Odpowiedzialny biznes

Przyjmij mnie do pracy tato! (0)

Wojtek Jabczyński

16 kwietnia 2014

Przyjmij mnie do pracy tato!
0

Niedawno byłem w na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, aby opowiedzieć studentom o Orange Polska w ramach akcji „Twoja perspektywa”. Fajne doświadczenie i przy okazji wspomniałem też o naszym blogu. Nie bez kozery, bo zorganizowaliśmy studentom konkurs by opisali: Jak wyobrażają sobie Orange Polska, jako przyszłego pracodawcę. Nagrodą oczywiście publikacja tekstu na blogu. Zwyciężyła Justyna Markowska. Gratuluję!

„Mityczny statystyczny Polak na pytanie czego oczekuje od pracodawcy odpowiada – wysokiego wynagrodzenia. Czy naprawdę jednak zależy nam głównie na wypchanym portfelu? Ostatecznie to nie pieniądze dają prawdziwą satysfakcję z wybranego zawodu i nie one motywują do wstania z łóżka w deszczowy poniedziałek. Idealnego pracodawcę można by porównać do dobrego ojca. Jeżeli jest to nasza pierwsza praca, musi nauczyć nas jak chodzić. Kiedy rozpoczynamy drogę zawodową często potykamy się i przewracamy, dobrze kiedy usłuży wtedy silnym ramieniem. A kiedy pozwoli nam się przewrócić będzie to tylko dlatego, żebyśmy lepiej zapamiętali lekcje. Powinien pomagać w odkrywaniu swoich pasji, pokazać możliwości i perspektywy, zaszczepić ciekawość świata i otwartość na szanse jakie przynosi jego odkrywanie. Dobry pracodawca będzie dbał o rozwój swojego „dziecka” posyłając je na kursy i opłacając naukę. Znajdzie czas, aby wysłuchać żali i pomoże wybrać najlepsze rozwiązanie w trudnej sytuacji.  Czasem słyszymy jak dzieci bogatych rodziców skarżą się, że chętnie zamieniłyby wszystkie drogie prezenty na odrobinę zainteresowania i spędzony wspólnie czas. Podobnie w pracy. Choćby szef płacił nam górę pieniędzy, a nie zadbał o nasz rozwój, pragnienia i pasje nie będziemy czuć satysfakcji. Orange Polska wyobrażam sobie właśnie jako takiego dobrego tatę, który zapewnia poczucie bezpieczeństwa i umożliwia rozwój. Wpływające na konto „kieszonkowe” to jedynie dopełnienie szczęścia.”

3374deaf8d6454744fb97827921431cbb52

 

 

Udostępnij: Przyjmij mnie do pracy tato!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera? (1)

Wojtek Jabczyński

16 kwietnia 2014

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?
1

Wczoraj UOKiK ogłosił na swojej stronie, że wygrał w sądzie z Orange. Chodziło o sprawę z 2010 roku, gdzie kurierzy mieli wywierać na klientach niedopuszczalną presję, by Ci podpisywali umowy z firmą w ich obecności. Po tym newsie pojawiło się ok. 50 publikacji w mediach, które w przytłaczającej większości powstały na zasadzie wytnij/wklej plus chwytliwy tytuł. Żaden dziennikarz nie zadzwonił, nie napisał e-maila i nie zapytał o komentarz. Tylko branżowy Spidersweb pokusił się, by zrobić coś więcej, czyli postawić sobie pytania i spróbować na nie odpowiedzieć. A sprawa nie jest oczywista. Podobne standardy kurierskie obowiązują u innych operatorów, a UOKiK zakwestionował je wyłącznie w odniesieniu do Orange. Dostawy przez kurierów są wygodne dla klientów, dlatego tak się upowszechniły i mam na myśli nie tylko usługi telekomunikacyjne. Wielokrotnie sam to przećwiczyłem. Stąd nie zgadzamy się z karą i wybiórczym podejściem urzędu. Intencją Orange jest i zawsze będzie, by każdy klient miał pełną świadomość warunków umowy, którą zamierza podpisać. Wszelkie potrzebne informacje można uzyskać od konsultanta telefonicznego, w salonie sprzedaży lub na stronie www.orange.pl I rzecz moim zdaniem fundamentalna – każdy klient ma 10 dni na rezygnację z umowy, bez podania przyczyn, zawartej poza siedzibą firmy. To moim zdaniem absolutnie wystarczające, by czuć się bezpiecznie i nie stresować kurierem.

eff21735b3bdcae347428cb42794ae99765

 

 

Udostępnij: Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Maciej 08:43 04-06-2018
    Można dostarczyć umowy poprzez kuriera do najbliższego salonu Orange, tam też je czytamy, podpisujemy, mamy na to czas, a kurier nas nie pogania. Proste?
    Odpowiedz

Innowacje

Trzy miliony e-faktur (0)

Wojtek Jabczyński

15 kwietnia 2014

Trzy miliony e-faktur
0

Od dawna jestem wielkim zwolennikiem wszelkich e-dokumentów. Rozliczam przez internet podatki, płacę rachunki, pozbyłem się też papierowych wyciągów z konta bankowego i kart kredytowych. Jest mi z tym dobrze i wygodnie. Dlatego cieszę się, że już 3 miliony naszych klientów korzysta z e-faktur. To ładna, okrągła liczba ale najważniejsze, że w Polsce coraz bardziej upowszechnia się taka forma otrzymywania faktur. W ostatnich latach mocno ją promujemy i to przynosi efekty. Ostatni przykład nowe smart plany, które wprowadziliśmy 11 kwietnia. Klienci, którzy wybiorą e-fakturę zapłacą o 5 zł niższy abonament. Ważnym aspektem jest także ochrona środowiska. Dzięki dokumentom elektronicznym sporo drzew dalej rośnie i nie zostało przerobionych na papier. Współtworzyliśmy koalicję „Wybieram e-fakturę”. Organizowaliśmy też akcje proekologiczne, wspierające e-faktury. Wymyśliliśmy e-toperza. Dużo się dzieje i o to własnie chodzi.

03f0a7c663da6ee0c71ced337f744109717

 

 

Udostępnij: Trzy miliony e-faktur
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej