Odpowiedzialny biznes

Zagrajcie o bilety na EURO 2012

Kasia Barys Kasia Barys
12 marca 2012
Zagrajcie o bilety na EURO 2012

Piłkarskie mistrzostwa Europy to sportowe wydarzenie 2012 roku. Niewielu może wybiec na murawę i strzelać gole dla swojej drużyny. Dlatego zapraszam wszystkich fanów futbolu do udziału w pierwszych paneuropejskich wirtualnych rozgrywkach Supporters’ Cup przygotowanych przez Orange.

supporterscup foto.JPG

Rozgrywki właśnie wystartowały w 11 krajach Europy, w których obecna jest marka Orange. Nagroda jest wyjątkowa - najlepsi zawodnicy w wirtualnym kibicowaniu pojadą na mecz otwarcia oraz mecz finałowy UEFA EURO 2012™. Na specjalnej stronie WWW mogą spotkać się wszyscy, którzy chcieliby poczuć przedsmak atmosfery mistrzostw i pokazać, że mocno kibicują swojej drużynie narodowej. W rozgrywkach można wystartować indywidualnie lub w drużynie, grając przeciwko innym zawodnikom w swoim kraju lub z zagranicy. Na uczestników czeka seria gier online i  gier na telefon komórkowy. Szczegóły na temat zgłoszenia i mechanizmu znajdziecie na www.supporterscup.pl.

To nie koniec. Orange ma dla Was kolejne propozycje, które pozwolą przeżyć wyjątkowe emocje związane z EURO 2012, niezależnie od tego, czy będziecie śledzić mecze w domu czy na stadionie. Dlatego bądźcie czujni.

Jesteśmy oficjalnym sponsorem UEFA EURO 2012™, a w Polsce także oficjalnym partnerem technologicznym mistrzostw. Wspólnie z UEFA, Orange przygotowuje również oficjalną aplikację mobilną na potrzeby turnieju. Zaangażowanie w UEFA EURO 2012™ to pierwszy ogólnoeuropejski projekt sponsoringowy Orange. Uczestniczy w nim 11 krajów: Polska, Hiszpania, Francja, Wielka Brytania, Słowacja, Rumunia, Austria, Luxemburg, Mołdawia, Szwajcaria oraz Armenia. Wszystkie biorą udział właśnie w rozgrywkach Supporters’ Cup.


Odpowiedzialny biznes

Sypialnia na stadionie, Puchar Mistrzów w pokoju

Marcin Dąbrowski Marcin Dąbrowski
12 marca 2012
Sypialnia na stadionie, Puchar Mistrzów w pokoju

W wersji optymistycznej nasza rzeczywistość jest kolorowa. W wersji pesymistycznej - obklejona. O reklamy można się potknąć, można się na nich poślizgnąć, trzeba się między nimi przeciskać. Konwencjonalne metody promocji bywają męczące dla konsumentów. Nic więc dziwnego, że firmy prześcigają się w wymyślnych sposobach przyciągnięcia uwagi. Efekt bywa wstrząsający. Dzięki kampanii w latach 70. Japończycy do dziś nie wyobrażają sobie świąt bez kurczaków z KFC. Z kolei Święty Mikołaj jest biało-czerwony tylko dlatego, że tak ubrała go CocaCola w reklamie kilkadziesiąt lat temu.

CocaCola wpadła właśnie na kolejny oryginalny pomysł. Swoją lożę na stadionie Benfici Lizbona zamieniła w… sypialnię. Kibice mogą wygrać nocleg ze śniadaniem w przeddzień meczu dla siebie i swoich przyjaciół. Wystarczy się zarejestrować na stronie internetowej coca-cola.pt lub na profilu Benfici na Facebooku.

To nie pierwsza taka akcja CocaColi, oficjalnego sponsora Benfici. W ubiegłym roku w klubowym sklepie w widocznym miejscu na podłodze podrzucano portfel. Jeśli znalazca był uczciwy i oddał go do kasy, w nagrodę otrzymywał bilet na najbliższy mecz.

Heineken natomiast przygotował niebywałą atrakcję dla gości hotelowych, którzy po wejściu do pokoju znajdowali… autentyczny Puchar Ligi Mistrzów! Zszokowani fani robili sobie zdjęcia, skakali trzymając z dumą puchar, wszystko pod czujnym okiem ukrytych kamer. Wtem rozlegało się pukanie do drzwi, lecz po ich otwarciu goście nie zastawali nikogo - jedynie butelki piwa Heineken z podpisem „Na zdrowie!”.

Czyżby zatem najlepszym sposobem na promocję było nagradzanie ludzi w sytuacjach, w których absolutnie się tego nie spodziewają? Podczas meczu amerykańskiej ligi baseballu MLB pewien chłopiec złapał piłkę wybitą w trybuny. Choć skakał z radości, oddał ją młodszemu dziecku, które po nieudanej próbie złapania piłki po prostu płakało. Zdarzenie wychwyciły kamery, z chłopcem przeprowadzono wywiad i w nagrodę wręczono kij baseballowy z autografem - jeszcze w trakcie meczu!

Czy znacie podobne akcje, wydarzenia, które miały miejsce w Polsce?


Oferta

Pół roku tańszy abonament

Wojtek Jabczyński Wojtek Jabczyński
12 marca 2012
Pół roku tańszy abonament

Szalone ceny smartfonów trwają do środy, ale to nie jedyna szansa, aby mieć świetne telefony z tańszym abonamentem. Właśnie wprowadziliśmy promocję „Taryfy Ulgowe”, dzięki której możecie sporo zaoszczędzić i kupić smartfony od złotówki m.in. Sony Ericssona Xperia neo, Nokię Asha 302 i Samsunga Galaxy 551.

  Dotychczasowa cena abonamentu (z VAT) Nowa cena przez pierwsze 6 miesięcy (z VAT) Oszczędność
Pelikan 150 59,90 zł 39,90 zł  120 zł
Delfin 225 79,90 zł 49,90 zł  180 zł
Pantera 300 89,90 zł 59,90 zł 180 zł

 

Z promocji mogą skorzystać klienci podpisujący nową umowę lub przedłużający dotychczasową na okres 24, 30 lub 36 miesięcy. Dla przypomnienia prócz niższego abonamentu, w Delfinie 225 otrzymujecie nawet 375 minut rozmów do wszystkich sieci oraz darmowe rozmowy w Orange, wybierając Pelikana 150 są darmowe SMS-y w sieci Orange, 150 minut do wszystkich sieci oraz nielimitowany dostęp do portali społecznościowych. Natomiast w Panterze 300 dostajecie 300 minut do wszystkich sieci, darmowe rozmowy w Orange i do 1,5 GB na surfowanie po Internecie.

Scroll to Top