;

Odpowiedzialny biznes

Prelegenci czyli co oni wiedzą o modzie (0)

Redakcja Bloga

17 września 2013

Prelegenci czyli co oni wiedzą o modzie
0

Prowadzący i prelegenci to osoby doskonale znane w blogosferze / vlogosferze modowej (i nie tylko;), ich zawodowe „życiorysy” przedstawiamy raczej proforma 😉

 

80fa8c4df710b27f6a8028cd5175b990f3d

Joanna Glogaza
Od 2008 roku prowadzi bloga Style Digger (styledigger.com), gdzie pisze o rozsądnej, odpowiedzialnej modzie, podróżach i stylu życia „slow”. Przeciera szlaki w polskiej branży prognozowania trendów, nie rozstaje się z aparatem, a podróże małe i duże są u niej na porządku dziennym. Świeżo upieczona absolwentka londyńskiej uczelni, przeprowadza się właśnie do Warszawy i zabiera za odkrywanie jej mniej znanych twarzy.

 

233c92d51966c5c0877b4ee82484164a050
Eliza Wydrych
21 letnia studentka psychologii. Od sześciu lat pracuje w e-biznesie a od 3 prowadzi jednego najpoczytniejszych modowych blogów w Polsce. Blog miał być wirtualnym, prywatnym pamiętnikiem, a przekształcił się w stronę,  która miesięcznie generuje ponad 120 tysięcy wizyt miesięcznie. Moda to pasja, a blog daje możliwość spełniania się w niej.

 

10eabea026456be20ccac34c530c9b03547

Barbara Celejowska
Prawnik specjalizujący się w zagadnieniach prawnych dotyczących nowych mediów. Liczne doświadczenia zdobyte podczas wypracowywania kompromisów w cyberprzestrzeni sprawiły, że dziś uważa siebie za mediatora w wojnie prawa z wolnym Internetem. Stara się ocieplić wizerunek prawnika poprzez przybliżanie cyberrodakom litery prawa w przystępny sposób. Wierzy w rosnącą potęgę Internetu, do którego systematycznie przenosi się coraz więcej ludzkiej aktywności życiowej. Uważa, że bezpieczeństwo funkcjonowania w sieci generuje potrzebę zmiany  postawy Internautów, którzy powinni być świadomi własnych praw, oraz możliwości ich ochrony.
Redaguje bloga eksperckiego w ramach New Media Law (newmedialaw.pl/blog-prawo-i-technologia), w którym aktywnie śledzi praktykę stosowania prawa w Internecie. Absolwentka wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, ukończyła aplikację adwokacką, oraz zdała egzamin adwokacki w Warszawie.

 

2b4cac577ee23f35cba1bed8a0d5b599b31

Michał Zaczyński
Dziennikarz, felietonista. Zastępca redaktora naczelnego “Fashion Magazine”. W latach 2007-2012 publicysta i szef działu Styl tygodnika “Newsweek Polska”, wcześniej związany z “Wprost” i “Życiem Warszawy”.
Juror konkursów “Warsaw Fashion Street”, “Off Fashion”, “Re-Act”, “Cracow Fashion Awards”, członek rady programowej łódzkiego Fashion Week Poland. Publikował m.in. w “Viva Moda!”, “Elle”, “Sukcesie”, “Logo”, “Modzie Męskiej”, “Coachingu”, “Gazecie Wyborczej”.
Autor bloga: michalzaczynski.com.”

e87b03126c622caadfbf753a5a66363e35e

Paweł Opydo
Bloguje od jakichś 7 lat pod różnymi szyldami, obecnie na Zombie Samurai – blogu, którego nazwa, jak sam przyznaje, nie ma sensu. W dzień pracuję nad projektem Ding.pl w portalu Interia.pl, po godzinach robi takie rzeczy jak ReadingList.pl albo FromKRK.pl.
Jest przekonany, że jego blog jest najładniejszy w Polsce. Regularnie pisze i mówi wokoło co zrobić, aby blogi były ładniejsze, dzięki czemu dorobił się łatki hejtera. Sam się za takiego nie uważa. Więcej jego mądrości możecie przeczytać na fb.com/pOpydo.

830bed2f6a96a2139b15f6403eac798ba41

Magdalena Rozenfeld
Projektantka i wykładowczyni zasad projektowania ubioru na Akademii Sztuk Pięknych. Tajniki mody ma w małym palcu. Na co dzień zajmuje się projektowaniem ubioru, reżyseruje pokazy mody, pracuje jak stylista i pisze doktorat z kreowania wizerunku. Od 2000 roku zdobywa doświadczenie zawodowe w firmach odzieżowych. Kolekcje które współtworzyła sprzedawane były na rynku krajowym i zagranicznym, prezentowane na międzynarodowych targach w Dusseldorfie i Moskwie oraz w showroomach w Brukseli i Monachium. W swoim dorobku zawodowym ma kilkadziesiąt wystylizowanych sesji zdjęciowych oraz pokazów mody.
Spełnia się w pracy organizacyjnej i zespołowej reżyserując pokazy mody. Od wielu lat współpracuję przy Fashion Philosphy Fashion Week Poland.

 

5e2b622b976e728795b1c7407cb1e2b2828

Łukasz Ziętek
Fotograf, który stawia na zdecydowane środki wyrazu, naturalność i prostotę. Fascynuje go ulotność chwili. Jest znany z tego, że udaje mu się zdzierać maski i stereotypy z postaci show-biznesu. Dlatego portrety i edytoriale jego autorstwa kipią energią i świeżością. W swoich pracach często wykorzystuje elementy architektury i designu, zwykle zwrócone w stronę minimalizmu i czystości formy. Lifestyle’owa fotografia nie jest dla niego trendem, tylko sensownym rozwiązaniem. Sesje zdjęciowe Ziętka wykonane dla takich projektantów jak Michał Szulc czy Jagoda Piekarska wzniosły sposób prezentacji kolekcji polskich projektantów na poziom światowy. W swoich produkcjach video stara się maksymalnie wykorzystać potencjał osób, z którymi pracuje, mając świadomość, jak duży wpływ na efekt finalny ma również muzyka.
Lookbook video Turn the Lights Off, który stworzył dla Michała Szulca, został wyróżniony przez jury konkursu Złote Orły 2010. Jego projekty artystyczne były wystawione m.in. w Galerii Kordegarda (Warszawa, 2011) oraz podczas Festiwalu Tauron Nowa Muzyka 2011 (Katowice). Na stałe współpracuje z najważniejszymi magazynami modowymi i lifestyle’owymi, fotografował dla: Twój Styl, Elle, Fashion, InStyle, Pani, Sukces, Gala, Viva!, Viva! Moda, Glamour, Joy, Hot, Machina, K Mag, Vice, Exklusiv, Chaos (US) a sesja jego Numbers została opublikowana przez prestiżowy magazyn internetowy theones2watch.com. Jest autorem wielu kampanii wizerunkowych takich marek jak: Monnari, Cropp, Moskova, Misbehave, Turbokolor, Syndrom, Troll, Creme Cycles, Chivas Regal, Era Gsm, Nike, Play Mobile, Samsung, TVN czy Snickers. Współpracował z wytwórniami Universal Music i EMI Music. Łukasz Ziętek jest reprezentowany przez agencję SHOOTME photographers & production

 

Pełny program znajdziecie tutaj.

Udostępnij: Prelegenci czyli co oni wiedzą o modzie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Orange Passion i plac zabaw dla dzieci (0)

Marek Wajda

17 września 2013

Orange Passion i plac zabaw dla dzieci
0

W ub. tygodniu przypomniałem Wam o programie Orange Passion. Tym razem zapraszam Was na reportaż o innym projekcie realizowanym w ramach tego programu. Pracownicy OCS przygotowali plac zabaw dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku, i wyposażyli go w specjalne zabawki. To co ważne większość z nich jest mobilna i w razie niepogody mogą służyć dzieciom również pod dachem. Służyć będą również kolegom z zaprzyjaźnionego przedszkola i ułatwią integrację.

– Nasza współpraca z placówka zrodziła się już w 2012 roku, kiedy to powstało przedszkole. Wyposażenie przedszkola było skromne, brakowało zabawek, książeczek i wszystkiego co absorbuje maluchy w takim miejscu – opowiada koordynatorka akcji Ania Grankowska-Lodwich. – Pracownicy Orange zorganizowali zbiórkę dla dzieci, każdy dzielił się tym co mógł. Zbieraliśmy książeczki, klocki, pluszowe misie, wszystko to co sprawia, że takie miejsce jest przyjazne dla dziecka. Odwiedzamy też to miejsce w dniu, kiedy Mikołaj spełnia życzenia dzieci i staramy się po części go zastąpić 😉 Narodziła się swoista więź z tym ośrodkiem, co przyczyniło się do zrodzenia pomysłu o stworzeniu placu zabaw.

Zapraszam Was na film z otwarcia placu zabaw.

– Główne motto tej placówki, to : „Człowiek powinien starać się być coraz lepszy.” Uśmiechy na buziach tych maluchów dodają skrzydeł i sprawią, że czujemy się lepsi 😉 – dodaje Ania.

Udostępnij: Orange Passion i plac zabaw dla dzieci
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Bale jest wielki, ale czy lepszy od Oezila? (0)

Marcin Dąbrowski

17 września 2013

Bale jest wielki, ale czy lepszy od Oezila?
0

Kiedy w trakcie prezentacji Garetha Bale’a fani Realu zaczęli skandować, by prezydent klubu nie sprzedawał Mesuta Oezila, Fiorentino Perez wymownie starał się ich uciszyć przykładając palec do ust. Oezil ostatecznie trafił do Arsenalu.

Czy pobicie rekordu świata w wysokości transferu było Królewskim potrzebne? Te dwa bezcenne filmiki oczywiście nie dadzą odpowiedzi, ale po ich obejrzeniu trzeba się głęboko zastanowić, dlaczego Oezil był mniej więcej o połowę tańszy od Bale’a. W pierwszym filmie polecam zwłaszcza przyjęcie w 26 sekundzie.

Udostępnij: Bale jest wielki, ale czy lepszy od Oezila?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej