Co powiecie na możliwość samodzielnego decydowania o tym, jak ma się potoczyć akcja filmu? Kiedyś brzmiało to jak Science Fiction, ale mamy przecież XXI wiek i telewizja jest interaktywna – sami wybieramy, co i kiedy chcemy zobaczyć. Teraz taka interaktywność wchodzi także do reklam Orange. Właśnie ruszamy z pierwszą tego typu kampanią przygotowaną dla oferty Orange Love. W ciągu kilku najbliższych dni wyślemy do wybranych klientów SMS lub e-mail z personalizowanym linkiem, który po kliknięciu zaprowadzi ich do filmu. Zobaczymy w nim znanego z reklam wujka, który lubi się zakładać. Tym razem będziemy mogli podglądać go w wielu różnych, życiowych sytuacjach. Jakich?
Hmmm… I tu dochodzimy do sedna sprawy. Sami zdecydujemy w jakich.
Wybieraj to, co Cię interesuje
Oglądając film każdy z nas będzie mógł zdecydować o wyborze alternatywnych scen. Ich tematyka w humorystyczny sposób opowiada o możliwościach, jakich dostarczają poszczególne usługi pakietu Orange Love. Wybieranie jest banalnie proste – wystarczy kliknąć jedno z dwóch okienek z tytułem kolejnej sceny. Film można oglądać wielokrotnie, za każdym razem dokonując innych wyborów i odkrywając wcześniej nie oglądane scenki. Zresztą… Co ja Wam będę opowiadał jak wygląda świat – sami zobaczcie:
Technikalia
Kampania wysyłki SMS-ów i e-maili potrwa do 4 kwietnia. Planujemy dotrzeć do około 300 tysięcy klientów, którym chcemy opowiedzieć o zaletach szybkiego internetu światłowodowego, nowoczesnej telewizji cyfrowej 4K, a także możliwościach telefonu, z których być może nie zdawali sobie sprawy.
Za kreację odpowiada Imagine i Videomill, która jest także producentem, reżyserem całości jest Adam Gołub.
W roli wujka – osobiście sam wujek ;)
Komentarze
Nie lubię reklam z tym… wujkiem, jak go nazywacie – dla mnie nie trafione!… A sam pomysł wyboru reklam – jakaś nowość; ale i tak nie skorzystam 😉
Odpowiedz@Zbyszek Drohobycki dajcie sobie spokój z taka reklamą lepiej te pieniądze przyznacie na podłączenia do sieci jak wiadomo wy najwięcej wydajecie kasę na reklamę jesteście na pierwszym miejscu do chwalenia się co napoczęliście ale nie zostało dalej wprowadzone.
OdpowiedzOdpowiem za Zbyszka. Dwoma liczbami:
Odpowiedz332,4 mln zł – wydatki reklamowe Orange Polska w 2017 wg. cen z cenników za wirtualnemedia.pl (de facto zapewne dużo mniej, ponieważ w reklamie funkcjonują rabaty, które znacząco zmieniają faktyczne wydatki)
1 933 mln zł – wydatki inwestycyjne Orange Polska w 2017 r. Z tego 1341 mln na samą sieć (nie licząc wydatków IT)
Oczywiście moglibyśmy nie reklamować naszych usług, ale przypominam, że dzięki świadczeniu usług osiągamy przychody, które następnie możemy reinwestować.
Pozdrawiam.