Oferta

Zawsze bez limitu w Orange na kartę

Marta Krajewska Marta Krajewska
22 lipca 2019
Zawsze bez limitu w Orange na kartę

Dzisiaj startujemy z nową usługą w Orange na kartę. W usłudze Zawsze bez limitu każde doładowanie automatycznie zamieni się na liczbę dni swobodnego korzystania z telefonu. 1 zł doładowania daje 1 dzień nielimitowanych rozmów, SMSów i MMSów i 0,5 GB na internet. Jak to działa? Wystarczy doładować konto np. za 30 zł i przez 30 dni korzystać z telefonu bez ograniczeń. Dobra wiadomość: w ofercie Zawsze bez limitu dajemy nielimitowane MMSy, których czasem brakowało Wam w ofertach na kartę.

Doładowanie(zł) =Ważność(dni)

5

10

30

50

100

200

Rozmowy, SMSy, MMSy

BEZ LIMITU

Pakiet internetu

2,5 GB

5 GB

15 GB

25 GB

50 GB

100 GB

Jak zacząć korzystać z Zawsze bez limitu?

  • wysłać SMS o treści START pod numer 80175 (bezpłatnie), lub
  • wpisać na klawiaturze telefonu kod *130*11# i zatwierdzić przyciskiem połączenia (bezpłatnie).

Warunkiem jest stan konta powyżej 5 zł. Włączając usługę Zawsze bez limitu, taryfa automatycznie zmieni się na Zawsze bez limitu, a złotówki dostępne na koncie zamienią się na liczbę dni ‘bez limitu’. Możecie także zacząć swoją przygodę z taryfą od zakupu startera za 5 zł. Wystarczy doładować go kwotą min. 5 zł, a usługa włączy się automatycznie. Spowoduje to jednak wyłącznie chociażby "Orange Free na kartę" - są to bowiem dwie różne taryfy, więc "bonusy" z nich wynikające nie mogą się sumować. Sądzę, jednak, że każdy z Was znajdzie rozwiązanie odpowiednie dla siebie ;-)

Starter zawsze bez limitu po doładowaniu w Orange

Usługa Zawsze bez limitu obejmuje połączenia z krajowymi numerami komórkowymi i stacjonarnymi. Aby korzystać z roamingu, połączeń międzynarodowych i usług o podwyższonej opłacie potrzebujesz wykonać dodatkowe doładowanie.  Można to zrobić na 3 sposoby:

  • Wyślij SMS pod 80175 w treści wpisując 14-cyfrowy kod z wydruku z terminala
  • Wpisz *130*20*kod_zdrapki# i zatwierdź przyciskiem połączenia
  • Przelej 1, 2 lub 5 zł z usługi Zawsze bez limitu; przelanie wybranej kwoty oznacza, że skracasz ważność usługi odpowiednio o 1, 2 lub 5 dni.

Kwota przelewu

Aktywacja kodem

Aktywacja SMS-em

1

*130*1#

WYMIEN1 na 80175

2

*130*2#

WYMIEN2 na 80175

5

*130*5#

WYMIEN5 na 80175

Doładowanie dodatkowe nie spowoduje wydłużenia usługi Zawsze bez limitu o kolejne dni. Zapewni jednak środki na wykonanie połączeń na numery międzynarodowe i korzystanie z telefonu zagranicą, zgodnie z cennikiem taryfy.

Więcej na temat nowej usługi przeczytacie w serwisie, znajdziecie tam też regulaminy i cenniki: Zawsze bez limitu

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o najnowszych promocjach i okazjach w Orange na kartę wejdźcie tutaj.

Komentarze

Piotrekk85
Piotrekk85 12:10 22-07-2019

Czy na pewno „stare” złotówki z konta głównego są zamieniane na liczbę dni nowej usługi? U mnie usługa włączyła się dopiero po doładowaniu.

Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 12:42 22-07-2019

    Piotrek, usługa włącza się, gdy na koncie jest powyżej 5 zł. Zamieniane są wszytkie pelne złotówki z konta głównego.

    Odpowiedz
      Piotrekk85
      Piotrekk85 12:46 22-07-2019

      To chyba tak nie działa. Miałem 8 zł na głównym. Zmigrowalem z orange free na zawsze bez limitu i doładowałem 5 zł. Mam usługę na 5 dni a 8 zł na dodatkowych doladowaniach.

      Odpowiedz
        Marta Cieślak-Krajewska
        Marta Cieślak-Krajewska 14:45 22-07-2019

        Piotrek, odezwij się do mnie mailowo i podaj numer, sprawdzimy, co się dzieje.

        Odpowiedz
          Ron
          Ron 18:13 22-07-2019

          Dajcie znać jak sprawa została rozwiązana. 🙂

          Odpowiedz
        No
        No 16:06 07-08-2019

        Oszustwo.

        Odpowiedz
pabloki
pabloki 12:49 22-07-2019

Tu brakuje informacji czy dodatkowe doładowanie w czasie tych dni aktywnej usługi nie wydłuża czy dodatkowe doładowanie posługując sie tymi przelewami. To jak wydłużyc ważnośc usługi? np. za 10 zł po 10 dniach czekć aż się wyłaczy usługa ? Brak informacji czy mozna to łaczyć z rokiem ważności konta . Czy jest w tej usłudze okres pasywny ? Czy 0.5 GB jest limitem dziennym w taki sposób że ładując za 10 zł mam 5 GB ale do wykorzystania w ciągu jednego dnia tylko 500 MB .Czyli czy pakiet dawany w usłudze jest do dowolnego podziału czy codziennie max 0.5 GB.

Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 14:47 22-07-2019

    pabloki, ważność usługi wydłuża się poprzez standardowe doładowanie (usługa bez limitu sumuje się), dodatkowe doładowanie trafia na konto główne (nie zamienia się na usługę) – jeśli jest ono dłuższe, niż usługa, to ważność konta ustawia się na dłużej. GB w usłudze można wykorzystać jednego dnia, nawet jak usługa jest ważna dłużej. Aby dostać kolejne GB, należy się doładować.

    Odpowiedz
pabloki
pabloki 12:54 22-07-2019

Czy w tej usłudze można korzystać pakietów internetu dokupywanych – chyba to sie nazywa inetrnet elastyczny ( tych za 1 zł na dzień , 3 zł na 3 dni itd.)

Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 14:49 22-07-2019

    Nie. Usługa Zawsze bez limitu wyklucza się z istniejącymi usługami (opisuje to regulamin poszczególnych usług i regulamin Zawsze bez limitu).

    Odpowiedz
    Ola
    Ola 16:43 24-07-2019

    Czy można doładować konto np za 5zł w jednym miesiącu a następnie w drugim miesiącu Np za 10 zł czy musi być ciągłość doładowań czy może być przerwa

    Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 13:03 22-07-2019

Oferta jest podobna do naszej oferty którą prowadzilismy jakiegoś czasu.U Was nie wiem czy to sie oplaca fakt ze sa mmsy na to czekalismy wszyscy ale jednak podwyżka z 25 do 30 zl wiec 5 zl wiecej.Ja myślałem ze dacie dodatkowy pakiet w no-limit za 25 zl mogloby być 20 mmsow 50 w jakies kwocie dodatkowo.Wiem że operatorowi ma to sie opłacać ale nie kosztem dni.Nie zbyt dobrze to wygląda.

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 13:11 22-07-2019

    Poza tym duzo uslug jest wykluczonych z tej taryfy ważności konta na rok,skarbonka,czy urodziny i jeszcze inne.Zanim skorzystasz przeczytaj dobrze regulamin taryfy.

    Odpowiedz
      pabloki
      pabloki 13:31 22-07-2019

      Właśnie o to pytałem wczesniej . Jesteś pewnien że sa wykluczone te usługi?

      Odpowiedz
        Łukasz
        Łukasz 13:46 22-07-2019

        Przeczytaj dobrze regulamin taryfy pabloki,tak tam pisze ze sa wykluczone w tej taryfie te usługi

        Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 14:54 22-07-2019

    Łukasz, w usłudze Zawsze bez limitu masz nielimitowane MMSy, a korzystanie z niej zostało bardzo uproszczone – raz włączasz usługę i masz „bez limitu” po każdym doładowaniu. Co więcej, każde doładowanie automatycznie konwertuje się na liczbę dni nielimitowanych rozmów, SMSów, MMSów i internetu. Poza tym usługa jest dostępna na każdą kieszeń – nawet najmniejsze doładowanie zamieniane jest na „bez limitu”.

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 12:02 23-07-2019

      Po analizie regulaminu taryfy Zawsze bez limitu uważam ze oferta spelnilaby oczekiwania klientow o ile wszystkie uslugi np ważność konta na rok,skarbonka itp przeszly by razem ze zmiana taryfy a tak to oferta nie jest dobra dla klienta lecz dla operatora bo trzeba czesciej doładować konto.

      Odpowiedz
        Kleopatra
        Kleopatra 19:18 23-07-2019

        O to chodzi Łukaszku, że Orange staje na rzęsach, by wymusić na nas zasilania konta, bo w dobie rocznej ważności konta na pewno spadło cykliczność zasileń, ale my chcemy mieć alternatywy i mieć w czym wybierać. MMSów nie dają w żadnym pakiecie, dopiero teraz się obudzili z nimi jak od lat oczekiwaliśmy MMSów!

        Odpowiedz
      Rafal
      Rafal 20:24 15-09-2020

      Ok to jak wlaczylem usluge zawsze bez limit jak mam teraz zmienic 10 zloty z karty na 10 dni bez limit Bo drugi raz doladowalem konto za 5 zlotych I mam tylko na 3 dni

      Odpowiedz
      Tomasz
      Tomasz 22:59 28-09-2020

      Ta zmiana to jedno wielkie oszustwo.

      Odpowiedz
koala
koala 13:16 22-07-2019

Dzień dobry, chciałem zapytać, czy ta oferta Zawsze bez limitu ma zastąpić istniejący cykliczny pakiet za PLN 25 (bez MMSów), czy obie mają istnieć równolegle? Z góry dziękuję!

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 13:38 22-07-2019

    Z tego co mozna doczytac sie na stronie internetowej Orange no limit za 25 zl pozostaje mozesz skorzystac z nowej taryfy zmieniajac ja z Free na bez limitu tylko przed tym dobrze zapoznaj sie z regulaminem oferty ☺

    Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 14:56 22-07-2019

    koala, usługi wzajemnie się wykluczają. Mając aktywną usługę za 25 zł (z GB), można właczyc Zawsze bez limitu, a ważnosci obu usług się zsumują.

    Odpowiedz
      koala
      koala 15:03 22-07-2019

      Dzięki – natomiast chodziło mi czy usługa cykliczna za PLN 25/miesiąc ma zniknąć z oferty, czy obie usługi będą do wyboru. Z góry dzięki.

      Odpowiedz
        Marta Cieślak-Krajewska
        Marta Cieślak-Krajewska 15:48 22-07-2019

        obie usługi są dostępne.

        Odpowiedz
pabloki
pabloki 13:26 22-07-2019

Brak informacji czy przelanie środków na dodatkowe doładowanie poza skróceniem ważnosci usługi skraca nam również pakiet internetowy . np. ładuję za 30zł i dostaję 15 GB na 30dni , następie przelewam z tego 5 zł i usługa skróci sie o 5dni ale czy pakiet inetrnetowy pozostanie w niezmienionej wysokości tzn. nieprzeliczony in minus 5×0.5GB?

Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 14:56 22-07-2019

    Nie zmniejszamy ilości GB przy skracaniu usługi.

    Odpowiedz
Kleopatra
Kleopatra 14:08 22-07-2019

Wreszcie jakiś ruch z MMSami w prepaid, ale chcemy też pakietów mms czy zaszycie ich do smsów w pozostałych taryfach na kartę.

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 14:14 22-07-2019

    Kleopatra?

    Odpowiedz
Adam
Adam 14:53 22-07-2019

Ile wynosic bedzie predkosc lejka? bo w regulaminie brak informacji..

Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 15:23 22-07-2019

    Adam, prędkość lejka jest taka sama, jak w innych ofertach Orange na kartę, 64 Kb/s.

    Odpowiedz
Blazer
Blazer 18:44 22-07-2019

Mam tylko nadzieję, że nie jest to przygotowanie do likwidacji usługi :”rozmowy i SMS’y bez limitu +GB” (w różnych wariantach), bo obecnie to najlepsza usługa na rynku pod każdym względem. Konkurencja takiej oferty nie ma.

Odpowiedz
Ron
Ron 18:59 22-07-2019

Oferta jako taryfa, będzie dodana do strony Orange.pl?? ponieważ z tego co widzę jest tylko w Usługach Dodatkowych – https://www.orange.pl/view/uslugi-dodatkowe#page-1

Odpowiedz
    Ron
    Ron 19:04 23-07-2019

    Prawie dobrze, tylko jakieś błędy się zrobiły na stronie.

    Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 21:02 22-07-2019

Całkiem fajna promocja 🙂 Chyba wymienię swoje 2000 złotowek na 2000 dni bez limitu 🙂 Może pobije rekord Guinnessa ;p Ponad 5 lat wolności 😉

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 10:21 23-07-2019

    Szkoda że jest tutaj wprowadzona ważność konta głownego – mogłabybyć bezterminowa. To byłby naprawdę wówczas hit na PL rynku telko. Gdyby jeszcze takie aplikacje jak YT, FB nie pobierały transferu, oraz gdyby niewykorzystane GB się sumowały to konkurencja by siedziała i płakała 🙂

    Odpowiedz
      Łukasz
      Łukasz 12:08 23-07-2019

      Dokładnie ??

      Odpowiedz
Piotr
Piotr 09:24 23-07-2019

Dzień dobry Pani Marto. Jestem zainteresowany nową taryfą. Obecnie korzystam z Orange Free na kartę. Moje pytanie brzmi: czy jak przejdę na Zawsze bez limitu to stracę gigabajty, które uzbierałem sobie w taryfie Free? Czy jednak internet z poprzedniej taryfy się zsumuje? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Piotr

Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 11:00 23-07-2019

    Piotr, bonusy za internet po doładowaniu w Orange Free na Kartę przeniosą się, podobnie jak GB z usługi unlimited z GB. Czyli wszystkie GB zostaną zsumowane i powiększą pakiet GB w usłudze.

    Odpowiedz
      Piotr
      Piotr 11:12 23-07-2019

      Uff, czyli mogę spokojnie zmieniać taryfę 😀
      Dziękuję za (pozytywną) odpowiedź i życzę miłego dnia

      Odpowiedz
        Łukasz
        Łukasz 09:44 24-07-2019

        Piotr,daj proszę znać czy jesteś zadowolony ze zmiany taryfy?

        Odpowiedz
          Piotr
          Piotr 23:01 25-07-2019

          Spoko, na razie jeszcze nie zmieniłem. Dam znać jak to zrobię ?

          Odpowiedz
          Piotr
          Piotr 21:40 28-07-2019

          Cześć. Zmieniłem taryfę z Free na Zawsze… Dostałem sms, że przeszły moje gigabajty (miałem ich ponad 800). Jednak w Orange online miałem informację, że mam tylko niecałe 5 GB. Dzisiaj aplikacja Orange Online przestała się otwierać (pokazuje się info, że taryfa nie jest obsługiwana). Także fajnie, że mam MMSy ale nie mam internetu i aplikacji i nie widzę czego i ile mam. Dziadostwo! Zastanówcie się przed zmianą taryfy! Ja natomiast zastanawiam się nad zmianą operatora. Dziękuję za uwagę.

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 10:31 29-07-2019

          Piotr,postaraj sie teraz powrócić do Free na kartę i zastanów sie czy jest sens zmieniać operatora.

          Odpowiedz
          Piotr
          Piotr 10:45 29-07-2019

          Lubię korzystać z usług Orange ale…. teraz stało się to udręką. Aplikacja Mój Orange nie obsługuje nowej taryfy (mam tego typu komunikat gdy wchodzę do apki). Na stronie próbuję się zalogować – złe hasło. Klikam „Przypomnij mi hasło”, podaję swój e-mail. Dostaję komunikat, że wysłany został link do resetu hasła…. e-maila z tym linkiem nie otrzymałem (patrzyłem w spamie, żeby nie było)… No i nie mam wglądu do stanu swoich usług.. Wiem tylko ile groszy mam na koncie i do kiedy ważne… A co z moimi Gigabajtami, które miały przejść z Free? I był sms przy przejściu, że GB mam…

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 11:05 29-07-2019

          Piotr,złóż reklamacje myślę ze pozytywnie ja rozpatrza.Poza tym wróć do Taryfy Free na kartę.Daj znać jak Ci poszlo.

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 11:12 29-07-2019

          Aby zmienić taryfę na Free na karte nalezy wysłać SMS o treści FREE pod numer 3033

          Odpowiedz
          Piotr
          Piotr 11:27 29-07-2019

          Zasiliłem konto za 5 zł aby móc zadzwonić do BOK. Zadzwoniłem, jednak rozmowa została przerwana po minucie. Okazało się, że nie mam już środków na koncie. Zostałem bez pomocy. Może później uda mi się dostać do stacjonarnego Biura Obsługi (ale znając życie każą mi dzwonić na infolinię…). I dlaczego aplikacja Mój Orange nie działa?? 🙁

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 12:38 29-07-2019

          Piotrze,daj proszę znać jak Ci poszło?

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 12:40 29-07-2019

          Piotrze,nie martw sie dasz rade to dokonać.W końcu Ci sie uda powrócić do Free na kartę.I mam nadzieję że zostaniesz w sieci Orange.Czy specjaliści z Orange nie moga pomoc koledze Piotrowi ?

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 12:57 29-07-2019

          Piotr,reklamacja tylko to Cie uratuje i powrót do Free tak jak było przed zmianą w dodatku ja bym napisał skargę plus reklamacje.Czekam na info.

          Odpowiedz
          Piotr
          Piotr 13:17 29-07-2019

          Dzięki za odpowiedź. W takim razie udam się do punktu obsługi Orange. Do BOKu nie dodzwonię się, gdyż…kasa z zasilenia po chwili zamieniana jest w dni bez limitu…taka filozofia nowej taryfy właśnie. Ogólnie spoko, że MMSy nielimitowane są. Mój problem polega na tym, że nie wiem co się dzieje z moimi Gigabajtami (a na internecie bardzo mi zależy) i nie mogę się zalogować na swoje konto w Orange na stronie ani przez aplikację Mój Orange (apka podaje, że nie obsługuje tej taryfy)… Wcześniej wszystko było super w Orange Free na kartę. Żałuję, że zmieniłem. Chyba powrócę do Free choćby zaraz

          Odpowiedz
          Łukasz
          Łukasz 13:55 29-07-2019

          Piotrze,daj znać co zalatwiles w BOK.

          Odpowiedz
      adamos
      adamos 20:27 27-07-2019

      w regulaminie jest napisane ze gb przepadaja przy migracji do zawsze bez limitu, wiec w koncu jak to jest?

      Odpowiedz
Pan Pikuś
Pan Pikuś 12:39 23-07-2019

Pomysł na dobry ale z mojego punktu widzenia brak RWK dyskwalifikuje tę ofertę.

Odpowiedz
    pablo_ck
    pablo_ck 17:07 23-07-2019

    Dokładnie, tym bardziej że i tak trzeba się doładowywać by mieć środki na koncie głównym i móc korzystać w pełni z usług.

    Odpowiedz
pogodabartek
pogodabartek 22:13 23-07-2019

A kiedy MMSy w Orange free na kartę i w końcu chociaż połączenia oczekujące w ofertach na kartę?

Rozmawiam z kimś,a ktoś inny dzwoni do mnie w czasie rozmowy np. w sytuacji alarmowej lub zagrożenia i co,słyszy ciągle zajęte !!!

Przecież to nic nie kosztuje firmę Orange, włączenie tej usługi,a SMSy wysyła jako powiadomienia.

Gdzie tu logika ?

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 08:46 24-07-2019

    MMSY w ofercie Free tak moglby byc pakiet dodatkowy,co do uslug oczekiwanie na polaczenie tez jest do przyjecia lecz przekierowania połączeń to nie dobry pomysł korzystasz z mobilnej aplikacji bankowej na to trzeba zwracać uwagę.Pisali o tym na jednym portalu telekomunikacyjnym.

    Odpowiedz
emitelek
emitelek 17:10 24-07-2019

Nie dla mnie ta oferta. Mimo MMS-ów nie przebija OFnK!!! Nie wiem kto to wymyślił, ale trochę przekombinował… Klienci naprawdę potrafią myśleć! 😀

Odpowiedz
matka ojca pracującego
matka ojca pracującego 17:50 24-07-2019

Kiedy połączenia oczekujące i mmsy w Orange free na kartę ???

Ile może trwać dyskryminacja ludzi w ofertach na kartę, a abonamencie ?!!!!

Kiedy w Wi-Fi calking MMS i SMS w końcu ?!!!

Odpowiedz
Mirass
Mirass 13:02 25-07-2019

Czy jeżeli posiadam bonusowe środki na internet (70+GB) to czy one zostaną usunięte? Trochę szkoda ich ;D

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 08:57 26-07-2019

    Co to jest 70 GB ja posiadam 3 TB internetu ?

    Odpowiedz
Łukasz
Łukasz 10:14 27-07-2019

Od jakiegoś czasu zauważyłem ze lejek wlacza sie co chwile nie wiem po co tym bardziej że mam pakiet internetowy i sporo mam GB tak naprawde mam okolo 2,5 TB internetu pytanie po co wlacza sie lejek co chwile ?odpowie mi ktoś ?

Odpowiedz
Piotr
Piotr 12:56 27-07-2019

Czy ja dobrze widzę na stronie Orange? Zniknęło doładowanie za 25 zł nawet w taryfie Orange Free na kartę?? Z kolei ten artykuł mówi: „Spowoduje to jednak wyłącznie chociażby „Orange Free na kartę” – są to bowiem dwie różne taryfy, więc „bonusy” z nich wynikające nie mogą się sumować.” A Pani Marta zapewniła mnie w komentarzu powyżej, że wszystkie GB z poprzedniej taryfy zsumują się z GB z nowej… To jak to jest??

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 14:04 27-07-2019

    25 zł zniknęło bo od jakiegoś czasu jest 30 zł teraz pytanie każdy mówi co innego odnośnie oferty bez limitu sprzeczne informacje na facebooku Orange jak tu na blogu.

    Odpowiedz
Piotr
Piotr 14:02 29-07-2019

Witam ponownie. Piszę tutaj, ponieważ… jak pisałem wcześniej to każda odpowiedź robiła się coraz węższa a nie chcę wk…. irytować ludzi pisząc pionowo 😀
Udało mi się zalogować do Mój Orange jednak… nie mam dostępu do żadnych informacji na temat stanu swoich usług, środków na koncie itd. Na monitorze widnieje jedynie taka informacja: „Mój Orange nie jest dostępny dla Twojego planu taryfowego.” Chyba wrócę do planu, który kosztuje 25 zł/mc daje nielimitowane rozmowy, smsy i dużo netu i wszystko działa jak należy i mam kontrolę nad swoim kontem. Pozdrawiam i wszystkim radzę się zastanowić nad nową ofertą Pomarańczy 🙂

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 14:14 29-07-2019

    Ja na Twoim miejscu skontaktowal sie z Bok przed zmiana czemu masz cierpiec za to ze ktoś wprowadza Cię w błąd.Dobra skarga i reklamacja powinna poskuktowac dalbym dowody na komentarze ktore pracownik Orange opisuje wiec jest to ewidentnie
    wprowadzenie w błąd klienta.Czekam na info Piotr.

    Odpowiedz
Piotr
Piotr 14:29 29-07-2019

Już jest wszystko jasne. Kompetentny Konsultant Orange wszystko mi wyjaśnił. Okazuje się, że nowa taryfa „Zawsze bez limitu” działa już na nowym systemie (trzeba zarejestrować się na nim), do którego aktualnie dostęp jest tylko przez stronę www (aplikacja Mój Orange chwilowo nie działa z nową taryfą).
Mogę także wszystkich uspokoić, że GB zebrane w innych taryfach przechodzą do Zawsze bez limitu! 🙂 Miłego dnia życzę wszystkim 🙂

Odpowiedz
    Łukasz
    Łukasz 14:38 29-07-2019

    No to nie potrzebnie zrobilismy szum no ale pracownicy Orange powinji jasno pisać co itp.Przepraszam Pani Marto za swoje zachowanie.

    Odpowiedz
    Marta Cieślak-Krajewska
    Marta Cieślak-Krajewska 16:27 29-07-2019

    Piotr, cieszę się, że sprawa została wyjaśniona. Co do Mój Orange – pracujemy nad usunięciem tego błędu. Stan usługi i GB zawsze można sprawdzić przez wysłanie SMS o treści INFO pod nr 80175. Potwierdzam też o to, o czym pisałam wcześniej: przy migracji z Orange Free na Kartę na Zawsze bez limitu, GB się sumują.

    Odpowiedz
      Piotr
      Piotr 17:33 29-07-2019

      Dziękuję za pomoc

      Odpowiedz
Mirass
Mirass 11:45 01-08-2019

A gdybym chciał zrezygnować z Bez Limitu? Co trzeba zrobić?

Odpowiedz
Jacek
Jacek 14:18 02-08-2019

Czy można w tej usludze dzwonić za granicę? Wysyłać smsy na nr 7xxx ? Czy można korzystać z roamingu ?

Odpowiedz
Wika
Wika 18:32 21-09-2019

Jak wyłączyć usługę bez limitu ??

Odpowiedz
Jankaruda
Jankaruda 11:36 12-11-2019

Prosze doradzcie mi taryfe w ktirej sa tanie minuty i sms bo mialam orange go a automatycznie orange przerzucil mnie do free i drozsze sms i minuty nie korzystam z internetu chce zachowac waznosc konta na rok

Odpowiedz
    Piotr
    Piotr 14:51 15-11-2019

    Nie pamiętam kiedy w Orange na kartę płaciłem za minutę rozmowy, czy sms… od lat jest to bez limitu. Internetem bym się nie przejmował, ponieważ GB są za darmo dodawane – wystarczy po prostu doładować konto 🙂

    Odpowiedz
Gosia
Gosia 19:21 31-01-2020

A jak można to wyłączyć?

Odpowiedz
    kapitan
    kapitan 07:33 16-02-2020

    Właśnie jak to teraz wyłączyć i wrócić do free z góry dzieki

    Odpowiedz
    Juras
    Juras 07:39 16-02-2020

    Pod 80175 STÓP ale wyłącza wszystko to go w no bez limitu i te wszystkie pakiety wcześniejsze ponieważ się wykluczają a na wyłączenie czekałem 22h także dzieki Orange za zajęcie kasy i wywalenie wszystkich usług Elo

    Odpowiedz
      Agnieszka
      Agnieszka 13:03 13-09-2020

      Dzięki za info jak zrezygnować

      Odpowiedz
Solar
Solar 11:09 09-02-2020

Dwa pytania do Orange:
1. ,,Usługa Zawsze bez limitu obejmuje połączenia z krajowymi numerami komórkowymi i stacjonarnymi.,, Ale czy obejmuje polaczenia do wszystkich operatorow komorkowych, czy tylko do Orange ?
2. Czy z taryfy ,,Zawsze bez limitu,, mozna zrezygnowac i wrocic do poprzedniej taryfy jesli bym nie byl zadowolony?

Odpowiedz
Egons
Egons 17:00 13-02-2020

Jak sprawdzić stan gigabitow w tyj taryfie?

Odpowiedz
    Justyna
    Justyna 18:37 20-04-2020

    Wysyłamy SMS o treści INFO na numer 80175

    Odpowiedz
Duży
Duży 21:39 21-07-2020

3 dni internetu nie przyszedł sms że wykorzystany oszustwo jak wyjść z tego pakietu

Odpowiedz
duży
duży 07:39 16-08-2020

internet skończył się po dwóch dniach codż niewiele korzystałem jak wyjść z tej taryfy

Odpowiedz
Demon73
Demon73 08:39 21-12-2020

Czy w ofercie bez limitu moge wlaczyc konto wazne rok?bo sms na 8002 nie wlacza

Odpowiedz
Xxx
Xxx 21:30 15-03-2021

A co jeśli wyłącze ta usługę czy środku z doładowania powinny wrócić na konto?

Odpowiedz
Karola
Karola 13:42 29-04-2021

A jak można to wyłączyć ?

Odpowiedz
Kocia
Kocia 18:01 27-05-2021

Czy GB zgromadzone z pakietu Nielimitowane Rozmowy, SMS-y + pakiet GB (cykliczny) w taryfie OrangePOP przejdą do taryfy Zawsze bez limitu czy znikną?

Odpowiedz
pio
pio 10:56 20-06-2021

Po jednym dniu zrezygnowalem z uslugi Zawsze bez limitu bo uwazam ze Orange wprowadza klientow w blad. W kazdej umowie mamy prawo do refleksji.. zwlaszcza gdy nas naciagaja… Napisalem reklamacje i czekam na zwrot niewykorzystanych srodkow. Uwaga, Orange przy wlaczeniu tej uslugi zmienia plan taryfowy i zabiera wszystko co macie. Pomimo, ze to powinnod dzialac dopiero po nowym doladowaniu. Brak kontaktu telefonicznego z Orange bo 0zl na koncie, a nielimitowane rozmowy nia stosuja sie do telefonow biura Orange.

Dobre to wszystko. Co na UOiK? Niech rusza swoje …pska i sprawdza zgodnosc z prawem. To jest wielki przekret! i skok na kase klientów!

Odpowiedz
    Klaudia
    Klaudia 20:38 01-02-2022

    Czy udała się reklamacja? Mam ten sam problem – w Mój Orange brak informacji, ze nastąpi zmiana taryfy, a co za tym idzie wszystkie dodatkowe usługi zostają wyłączone.

    Odpowiedz
    droxu
    droxu 11:13 12-02-2022

    Ta usługa to jedne wielkie oszustwo ze strony Orżnij.
    Nigdzie w opisie usługi nie jest napisane że że jest to nowa taryfa a nie usługa!
    Czyli wszystkie korzyści związane z obecną taryfą przepadają.
    Nie dajcie się zwieść opisowi, po zmianie przepada praktycznie wszystko, bonus Internetu z taryfy Free co prawda przeszedł, ale została skrócona jego ważność, gigabajty miałem ważne do października a teraz są ważne jeszcze tylko 2 dni!!!
    Jedno wielkie oszustwo

    Odpowiedz

Oferta

Gdy hałas cichnie… Sony WH-1000XM3 kontra Jabra 85h

Michał Rosiak Michał Rosiak
20 lipca 2019
Gdy hałas cichnie… Sony WH-1000XM3 kontra Jabra 85h

Cisza... W dzisiejszych czasach towar deficytowy. Czasami, gdy do szumu informacyjnego dołoży się hałas rzeczywisty, za oknami, na ulicach, możemy mieć wszystkiego DOŚĆ. I o ile od nadmiaru informacji można się odciąć, odpuszczając korzystanie z sieci (podobno są tacy ludzie :) ) do poradzenia sobie z dźwiękami potrzebny jest sprzęt. Dlatego przez ostatnie tygodnie przyglądałem się dwóm modelom słuchawek z aktywną redukcją szumu (Active Noise Cancelling, ANC) - Sony WH-1000XM3 i Jabra 85h.

Jak to działa?

Czasami skala rozwoju technologii potrafi przytłoczyć nawet mnie, zdeklarowanego gadżeciarza. W tym przypadku cieszę się jednak, że technika, która kiedyś uważałem wręcz za kosmiczną, już dawno trafiła do urządzeń dla zwykłego konsumenta. Cały cud wyciszania to efekt mikrofonów, "słuchających" tego, co dzieje się na zewnątrz słuchawek i przetwarzającej to elektroniki. To ona "nakłada" na to co słyszymy, te same dźwięki, ale przesunięte w fazie o 180 stopni. Nigdy nie byłem mistrzem z fizyki, ale efektem takiego działania powinno być "wyzerowanie" tego, co słyszymy. A czy faktycznie jest?

ANC, czyli różdżka na hałas

[caption id="attachment_18980" align="alignnone" width="750"] Sony WH-1000M3[/caption]

Każdy, kto zakłada po raz pierwszy na uszy takie słuchawki, po włączeniu ANC robi wieeelkie oczyyy. Jest niczym w Harrym Potterze - "dźwiękowy smog" i nagle... cisza. Choć z tą ciszą faktycznie bywa różnie.

Jeśli bowiem chodzi o ANC, Sony WH-1000XM3 są jak dla mnie nie do pokonania.

O ile bowiem jadąc warszawskim metrem w Jabrach 85h słyszałem delikatny stukot kół pociągu, to już w słuchawkach Sony była praktycznie absolutna cisza. Inna sprawa, czy to w jakiś sposób przeszkadza, bo szczerze mówiąc - mnie nie. Wyciszenie w obu słuchawkach jest bowiem na tyle duże, że całkowicie redukuje dyskomfort i hałas staje się historią. Nie zmienia to faktu, że w kategorii ANC zwyciężają słuchawki Sony. 1:0 dla Sony.

Po prostu ładnie grają

Na pewno macie ochotę zapytać o jakość dźwięku, problem tkwi jednak w tym, że ja dysponuję "słuchem muzycznym 2. stopnia". 1. stopień to: gra-nie gra, a drugi: nie gra-gra brzydko-gra ładnie. Oba produkty bezdyskusyjnie mieszczą się w tej ostatniej kategorii. Tym niemniej - wybaczcie - gdy czytam w recenzjach, że ktoś wyjątkowo dobrze słyszy linię melodyczną konkretnego instrumentu... to po prostu mu zazdroszczę. Mnie po prostu na obu bardzo przyjemnie słuchało się muzyki. Na pewno pomaga w tym fakt, że redukują hałas, więc nic nam nie przeszkadza. Przyglądając się technikaliom dotyczącym obu produktów zobaczyłem jednak, że tylko Sony dysponuje wysokojakościowymi kodekami do słuchania muzyki przez Bluetooth. A ponieważ słuchawek z ANC rzadko używamy na kablu - 2:0 dla Sony. To, że ja czegoś nie słyszę, nie oznacza, że nie usłyszą tego inni, prawda? :) Aha, Sony faktycznie ma lepsze basy.

Jak to się nosi na co dzień?

[caption id="attachment_18981" align="alignnone" width="750"] Jabra 85h[/caption]

Mówimy o produktach wysokiej klasy, więc do materiałów, z których są wykonane, nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Choć fakt, że sztuczna skóra na Jabrach podoba mi się mniej i obawiam się, że może się wycierać. Do obu modeli dostajemy wygodne, twarde, zasuwane na suwak pudełka, kable USB-C do ładowania, kable mini-jack (zawsze mogą się przydać do telekonferencji, albo po wyczerpaniu baterii (o tym później) ) no i oczywiście przejściówki do samolotowych systemów rozrywki. Różnice pojawiają się, gdy słuchawki chcemy z głowy ściągnąć (i np. odłożyć). W przypadku Sony musimy zatrzymać muzykę/wideo i wcisnąć przycisk wyłączania.

Jabry 85h same wykrywają zdjęcie ich z głowy i zatrzymują aplikację, z której korzystamy, a gdy przekręcimy muszle do "pozycji podróżnej" - same się wyłączą.

Bój się Sony, Jabra goni. 2:1.

A co, gdy chcemy słyszeć co się dzieje?

Biorąc do ręki Sony WH-1000XM3 pomyślałem: "Ale to fajny gadżet, jak przyłożę dłoń do muszli słuchawki to ANC się wyciszy!". Fajny, zaiste - aż do momentu, gdy musimy pogadać z kimś kilka minut, albo chcemy zapłacić w sklepie, ograniczając ekspozycję na hałas (nawet jeśli trochę buracko to wygląda). Jabra w 85h rozwiązała to lepiej - na lewej muszli mamy przycisk, przełączający między trybami ANC->off->hear-through. W tym ostatnim nie ma żadnego problemu ze zrozumieniem rozmówcy. Odradzałbym jednak wybieranie opcji "inteligentnej" i pozwolenie aplikacji Jabra Sound na dobranie trybu do rozpoznanej przez niej sytuacji. Po prostu nie. Jeśli jeszcze dodamy do tego idealne przenoszenie naszego głosu podczas rozmowy telefonicznej (w końcu mówimy o firmie obrosłej legendą w aspekcie sprzętów do telekonferencji, w słuchawkach, które dysponują w sumie ośmioma (!) mikrofonami) to nic dziwnego, że nagle - acz zasłużenie - robi się nam 2:2!

Które wybrać?

Odpowiedź na to pytanie wcale nie jest łatwa. Oba modele, w zależności od promocji, cenowo różni od 100 do 300 złotych (na korzyść Jabra 85h), ale przy dobrym układzie promocji może się okazać, że kosztują tyle samo! Myślę, że w sytuacji, gdy wybieramy słuchawki pod kątem słuchania muzyki, Sony WH-1000M3 nie mają konkurencji, absolutnie zmiatając wszystkich na swojej drodze. Jabry natomiast wygrywają w aspekcie, hmm... przyjazności dla użytkownika (tutaj bardzo pasuje mi angielski zwrot "user-friendly"). Są intuicyjne i łatwiejsze w obsłudze, ich bateria wystarcza na 6 (a nawet więcej przy wyłączeniu ANC, ale miałoby to taki sens, jak podpięcie dobrego samochodu pod konia) godzin więcej. No i - co dla wielu jest bardzo ważne - można je sparować z dwoma urządzeniami na raz. W sytuacji, gdy np. na mieście korzystamy ze smartfona, a wieczorem chcemy, nie przeszkadzając domownikom, obejrzeć coś na Netflixie - funkcjonalność nieoceniona.

Oczywiście - ale to nic wielkiego w dzisiejszych czasach - w obu modelach możemy skonfigurować asystenta głosowego. Każdy można też dokładnie skonfigurować przy użyciu dedykowanych aplikacji na smartfony.

Sony kojarzy mi się z wytwornym biznesmenem. Takim, który założy słuchawki w limuzynie, by po powrocie do domu zasiąść przed sprzętem HiFi i emocjonować się dźwiękiem każdego smyczka symfonicznej orkiestry. A Jabra to kolega z pokoju w pracy. Takim, który w autobusie obejrzy na tablecie odcinek serialu, czy Youtube'a, a czasem bez ściągania słuchawek odbierze rozmowę na również połączonym ze słuchawkami telefonie. Na koniec wróci do domu wypoczęty, bez poczucia "wdychania dźwiękowego smogu" przez cały dzień.

A Ty, kim się czujesz? :)

Komentarze

mike278
mike278 10:01 14-11-2024

Bonus ok i faktycznie gratis. Natomiast start promocji fatalny że względu na problemy w aplikacji.

Odpowiedz
Maniu
Maniu 12:25 14-11-2024

A kiedy będzie rozstrzygnięty konkurs wakacje z Orange?

Odpowiedz
fajera
fajera 14:38 15-11-2024

co to są mobilne usługi głosowe?

Odpowiedz
Wake Up
Wake Up 12:19 16-11-2024

już był

Odpowiedz
mst
mst 14:34 22-11-2024

Katastrofa. Nie da się tego uruchomić w aplikacji. Klikam dołącz i brak reakcji….

Odpowiedz
Robi
Robi 15:52 22-11-2024

Brak gb po 2 pompowaniu , po reklamacji na czacie wpadły na 1 nr z 3 , zachwytów nie było końca jak to odpowiedni dział pozytywnie naprawił , podczas 2 reklamacji konsultant podał mi „mój” nr z kosmosu , dzięki jeszcze zadzwonię.

Odpowiedz
emitelek
emitelek 18:21 22-11-2024

Pani Beato!!! Prosimy o komentarz!!!
Jeśli coś robicie, to zróbcie to z głową!!!…

Odpowiedz

Oferta

Oferta tygodnia: Samsung S10+ 480 zł taniej

Marta Krajewska Marta Krajewska
18 lipca 2019
Oferta tygodnia: Samsung S10+ 480 zł taniej

Jak co tydzień w czwartek na stronie orange.pl prezentujemy ofertę tygodnia. Od dzisiaj aż do następnego czwartku możecie kupić smartfon Samsung Galaxy S10+ 128 GB nawet 367 zł taniej z abonamentem komórkowym lub 480 zł taniej w Orange Love.

Sprawdźcie: Oferta tygodnia w Orange

W Planie Mobilnym 75 zapłacicie miesięczną ratę wysokości 148, zamiast 155 zł/mies i 0 zł na start. W Planie Mobilnym 55 opłata na start stopniała z 799 zł do 399 zł, a wysokość raty miesięcznej to 140 zł. W Love Standard wysokość miesięcznej raty wynosi 159 zł, zamiast 179 zł.

Nie znacie jeszcze Samsunga Galaxy S10+? Zobaczcie moją video recenzję.

Komentarze

mike278
mike278 10:01 14-11-2024

Bonus ok i faktycznie gratis. Natomiast start promocji fatalny że względu na problemy w aplikacji.

Odpowiedz
Maniu
Maniu 12:25 14-11-2024

A kiedy będzie rozstrzygnięty konkurs wakacje z Orange?

Odpowiedz
fajera
fajera 14:38 15-11-2024

co to są mobilne usługi głosowe?

Odpowiedz
Wake Up
Wake Up 12:19 16-11-2024

już był

Odpowiedz
mst
mst 14:34 22-11-2024

Katastrofa. Nie da się tego uruchomić w aplikacji. Klikam dołącz i brak reakcji….

Odpowiedz
Robi
Robi 15:52 22-11-2024

Brak gb po 2 pompowaniu , po reklamacji na czacie wpadły na 1 nr z 3 , zachwytów nie było końca jak to odpowiedni dział pozytywnie naprawił , podczas 2 reklamacji konsultant podał mi „mój” nr z kosmosu , dzięki jeszcze zadzwonię.

Odpowiedz
emitelek
emitelek 18:21 22-11-2024

Pani Beato!!! Prosimy o komentarz!!!
Jeśli coś robicie, to zróbcie to z głową!!!…

Odpowiedz
Scroll to Top