Odpowiedzialny biznes

Rozmawiamy z UEFA o Euro 2012

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
21 października 2009
Rozmawiamy z UEFA o Euro 2012

Dzisiaj uczestniczyłem w spotkaniu z Alanem Ridley`em, który jest w UEFA najważniejszą osobą odpowiadającą za sponsoring i eventy promocyjne. Nie jest tajemnicą, że staramy się być partnerem technologicznym piłkarskich Mistrzostw Europy w 2012 roku. Mamy doświadczenie i damy radę spełnić wysokie wymagania stawiane przez UEFA. Wybór powinien nastąpić na początku przyszłego roku. Dziś dowiedziałem się, że dostaliśmy także propozycję zostania jednym z czterech narodowych sponsorów Euro 2012. Prócz nich będzie jeszcze maksymalnie 10 globalnych partnerów UEFA. Przedstawiając ofertę Alan Ridley opowiadał, jak wygląda współpraca przy tak prestiżowym i zarazem medialnym wydarzeniu. Wystarczy powiedzieć, że liczbę fanów oglądająch pojedyńcze mecze ostatniego Euro 2008 w Austrii i Szwajcarii, liczono nie w dziesiątkach, a setkach milionów. Doskonale wiedział, że od lat sponsorujemy reprezentacje Polski i niestety także, że nie awansowaliśmy do Mistrzostw Świata w RPA. Potwierdziliśmy, że jesteśmy zainteresowani ofertą i rozmowy będą kontynuowane. Poki co w grudniu czeka nas prezentacja oficjalnego logo Euro 2012, a w lutym w Warszawie losowanie grup eliminacyjnych.


Odpowiedzialny biznes

Salonowy konkurs i przejście na szybszą neo

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
20 października 2009
Salonowy konkurs i przejście na szybszą neo

Zawsze chętnie braliście udział w moich konkursach blogowych. Nagrody były ciekawe, ale zawstydzili mnie ludzie z marketingu. Do wygrania dali 70 telewizorów Samsung LE 40B551. Zasady proste, jak zawsze. Do 21 listopada trzeba przyjść do jednego ze 110 salonów TP i Orange na dni otwarte neostrady z TV i odpowiedzieć na pytanie, dlaczego warto mieć telewizję cyfrowej jakości? Można odpowiedzieć również przez internet na www.dniotwarte.tp.pl Na tej stronie znajdziecie też listę salonów oraz szczegółowe informacje o akcji. Druga rzecz to oczywiście kupić usługę. Można to zrobić w salonie biorącym udział w dniach otwartych, innym dowolnym punkcie sprzedaży lub przez www.tp.pl Spośród nabywców wybierzemy tych, którzy udzielą najciekawszych odpowiedzi i do nich pojadą telewizory. Korzystając z okazji jeszcze raz powiem o zasadach migracji na wyższe prędkości neo po wprowadzeniu nowej oferty 9 października, gdyż wciąż o to pytacie. Obecnie można bez problemu zrobić ruch do góry w ramach tej samej oferty promocyjnej, z której korzystacie. Jeśli zamierzacie „przeskakiwać” wyżej i wiąże się to ze zmianą promocji np. chcecie skorzystać z opcji 10 lub 20 Mb, to niestety jest to niemożliwe. Wiemy, że dla wielu to kłopot, dlatego chcemy w listopadzie wprowadzić odpowiednie zmiany. Do tej pory proszę o cierpliwość.


Odpowiedzialny biznes

iPhone za wakacyjną pocztówkę MMS

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
17 października 2009
iPhone za wakacyjną pocztówkę MMS

Niedawno odpytaliście mnie na okoliczność konkursu na MMS-ową pocztówkę z wakacji. Dlatego uprzejmie donoszę, że selekcja nie była łatwa, dostaliśmy kilka tysięcy propozycji, z których jury wybrało trzy najciekawsze. Zwyciężyła Kasia Tokarz z Kłobucka i do niej pojechał w nagrodę iPhone 3G 16 GB; drugie miejsce i telefon Sony Ericsson C 902, zdobył projekt Michała Wojciechowskiego z Łodzi, trzecie miejsce przypadło Maciejowi Puzio z Warszawy, który będzie cieszył się z Samsunga SGH U-900. Poniżej zwycięska pocztówka MMS. Prace pozostałych laureatów znajdziecie na http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3871188

Scroll to Top