Społeczna Odpowiedzialność Biznesu to termin, z którym spotkało się tylko 3% ludzi. Nie znaczy to jednak, że nie mamy sprecyzowanych oczekiwań, co do takich działań firm. Na przykład od branży teleinformatycznej oczekuje się, by aktywnie współpracowała w walce z wykluczeniem cyfrowym, dbała o bezpieczeństwo usług, czy edukowała klientów. Zupełne inne wyzwania czekają na firmy z baraży farmaceutycznej czy wydobywczej.
By upowszechniać idee CSR powstała „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego Biznesu”. Grupa TP wspólnie z PGNiG, Danone, PZU, GlaxoSmithKline pod egidą Pracodawców RP będzie promować, edukować i upowszechniać CSR wśród polskich przedsiębiorstw, tych dużych i tych całkiem małych. Unikalną wartością tego projektu jest pokazanie, że dla różnych firm, strategia CSR powinna uwzględniać inne branżowe aspekty, a także oczekiwania społeczne.
W ramach projektu opracowany zostanie kanon zasad, jakimi powinny kierować się odpowiedzialne przedsiębiorstwa. Zapraszamy na stronę www.koalicjacr.pl do dyskusji nad kształtem takiego kodeksu.