Odpowiedzialny biznes

Zapraszam na szczyt, czyli trochę techniki i Wieża Eiffla

Marta Krajewska Marta Krajewska
24 października 2011
Zapraszam na szczyt, czyli trochę techniki i Wieża Eiffla

Nieodłącznym punktem wizyty w Paryżu jest wjazd na Wieżę Eiffla. Niezależnie od tego, czy uważa się ją za przereklamowaną atrakcję turystyczną, czy za dzieło konstruktorskiego geniuszu, "Żelazna Dama" jest najbardziej znaną budowlą Paryża i jednym z symboli Francji. Wzniesiona na Wystawę Światową w 1889 roku, miała zostać wkrótce rozebrana, jednak dzięki wysiłkom konstruktora przetrwała, by podczas I wojny światowej stać się ważnym obiektem militarnym (na szczycie wieży znajdował się telegraf łączący miasto z przygranicznymi posterunkami). Dzisiaj Wieża Eiffla jest przede wszystkim obiektem turystycznym, z którego można podziwiać panoramę miasta. Nic dziwnego, że każdego dnia tłum niezrażonych turystów formuje dłuuugą kolejkę do wjazdu na szczyt. Jeśli planujecie pobyt w Paryżu i podobnie jak ja nie macie ochoty tracić czasu w kolejce, polecam skorzystanie z systemu rezerwacji biletów on - line na stronie www.eiffel-tower.com (bezpośredni link jest TUTAJ). Wystarczy wybrać poziom wjazdu (1, 2 lub szczyt), liczbę osób oraz datę wizyty. Po dokonaniu płatności otrzymujecie bilety na podany adres e-mail, drukujecie i udajecie się do wejścia dla gości z rezerwacją (tego bez kolejki :-) A potem można już cieszyć się widokiem Paryża...

 

Na koniec niespodzianka dla miłośników Wieży Eiffla - aplikacja na telefony z Androidem, pokazująca poziom naładowania baterii jako kolejne etapy budowy obiektu. Aby pobrać kliknij TUTAJ


Rozrywka

Mamy pierwszy kanał YT z adnotacją zewnętrzną!

Tomasz Owsianko Tomasz Owsianko
21 października 2011
Mamy pierwszy kanał YT z adnotacją zewnętrzną!

Prawie nikt nie wie czym jest adnotacja zewnętrzna na You Tubie. My też do niedawna nie wiedzieliśmy :) Zasadniczo chodzi o umieszczenie zewnętrznego linka na filmie. Tak, by widz mógł kliknąć w spot i przejść bezpośrednio do pożądanej przez niego strony. Możemy się pochwalić, że Serce i Rozum to pierwszy kanał w Polsce, który będzie wykorzystywał tę technologię.

Adnotacje są w ogóle ciekawym narzędziem i dają możliwość tworzenia na prawdę ciekawych kampanii na You Tube. Jeszcze dzisiaj obiecujemy Wam nowy spot (w przed-premierze) z adnotacją zewnętrzną. Na początku proste rozwiązanie linkowania do Facebooka, ale obiecujemy za jakiś czas postaramy się w pełni wykorzystać potencjał tej technologi!

Przedstawiamy Wam więc pierwszy filmik z adnotacją zewnętrzną :)


Odpowiedzialny biznes

Słuchamy Was na Facebooku

Redakcja Bloga Redakcja Bloga
21 października 2011
Słuchamy Was na Facebooku

Wczoraj zapytaliśmy naszych fanów na Facebooku, czym ostatnio Orange ich zaskoczył. Chcieliśmy wysłuchać uwag dotyczących nowych ofert i promocji oraz tego, jakie zmiany oceniacie dobrze, a jakie gorzej. Wcześniej, tak samo robiłem na swoim blogu i potem niektóre z sugestii realizowaliśmy. Okazało się, że tym razem to Wy nas zaskoczyliście i mieliście nam bardzo wiele do powiedzenia. Kto czytał, ten wie :-) Temat podchwyciły też media. Otrzymaliśmy nawet od Telepolis zacne wyróżnienie, czyli pajacyka za "nieodpowiednie używanie narzędzi społecznościowych". Można dyskutować z tezą, czy takie pytania rzeczywiście nie powinny być zadawane na serwisach społecznościowych. Jedno jest pewne. Wychodzimy z tego doświadczenia bogatsi o cenną, bo szczerą, wiedzę na temat tego, co Was uwiera w naszych usługach i nad czym powinniśmy pracować najmocniej. Zresztą jak sobie poczytałem, to opisane bolączki mogą dotyczyć każdego innego operatora. Oczywiście bierzemy te opinie na klatę i zamierzamy się z nimi zmierzyć. A Witka proszę o tego pajacyka, którego postawię go sobie w gabinecie ku przestrodze, jak wielką siłę mają media społecznościowe :-)

Scroll to Top