c3e77088495a8376a30d8de374d85c5

Absolwent studi贸w magisterskich kierunku Informatyka na Wydziale Informatyki i Zarz膮dzania Politechniki Wroc艂awskiej. Uko艅czy艂 tak偶e Blekinge Tekniska H枚gskola w Szwecji, gdzie zdoby艂 tytu艂 Master of Science na kierunku Software Engineering. Od 11 lat zwi膮zany z bran偶膮 internetow膮. Dyrektor ds. technicznych Grupa Pino Sp. z o.o. Wsp贸艂tw贸rca i za艂o偶yciel takich serwis贸w jak Brand24.pl, Patrz.pl, Sfera-Finansow.pl, Endorsio.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Livesite.pl i innych. Z wykszta艂cenia i zami艂owania programista i projektant aplikacji internetowych. Czynnie uprawia koszyk贸wk臋, snowboard, od niedawna raczkuje w surfingu, a we wrze艣niu 2013 planuje przebiec wroc艂awski maraton.

Udost臋pnij: Prelegenci czyli co oni wiedz膮 o internetach
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jeste艣 cz艂owiekiem wybieraj膮c Dom. wybierz ikon臋
prosz臋 zaznaczy膰 zgod臋

;

Odpowiedzialny biznes

Program – czyli kto, kiedy i o czym (0)

Redakcja Bloga

9 lipca 2013

Program – czyli kto, kiedy i o czym
0

Minuta po minucie, czyli kto i o kt贸rej prowadzi panel i warsztaty na kt贸rych warto by膰 na Orange Blog Talks.

13.00 鈥 13.05
Powitanie / wydarzenie poprowadz膮: Micha艂 Sadowski i Karol Wnukiewicz, Bitsy Boys & Brand24.pl

13.05 鈥 13.35
S艂awa, Piniondze, Gratisy i Sex 鈥 Bloger jako marka osobista / Pawe艂 Tkaczyk

13.40 鈥 14.10
Redesign bloga. Jak projektowa膰, 偶eby nie bola艂o? / Pawe艂 Opydo, ZombieSamurai.pl

14.10 鈥 14.40
Przerwa kawowa

922af4d240d59d4c734f6adb1d9e701caaf

14.40 鈥 15.10
Real Time Marketing 鈥 Dobrze wykorzystane momenty w promocji bloga / Micha艂 G贸recki, Michal-Gorecki.pl

15.15 鈥 15.45
Bloger pod ochron膮. Jak egzekwowa膰 prawo autorskie w mediach spo艂eczno艣ciowych i blogosferze? / Beata Marek, cyberlaw.pl, IT&IP Lawyer

15.50 鈥 16.20
Ten ca艂y EdgeRank. Pu艂apki medi贸w spo艂eczno艣ciowych w blogowaniu / Kacper Szczepanowski, Agencja Wundermann

16.25 鈥 17.15
Lunch

17.20 鈥 18.05
Warsztat I: Transmedia storytelling. Kreatywne opowie艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych w praktyce. / Natalia Hatalska, Hatalska.com
Warsztat II: Sk膮d ten dym? Sposoby zarz膮dzania kryzysem na blogu i w mediach spo艂eczno艣ciowych / Bartosz Idzikowski i Tomasz Kud艂a, Studiumprzypadku.com

18.10 鈥撀 do ostatniego blogera;)
Networking & DJ

Wi臋cej o prelegentach znajdziesz tutaj!

Udost臋pnij: Program – czyli kto, kiedy i o czym
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jeste艣 cz艂owiekiem wybieraj膮c Klucz. wybierz ikon臋
prosz臋 zaznaczy膰 zgod臋

;

Odpowiedzialny biznes

Dlaczego powiniene艣 przyj艣膰 na Orange Blog Talks social (0)

Marek Wajda

9 lipca 2013

Dlaczego powiniene艣 przyj艣膰 na Orange Blog Talks social
0

Ju偶 20 lipca zapraszamy na zjazd blogosfery social media // marketing // technologie. Rozkr臋casz bloga marketingowego, social media lub technologicznego? Prowadzisz popularnego bloga i szukasz inspiracji? To spotkanie jest zdecydowanie dla Ciebie!

6ea649b42b87f4dc211979251b66f46bfad

Oto Program: b臋dziemy dyskutowa膰 o tym, jak mo偶na lepiej blogowa膰. Opowiemy kilka historii i poka偶emy ciekawe case-y. Dotkniemy wszystkiego co naj艣wie偶sze i najwa偶niejsze w marketingu, mediach spo艂eczno艣ciowych i nowoczesnej komunikacji. Na blogu i poza nim.

Oto Prelegenci: czo艂owi polscy blogerzy i eksperci poprowadz膮 wyk艂ady i warsztaty specjalnie dla Ciebie. Spotkaniem pokieruj膮 Micha艂 Sadowski i Karol Wnukiewicz, lepiej znani jako Bitsy Boys.

Oto Rejestracja: uwaga! Na wej艣ciu obowi膮zuje selekcja, wi臋c dobrze si臋 przygotuj! Wype艂nij formularz rejestracyjny i powiedz nam dlaczego chcesz uczestniczy膰 w wydarzeniu. Spiesz si臋, bo liczba miejsc jest ograniczona.

Udost臋pnij: Dlaczego powiniene艣 przyj艣膰 na Orange Blog Talks social
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jeste艣 cz艂owiekiem wybieraj膮c Samolot. wybierz ikon臋
prosz臋 zaznaczy膰 zgod臋

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawie艅 przegl膮darki oznacza,
偶e pliki cookies b臋d膮 zamieszczane w Twoim urz膮dzeniu. dowiedz si臋 wi臋cej