Serce i Rozum nie tylko zdobyły miłość i umysły klientów, cykl reklam został doceniony na wczorajszej gali Polskiego Konkursu Reklamy. Sukces jest tym większy, że do konkursu zgłoszono 669 prac, a oceniane były przez 110 osobowe jury. Nagrodzono nie tylko całą kampanię, ale reklamy zdobywały także uznanie w poszczególnych kategoriach. W marketingu viralowym Serce i Rozum zdobyli srebro za Pieprz i Sól (a także brązowy medal za film internetowy) jak i złoto za parodię „Kaszpirowskiego” (który chyba tego nie wytrzymał i już nie reklamuje konkurencji :).
Także reklamy Orange zdobyły kilka nagród. W Krainie Rozmów Orange Na Kartę zdobyło brązowe medale za grafikę ruchomą i kampanię, a reklamy z tego cyklu Wyspa i Rakieta zostały docenione w kategorii reklamy filmowej.
Telekomunikacja Polska zdobyła główną nagrodę i została również ogłoszona Reklamodawcą Roku, czyli firmą szukającą innowacyjnych rozwiązań, pozwalającą na fantazję i kreatywność. Gratulujemy również innym nagrodzonym!
Jak myślicie, co powiedziało Serce Rozumowi na wieść o tylu medalach? Autorzy dwóch najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni maskotką.