Odpowiedzialny biznes

Z rodziną – tylko na zdjęciach

Bartosz Nowakowski Bartosz Nowakowski
10 października 2011
Z rodziną – tylko na zdjęciach

Już nie słychać z trybun szyderczych haseł w stylu "Córciu, po przegranym meczu idziemy na zakupy. Może nowa torebka odpowiednio dobrana do koloru paznokci?" Tata nie trenuje i… Przychodzą wyniki. Wczoraj, po meczu do portfelika wskoczyło 750 tys. dolarów, w sam raz jak na nowe auto. Samochód samochodem, ten temat stał się już nużący. Agnieszka Radwańska gra o punkty, aby zakwalifikować się do nieoficjalnych mistrzostw świata w Stambule.

Oglądanie wczorajszego finału rozpocząłem wraz z niedzielnym obiadem. Miałem małe obawy, że może wpłynąć to na małą niestrawność. Jednak pierwszy set zakończył się pomyślnie. Muszę przyznać, że dzięki temu przyspieszyłem spożywanie. Nadeszła druga partia i zauważyłem, że Isi nie za bardzo chcę się biegać po korcie. Na chodzonego wygrać mecz? Szybkim chodem wyszedłem po herbatę, ale... Wróciłem z lekko podniesionym ciśnieniem. Trzeci set jak w dobrym kinie, plus ta ostatnia piłka sprawdzana sposobem "hawk eye". Może piłka nożna też czeka na taki system?

To już sztuka wygrać dwa turnieje WTA pod rząd. Tydzień po tygodniu. Pierw Tokio, teraz Pekin. Widać, że mikroklimat na Dalekim Wschodzie sprzyja krakowiance. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. I tutaj autorowi tego tekstu jak i innym sympatykom marzy się w wygrana Australian Open, może Roland Garros, a może Wimbledonu albo US Open. Oczywiście jest jeszcze na to czas. Kilka spraw do poprawy i wszystko jest możliwe. I chyba jedna z ważniejszych kwestii już została poczyniona. Od jakiegoś czasu Agnieszka wraz z jej tatą wychodzą dobrze tylko na rodzinnych zdjęciach.


Odpowiedzialny biznes

Milion wyświeteń na naszym YouTube!

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
10 października 2011
Milion wyświeteń na naszym YouTube!

Dziś mały lans. Jak wiecie w połowie czerwca wystartował kanał TP na YouTubie. Możecie tam zobaczyć wszystkie spoty telewizyjne z udziałem Serca i Rozumu i posłuchać radiówek. Po 4 miesiącach mamy już ponad milion wyświetleń tych spotów! Dzięki, że nas oglądacie.

Pamiętajcie, że bezpośrednio z naszego YoyTuba można przejść na www.tp.pl a za pomocą widget'a Facebookowego skomentować nasze spoty na fanpage'u. Zapraszamy!


Oferta

NajPOPwierniejsi z nami od 13 lat

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
10 października 2011
NajPOPwierniejsi z nami od 13 lat

W dyskusji o rekordowym wydłużeniu kont w Orange, ktoś przywołał odległe czasy startu Idei POP 15 września 1998 r. z obowiązującymi wtedy zasadami doładowań. Tknęło mnie i poprosiłem, aby sprawdzić ilu mamy klientów, którzy do inauguracji oferty do końca 1998 r. kupili POP-a i pozostali z nami 13 lat, cały czas mając aktywny numer. Nie, nie zdradzę od razu tej liczby! To zadanie dla Was. Pierwsza osoba, która zgadnie ilu mamy takich użytkowników dostanie w nagrodę doładowanie za 25 zł + podwójny voucher do Cinema City. Dwie kolejne otrzymają po zdrapce za 25 zł. Jeśli nie będzie bezpośredniego trafienia, nagrody przytulą Ci, którzy będą najbliżej. Konkurs jest błyskawiczny. Na odpowiedzi czekam dziś do godz. 15.00, więc trzeba się śpieszyć.

Aktualizacja - godz. 15.05 - Konkurs zakończony. Prawidłowa odpowiedź to 1918 użytkowników. Najbliżej był cooliguana #47, który zgarnia główną nagrodę. Pozostałe dwie jadą do: Pawlisko #18 i NowyTelefon #30. Laureatów proszę o kontakt e-mailowy. Gratuluję i dziękuję Wam za udział w zabawie. Oczywiście nie zapominamy o NajPOPwierniejszych i wszyscy, jeszcze w tym tygodniu dostaną od nas baaardzo fajny bonus!

Scroll to Top