Odpowiedzialny biznes

W Lublinie o CSR (0)

Monika Kulik

8 marca 2012

W Lublinie o CSR
0

Wczoraj odwiedziliśmy Lublin, miasto o największej liczbie studentów w Polsce. Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej rozmawialiśmy z nimi o społecznej odpowiedzialności biznesu. Nie obyło się bez pytań o opłacalność działań CSR i ich różnicę od PRu czy charytatywności.

Mam wrażenie, że ciągle mamy problem z tym, że dla nas może być „albo albo”, a nie „razem”. A przecież można robić coś korzystnego dla innych i dla swojego biznesu – na tym opiera się właśnie zrównoważony rozwój.

Jednocześnie w siedzibie naszego Centrum Operacji Księgowych prowadziliśmy wspólnie z CSRinfo warsztaty na temat dialogu. W 2011 roku zorganizowaliśmy 4 podobne szkolenia w Warszawie, a także konferencję poświęconą standardom dialogu.

Teraz wyruszyliśmy w Polskę. Planujemy podobne spotkania w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku i Katowicach.

Ostatnie dyskusje o ACTA pokazuje, że dialogu społecznego nigdy za wiele. Wciąż jeszcze musimy się go uczyć, a konsultacji społecznych nie traktować jak zło konieczne, ale szansę na wypracowanie najlepszych dla wszystkich stron rozwiązań. Ale to już opowieść ….

Udostępnij: W Lublinie o CSR
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Sieć

A miało być tak rewolucyjnie… (0)

Wojtek Jabczyński

8 marca 2012

A miało być tak rewolucyjnie…
0

Długo zastanawiałem się, czy komentować nowości Heyah i jednak się przełamałem. Wszak zapowiedzi wysokich menedżerów były ogromne, oczekiwania klientów także, a wyszło im Orange Free na kartę. Myślę, że właśnie sukces OFnk zmotywował naszych kolegów do pójścia w tym kierunku, ale moim zdaniem oryginału nie przebili. Dlaczego? Przede wszystkim OFnk ma dłuższy czas ważności środków na transfer danych. Rok zamiast 30 dniowych pakietów robi różnicę, zwłaszcza przy niemal równej ilości GB. Jeśli porównać same pakiety netowe to nasze owszem są niższe w GB, ale moim zdaniem bardziej dostosowane do potrzeb klientów prepaidowych, którzy nie są w większości internetowymi heavy userami. Mam na myśli zdecydowanie najbardziej popularny pakiet za 2 zł versus 9 zł w Heyah. Powiecie, to Freeyah robi różnicę. Czy na pewno? Komunikator nie jest żadną rewolucją, nie działa z komputerami, a na rynku funkcjonuje sporo bardziej sprawdzonych i uniwersalnych rozwiązań np. Skype, Whatsapp, czy GG. Mitem jest jego darmowość, bo trzeba mieć wykupiony pakiet za minimum 15 zł. Działa tylko z Androidem, który ma w Polsce ok. 1/4 rynku smartfonów. Wreszcie korzystając z Freeyah klient każdej sieci musi wyrazić zgodę na przetwarzanie jego numeru abonenckiego. Co to znaczy nie muszę Wam pisać. Przeczytajcie testy Freeyah np. na www.spidersweb.pl. Czy dla takiej oferty klienci opuszczą Orange lub Play? Wątpię. Moim zdaniem T-Mobile walczy bardziej o rozgłos niż klientów.

Udostępnij: A miało być tak rewolucyjnie…
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Reklama

Szybka Neostrada, szybka mysz (0)

Tomasz Owsianko

7 marca 2012

Szybka Neostrada, szybka mysz
0

Do szybkiej Neostrady, trzeba mieć szybką mysz. Serce i Rozum w dzisiejszym filmie zrozumieli to hasło naszej najnowszej kampanii wyjątkowo dosłownie, nie bacząc na żadne ograniczenia. Efekty takich poczynań zawsze kończą się tak samo…

 

Przy okazji pochwalimy się Wam naszym kolejnym małym sukcesem w mediach społecznościowych. Na naszym kanale YouTube jest już 11 milionów wyświetleń! Dziękujemy wszystkim i zapraszamy do nowych spotów! Już niedługo kolejne 🙂

Udostępnij: Szybka Neostrada, szybka mysz
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej