;

Odpowiedzialny biznes

Przyjmij mnie do pracy tato! (0)

Wojtek Jabczyński

16 kwietnia 2014

Przyjmij mnie do pracy tato!
0

Niedawno byłem w na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, aby opowiedzieć studentom o Orange Polska w ramach akcji „Twoja perspektywa”. Fajne doświadczenie i przy okazji wspomniałem też o naszym blogu. Nie bez kozery, bo zorganizowaliśmy studentom konkurs by opisali: Jak wyobrażają sobie Orange Polska, jako przyszłego pracodawcę. Nagrodą oczywiście publikacja tekstu na blogu. Zwyciężyła Justyna Markowska. Gratuluję!

„Mityczny statystyczny Polak na pytanie czego oczekuje od pracodawcy odpowiada – wysokiego wynagrodzenia. Czy naprawdę jednak zależy nam głównie na wypchanym portfelu? Ostatecznie to nie pieniądze dają prawdziwą satysfakcję z wybranego zawodu i nie one motywują do wstania z łóżka w deszczowy poniedziałek. Idealnego pracodawcę można by porównać do dobrego ojca. Jeżeli jest to nasza pierwsza praca, musi nauczyć nas jak chodzić. Kiedy rozpoczynamy drogę zawodową często potykamy się i przewracamy, dobrze kiedy usłuży wtedy silnym ramieniem. A kiedy pozwoli nam się przewrócić będzie to tylko dlatego, żebyśmy lepiej zapamiętali lekcje. Powinien pomagać w odkrywaniu swoich pasji, pokazać możliwości i perspektywy, zaszczepić ciekawość świata i otwartość na szanse jakie przynosi jego odkrywanie. Dobry pracodawca będzie dbał o rozwój swojego „dziecka” posyłając je na kursy i opłacając naukę. Znajdzie czas, aby wysłuchać żali i pomoże wybrać najlepsze rozwiązanie w trudnej sytuacji.  Czasem słyszymy jak dzieci bogatych rodziców skarżą się, że chętnie zamieniłyby wszystkie drogie prezenty na odrobinę zainteresowania i spędzony wspólnie czas. Podobnie w pracy. Choćby szef płacił nam górę pieniędzy, a nie zadbał o nasz rozwój, pragnienia i pasje nie będziemy czuć satysfakcji. Orange Polska wyobrażam sobie właśnie jako takiego dobrego tatę, który zapewnia poczucie bezpieczeństwa i umożliwia rozwój. Wpływające na konto „kieszonkowe” to jedynie dopełnienie szczęścia.”

3374deaf8d6454744fb97827921431cbb52

 

 

Udostępnij: Przyjmij mnie do pracy tato!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera? (1)

Wojtek Jabczyński

16 kwietnia 2014

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?
1

Wczoraj UOKiK ogłosił na swojej stronie, że wygrał w sądzie z Orange. Chodziło o sprawę z 2010 roku, gdzie kurierzy mieli wywierać na klientach niedopuszczalną presję, by Ci podpisywali umowy z firmą w ich obecności. Po tym newsie pojawiło się ok. 50 publikacji w mediach, które w przytłaczającej większości powstały na zasadzie wytnij/wklej plus chwytliwy tytuł. Żaden dziennikarz nie zadzwonił, nie napisał e-maila i nie zapytał o komentarz. Tylko branżowy Spidersweb pokusił się, by zrobić coś więcej, czyli postawić sobie pytania i spróbować na nie odpowiedzieć. A sprawa nie jest oczywista. Podobne standardy kurierskie obowiązują u innych operatorów, a UOKiK zakwestionował je wyłącznie w odniesieniu do Orange. Dostawy przez kurierów są wygodne dla klientów, dlatego tak się upowszechniły i mam na myśli nie tylko usługi telekomunikacyjne. Wielokrotnie sam to przećwiczyłem. Stąd nie zgadzamy się z karą i wybiórczym podejściem urzędu. Intencją Orange jest i zawsze będzie, by każdy klient miał pełną świadomość warunków umowy, którą zamierza podpisać. Wszelkie potrzebne informacje można uzyskać od konsultanta telefonicznego, w salonie sprzedaży lub na stronie www.orange.pl I rzecz moim zdaniem fundamentalna – każdy klient ma 10 dni na rezygnację z umowy, bez podania przyczyn, zawartej poza siedzibą firmy. To moim zdaniem absolutnie wystarczające, by czuć się bezpiecznie i nie stresować kurierem.

eff21735b3bdcae347428cb42794ae99765

 

 

Udostępnij: Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Maciej 08:43 04-06-2018
    Można dostarczyć umowy poprzez kuriera do najbliższego salonu Orange, tam też je czytamy, podpisujemy, mamy na to czas, a kurier nas nie pogania. Proste?
    Odpowiedz

;

Innowacje

Trzy miliony e-faktur (0)

Wojtek Jabczyński

15 kwietnia 2014

Trzy miliony e-faktur
0

Od dawna jestem wielkim zwolennikiem wszelkich e-dokumentów. Rozliczam przez internet podatki, płacę rachunki, pozbyłem się też papierowych wyciągów z konta bankowego i kart kredytowych. Jest mi z tym dobrze i wygodnie. Dlatego cieszę się, że już 3 miliony naszych klientów korzysta z e-faktur. To ładna, okrągła liczba ale najważniejsze, że w Polsce coraz bardziej upowszechnia się taka forma otrzymywania faktur. W ostatnich latach mocno ją promujemy i to przynosi efekty. Ostatni przykład nowe smart plany, które wprowadziliśmy 11 kwietnia. Klienci, którzy wybiorą e-fakturę zapłacą o 5 zł niższy abonament. Ważnym aspektem jest także ochrona środowiska. Dzięki dokumentom elektronicznym sporo drzew dalej rośnie i nie zostało przerobionych na papier. Współtworzyliśmy koalicję „Wybieram e-fakturę”. Organizowaliśmy też akcje proekologiczne, wspierające e-faktury. Wymyśliliśmy e-toperza. Dużo się dzieje i o to własnie chodzi.

03f0a7c663da6ee0c71ced337f744109717

 

 

Udostępnij: Trzy miliony e-faktur
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej