Oferta

Stówka na start w Orange na kartę (31)

Piotr Domański

2 kwietnia 2018

Stówka na start w Orange na kartę
31

Jak to szło? „Słuchajcie uważnie bo nie będę powtarzać”! Sprawa jest prosta, więc nie będę się rozpisywał. Wszyscy, który między 28 marca a 31 maja aktywują dowolny starter Orange, lub przeniosą numer do Orange na kartę mogą zgarnąć bonus – 100 zł na rozmowy do wszystkich sieci, ważne przez 30 dni. By odpalić bonus wystarczy wysłać darmowy SMS o treści BONUS pod numer 815. O promocji pisał już Wojtek na Twitterze, ale jeszcze nie wspominaliśmy o tym na blogu, więc najwyższy czas.

P.S. jeżeli chcecie więcej GB pamiętajcie jeszcze o naszej akcji na 20-lecie 😉

Udostępnij: Stówka na start w Orange na kartę
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 09:45 03-04-2018
    Bonus jak najbardziej miły - chociaż wolałbym chyba dostać no limit na rozmowy i smsy na miesiąc :) ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Nick 09:53 03-04-2018
      Na SMS i internet wyda się dodatkowo więcej niż 25 zł za no-limit z 50 GB internetu (50GB i rozmowy + SMS za 25 zł / m-c to standardowa oferta w Orange).
      Odpowiedz
    • komentarz
      Buk3213 19:09 09-04-2018
      No dokladnie
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 11:18 03-04-2018
    Inni za przeniesienie numeru na kartę dają dużo więcej i na dłużej ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 15:09 03-04-2018
    Super macie promocje - jestem z Wami prawie 11 lat, płacę terminowo w taryfach biznesowych przez cały czas umowy. Ale żaden konsultant nie zadzwoni z jakąś propozycją przedłużenia umowy. Mogę sobie co najwyżej wybrać coś ze strony, ale skoro na kartę mam usługi za 25 zł (z VAT) a w taryfie biznesowej 34,99 (a z VAT ponad 40zł) za takie same usługi to stawiam pytanie, na kim zależy Orange?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 17:49 03-04-2018
      A masz zgodę na marketing wyrażoną? Pewnie nie jak nikt nie dzwoni.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 17:50 03-04-2018
        Niestety to jedna z częściej spotykanych sytuacji.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Tomasz 21:32 03-04-2018
          Zgodę marketingową oczywiście mam. Ostatnio to ja sie Was prosiłem o przedłużenie jednej z usług. Wtedy miałem obiecany kontakt dotyczący kolejnych usług. Niestety konsultanci Orange jakoś nie chcą zadzwonić i zaproponować oferty choćby zbliżonej do tej którą dziś proponujecie w taryfie prepaid. A przy moim stażu, przy terminowych opłatach to jest przecież standard postepowania w innych firmach, że dba sie o klienta. Ale nie u Was.
          Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 21:26 03-04-2018
        Oczywiście ze mam taką zgodę wyrażoną. Co zresztą widać na fakturach.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Skutki Playa 09:14 04-04-2018
    Orange zmniejsza ilość Internetu dostępnego w pakietach rozmów i SMS-ów bez limitu do wszystkich oraz GB. Zmiana obowiązuje od 4 kwietnia 2018 roku. Dotyczy ona pakietów dla nowych klientów oraz tych ze stażem do 1 roku. Dotychczas mieli oni dostępny pakiet 15 GB. Został on zmniejszony do 10 GB. Zmiana dotyczy pakietu za 12 zł na 7 dni i pakietu za 25 zł na 31 dni, zarówno w wersji cyklicznej, jak i jednorazowej.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 10:21 04-04-2018
      Zmiana dotyczy wyłącznie klientów korzystających z wersji jednorazowej, a nie cyklicznej jak napisałeś. Choć faktycznie, dotyczy tych którzy są z nami krócej niż rok. W praktyce nie obejmie większości naszych klientów korzystających z tych usług - albo są z nami dłużej niż rok, albo też korzystają z wersji cyklicznej. Cenimy tych, którzy chcą się z nami wiązać na dłużej ;-) A jeżeli chodzi o jakość sieci - są nowe dane speedtest.pl jakiś specjalnych zmian tam nie widać.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 11:24 04-04-2018
        "Cenimy tych, którzy chcą się z nami wiązać na dłużej " - widzę dokładnie po mojej ofercie przedłużenia umowy po prawie 11 latach bycia w Orange. Nowy klient na kartę ma zdecydowanie lepsze warunki....
        Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 15:29 04-04-2018
          Tomasz - a co Cię tak trzyma przy tym abonamencie? Jakoś nie mogę zrozumieć brania abo w komórce, skoro nie ma żadnych "gratisów"... (a może są?...) :/
          Odpowiedz
          • komentarz
            Tomasz 15:43 04-04-2018
            Generalnie nic mnie już nie trzyma w Orange - przed chwila to ja znów zadzwoniłem i po 11 latach otrzymałem ofertę za 43 zł brutto (nolimit+10GB). Pusty śmiech mnie ogarnął....
            Odpowiedz
            • komentarz
              Łukasz 17:26 05-04-2018
              za 29,95 masz no-limit albo 45 zł opcja bez telefonu masz no-limit i 20 GB internetu w T-Mobile.Po co przepłacać tra tralala
              Odpowiedz
              • komentarz
                Piotr Domański 17:38 05-04-2018
                A za ile masz światłowód i TV? A nie poczekaj... ;-) A w temacie, o którym pisał @Tomasz. Czy masz tylko jeden plan mobilny u nas? Czy może coś jeszcze? Na jakim planie Ci zależy?
                Odpowiedz
                • komentarz
                  Tomasz 18:03 05-04-2018
                  Jaki światłowód? U mnie nie macie zamiaru go świadczyć, mimo ze o to Was przecież prosiłem, a z okien widzę największe centrum biznesowe w Gdańsku, ba w sąsiednim bloku jest podobno już światłowód. U mnie nie. A LTE dla mojego biznesu to jedynie opcja backupowa, a nei łącze podstawowe. Co ważne - miałem usługi internetu biznesowego w Orange od czasów SDI, ale już go oczywiście nie mam, bo oferta 10Mbit/s to śmieszna jest. A teraz interesowało mnie przedłużenie jednego biznesowego planu komórkowego z ewentualną opcją zakupu ratalnego telefonu. Ale skoro Wam nie zależy na stałych klientach - cóż zmieniam sieć. ps. wczoraj prosiłem o kontakt kogoś z DUK, ale przecież nie przesadzajmy, lepiej jest pozyskać klientów na kartę za 25zł, niż utrzymać klienta biznesowego. @Łukasz - mam ofertę z kilku sieci - im zależy na klientach.
                  Odpowiedz
                  • komentarz
                    Piotr Domański 18:12 05-04-2018
                    @Tomasz, jeżeli chodzi o światłowód, to sytuacje, o której piszesz na ogół wynikają z dwóch rzeczy. a) jeszcze gdzieś nie dotarliśmy, ale mamy plany b) nie możemy gdzieś dotrzeć z powodów administracyjnych... jak to opisywał kiedyś Wojtek w tym tekście: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/prezesie-spoldzielni-prosze-pozwol-mieszkancom-miec-swiatlowod/. Mój mail to piotr.domanski2@orange.com, zresztą kiedyś z tego co pamiętam do mnie pisałeś. Zobaczę jak wygląda u Ciebie kwestia światłowodu.
                    Odpowiedz
                    • komentarz
                      Tomasz 18:20 05-04-2018
                      Dziś mnie już nie interesuje ten światłowód. Dziś mam u Waszej konkurencji łącze 250 Mbit/s z opcją przejścia na 500 Mbit/s. Za podobne pieniądze do tego co Wy proponujecie. Szkoda mi już czasu na zabawy z Orange w tym temacie. No i na 100% nie ma problemu z administracja wspólnoty. W przyszłym tygodniu zlecam przeniesienie tego numeru komórkowego o którym tutaj piszę. W weekend jedynie musze policzyć czy zrywać umowę, czy czekać do jej końca.
                      Odpowiedz
            • komentarz
              Łukasz 17:30 05-04-2018
              Telefon na abonament obojętnie jaka ta oferta w dzisiejszych czasach jest nieopłacalna
              Odpowiedz
              • komentarz
                Tomasz 18:13 05-04-2018
                Prywatnie nieopłacalne, ale biznesowo co i owszem - kwestia faktury. Ale nie oznacza to, że wezmę ofertę prawie dwukrotnie droższą i w dodatku zwiąże sie kontraktem na dwa lata. Gdybym otrzymał ofertę za 25 zł netto, a nie za 34,99 to bym pewnie w Orange został. Ale skoro Orange nie zależy.
                Odpowiedz
  • komentarz
    Alex2605 00:04 05-04-2018
    Ja pewnych rzeczy już nie rozumiem. niby sieć numer 1 w Polsce a mimo to wyprzedza was T-mobile oferując internet mobilny bez limitów danych (Bez GB i bez ograniczeń). Jak to możliwe że sieć nr 1 nie wprowadziła pierwsza non limit jeśli chodzi o internet mobilny. Inne sieci przyspieszają swój internet na różnych pasmach LTE a Orange nic sobie z tym nie robi. Nie dziwie się że ludziska uciekają z Orange nawet do t-mobile bo kto w tych czasach będzie przepłacał. Jak t-mobile oferuje internet lte w 2 opcjach do 20 mb/s za 49zł i do 60 mb/s za 59 zł i to z opcją no limit . A Orange jak miało internet mobilny z pakietem podstawowym to nadal ma, a nie wspomnę już w ofercie na kartę za doładowanie 100 zł 50 GB. Oferując teraz nowym klientom 100 zł nie załapiecie tak klientów. Orange musi zrobić naprawdę wielkie WOW żeby klienci do was wrócili. Ja na waszym miejscu wprowadził bym także LTE bez limitów taniej niż wygląda to w T-mobile żeby ludzi zachęcić, i przyspieszyć internet lte musicie, jeśli chcecie na rynku jeszcze zabłysnąć jako sieć nr 1. Jestem przykładem ponieważ sam uciekłem po 3 latach do t-mobile i to tylko ze względu na internet mobilny jaki oferuje T-Mobile. I jestem zadowolony. nie przepłacam a internet śmiga aż miło.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 17:18 05-04-2018
      Podpisuje się pod komentarzem my w T-Mobile mamy najlepiej.Orange powinno się nauczyć od nas ;)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 17:41 05-04-2018
        "To byłem ja, Jarząbek Wacław"
        Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:54 05-04-2018
      @Alex2605, dla większości klientów pakiety rzędu 250 GB na miesiąc w pełni wystarczą. W naszej ofercie jest światłowód, którego zasięg jest coraz większy i spełni wymagania nawet najbardziej wymagających. W ofercie na kartę, o której wspomniasz masz w wersji cyklicznej za 25 zł dodatkowo przynajmniej 15 GB i no-limit rozmów i SMS. Przy doładowaniu za 30 zł daje to na sam początek 30 GB na miesiąc.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Tomasz 18:09 05-04-2018
        Co ciekawe jak prosiłem o światłowód czy zwiększenie prędkości internetu DSL który miałem praktycznie od jego początku to mieliście i macie BMT. Obok światłowód już jest, ale Wasi pracownicy nie widzą klientów biznesowych w małych budynkach.... Bo i po co? ps. jakby co wielokrotnie zgłaszałem sie do Was z prośbą o inwestycje....
        Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 08:47 09-04-2018
    Na koniec - pomijając wyciskaczy oferty Love to firma Orange utraci wieloletniego klienta bo nie potrafi zejść z ceny telefonu 4zł miesięcznie. Cóż - jak dla mnie to żenada, mając na uwadze staż kliencki. Przecież oczywiste, jest ze za miesiąc i tak obniżycie cenę tego modelu, ale .... będę już w konkurencji.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 19:17 09-04-2018
    Macie najwięcej odejść tylko pogratulować a pomysł z reklamacjami tez fajny będziecie mieć jeszcze więcej odejść to nie będzie sieć numer 1 ale będzie sieć numer 3
    Odpowiedz
    • komentarz
      Tomasz 19:40 09-04-2018
      Aż żenujące, ale sprawa rozbiła sie aż o 4 zł miesięcznie w cenie telefonu. Orange "straciłby" 96 zł netto na telefonie, a tak straci wieloletniego, rzetelnego klienta. Przez prawie 11 lat nigdy nie miałem dnia spóźnienia w opłacaniu faktur. Ale takich klientów sie przecież nie ceni.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Miłozs 21:14 09-04-2018
    Cały ja! www.instagram.com/p/BhXGRZvneCq/?hl=pl
    Odpowiedz
  • komentarz
    Luizuska 23:58 09-04-2018
    https://pbs.twimg.com/profile_images/983459783280906240/Zb93He0n.jpg
    Odpowiedz

Inne

Wszystkiego najlepszego! (10)

Wojtek Jabczyński

30 marca 2018

Wszystkiego najlepszego!
10

Zespół biura prasowego i bloga Orange Polska życzy Wam szczęśliwych, radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych!

Udostępnij: Wszystkiego najlepszego!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Matt55 12:30 30-03-2018
    Wzajemnie! Świętujcie, odpoczywajcie i ładujcie akumulatory pozytywną energią. Wesołych Świąt! =]
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 13:13 30-03-2018
    Dzięki i wzajemnie wesołych świąt :-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 13:40 30-03-2018
    Wzajemnie dla wszystkich - Spokojnych ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY! :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 18:22 30-03-2018
    Zdróweczka przede wszystkim :) Wesołych Świąt!
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:27 30-03-2018
    Wzajemnie zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    tata 22:52 30-03-2018
    Wzajemnie, radosnych Świąt Wielkiej Nocy! Niech będą spędzone w gronie rodziny lub przyjaciół, którym na co dzień nie możemy poświęcić tyle czasu ile byśmy chcieli / ile potrzebują - niech w Święta komputery pozostaną wyłączone :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    jvc.6 13:04 31-03-2018
    Zdrówka miłości i spokoju.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 18:46 31-03-2018
    Całemu zespołowi bloga,jak również wszystkim czytelnikom oraz komentującym Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mateusz 12:26 01-04-2018
    Wesołych, Wesołych! :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Aga 23:01 09-04-2018
    Dziękuję
    Odpowiedz

Oferta

WiFi Calling dla iPhona 5S w Orange (7)

Zbyszek Drohobycki

30 marca 2018

WiFi Calling dla iPhona 5S w Orange
7

Dobra wiadomość dla użytkowników nieco starszego, choć nadal bardzo popularnego iPhona 5S. Przyszła wiosna! Fajnie prawda? 😉

Jeszcze fajniejsze jest to, że właśnie rusza aktualizacja oprogramowania, która włączy Wam możliwość korzystania z WiFi Calling w sieci Orange. Wiem co powiecie – nareszcie! 🙂 Sądząc po pytaniach pojawiających się na blogu, sprawa WiFi Calling na iPhonach była dla Was jedną z bardziej interesujących. Przypomnę, że niemal rok temu – 28 marca też ruszyła aktualizacja, która włączyła WiFi Calling i VoLTE na iPhone 7 i 7 Plus, iPhone 6 oraz 6 Plus a poza tym na iPhone SE. Nieco osamotnieni pozostali właściciele iPhona 5S. Do dziś był to jedyny smartfon, który technicznie umożliwiał korzystanie z WiFi Calling, jednak brakowało tej opcji w sofcie. Trochę to trwało, ale się udało. Mimo, że od premiery 5S minęło sporo czasu doczekał się i on.

Przygotuj się na WiFi Calling z iOS 11.3

Jeśli więc macie iPhona 5S, możecie zacząć wypatrywać na jego ekranie informacji o dostępnej aktualizacji iOS. WiFi Calling otrzymacie bowiem wraz z instalacją iOS 11.3. Choć tylko w Orange jest Was około 100 tysięcy – nie martwcie się, dla wszystkich wystarczy i nie przewidujemy konieczności stania w kolejce na mrozie. Nie wszyscy jednak od razu dostaną powiadomienie o możliwości aktualizacji. Jest ona wprowadzana na całym świecie, więc by uniknąć przeciążeń serwerów będzie przebiegać falami, rozłożonymi na kilka dni. Miejcie zatem odrobinę cierpliwości. W tym czasie możecie zrobić porządki w swoim telefonie, zaktualizować kontakty, zrobić kopię zapasową i wyczyścić obudowę. Może jakieś nowe etui? Skoro będzie miał nowe możliwości – niech wygląda jak nowy, należy mu się. 😉

Pamiętajcie by mieć naładowaną baterię, co pozwoli na sprawne i bezpieczne pobranie, a także zainstalowanie oprogramowania. Całość nie zajmie więcej niż kilka chwil (to najlepsza miara czasu dla takich operacji) ;). Jak pamiętacie, w przypadku iPhona nie trzeba pobierać aplikacji dla WiFi Calling, wystarczy włączyć usługę w ustawieniach. Dzięki temu, już po upływie kolejnej chwili od zakończenia aktualizacji będziecie mogli wykonać pierwsze połączenie przez WiFi i sprawdzić jego zalety.

To chyba wszystko – w telegraficznym skrócie. Aby umilić sobie czas oczekiwania możecie się zapoznać z iOS 11, jeśli go jeszcze nie znacie – wszystko, co trzeba znajdziecie na stronach Apple’a. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o WiFi Calling, do czego służy, kiedy się przydaje i jak działa – polecam wpis Piotrka sprzed roku – kiedy usługa ruszała na pierwszych smartfonach w sieci Orange.

 

 

Udostępnij: WiFi Calling dla iPhona 5S w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Robert 08:33 30-03-2018
    Zbyszek z całym szacunkiem ale bzdury piszesz o aktualizacji rozłożonej na kilka dni. Każdy może zaktualizować już pierwszego dnia po wejściu w zakładkę Ustawienia-Ogólne-Uaktualnienia. Spokojnie serwery się nie przeciąża. To nie Android.
    Odpowiedz
  • komentarz
    p2225 08:36 30-03-2018
    A może tak wpis o wszystkich telefonach z VoLTE i WiFi Calling, bo strony: http://www.orange.pl/volte i https://www.orange.pl/view/wificalling są już dawno bez aktualizacji. Na pewno brakuje nowych Samsungów S9.
    Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 10:14 30-03-2018
    Tak się cieszyłem widząc wpis na głównej, w podskokach wchodzę we wpis a tam... że po aktualizacji softa do 11.3 :-( No i nici z tej funkcji, podjąłem już dawno temu decyzję że nie zaktualizuję do 11.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Artur 09:35 03-04-2018
      @MAURYCY, a z ciekawości pytam: dlaczego nie chcesz aktualizować do iOS 11?
      Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 11:20 05-04-2018
        W 11 nie dodali nic, co by mi było niezbędne i co by w moich oczach poprawiło interakcję z iOS, a obawiam się pogorszenia działania baterii oraz utraty płynności systemu, o których to czytam na innych stronach. Do tego 11.3 powoduje u niektórych nienormalne nagrzewanie się urządzenia i to nie tylko pod obciążeniem, ale również podczas np. przeglądania w Safari. Może mnie teraz przekona WiFi Calling, ale jeszcze się trochę pozastanawiam. Jakby nie było to 5S ma już parę ładnych lat na karku, może będą próbowali go wyeliminować z rynku spowolnieniem softu, kto wie.
        Odpowiedz
  • komentarz
    ad 09:28 31-03-2018
    Dlaczego po aktualizacji ios 10.3 w T-Mobile nie działa usługa volte IP7?
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 20:36 31-03-2018
      BO to t-mobile a nie Orange :P ;P
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej