Odpowiedzialny biznes

Razem dla środowiska

Monika Kulik Monika Kulik
19 września 2016
Razem dla środowiska

Czy Orange Warsaw Festival może mieć coś wspólnego realizacją Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ?

Okazuje się, że tak. Nasz festiwal łączy dobrą muzykę i zabawę z działaniami na rzecz środowiska i edukacją ekologiczną. Dlatego Centrum UNEP/GRID-Warszawa, ośrodek realizujący w Polsce misję UNEP (Programu Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska), przyznał nam nagrodę „Razem dla środowiska”.

Od kilku lat wspólnie przygotowujemy EKO STREFĘ, edukując młodzież i dorosłych na tematy dotyczące selektywnej zbiórki odpadów, ekonawyków i odpowiedzialnej konsumpcji, przygotowujemy zabawy i konkursy upcyklingowe oraz strefę ecochilloutu. Więcej o naszych działaniach możecie zobaczyć w relacji z tegorocznego festiwalu.

Nagroda została wręczona podczas konferencji liderów polskiego biznesu, nauki, instytucji publicznych, a także organizacji międzynarodowych i pozarządowych zorganizowanej przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa z okazji jubileuszu 25-lecia.

e24a72370912a06ca56c11a474419211072

fot. P. Dymus


Oferta

Ruszyła przedsprzedaż iPhone 7 w Orange!

Piotr Domański Piotr Domański
16 września 2016
Ruszyła przedsprzedaż iPhone 7 w Orange!

Bardzo rzadko używam wykrzykników na blogu.  Jednak nowy iPhone stanowczo na niego zasługuje. Podobnie jak fakt, że właśnie ruszyliśmy z przedsprzedażą. I to w bardzo fajnej cenie. Dla nowych klientów Orange iPhone 7 32 GB kosztuje od 699zł na start a wersja iPhone 7 256GB od 949zl na start. Wszystkiego dowiecie się tutaj, a na tej stronie znajdziecie ofertę dla firm. Czy warto? Tak!

Bo czy jest ktoś kto nie słyszał o nowym iPhone? Za każdym razem gdy pojawia się nowa wersja tych telefonów cały internet zalewa najpierw ocean plotek i wycieków, a już chwilę później fani produktów Apple umawiają się na wspólne oglądanie relacji z prezentacji. W końcu pod salonami ustawiają się kolejki oczekujących na premierę.

Trochę się temu nie dziwię, bo kolejne edycje iPhonów najpierw niosły rewolucyjne zmiany, a teraz wyznaczają trendy – zarówno jeżeli chodzi o wygląd jak i o możliwości. Najnowszy produkt koncernu z Cupertino, jak już pisałem wcześniej można kupić w dwóch wersjach. Pierwsza jest mniejsza ( 138,3 mm długości, 67,1 mm szerokości i 7,1 mm grubości, ekran 4,7 cala), ma ekran o rozdzielczości 1334 na 750 pikseli przy 326 pikselach na cal. Druga nieco większa (158,2 mm długości, 77,9mm szerokości i 7,3 mm grubości) waży 188 g, a więc o 50 g więcej niż mniejszy „braciszek”. Ma także większy ekran – 5,5 cala o rozdzielczości 1920 na 1080 pikseli przy 401 pikselach na cal. Obydwa telefony dostępne są w pięciu kolorach, w tym dwa nowe: onyks i czarny.

Nowością w serii jest aparat z dwoma obiektywami, każdy z zoomem optycznym x2 i matrycą 12 Mpx. Drugi z aparatów, o matrycy 7 Mpx znajduje się w przedniej części telefonu. To także pierwszy iPhone, który jest wodo- i pyłoodporny, oczywiście w ograniczonym zakresie. Na dno Rowu Mariańskiego go nie zrzucajcie. Skoro już jesteśmy przy ekstremach – stop aluminium, z którego wykonano telefon, stosuje się, jak podkreśla Apple także w technologiach kosmicznych.


Rozrywka

Orange na kartę

Stella Widomska Stella Widomska
16 września 2016
Orange na kartę

Od dziś startujemy z nową kampanią Orange na kartę. Robert Górski  (tradycyjnie w roli wesołego kioskarza, który tym razem prezentuje biceps) opowiada w niej o nielimitowanych rozmowach i masie internetu na stałe. A to wszystko za jedyne 25 zł. Powtarzamy? Tak, za 25 zł. :-) I jeszcze garść informacji mniej lub bardziej przydatnych przy oglądaniu naszego spotu. Za jego kreację odpowiada Publicis, produkcją zajął się Lemon, a postprodukcją Badi Badi. Media zaplanował dom mediowy Initiative Media. Spot wyreżyserował Kristoffer Karlsson Rus, którego możecie kojarzyć m.in. z filmu Wielki skok.

No i oczywiście nie zapomnijcie zarejestrować karty. Można to zrobić nie tylko w salonie Orange (szczegóły tu).

 

 

Scroll to Top