Informacje prasowe

Bezpieczny rachunek – ubezpieczenia dla klientów TP

25 sierpnia 2010
Bezpieczny rachunek – ubezpieczenia dla klientów TP

Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą przez telefon przystąpić do ubezpieczenia, które pozwala - bez uciążliwych formalności - zadbać o bezpieczeństwo finansowe najbliższych w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak śmierć w wypadku lub utrata pracy. Oferta „Bezpieczny rachunek", która jest dostępna tylko dla klientów TP, została przygotowana we współpracy z PZU SA.

Przystąpienie do ubezpieczenia nie wymaga załatwiania dodatkowych formalności - z klientami będą się kontaktować telefonicznie doradcy z TP. W czasie tej rozmowy można od razu złożyć deklarację przystąpienia do ubezpieczenia, a składka doliczana będzie bezpośrednio do faktury za usługi TP.

Klienci mają do wyboru 2 warianty ubezpieczenia. W zależności od wysokości miesięcznej składki ubezpieczeniowej, 11 zł lub 16 zł, polisa gwarantuje wypłatę następujących świadczeń (wariant 1 / wariant 2):

5 000 zł / 10 000 zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,

25 000 zł / 100 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku komunikacyjnego,

50 000 zł / 150 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku lotniczego

100 zł / 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy, jeżeli ubezpieczony uzyskał status bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych.

Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek" może być zawarte na miesiąc z automatycznym comiesięcznym odnowieniem. W każdym momencie można telefonicznie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia, dzwoniąc na numer 801 505 505. Pod tym numerem można również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące ubezpieczenia.

Początkowo „Bezpieczny rachunek" jest dostępny tylko dla wybranej grupy klientów TP, z którymi telefonicznie skontaktują się doradcy. W przyszłości Telekomunikacja Polska planuje umożliwić zakup ubezpieczenia „Bezpieczny rachunek" wszystkim swoim klientom.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie:

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/ubezpieczenia/ubezpieczenia/


Informacje prasowe

Grupa TP będzie obsługiwać korespondencję BZ WBK

24 sierpnia 2010
Grupa TP będzie obsługiwać korespondencję BZ WBK

Od 1 września br. Grupa TP rozpocznie obsługę korespondencji masowej Banku Zachodniego WBK. Umowa obejmuje wydruk, pakowanie i wysyłkę około 1 miliona dokumentów miesięcznie.

Korespondencja BZ WBK będzie obsługiwana  przez Centrum Emisji Korespondencji Masowej Grupy TP w Krakowie.

Jest to pierwszy tego typu kontrakt podpisany przez Grupę TP.  Atrakcyjne ceny usług i świadczonego serwisu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości, nowoczesny park maszynowy i profesjonalna obsługa to kluczowe elementy, które przekonały do naszej oferty renomowany bank, jakim jest BZ WBK - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych.

Centrum Emisji Korespondencji Masowej Grupy TP w Krakowie to jedna z największych i najnowocześniejszych placówek tego typu w Polsce. Może drukować nawet kilkadziesiąt milionów dokumentów miesięcznie, co miesiąc wysyła ponad 8 mln przesyłek. Umożliwia nie tylko drukowanie i kopertowanie, ale także elektroniczną emisję dokumentów (e-faktury) dla Klientów TP i innych firm Grupy TP, a także dla klientów zewnętrznych.


Informacje prasowe

Orange Navi – cały festiwal w zasięgu wzroku

18 sierpnia 2010
Orange Navi – cały festiwal w zasięgu wzroku

Kto aktualnie gra na scenie? Gdzie znaleźć punkt gastronomiczny lub jak trafić do swojego sektora? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdzie Orange Navi, specjalna aplikacja stworzona z myślą o uczestnikach Orange Warsaw Festival. Darmowa aplikacja jest dostępna dla większości posiadaczy telefonów komórkowych.

Program stworzyły wspólnie Orange Labs i Nokia. Po zainstalowaniu Orange Navi, dzięki trybowi „live info" w telefonie na bieżąco można śledzić przebieg festiwalu. Pojawiające się na ekranie informacje odzwierciedlają to, co aktualnie dzieje się na scenie. Aplikacja jest też kompendium wiedzy o festiwalowych gwiazdach. Dzięki wbudowanej mapce umożliwia ona szybkie dotarcie do wybranych miejsc, m.in. do strefy Orange i strefy Nokia. Dodatkowo w każdej chwili można sprawdzić godzinowy plan występów poszczególnych gwiazd.

Orange Navi to także możliwość łatwiejszego i tym samym szybszego komunikowania się ze znajomymi, z którymi wybierzemy się na festiwal. Aplikacja jest zintegrowana z Twitterem oraz Facebookiem, po podaniu swojego loginu i hasła w prosty sposób możemy podzielić się swoimi opiniami z koncertów z przyjaciółmi.

Aplikacja przeznaczona jest dla użytkowników większości dostępnych telefonów komórkowych. By z niej skorzystać, należy wysłać darmowy SMS o treści FESTIWAL pod numer 8009.

Wersje Orange Navi na dotykowe modele Nokia (5230, 5800 XpressMusic, 5530 XpressMusic, N97 i N97mini) dodatkowo obsługują technologię wzbogaconej rzeczywistości (Augmented Reality). Dzięki temu użytkownik otrzymuje możliwość oglądania festiwalu poprzez nałożenie treści bezpośrednio na obserwowany świat! Jest to pierwsze tego typu wdrożenie technologii AR w Polsce.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.