;

Reklama

Speedtest, jak z reklamy (0)

Wojtek Jabczyński

6 grudnia 2010

Speedtest, jak z reklamy
0

Skuszony banerem Cyfrowego Polsatu na głównej stronie Telepolis.pl uległem pokusie zrobienia sobie testu prędkości moich linii  internetowych. W domu i pracy wyszło równo po 2 mega. Ani malutkiego kilobajta mniej czy więcej. Nawet gdybym był człowiekiem wielkiej wiary lub niespotykaniej naiwności, to nie uwierzę w taki pseudo speedtest. Dlatego nie wiem, po co konkurencja umieszcza go na największym portalu telko. Może uważa, że przechytrzy internautów i fanów telekomunikacji, którzy go odwiedzają? Drogi Polsacie Cyfrowy nie idź tą drogą. Nie zachęcisz w ten sposób do swoich usług. Rozum i serce podpowiadają, aby nie umieszczać w reklamach nieprawdziwych informacji. Tak nakazuje biznesowa etyka i zdrowy rozsądek. Kto chce zrobić test, gdzie nie zawsze wychodzi 2 mega polecam www.speedtest.pl lub www.speedtest.net

Update 7 grudnia: Dziś nie ma już na Telepolis.pl pseudo speedtestu i pojawił się nowy baner. Znaczy konkurencja czyta mojego bloga 🙂

Update 8 grudnia: Na banerze pojawił się speedtest, który pokazuje realną prędkość. Czyli jak się chce to można.

Udostępnij: Speedtest, jak z reklamy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Wespół w zespół (0)

Monika Kulik

6 grudnia 2010

Wespół w zespół
0

Społeczna Odpowiedzialność Biznesu to termin, z którym spotkało się tylko 3% ludzi. Nie znaczy to jednak, że nie mamy sprecyzowanych oczekiwań, co do takich działań firm. Na przykład od branży teleinformatycznej oczekuje się, by aktywnie współpracowała w walce z wykluczeniem cyfrowym, dbała o bezpieczeństwo usług, czy edukowała klientów. Zupełne inne wyzwania czekają na firmy z baraży farmaceutycznej czy wydobywczej.

By upowszechniać  idee CSR powstała „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego Biznesu”. Grupa TP wspólnie z PGNiG, Danone, PZU, GlaxoSmithKline pod egidą Pracodawców RP będzie promować, edukować i upowszechniać CSR wśród polskich przedsiębiorstw, tych dużych i tych całkiem małych. Unikalną wartością tego projektu jest pokazanie, że dla różnych firm, strategia CSR powinna uwzględniać inne branżowe aspekty, a także oczekiwania społeczne.

W ramach projektu opracowany zostanie kanon zasad, jakimi powinny kierować się odpowiedzialne przedsiębiorstwa. Zapraszamy na stronę www.koalicjacr.pl do dyskusji nad kształtem takiego kodeksu.

Udostępnij: Wespół w zespół
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Co powiedział Arboleda (0)

Jarosław Konczak

6 grudnia 2010

Co powiedział Arboleda
0

Jak co roku szacowny tytuł „Piłka Nożna” na specjalnej Gali przyznał wczoraj nagrody za osiągnięcia, oczywiście w … piłce nożnej. W tym roku specjalnych niespodzianek nie było. Najlepszym piłkarzem został Jakub Błaszczykowski, a najlepszym ligowcem – Adrian Mierzejewski z Polonii Warszawa, który zresztą zadebiutował w tym roku również w reprezentacji Smudy. Najlepszym trenerem Michał Probierz z Jagielonii Białystok. Warto wspomnieć, że na ścianie wschodniej jest już 2,5 roku (czyli gości w ławach trenerskich wielokrotnie dłużej niż ostatnio jakikolwiek trener np. na Konwiktorskiej),  a w tym czasie Jaga zdobyła Puchar Polski, dość pechowo odpadła z pucharów po spotkaniu w Salonikach, a teraz został mistrzem jesieni i ma całkiem realne szanse na mistrzostwo kraju. Jaga ma też Tomasza Frankowskiego, który wczoraj został osobowością roku, co zresztą potwierdza w lidze seryjnie strzelając bramki. Pech Jagielloni, która ma najlepszy rok od dziesięcioleci polega jednak na tym, że w tym roku wszyscy mówią o Lechu Poznań.  Dlatego to Kolejorz, a nie czerwono-żółte pasy został drużyną roku.

Nie zdziwił mnie tez fakt, że to Manuel Arboleda został wybrany najlepszym obcokrajowcem. Manuelowi to się należało, zwłaszcza, że być może w tym roku była to ostatnia jego szanse na taki tytuł. Teraz Kolumbijczyk wydaje się być na prostej drodze, aby w przyszłym roku powalczyć o tytuł najlepszego polskiego piłkarza. O tym mówi się już od dawna, a wczoraj Manuel odbierając nagrodę mówił już o Smudzie, jako „polskim tato”, a o o polskim obywatelstwie z szerokim uśmiechem „ja tam nie wiem, to nie zależy tylko ode mnie”. Jeśli Arboleda ma wystąpić w koszulce z orłem na piersi, a wydaje się, że wszystkim na tym zależy, to lepiej się nie czarować tylko pospieszyć, bo Manuel ma już 31 lat i mimo, że obecnie jest podporą Kolejorza to pamiętajmy, że już za kilka lat z piłką będzie się żegał, bez względu na to, ze z orłem na koszulce czy też bez.

 

Udostępnij: Co powiedział Arboleda
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej