Informacje prasowe

1000 minut na zawołanie w Orange na kartę

22 lutego 2010
1000 minut na zawołanie w Orange na kartę

Od dziś w taryfie Orange POP za 6 zł z VAT można korzystać z nowego pakietu - 1000 minut na połączenia ze wszystkimi numerami w Orange oraz stacjonarnymi. Pakiet jest ważny przez 14 dni od momentu aktywacji usługi. Można z niego korzystać wielokrotnie, bez ograniczeń.

Zamawiając nową usługę użytkownicy oferty Orange POP zyskują możliwość swobodnego rozmawiania z blisko 14 milionami posiadaczy telefonów w Orange i 10 milionami posiadaczy telefonów stacjonarnych.

Pakiet 1000 minut na zawołanie można łatwo zamówić na jeden z trzech sposobów:

  • wysyłając SMS o treści MINUTY pod numer 909 (opłata za SMS-a zgodna z cennikiem),
  • wpisując na klawiaturze telefonu *101*25# i potwierdzając przyciskiem połączenia (bezpłatnie),
  • dzwoniąc pod numer *100 (opłata 1 zł z VAT za połączenie).

Liczbę minut pozostałych do wykorzystania w ramach pakietu można sprawdzić wysyłając SMS o treści ILE pod numer 909 (opłata zgodna z cennikiem).

 

Więcej informacji na ten temat na: www.orange.pl


Informacje prasowe

Grupa TP optymalizuje wykorzystanie energii elektrycznej – stawia na oszczędność i ekologię

19 lutego 2010
Grupa TP optymalizuje wykorzystanie energii elektrycznej – stawia na oszczędność i ekologię

Telekomunikacja Polska podpisała umowę na dostawę energii elektrycznej z firmą ENERGA oraz przedłużyła umowę z firmą ENEA. Tym samym zakończył się proces konsolidacji zakupu energii na potrzeby Grupy TP.  Obejmuje on ok. 16 000 punktów poboru energii w TP i PTK.  Roczne zużycie energii w całej Grupie TP to ponad 500 GWh.  Wartość kontraktów wynosi łącznie ok. 130 milionów PLN.

Jest to największy pod względem ilości punktów dostaw projekt od czasu liberalizacji rynku energetycznego w Polsce.

„Grupa TP jest zainteresowana długoterminową współpracą z wyłonionymi w przetargu firmami. Wpisuje się ona w strategię optymalizacji kosztów energii elektrycznej dla Grupy. Oprócz projektów optymalizujących koszty i wykorzystanie energii bierzemy także pod uwagę inwestowanie w odnawialne źródła energii, które pozwalają obniżyć koszty jej zużycia oraz przyczyniają się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, przez co chronią środowisko” – podkreślił Paweł Buchman, dyrektor Pionu Administracji Grupy TP.

Konsolidacja dostawców nie tylko obniży koszty ale także ograniczy pracochłonność rozliczania faktur za energię – wcześniej było ich ok. 140 000 rocznie, a obecnie będzie zaledwie kilkadziesiąt. Ponadto TP wprowadziła system monitorowania i raportowania poziomu zużycia energii. Jest to pierwszy etap do utworzenia centralnej jednostki zarządzającej energią w Grupie TP.

Telekomunikacja Polska od lat promuje zachowania proekologiczne. W firmie wprowadzono elektroniczny obieg dokumentów a  klientów zachęca się do korzystania z e-faktury.


Informacje prasowe

TP liderem branży teleinformatycznej – wg raportu UKE

17 lutego 2010
TP liderem branży teleinformatycznej – wg raportu UKE

Telekomunikacja Polska jest najchętniej wybieranym dostawcą usług teleinformatycznych przez polski biznes. Ponad 76 proc. firm, które mają stacjonarne linie telefoniczne wybrało ofertę TP. Druga w kolejności Netia obsługuje ponad 16 proc. firm, a trzeci Dialog - 2,6 proc. Takie wyniki przynosi najnowsze badanie PBS DGA "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2009 roku" - przeprowadzone na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

PBS zapytał klientów dwóch największych telekomów stacjonarnych również o poziom satysfakcji z usług operatorów telefonii stacjonarnej. Tu znów lepsza okazała się Telekomunikacja Polska. Zdecydowana  większość badanych korzystających z usług TP (70,6 proc.) oceniła poziom swojej satysfakcji jako dobry i bardzo dobry. Podobne odczucie miało 63,6 proc. klientów Netii.

Wybierając ofertę dostępu do Internetu, polskie firmy także najczęściej decydują się na usługi Telekomunikacji Polskiej. TP obsługuje 54,9 proc. klientów biznesowych i jest zdecydowanym liderem rynku. Z usług Netii korzysta 8.7 proc., UPC 4,4 proc., Plusa 4,1 proc. a Orange 4 proc. firm.

Z usług internetowych jest zadowolonych ponad 70 proc. klientów. Podkreślają oni, że długa wcześniejsza współpraca z operatorem, zadowolenie z jego usług oraz szybkość ich aktywacji  to główne powody wyboru aktualnego dostawcy Internetu. Blisko połowa badanych firm mogła zmienić dostawcę internetu z TP na innego operatora, ale nie skorzystała z tej możliwości.

Większość badanych ocenia pozytywnie funkcjonowanie polskiego rynku telekomunikacyjnego. Zarówno jeżeli chodzi o telefonię stacjonarną, jak i internet respondenci wystawiali dobre lub bardzo dobre oceny. Klienci biznesowi korzystający z telefonów stacjonarnych są najbardziej zadowoleni z jakości obsługi, a także z dostępności informacji o ofercie nowych produktów i jakości usług.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.