;

Odpowiedzialny biznes

Zagłosuj na wolontariat (0)

Monika Kulik

13 kwietnia 2011

Zagłosuj na wolontariat
0

Temat wolontariatu wiele razy gościł na naszym blogu. Mogliście zobaczyć, jak nasi wolontariusze remontują sale w szpitalach tworząc Bajkowe Kąciki, uczą kreatywności na warsztatach w Ogrodach Innowacji, pokazują dzieciom, jak bezpiecznie korzystać z Internetu, organizują koncert dobroczynny, aby pomóc swoim kolegom poszkodowanym podczas powodzi, a także pomagają innym ofiarom tej klęski żywiołowej. Byliście z nimi w Belwederze i w Pałacu Prezydenckim, a także nie tylko wirtualnie – poprzez e- wolontariat, przekraczaliście granice Polski, by dotrzeć do slumsów Nairobi.
Wirtualne drzewka zmieniły się dzięki nim w prawdziwe na dawnych, górniczych nieużytkach koło Knurowa, a kilometry przejechane na rowerze w Masie na Autyzm oznaczały konkretne wsparcie podopiecznych Fundacji Synapsis. W meczu charytatywnym walczyli o zwycięstwo, aby wspomóc podopiecznych Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny Koło, a innym razem pomagali do ostatniej kropli krwi. Nawet jadąc na szkolenie, starali się łączyć naukę i integrację z pomaganiem. Na Gwiazdkę zaś wszyscy zmieniali się w prawdziwych Świętych Mikołajów, aby sprawić prezenty wielu dzieciom w szpitalach.
Mam nadzieję, że te przykłady przekonają Was, aby zagłosować na program wolontariatu w naszej firmie w konkursie Dobroczyńca Roku. Oddawać głosy można codziennie do 30 kwietnia. Liczymy na Wasze głosy.

Udostępnij: Zagłosuj na wolontariat
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

TP przyjazna klientowi (2)

Marek Wajda

12 kwietnia 2011

TP przyjazna klientowi
2

Dziś znowu trochę o korporacyjnych sukcesach – mamy się czym pochwalić. TP po raz drugi z rzędu zdobyła godło „Firma Przyjazna Klientowi”!
Nie zdobylibyśmy tego wyróżnienia gdyby nie Wy, nasi klienci. Podczas certyfikacji, która  prowadzona była przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, spytano 1300 klientów o satysfakcję z obsługi.  Audytorzy przez kilka tygodni analizowali jakość oraz standardy obsługi Klienta na błękitnej linii tp 19393, w salonach sprzedaży tp oraz na stronie www.tp.pl. Audytorzy udając naszych klientów sprawdzili również infolinie i salony sprzedaży tp.
Co ważniejsze wystawili nam wysoką ocenę! To kolejny dowód, że zmieniamy się, co zauważają klienci, choć pewnie jest jeszcze wiele do zrobienia. Dlatego m.in. organizujemy spotkania z przedstawicielami klientów, o których ostatnio napisała Wam Monika.

Udostępnij: TP przyjazna klientowi
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Hubert Chmielecki 15:31 17-04-2023
    Ciekawe według jakiego systemu dobierano owych klientów i na jakie elementu oceny zwracano uwagę. Biorąc pod uwagę moje doświadczenia współpracy z firmą orange mam poważne wątpliwości co do rzetelności i obiektywizmu tego audytu. Najprostrzy przekład z brzegu to czy można uznać za prokonsumenckie jeżeli firma likwiduje stosowaną współcześnie prosta drogę komunikacji jaką jest e-mail za pomocą którego można przekazać swój problem. W ramach pseudo przyjaznego klientowi gestu wprowadzono instytucje inteligentnego maxa, z którym omówienie problemu jest niemożliwe, a gdy się już uda przez ten twór sztuczny przejść to dochodzi się do konsultanta, który jest bezdecyzyjny. Przyjazne działanie firmy orange to takie, że od 13 marca godzin południowe przestał działać internet. W ostatecznym rozrachunku internet został mi przy wrócony w piątek 17 marca ok. godziny 11.00. Gdy wszedłem na stronę internetowa mój orange do ze zdziwienia o mało nie spadłem z krzesła bo według systemu problemu nie było. Jedyną osobą, która się ze ze mną skontaktowała to serwisant, który w piątek naprawił uszkodzenie w centrali. To pierwszy z brzegu przykład przyjaznego działania, nie piszę o całym przebiegi tej awantury i o innych przykładach bo szkoda czasu. Nadal jednak pozostaję ciekaw jakież to spektakularne argumenty uwzględniał audytor, jestem pod wrażeniem. oO własnie kolejny przykład w tej ankiecie, aby wysłać wiadomość muszę koniecznie znać angielski bo to przecież mój obowiązek przyjazny ze strony orange działającego w świtle ustawy o języku
    Odpowiedz
  • komentarz
    Hubert Chmielecki 16:05 17-04-2023
    Ot i ciekawostka. Po napisaniu poprzedniego komentarza postanowiłem wejść na stronę owej fundacji obserwatorium zarządzania i oto efekt Podany w zapytaniu URL /kim_jestesmy.htm nie został odnaleziony na tym serwerze. The requested URL /kim_jestesmy.htm was not found on this server. Źródło: blog Orange Polska https://biuroprasowe.orange.pl
    Odpowiedz

;

Reklama

Nowe reklamy Orange (0)

Wojtek Jabczyński

12 kwietnia 2011

Nowe reklamy Orange
0

Od tego tygodnia możecie oglądać nasze nowe filmy reklamowe. To kolejny odcinek Hotelu Wygoda promującego mobilny dostęp do netu oraz film zachęcający do skorzystania z atrakcyjniejszych ofert abonamentych.

 

 

Udostępnij: Nowe reklamy Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej