Odpowiedzialny biznes

Premiera Serca Zimy

Marta Krajewska Marta Krajewska
27 października 2011
Premiera Serca Zimy

To już dziś! 27 października jest datą oficjalnej premiery pierwszego na polskim rynku interaktywnego audiobooka, „1812: Serce Zimy”. W pełnej wersji gry znajdziecie ponad 50 minut specjalnie skomponowanej muzyki, ponad 7000 plików dźwiękowych, 37 postaci, którym głosów użyczyło 36 znakomitych aktorów, m.in. Piotr Fronczewski, Jarosław Boberek i Jacek Kopczyński, autorski scenariusz duetu Magdy i Macieja Reputakowskich oraz 20 godzin niczym niezmąconej rozrywki :-) Gra jest dostępna w App Store, Anroid Market oraz na oficjalnej stronie Serce Zimy. Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądała praca nad grą, zapraszam do obejrzenia rozmów z twórcami: Rafałem Sadowskim, Jarkiem Beksą, Krzysztofem Majewskim oraz Maciejem Reputakowskim.

Wcześniejszy wpis 1812: Serce Zimy


Odpowiedzialny biznes

Liderzy Filantropii

Monika Kulik Monika Kulik
26 października 2011
Liderzy Filantropii

Dziś muszę się Wam pochwalić. Wczoraj na Gali Filantropii nasza firma zdobyła pierwsze miejsce w konkursie i to w obydwu kategoriach – dla firmy, która najwięcej pieniędzy przeznacza na cele społeczne i dla tej, która przekazała na filantropię największy odsetek ze swoich dochodów. A do tego nagrodę specjalną dla przedsiębiorstwa, które jest w konkursie od początku i jest dobrym ambasadorem zaangażowania społecznego firm.

Jak podali organizatorzy - Forum Darczyńców - w ciągu pięciu lat przedsiębiorstwa, które brały udział w konkursie na cele społeczne przekazały ponad 330 milionów, a tylko w 2010 roku była to kwota 81 771 133 zł. Zobaczcie zresztą relację z gali.

Jak to wygląda wśród innych firm? Z danych GUS wynika, że przedsiębiorstwa odliczyły w 2010 roku od podatku 300 milionów złotych, a średnia darowizna wynosiła 49 tys. zł. W porównaniu z rokiem ubiegłym mamy mniejszą kwotę o 30 milionów, ale za to więcej firm przekazujących darowizny - w roku 2009 mieliśmy ich 5900, a rok później 6 364.

Jakby nie patrzeć na te dane statystyczne – widać, że ważną częścią społecznej odpowiedzialności biznesu jest zaangażowanie społeczne. I jak podkreślano w dyskusji, te kwoty to nie wszystko – nie liczymy tu akcji wolontariackich, mecenatu kultury czy zaangażowanego marketingu.


Sieć

Więcej klientów Orange i broadbandu

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
26 października 2011
Więcej klientów Orange i broadbandu

Rano ogłosiliśmy wyniki Grupy TP za III kwartał, który był dla nas udany, zwłaszcza jeśli chodzi o segment mobilny i broadband. Szczegóły znajdziecie tutaj, a ja przedstawię tylko kilka moim zdaniem wartych podkreślenia faktów i liczb. Kolejny kwartał z rzędu rośnie liczba klientów Orange, których mamy już 14 mln 614 tys. i oczywiście utrzymaliśmy pozycję lidera. Smartphone`y ma prawie 1,9 mln osób, a z mobilnego dostępu szerokopasmowego korzysta 700 tys. użytkowników. Wyraźnie widać, że rozpędzamy się w broadbandzie i nie chodzi tylko o to, że przybyło klientów. Szacujemy, że w III kwartale udział TP w rynku przyłączeń netto wzrósł do 26 proc., a rok temu było 9 proc. To ważny wskaźnik, bo pokazuje, że nasza oferta jest coraz atrakcyjniejsza w porównaniu z konkurencją. Ponadto, co druga sprzedawana przez TP neo ma prędkość 6 Mb/s lub wyższą. Jestem przekonany, że utrzymamy ten trend w kolejnych miesiącach, zwłaszcza że IV kwartał to tradycyjne telekomunikacyjne żniwa.

Scroll to Top