;

Oferta

Upoluj w Black Friday: wybrane okazje (2)

Marta Krajewska

29 listopada 2019

Upoluj w Black Friday: wybrane okazje
2

Trwa Black Friday w Orange. Wybrałam dla Was kilka ciekawych modeli w obniżonych cenach. Pełną ofertę naszego sklepu online znajdziecie tutaj: Black Friday w sklepie Orange

Sony Xperia 5 +słuchawki WH-XB900N

Jeśli polowaliście na Sony Xperię 5 ze słuchawkami WH-XB900N, to teraz jest dobry moment na zakup. Po obniżce wysokości 408 zł miesięczna rata za zestaw wynosi 135 zł (0 zł na start) w Planie Mobilnym 55 (wcześniej było to 152 zł). Jeśli jeszcze zastanawiacie się, czy warto, zobaczcie nasz test tego duetu. Link do oferty: Sony Xperia 5+słuchawki WH-XB900N

iPhone XS 512 GB

Do promocyjnej puli trafił także ubiegłoroczny iPhone XS 512 GB. Jego cena to teraz 180 zł/mc w Planie Mobilnym 55 plus 999,01 zł na start. Zobaczcie nasz test tego modelu. Link do oferty: iPhone XS 512 GB

Huawei Mate 20 Pro Dual SIM

Obniżka dotyczy także ubiegłorocznego, świetnego modelu Huawei Mate 20 Pro Dual SIM z charakterystycznym potrójnym aparatem marki Leica. W promocji jego cena to 90 zł/mc w Planie Mobilnym 55 plus 0 zł na start. Zobaczcie, co mi się w nim spodobało. Link do oferty: Huawei Mate 20 Pro Dual SIM

Rower elektryczny Kawasaki

W wyprzedaży upolujecie też….rowery elektryczne. Do wyboru są trzy modele: MTB i dwa trekkingowe: damski i męski. Cena modelu MTB to 218,01 zł/mc, natomiast model trekkingowy męski i damski są dostępne w tej samej cenie – 183 zł/mc. Ceny dotyczą Planu Mobilnego 55, a we wszystkich przypadkach opłata na start wynosi 499 zł. Zobaczcie, jak rower Kawasaki MTB wypadł w terenie. Link do oferty: Kawasaki MTB, Kawasaki trekkingowy męski, Kawasaki trekkingowy damski

Nokia 8110 4G

Kultowa Nokia 8110 4G tzw. „banan”, znana z „Matrixa” również jest dostępna w wyprzedaży. Jeśli macie sentyment do lat 90-tch, Neo i Snake’a, to ten telefon możecie kupić za 7 zł/mc w Planie Mobilnym 55 (0 zł na start). Nokia 8110 4G sprawdzi się także jako pierwszy telefon dla dziecka. Zobaczcie, dlaczego. Link do oferty: Nokia 8110 4G

Przeczytaj także tekst: Ile czasu dziecko może spędzać przed ekranem?

Udostępnij: Upoluj w Black Friday: wybrane okazje
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 03:15 29-11-2019
    Zaspałem, ale już jestem. O proszę, jest kilka ciekawych propozycji ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Tomasz 18:00 05-12-2019
    Wszystko fajnie tylko mnie zapomnieliście dodać Huawei Mate 20 do umowy Love Extra. Zamawiałem telefonicznie w piątek rano, w sobotę dostałem potwierdzenie zamówienia, a kurier dostarczył umowę bez smartfona. Okazuje się, że telefon zniknął z umowy. Czekam na odp. w sprawie reklamacji, ale 2 dni cisza. 2 miesiące temu rozwaliłem poprzedni smartfon i wyczekałem specjalnie do Black Friday w Orange, z samego rana postanowiłem zamówić, kupiłem akcesoria, przejrzałem wszystkie testy, recenzje w necie i taka lipa. Tego modelu nawet nie macie już na stanie, co mam teraz wybrać inny model bez promocji na miarę Black Friday? Jestem ogromnie zawiedziony.
    Odpowiedz

;

Oferta

[AKTUALIZACJA] Wystartował Black Friday w Orange (2)

Marta Krajewska

28 listopada 2019

[AKTUALIZACJA] Wystartował Black Friday w Orange
2

[AKTUALIZACJA]: Promocja już wystartowała. Szczegóły znajdziecie tutaj: Black Friday w Orange: obniżki do 1300zł. A potem zajrzyjcie do sklepu Orange, gdzie promocyjne smartfony oznaczone są żółtą naklejką. Możecie też w zakładce „Promocja” po lewej stronie (ostatnia pozycja) wybrać opcję Black Friday i zobaczyć urządzenia w obniżonych cenach.

XXX

Jeśli zastanawialiście się, czy w Orange przygotowaliśmy specjalną ofertę na Black Friday, odpowiedź brzmi: TAK. Już dzisiaj o północy zajrzyjcie do naszego sklepu online – będą czekać tam na Was spore obniżki na smartfony. Przeceny sięgną nawet 1300 zł. W piątek od rana wyprzedaż rozpocznie się w salonach. Oferta w sklepie online oraz w salonach będą nieznacznie się różnić. Jeśli szukacie konkretnego smartfona, zajrzyjcie dzisiaj o północy na nasz blog – przygotuję informację, które z popularnych modeli będą dostępne online, a które stacjonarnie.

Promocja potrwa przez cały weekend, a w poniedziałek (2 grudnia) wystartuje kolejna, Cyber Monday. Tego dnia, oprócz smartfonów, pojawią się także przecenione smartwatche, tablety, laptopy i inne urządzenia z naszej oferty. Wyprzedaż potrwa łącznie cztery dni.

Jakie smartfony będą dostępne w wyprzedaży? Już teraz mogę zdradzić, że przeceniliśmy Huawei P30. Pozostałe modele poznacie za kilkanaście godzin. Promocja dotyczy urządzeń kupowanych w Planach Mobilnych oraz bez abonamentu, w 20 ratach 0%. Przygotowaliśmy także ofertę dla biznesu.

Udostępnij: [AKTUALIZACJA] Wystartował Black Friday w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:45 28-11-2019
    Trzeba koniecznie zajrzeć ? Budzik nastawiony ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    bobi 22:19 28-11-2019
    coś czuję, że w promocji będą te telefony, które teraz widnieją jako polecane. Chciałbym się mylić
    Odpowiedz

;

Innowacje

Czy 5G zrewolucjonizuje handel? Jest raport (2)

Ryszard Kamiński

28 listopada 2019

Czy 5G zrewolucjonizuje handel? Jest raport
2

Wizyta w sklepie pewnie nikomu nie kojarzy się z siecią komórkową, no chyba że chodzi o sprawdzenie listy zakupów na smartfonie. Jednak wkrótce może się to zmienić, m.in. za sprawą sieci 5G. Bardzo ciekawy raport „Jak 5G napędzi rewolucję cyfrową w polskim handlu detalicznym” przygotowała na ten temat Polityka Insight (PI).

Wizja, którą roztacza raport to sklep, który będzie nas rozpoznawał, witał i informował o najnowszych promocjach.  Poda także informacje o właściwościach produktów na najbliższych półkach czy skieruje do towarów, których szukamy.

Sklep po 5G – 24/7 lecz bez sprzedawców?

To tylko mały fragment nadchodzących zmian. 5G przyspieszy rozwój internetu rzeczy, co zasadniczo zmieni sposób dokonywania zakupów, transportu towarów i zarządzania kadrami. Obsługa klienta będzie się stopniowo coraz bardziej automatyzowała, pierwszym etapem będzie rozpowszechnienie znanych już kas i kiosków samoobsługowych.

Dowiedz się więcej o testach 5G prowadzonych przez Orange Polska

Następnym krokiem będą otwarte 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, w pełni zautomatyzowane sklepy bezobsługowe. Liderem w ich wprowadzaniu jest aktualnie Amazon. A pierwszy polski sklep tego typu o nazwie Take&Go otworzyła w 2019 roku firma Surge Cloud z Poznania.

Lepiej spersonalizowana oferta = bardziej zadowolony klient

Kolejną zmianą będzie wykorzystywanie na coraz większą skalę nowych technologii do personalizacji oferty kierowanej do klienta. W raporcie PI czytamy, że już 44 proc. konsumentów chce, by sklepy kierowały do nich sprofilowane propozycje marketingowe, nic dziwnego, że zmiany idą w tę stronę. Wizualizacja produktów i oprogramowanie oceniające klienta na podstawie informacji z kamer, czujników i baz danych spowoduje, że sztuczna inteligencja będzie umiała dopasowywać produkty i promocje do preferencji kupującego.

5G to nie sztuczna inteligencja, a sztuczna inteligencja to nie 5G, lecz obie te technologie będą się w przyszłości uzupełniać.

Będzie analizować nawet ruch gałek ocznych by przewidzieć potrzeby zakupowe i pomóc klientowi. W efekcie będzie podpowiadać wybór konkretnego towaru, np. ubrań czy butów dzięki wprowadzeniu skanerów ciała. Powstaną wirtualne przymierzalnie. Pozwoli to zmniejszyć odsetek produktów, które wstępnie zainteresowały kupującego, ale które ostatecznie nie zostały wybrane. Obniży też liczbę zwrotów towarów zamawianych przez internet.

Szybkość danych niezbędna dla sklepów przyszłości

Jak się domyślacie, każde z tych urządzeń będzie musiało łączyć się z chmurą w czasie rzeczywistym. Stamtąd informacje muszą być na bieżąco przekazywane do smartfonów klientów, na wyświetlacze w sklepie czy do osób zarządzających sklepami i sieciami handlowymi. To wymaga odpowiedniej infrastruktury telekomunikacyjnej. Właściwą prędkość, pojemność i brak opóźnień w transmisji zapewni powszechne stosowanie technologii 5G, w tym również w telefonach komórkowych.

Dowiedz się więcej o 5G z cyklu filmów #5Gotowi

Na podstawie tych danych sztuczna inteligencja będzie mogła odpowiednio zareagować i komunikować się z nami w czasie rzeczywistym. Tu znów kłania się analiza danych prowadzona w chmurze, która ma praktycznie nieskończoną moc obliczeniową i wykorzystuje duże zbiory danych, niedostępne dla zwykłych serwerów. Według firmy badawczej Markets&Markets wykorzystanie chmury na świecie tylko w 2018 r. wzrosło o 21 proc. a w 2021 osiągnie wartość tego rynku wyniesie 28,5 mld dolarów. W Polsce Główny Urząd Statystyczny podaje, że w 2019 r. z płatnych usług chmury obliczeniowej korzystało 17,5 firm.

(R)ewolucja? Czy 5G to jedyny powód zmian?

Z raportu PI wynika, że często zarządzanie sklepami wygląda podobnie jak 20 czy nawet 50 lat temu. Wyznaczanie zadań, ich weryfikacja oraz planowanie pracy personelu odbywa się analogowo, robi to po prostu człowiek. W podobny sposób ustala się, jakich towarów brakuje. Pracownik chodzi między regałami i notuje czego brakuje, a potem przynosi produkty z magazynu lub zamawia te, których brakuje.

Dowiedz się więcej o innowacyjnych rozwiązaniach dla biznesu, dostarczanych przez Orange Polska – Internecie Rzeczy oraz usługach chmurowych.

Tu również cyfryzacja i dostęp do szybkiego internetu spowodują znaczącą zmianę. Sklepy będą naszpikowane różnego rodzaju czujnikami, sensorami i kamerami. Analiza uzyskanych z nich danych pozwoli przewidywać potrzeby klienta, uzupełniać towary dzięki kontroli zapełnienia półek i magazynów oraz lepiej organizować pracę ludzi (układanie grafików, planowanie urlopów i nadgodzin). Pozwoli to zmniejszyć koszty logistyki, również dzięki stosowaniu do transportu towarów autonomicznych dronów. Przykładowo, polska firma Spartaqs kończy testy autonomicznego drona, który może przenosić ładunki do 8 kilogramów, pracuje też nad dronem, który samodzielnie może przenieść 20 kg, a lecąc w roju kilkukrotnie więcej.

Sklepy przyszłości nie powstaną bez firm, które będą chciały je wdrażać

Handel należy do z najbardziej konkurencyjnych branż, gdzie rywalizują sklepy stacjonarne, platformy aukcyjne i sklepy internetowe. Wszyscy szukają sposobów na wzrost obrotów, obniżkę kosztów i lepsze zarządzanie. Dlatego branża, podobnie jak telekomunikacja, chętnie inwestuje w innowacje, które przynoszą dodatkowe zyski i zwiększają zadowolenie klientów.

Stąd otwarcie na rewolucję cyfrową, która docelowo – zdaniem ekspertów PI – oznacza w pełni zautomatyzowane i pozbawione pracowników sklepy otwarte 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. Sztuczna inteligencja będzie zarządzać nimi przy użyciu informacji z kamer, czujników i aplikacji zakupowych. Zidentyfikuje klienta, oceni, czy i które produkty mogły mu się skończyć, weźmie pod uwagę nawet pogodę i nastrój kupującego. Na podstawie tych danych zasugeruje listę zakupów, skieruje klienta w odpowiednie miejsca, zaproponuje promocje i automatycznie potrąci koszt zakupów z konta.

Jednocześnie system będzie na bieżąco sprawdzał zapasy towarów w sklepie, uzupełniał je lub zamawiał nowe partie, a każda z dostaw będzie rozpakowywana i układana przez autonomiczne urządzenia samobieżne.

Przeczytaj inne teksty dotyczące 5G opublikowane ostatnio na naszym blogu.
Udostępnij: Czy 5G zrewolucjonizuje handel? Jest raport
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:48 28-11-2019
    Zapowiada się ciekawie, ale czy będzie to wszystko bezpieczne? Czy dzięki tej technologii wiele osób nie utraci swoich miejsc pracy? Osobiście widzę w tym rozwiązaniu plusy jak również minusy.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ryszard Kaminski 13:36 29-11-2019
      Zabezpieczenia muszą być adekwatne do możliwości sieci. Niezbędna jest tu współpraca państw, operatorów i dostawców urządzeń. Dziś sieci telekomunikacyjne są bezpieczne i tak samo będzie w przyszłości. Jednak użytkownicy końcowi zawsze będą musieli pamiętać o bezpieczeństwie swoich sieci domowych czy firmowych. To niezależnie od standardu sieci się nie zmieni. A Twoje drugie pytanie jest stare jak historia ludzkości. Postęp zawsze powodował, że jakieś zawody zanikały, ale pojawiały się jednocześnie zupełnie nowe. Specjaliści twierdzą, że przynajmniej połowy zawodów, w których będą pracować nasze dzieci jeszcze nie wymyślono.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej