Informacje prasowe

Jeszcze tańsze rozmowy i Internet w roamingu Orange Travel

06 czerwca 2012
Jeszcze tańsze rozmowy i Internet w roamingu Orange Travel

Orange obniża cenę pakietu Travel Data Daily z 6 zł na 4 zł. Dzięki temu 1 MB transmisji danych w roamingu w Unii Europejskiej, w ofercie Orange Travel kosztuje od dzisiaj tylko 2 zł.

Dodatkowo w ofercie Orange Travel dostępne są dwie nowe usługi obniżające koszty rozmów i transmisji danych:

  • ”Jak w kraju”, dzięki której stawki za połączenia wykonane, odebrane oraz SMS-y w roamingu są obniżane do tych, które Klient  ma w kraju (zgodnie z obowiązującym planem taryfowym). Usługa działa bez limitu we wszystkich pięciu strefach roamingowych – w Unii Europejskiej i można ją włączyć już za 9 zł,
  • „Travel Data Daily Reszta Świata” - odnawialny pakiet 2 MB, który działa poza Unią Europejską (Strefa 2, Strefa 3, Strefa 4, Strefa 5). Koszt aktywacji usługi to 30 zł. Pakiet działa do końca dnia kalendarzowego, w którym został aktywowany i jest odnawialny dopóki Klient korzysta z transmisji danych w roamingu.

Od 1 lipca Orange obniży stawki za rozmowy i korzystanie z internetu w roamingu w Unii Europejskiej, dostępne w ofercie Orange Travel. Dzięki temu będzie to najbardziej atrakcyjna oferta na rynku:

  • 1,19 zł (1,46 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego wykonywanego w Strefie 1 (UE) do Polski i krajów Strefy 1,
  • 0,32 zł (0,39 zł z VAT) – za minutę połączenia głosowego odbieranego w roamingu, w Strefie 1,
  • 0,36 zł (0,44 zł z VAT) – za wysłanie jednej wiadomości SMS w roamingu, w Strefie 1,
  • 2,89 zł (3,55 zł z VAT) – za 1 MB transmisji danych w roamingu w Strefie 1 (Unia Europejska).

 

Więcej: www.orange.pl/travel

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Od 15.06.2017 obowiązują nowe stawki roamingu w Orange Polska i nju mobile zgodne z zasadą Roam Like At Home. Więcej na ich temat można znaleźć w komunikacie: Roaming jak w kraju w ofercie Orange


Informacje prasowe

Odwiedź Strefę Orange na Orange Warsaw Festival 2012

05 czerwca 2012
Odwiedź Strefę Orange na Orange Warsaw Festival 2012

Już w najbliższy weekend rozpoczyna się Orange Warsaw Festival 2012. W tegorocznej edycji odbywającej się na stadionie Pepsi Arena spodziewany jest udział blisko 60  tys. osób. Oprócz muzycznych atrakcji serwowanych przez gwiazdy festiwalu, dla jego uczestników przygotowano Strefę Orange, w której będzie można skorzystać z bezpłatnego Hot Spota WiFi, zagrać z przyjaciółmi w piłkarzyki, poznać najnowsze usługi mobilne, a także wesprzeć akcję na rzecz dzieci z wadą słuchu. Orange zadbał również o zapewnienie niezakłóconej łączności komórkowej dla wszystkich swoich klientów bawiących się na festiwalu.

Strefa Orange została zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie stadionu Pepsi Arena – na parkingu po wschodniej stronie obiektu. Począwszy od godziny 16.00 w sobotę i niedzielę, aż do zakończenia koncertów, będzie w niej można bawić się i poznawać nowe usługi mobilne, przydatne uczestnikom festiwalu oraz zbliżających się piłkarskich mistrzostw Europy, w tym:

  • telewizję mobilną umożliwiająca oglądanie na żywo meczy UEFA EURO 2012TM,
  • oficjalną aplikację mobilną UEFA EURO 2012TM,
  • inteligentną Nawigację Orange, ułatwiającą zarówno dojazd samochodem czy środkami komunikacji miejskiej jak i nawigacje pieszą.

Na szczególną uwagę zasługuje akcja pomocy dzieciom z wadą słuchu przygotowywana przez Fundację Orange. Aby wziąć w niej udział wystarczy wsiąść na jeden z rowerów treningowych i przejechać dowolny dystans. Za każdy kilometr Fundacja przekaże 5 zł na zakup pomocy logopedycznych do rehabilitacji dzieci niesłyszących.

Ponadto, wszyscy odwiedzający strefę, będą mogli skorzystać z bezpłatnego internetu WiFi, dostępnego w Hot Spocie Orange, a także zmierzyć się w pojedynkach rozgrywanych na stołach z piłkarzykami i cymbergajem.

Jak szacują organizatorzy, każdego dnia tegorocznego festiwalu, na stadionie Pepsi Arena zgromadzi się około 30 tysięcy osób. Aby zapewnić swoim klientom niezakłóconą łączność, Orange zadbał o zwiększenie pojemności stacji bazowych, które będą obsługiwały ich podczas festiwalu. Dzięki temu będą oni mogli korzystać z telefonów, bez problemów typowych dla dużych imprez masowych, podczas których mogą pojawiać się chwilowe przeciążenia sieci.

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

* * *

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Znamy zwycięzców VI edycji programu „Szkoła bez przemocy”

05 czerwca 2012
Znamy zwycięzców VI edycji programu „Szkoła bez przemocy”

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski wręczył dzisiaj nagrody najlepszym wychowawcom oraz uczniom z 48 polskich szkół. Zwycięzcy to laureaci programu społecznego „Szkoła bez przemocy”. VI edycja programu realizowana była pod hasłem „Kibicuję fair play”. Program wspiera Fundacja Orange. 5 czerwca to także ogólnopolski Dzień Szkoły bez Przemocy.

16 najlepszych polskich wychowawców, z którymi spotkał się dzisiaj Prezydent RP to laureaci konkursu „Wychowawca Roku”, organizowanego już po raz czwarty w ramach programu „Szkoła bez przemocy”. Konkurs miał na celu podkreślenie wychowawczej roli nauczycieli, którzy swoją pracą i oddaniem pokazują, że wychowawca to nie tylko zawód, ale misja.

Do konkursu zostały zaproszone szkoły z całej Polski. Kandydaci do tytułu „Wychowawcy Roku 2012” zgłaszani byli za pośrednictwem strony internetowej www.szkolabezprzemocy.pl. Do etapu finałowego zakwalifikowało się dziesięciu wychowawców z każdego województwa, którzy otrzymali największą liczbę głosów. Na finalistów głosować można było za pośrednictwem kuponów publikowanych w dziennikach regionalnych lub SMS-ów. Nagrodą dla zwycięzców są granty na łączną kwotę 24 000 złotych na realizację inicjatywy wychowawczej.

Dzień Szkoły bez Przemocy to także podsumowanie projektów grantowych promujących ideę kibicowania fair play, przeciwdziałających przemocy szkolnej czy kultywujących historię i kulturę regionu. – Program grantowy po raz kolejny pokazał, że w nauczycielach, rodzicach i uczniach tkwi niesamowity potencjał i potrzeba wychodzenia ze swoimi pomysłami poza mury szkolne. Szkoły chcą angażować się w życie społeczności lokalnej, a granty dają im możliwość realizacji projektów na większą skalę – dodała Jadwiga Czartoryska, prezes Fundacji Orange. W ramach tegorocznego programu grantowego 48 szkół otrzymało dotacje na łączną kwotę 96000 złotych.

W roku szkolnym 2011/2012 w Programie brało udział prawie 5 000 szkół z całej Polski. Pod apelem o przestrzeganie bezpieczeństwa na stadionach podpisało się 160 000 uczniów, rodziców i nauczycieli. W konkursie na koszulkę promującą zasady fair play nadesłano prawie 2500 projektów. Szkoła, w której odbył się Dzień Fair Play z udziałem oficjalnych maskotek Euro 2012 Sławka i Slavko została wyłoniona spośród autorów 600 scenariuszy, a do konkursu na Kodeks Fair Play nadesłano 800 propozycji. Na zwycięski Hymny Kibica „Szkoły bez przemocy” oddano ponad 13 000 głosów.

Uroczystość była także okazją do podsumowania VI edycji programu „Szkoły bez przemocy” poświęconej idei Kibicowania Fair Play. W jej ramach powstał m.in. Kodeks Fair Play. W uroczystej gali w Pałacu Prezydenckim udział wzięli ambasadorzy Programu, sportowcy Tomasz Majewski i Leszek Blanik.

Patronem medialnym programu społecznego „Szkoła bez przemocy” są grupy wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne.

Program społeczny „Szkoła bez przemocy” zainicjowały wiosną 2006 dwie Grupy Wydawnicze: Polskapresse i Media Regionalne oraz Fundacja Orange. We wrześniu 2010 Program objął Honorowym Patronatem Prezydent RP Bronisław Komorowski. Celem Programu jest zwiększenie świadomości problemu, zmiana postaw wobec przemocy i agresji oraz dostarczenie szkołom wsparcia i narzędzi, które skutecznie i systemowo zapobiegałyby temu zjawisku.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top