Odpowiedzialny biznes

Reportaż z Miasteczka Myśli, czyli jak rozmawiać o wpływie społecznym firm

Piotr Domański Piotr Domański
12 maja 2016
Reportaż z Miasteczka Myśli, czyli jak rozmawiać o wpływie społecznym firm

Przedwczoraj cały dzień spędziliśmy razem z ekipą filmową w Miasteczku Orange. Moim zdaniem było warto. Z jednej strony mieliśmy okazję rozmawiać na kolejnej edycji Miasteczka Myśli, tym razem o wpływie społecznym. Z drugiej, brać udział w całej masie atrakcji w ramach „Dnia ze społeczną odpowiedzialnością biznesu”.

W czasie wydarzenia podjęliśmy kilka zobowiązań. W ramach Integracji cyfrowej  zdecydowaliśmy się odpowiedzieć na potrzeby seniorów. Do 2018 roku wprowadzimy nowe standardy obsługi seniorów na infolinii i we wszystkich naszych salonach Orange. Bezpieczna sieć oznacza dla nas po pierwsze bezpieczeństwo dzieci, jednak mamy świadomość, że dzieci uczą się od dorosłych. Dlatego do 2018 roku co najmniej 1 milion osób nauczy się dzięki nam zasad bezpiecznego korzystania z Internetu. Aby zachować czyste środowisko promujemy recykling telefonów komórkowych. Do 2018 roku liczba odzyskiwanych telefonów komórkowych vs wprowadzonych na rynek wzrośnie do 10%. Chcemy też wspierać naszych pracowników na każdym polu, także w działaniach wolontariackich. Edukujemy nasz zespół jak ważne jest zaangażowanie społeczne. Chcemy, by do 2018 roku co piąty pracownik Orange był wolontariuszem, a 25% wolontariuszy dzieliło się swoją wiedzą w ramach wolontariatu kompetencji. Chcemy by mogli realizować swoje pasje w ramach naszego naprawdę (potwierdzam – przypis autora) ciekawego zespołu.


Oferta

Bartek Usa i połowa

Stella Widomska Stella Widomska
12 maja 2016
Bartek Usa i połowa

Kojarzycie Bartka Usa? Jestem przekonana, że widzieliście co najmniej kilka śmiesznych materiałów, jakie stworzył. Jego pomysł na własny kanał na You Tube, to zadawanie pytań przypadkowym osobom. Niektórych zaskakuje, innych denerwuje, ale jednak głównie śmieszy. Tym razem na naszą prośbę Bartek wziął na warsztat ofertę od Orange.  Mowa tu o abonamencie komórkowym na pół ceny (pisałam o tym tu). Ty płacisz połowę, ale gdzie jest druga połowa? Zobaczcie co ustalił Bartek. :-)

 


Odpowiedzialny biznes

Orły Roberta Górskiego – konkurs

Stella Widomska Stella Widomska
12 maja 2016
Orły Roberta Górskiego – konkurs

Kilka dni temu Wojtek wspominał u siebie o naszym konkursie związanym z Euro 2016. Twarzą akcji Narodowa Drużyna Kibiców Orły Roberta Górskiego jest Robert Górski, który wciela się w rolę selekcjonera drużyny polskich kibiców. W wyborze tych najlepszych wspiera go Krzysztof Golonka twórca kanału YouTube Trenuj z Krzychem. W konkursie główną nagrodą jest wyjazd na mecz Polska – Niemcy w Paryżu oficjalnym autokarem Narodowej Drużyny Kibiców dla 22 osób. Szczegóły na orlyrobertagorskiego.pl. Akcję promuje spot, które jest emitowany w internecie.

 

 

Ale to nie wszystko. Do wzięcia udziału w konkursie zachęca również swoim najnowszym materiałem Krzysztof Golonka, który prowadzi kanał Trenuj z Krzychem.

 

 

Scroll to Top