;

Odpowiedzialny biznes

Wieloryb i Legia (0)

Jarosław Konczak

20 września 2010

Wieloryb i Legia
0

Nuda to straszny wróg człowieka. Z nudów robi się rzeczy głupie, rzeczy których normalnie się nie robi, czasem rzeczy, których się żałuję. Mnie nuda jednak ostatnio bardzo wzogaciła o wiedzę. A było to tak.

Przełączając około 24 w sobotę kanały w telewizorze, nagle zobaczyłem olbrzymiego wieloryba. Już zainteresowałem się programem przyrodniczym gdy nagle naprzeciwko niego zobaczyłem tancerza, celebrytę, człowieka który ciągnie lokomotywy czyli Pudzianowskiego. Nigdy nie interesowałem się parasportem o nazwie MMA więc myslę nadrobię braki. I już po chwili zrobiło się ciekawie.

Jakis facet próbował zaśpiewać hymn amerykański, ale nie znał słów i częściowo melodii. To było znacznie „lepsze” niż występ Górniak w Korei. W wesołym nastroju zacząłem oglądać „walkę” naszego strongmana, jak słysze dla wielu wręcz bohatera narodowego, i biednego amerykańskiego grubasa, który ledwo co się ruszał z nadwagi. Nic dziwnego, że „walka” trwała z minutę może dłużej i wygrał Polak. A sama walka przypomina to co widzi sie czasem w zaułkach bram czy pod sklepami nocnymi. Jeden leży drugi bije go po twarzy  – finezja i styl. I nawet nie dziwię się, że 13 000 osób ogląda to w łódkiej arenie, a pewnie wielokrotnie wiecej na ekranach TV. W końcu każda bójka w podstawówce, pod sklepem, dyskoteką, pod namiotem gromadziła widzów. Ale żeby to nazwać sportem? Pozostanę przy swoim i delikatnie mówiąc umieszczę to wydarzenie pomiędzy parasportem, kabaretem a sędzią Anną Marią Wesołowską (w końcu ta gala to był „Dzień Sądu”).

A jak mówimy o Dniu Sądu i parasporcie to nie można zapomnieć o Legii Warszawa. Nowoczesny stadion, wielkie tradycje, jeszcze większe apetyty, poukładany klub,  Maciej Skorża, jako jeden z nazdolniejszy trenerów młodego pokolenia, spore zakupy nowych piłkarzy i … 14 miejsce w tabeli ekstraklasy (na 16 druzyn). Jak wyliczyli statystycy tak źle nie było od niemal półwiecza. A to oznacza, że zbliża się znacznie ważniejszy Dzień Sądu niż ten w minioną sobotę. I ten dzień nastąpi już 24 września kiedy na Łazienkowską przyjedzie obecny mistrz Polski, Lech Poznań. Jesli Legia przegra to Dzień Sądu będzie dla niektórych Sądem Ostatecznym.

A żeby już nie przedłużać nie będę pisał o żuzlowym finale i wygranej Leszna, o kontuzjii Messiego, przygotach Mourinho ze śliną i reprezentacją Portugalii. Nie napisze tez o nieco zapomnianym, a właściwie niedocenianym wydarzeniu na stadionie Legii, czyli o Europejskich Letnich Igrzyskach Olimpiad Specjalnych, które w ostatni weekend gościły w Warszawie (o tym napisza koledzy na blogu korporacyjnym).

Udostępnij: Wieloryb i Legia
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Innowacje

Innovation Days 2010 (0)

Marta Cieślak-Krajewska

17 września 2010

Innovation Days 2010
0

Za nami pierwszy dzień Innovation Days. Ludzie nauki, praktycy biznesu i przedstawiciele administracji państwowej spotkali się, aby dyskutować o roli innowacji w naszym życiu.

Konferencję zainaugurował Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych, który mówił o wadze innowacji w rozwoju firm telekomunikacyjnych. Krzysztof Kozłowski, dyrektor Orange Labs podkreślił, że Innovation Days są wyjątkową okazją do spotkania zarówno praktyków biznesu, jak i przedstawicieli świata nauki oraz administracji państwowej.

Jako pierwszy wystąpił Gee Rittenhouse z Bell Labs, który mówił o coraz szybszym tempie zmian technologicznych w dzisiejszym świecie. Prof. Joseph Valor z IESE Business School w Barcelonie przedstawił rolę telekomów, oferujących powszechny dostęp do Internetu w procesie zmian obyczajowych i społecznych. Jean-Louis Fuccellaro z Orange Labs w Wielkiej Brytanii przedstawił fenomen App Store oraz wyzwania stojące w tym obszarze przed operatorami. Podsumowaniem części wykładowej było wystąpienie znakomitych naukowców, prof. Janusza Czapińskiego oraz dr Jacka Santorskiego, którzy nakreślili obecną sytuację cyfrową Polski na tle Europy oraz opowiedzieli o przebiegu procesu twórczego w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.

Po części wykładowej odbyła się debata, w której wzięli udział: Anna Streżyńska, Prezes UKE, Magdalena Gaj z Ministerstwa Infrastruktury, Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych, Tomasz Hałas, członek Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Piotr Binda, dyrektor wykonawczy Alcatel Lucent ds. współpracy z France Telecom. Goście szukali odpowiedzi na pytanie, jak walczyć z wykluczeniem cyfrowym oraz likwidować białe plamy na cyfrowej mapie Polski. Debatę poprowadził rzecznik TP, Wojtek Jabczyński. Poniżej relacja z dyskusji.

To jeszcze nie koniec Innovation Days. Dzisiaj w Ogrodach Innowacji trwa część warsztatowa. Eksperci Alcatel Lucent patrzą w przyszłość i przedstawiają perspektywy rozwoju dostępu szerokopasmowego (technologia światłowodowa i DSL) oraz mobilnego dostępu bezprzewodowego (LTE – Long Term Evolution i 4G).
Dziękujemy tym, którzy byli z nami podczas Innovation Days, pozostałych zapraszamy za rok.

Udostępnij: Innovation Days 2010
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Ciężarówka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

5 lat Orange w Polsce – konkurs (0)

Tomasz Sulewski

17 września 2010

5 lat Orange w Polsce – konkurs
0

Jakoś ostatnio dużo pisaliśmy o różnych rocznicach – ale tym razem przed nami naprawdę ważne wydarzenie. W poniedziałek minie dokładnie 5 lat od chwili, kiedy marka Orange zaczęła funkcjonować w Polsce. Wprowadzeniu nowego brandu towarzyszył m.in. koncert Stinga w Warszawie. Ktoś z Was był może wtedy na Służewcu? Dla wszystkich – i tych, którzy byli, i tych, których nie było, małe przypomnienie co tam się działo:

Swoją drogą, takie rocznice zawsze w jakimś stopniu każą myśleć nie tylko o tym co było, ale też o tym co będzie. Przypomniała mi się w związku z tym jedna ze starych reklam Orange, w której występują pan Orange i pan Future:

A skoro jest już tak miło, to postanowiliśmy zaproponować Wam konkurs – tym razem trochę bardziej wymagający. Do 30 września czekamy na Wasze propozycje reklam Orange. Forma tej reklamy jest absolutnie dowolna – to może być filmik nakręcony telefonem, zdjęcie, komiks, rysunek, tekst, nagranie głosowe… Wszystko co Wam przyjdzie do głowy. Chcemy jednak, żeby taka reklama podkreślała po pierwsze hasło „Together we can do more”, a po drugie jakoś odnosiła się do tego, że Orange jest już w Polsce od 5 lat. Wasze materiały przysyłajcie na adres konkurs.blogowy@orange.pl, koniecznie z dopiskiem w tytule „5 lat Orange”.

Ponieważ konkurs jest bardziej wymagający, możecie też tym razem liczyć na bardziej spektakularną nagrodę. Spośród nadesłanych pracy wybierzemy trzy, które najbardziej przypadną nam do gustu. Liczy się pomysł, element zaskoczenia, inwencja i fantazja. Autor najlepszej reklamy dostanie od nas torbę podróżną Orange wyprodukowaną przez Nike, do której na pewno wrzucimy różne gadżety. No i oczywiście pokażemy ją na blogu. Drugie i trzecie miejsce też nagrodzimy – nagrodami niespodziankami. To co, startujecie?

Udostępnij: 5 lat Orange w Polsce – konkurs
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej