Mam nadzieję, że Marcin nie posądzi mnie o plagiat. Cóż, wspólne noszenie bramki na treningach jeszcze nie przyniosło efektu. Czy coś się zmieni do meczu z Irlandią?
Mam nadzieję, że Marcin nie posądzi mnie o plagiat. Cóż, wspólne noszenie bramki na treningach jeszcze nie przyniosło efektu. Czy coś się zmieni do meczu z Irlandią?
Zostaliśmy wczoraj bardzo miło zaskoczeni przez blogerów. Podczas gali Blog Forum Gdańsk, Orange Polska został wczoraj nagrodzony tytułem Marka przyjazna blogerom. BFG, to największa i najbardziej prestiżowa konferencja blogerów w Polsce. Blogerzy, czyli liderzy opinii w internecie, sami zgłaszali nominowanych (ogółem 14 firm – m.in. Intel Polska, Samsung, Brand 24, Frugo, Sommersby). Następnie sami uczestnicy konferencji głosowali na zwycięzców. Jak uzasadniali wybór? Bazyl Lia: „Orange – Dba, pielęgnuje, rozwija współpracę z blogerami i vlogerami. I to wcale nie tylko na płaszczyźnie reklamowej. Umożliwia i wspiera wzajemne przekazywanie wiedzy, skupia blogerów i vlogerów wokół wydarzeń kulturalnych (np. Orange Warsaw Festival). Jest zawsze blisko i zawsze na bieżąco.” Natalia Hatalska nominowała nas, ponieważ: „Orange – za doskonałą, wzorcową wręcz znajomość blogerów i ich blogów – nie wiem, jak to możliwe, ale ekipa z Orange czyta chyba każdy wpis opublikowany na każdym blogu w Polsce.”
Ta nagroda jest dla nas bardzo cenna. Jak wiecie jesteśmy częścią blogosfery od 2009 r. Najpierw wystartował nasz blog, na którego łamach często gościmy blogerów, opisujemy ich aktywności i ciekawe pomysły. Współpracujemy także w kampaniach reklamowych: m.in. testach mobilnego internetu, obsługi Klienta, usługi Orange Travel czy obecnie trwającej kampanii Telewizji Tu i Tam. W tym roku wystartowaliśmy również z cyklem spcjalistycznych warsztatów Orange Blog Talks.
Mimo wszystko byliśmy zaskoczeni tą nagrodą, bo ciągle się uczymy razem z blogerami, liderami opinii w internecie, jak najlepiej współpracować z korzyścią dla firmy i blogosfery. Dzięki za wszystkie rady, a zwłaszcza za oddane głosy! I dzięki Miastu Gdańsk za nagrodę 😉
Podczas BFG wybrano również Społecznie Odpowiedzialnego Blogera – Maciek Budzich oraz Wpływowego Blogera – Natalię Hatalską.
15 listopada 2013
Od 6 lat mniej więcej o tej porze pisałam zwykle informacje, że zostaliśmy Liderem Filantropii. Dziś po południu jest rozstrzygnięcie VII edycji Konkursu, ale nas nie ma na podium.
Nie znaczy to wcale, że nasze fundusze przeznaczone na działania społeczne zmalały ani to, że wycofujemy się z Konkursu. Wręcz przeciwnie. Zmienia się tylko nasza funkcja – zobowiązaliśmy się, że będziemy propagować idee i zasady Konkursu oraz strategiczne podejście do społecznego zaangażowania biznesu, jako oficjalny Ambasador Konkursu Liderzy Filantropii.
Dlatego w tegorocznej ankiecie dla firm zgłaszających się do Konkursu znalazły się pytania dodatkowe dotyczące strategii, procedur i raportowania działań społecznych. Wiem, że wolimy mówić, że „pomagamy z potrzeby serca”, a najważniejszy jest dla nas „uśmiech dziecka”, ale nasi klienci, akcjonariusze, pracownicy, partnerzy biznesowi i społeczni chętnie dowiedzą się nie tylko jakie kwoty przekazujemy na działania społeczne, ale też jak współpracujemy z organizacjami pozarządowymi, jak angażujemy pracowników w realizację celów społecznych, w oparciu o jakie kryteria wybieramy obszary zaangażowania społecznego, czy jak badamy skuteczność realizowanych programów.
Uważamy, że warto promować zasady strategicznego podejścia do zaangażowania społecznego i odpowiedzialnego biznesu i jako Ambasador Konkursu będziemy ro robić. Życzcie nam powodzenia ;).
Dodano do koszyka.