;

Odpowiedzialny biznes

Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach (0)

Redakcja Bloga

9 lipca 2013

Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach
0

Prowadzący i prelegenci to osoby doskonale znane w blogosferze / vlogosferze, ich zawodowe „życiorysy” przedstawiamy raczej proforma 😉

Michał Górecki

e15deead827f15a6e541d7206a3bcbcd0f4

Trener, bloger, przedsiębiorca. Do stycznia 2013 strateg w Agencji Reklamowej Heureka, bloger. W branży reklamowej od kilku lat, w Heurece zajmował się przede wszystkim strategiami socialmediowymi oraz nowym biznesem. Tworzył strategię obecności w mediach społecznościowych dla takich marek jak Colgate, Żywiec-Zdrój, Berlinki, Brita, czy Atlas. Osobiście nadzorował projekty dla m. in.: Wilkinson, Orange, Philips, Nivea, czy Playboy. Jego publikacje dotyczące mediów cyfrowych pojawiały się w prasie (Brief, MMP), na blogach branżowych i serwisach takich jak gazeta.pl.
Pasjonat komunikacji międzyludzkiej, nowych technologii i mediów. Prowadził liczne zajęcia dotyczące marketingu i promocji w organizacji pozarządowych. Od 2 lat wspólnie z Proto.pl, prowadzi regularne szkolenia z zakresu kształtowania wizerunku w mediach społecznościowych, budowy strategii a także warsztaty praktyczne z tego zakresu.
Właściciel sklepu internetowego koszulkowo.com.
Natalia Hatalska

2a89a7e8adbf0d7839434dd597b9acf0961

Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet.
Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Juror w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands.
Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Autorka bloga poświęconego reklamie hatalska.com uznawanego za jeden z 10 najbardziej wpływowych blogów w Polsce. Wykłada w SGH w Warszawie, na UG oraz w SWPS.
Bartosz Idzikowski

abcdc698ae6a476d38d055d76749c3572bc
Dzień zaczyna od czarnej kawy i zebrania graficznych inspiracji. Później wciela w życie regułę 10000 godzin Malcolma Gladwella jako partner i webdesigner w agencji interaktywnej WhyBlack. Przyznaje się do pracoholizmu. Nie pracuje z przymusu. Praca to efekt jego zamiłowań i pasji. Współtworzy bloga studiumprzypadku.com, walczy z trollami, hejterami i głupotą w sieci, przy pomocy rzepazpaździerzem.natemat.pl. Przyznaje się do 50% udziałów w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Blogerów.
Tomasz Kudła

3eaa272e45ea913126929e964814276d27c

Za swoich bliskich przyjaciół uważa sarkazm i ironię. Potrafi odróżnić Bauhaus od De Stijl i Eamesa od Jacobsena. Nie musi pracować, bo 24/7 robi rzeczy, które lubi. Nie przepada za gołą babą w reklamie i zdaniem: “Inaczej się nie da”. Na co dzień stara się pokazywać, że się da, w tekstach pisanych na studiumprzypadku.com – blogu o komunikacji w nowych mediach, nagrodzonym w konkursie Blog Day 2012. Głupotę stara się krytykować, a mądrość chwalić na rzepazpaździerzem.natemat.pl. Przyznaję sie do 50% udziałów w wydarzeniu o nazwie Pogaduchy Blogerów.
Beata Marek

96da350c2c3efd9035a0f2c095b3840c8b6

Specjalizuje się w prawie nowych technologii ze szczególnym uwzględnieniem prawa IT, prawa własności intelektualnej, ochrony danych osobowych i tajemnic prawnie chronionych oraz prawa kontraktowego. Posiada ponad 4-letnie doświadczenie m.in. w obszarze cyberprzestępczosci, cyberzagrożeń oraz bezpieczeństwa informacji. Zajmuje się przede wszystkim szacowaniem ryzyka prawnego (ocena zgodności) oraz obsługą prawną projektów jak i całych spółek z sektora Technologii, Mediów i Telekomunikacji.
Aktywnie działa w ISSA Polska – Stowarzyszeniu do spraw Bezpieczeństwa Systemów Informacyjnych, Cloud Security Alliance Polska, Fundacji Bezpieczna Cyberprzestrzeń, a także International Cyber Threat Task Force. Redaktor Naczelna kwartalnika naukowego „Przegląd Prawa Technologii Informacyjnych. ICT Law Review”.
Jest także autorką bloga dla przedsiębiorców i programistów – cyberlaw.pl

 

Paweł Opydo

034655674bcbd8a618eee16286c3e5696b0

Bloguje od jakichś 7 lat pod różnymi szyldami, obecnie na Zombie Samurai – blogu, którego nazwa, jak sam przyznaje, nie ma sensu. W dzień pracuję nad projektem Ding.pl w portalu Interia.pl, po godzinach robi takie rzeczy jak ReadingList.pl albo FromKRK.pl.
Jest przekonany, że jego blog jest najładniejszy w Polsce. Regularnie pisze i mówi wokoło co zrobić, aby blogi były ładniejsze, dzięki czemu dorobił się łatki hejtera. Sam się za takiego nie uważa. Więcej jego mądrości możecie przeczytać na fb.com/pOpydo.
Michał Sadowski

3755b6e433558e9f2fa10dd0313689fbb5d

Pomysłodawca i Prezes Zarządu Brand24. Przedsiębiorca internetowy z 10-letnim doświadczeniem. Współtwórca popularnych polskich serwisów odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony internautów. Wybrany najlepszym polskim przedsiębiorcą internetowym w międzynarodowym konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Prelegent na największych polskich imprezach branżowych takich jak Kongres Dyrektorów Marketingu, Interent Beta, Social Media Day, czy Blog Forum Gdańsk. Mentor cyklu imprez Startup Weekend oraz w Inkubatorze Naszej Klasy. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor bestselerowej książki „Rewolucja Social Media”, sprzedanej w nakładzie kilku tysięcy sztuk i wydanej przez Helion/OnePress. Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Kacper Szczepanowski

94adabc5eaec24193b8b82e201ea42617ee

Digital Marketing Manager @ Wunderman (Y&R Brands). Odpowiedzialny za strategie klientów agencji w nowych mediach ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe, mobile i wideo. Trochę geek, bywa obcesowy, zazwyczaj w dobrej wierze.

Paweł Tkaczyk

da7de3553496a41c97725a814042d7ec6a5

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Karol Wnukiewicz

a8a8c3e77088495a8376a30d8de374d85c5

Absolwent studiów magisterskich kierunku Informatyka na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Ukończył także Blekinge Tekniska Högskola w Szwecji, gdzie zdobył tytuł Master of Science na kierunku Software Engineering. Od 11 lat związany z branżą internetową. Dyrektor ds. technicznych Grupa Pino Sp. z o.o. Współtwórca i założyciel takich serwisów jak Brand24.pl, Patrz.pl, Sfera-Finansow.pl, Endorsio.pl, PinoTV.pl, Moblo.pl, Slajdzik.pl, Livesite.pl i innych. Z wykształcenia i zamiłowania programista i projektant aplikacji internetowych. Czynnie uprawia koszykówkę, snowboard, od niedawna raczkuje w surfingu, a we wrześniu 2013 planuje przebiec wrocławski maraton.

Udostępnij: Prelegenci czyli co oni wiedzą o internetach
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Program – czyli kto, kiedy i o czym (0)

Redakcja Bloga

9 lipca 2013

Program – czyli kto, kiedy i o czym
0

Minuta po minucie, czyli kto i o której prowadzi panel i warsztaty na których warto być na Orange Blog Talks.

13.00 – 13.05
Powitanie / wydarzenie poprowadzą: Michał Sadowski i Karol Wnukiewicz, Bitsy Boys & Brand24.pl

13.05 – 13.35
Sława, Piniondze, Gratisy i Sex – Bloger jako marka osobista / Paweł Tkaczyk

13.40 – 14.10
Redesign bloga. Jak projektować, żeby nie bolało? / Paweł Opydo, ZombieSamurai.pl

14.10 – 14.40
Przerwa kawowa

922af4d240d59d4c734f6adb1d9e701caaf

14.40 – 15.10
Real Time Marketing – Dobrze wykorzystane momenty w promocji bloga / Michał Górecki, Michal-Gorecki.pl

15.15 – 15.45
Bloger pod ochroną. Jak egzekwować prawo autorskie w mediach społecznościowych i blogosferze? / Beata Marek, cyberlaw.pl, IT&IP Lawyer

15.50 – 16.20
Ten cały EdgeRank. Pułapki mediów społecznościowych w blogowaniu / Kacper Szczepanowski, Agencja Wundermann

16.25 – 17.15
Lunch

17.20 – 18.05
Warsztat I: Transmedia storytelling. Kreatywne opowieści w mediach społecznościowych w praktyce. / Natalia Hatalska, Hatalska.com
Warsztat II: Skąd ten dym? Sposoby zarządzania kryzysem na blogu i w mediach społecznościowych / Bartosz Idzikowski i Tomasz Kudła, Studiumprzypadku.com

18.10 –  do ostatniego blogera;)
Networking & DJ

Więcej o prelegentach znajdziesz tutaj!

Udostępnij: Program – czyli kto, kiedy i o czym
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Dlaczego powinieneś przyjść na Orange Blog Talks social (0)

Marek Wajda

9 lipca 2013

Dlaczego powinieneś przyjść na Orange Blog Talks social
0

Już 20 lipca zapraszamy na zjazd blogosfery social media // marketing // technologie. Rozkręcasz bloga marketingowego, social media lub technologicznego? Prowadzisz popularnego bloga i szukasz inspiracji? To spotkanie jest zdecydowanie dla Ciebie!

6ea649b42b87f4dc211979251b66f46bfad

Oto Program: będziemy dyskutować o tym, jak można lepiej blogować. Opowiemy kilka historii i pokażemy ciekawe case-y. Dotkniemy wszystkiego co najświeższe i najważniejsze w marketingu, mediach społecznościowych i nowoczesnej komunikacji. Na blogu i poza nim.

Oto Prelegenci: czołowi polscy blogerzy i eksperci poprowadzą wykłady i warsztaty specjalnie dla Ciebie. Spotkaniem pokierują Michał Sadowski i Karol Wnukiewicz, lepiej znani jako Bitsy Boys.

Oto Rejestracja: uwaga! Na wejściu obowiązuje selekcja, więc dobrze się przygotuj! Wypełnij formularz rejestracyjny i powiedz nam dlaczego chcesz uczestniczyć w wydarzeniu. Spiesz się, bo liczba miejsc jest ograniczona.

Udostępnij: Dlaczego powinieneś przyjść na Orange Blog Talks social
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej