Informacje prasowe

Komentarz Orange Polska dot. Serca i Rozumu

30 kwietnia 2012
Komentarz Orange Polska dot. Serca i Rozumu

Informacja, że z końcem roku Serce i Rozum znikną z kampanii reklamowych Orange Polska, jest nieprawdziwa. Najlepszym dowodem jest koncept „przeprowadzki ” Serca i Rozumu z TP do Orange. Nasi bohaterowie mają dzisiaj ponad milion fanów na facebooku i nadal będą cieszyć obecnych i przyszłych klientów Orange. Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości.

Konrad Ciesiołkiewicz

Dyrektor Public Relations i Sponsoringu Orange Polska


Informacje prasowe

600 SMS-ów do wszystkich sieci oraz 2000 minut i SMS-ów w Orange na kartę

26 kwietnia 2012
600 SMS-ów do wszystkich sieci oraz 2000 minut i SMS-ów w Orange na kartę

Od dziś, we wszystkich ofertach Orange na kartę można korzystać z pakietów – 600 SMS-ów do wszystkich sieci. Pakiet kosztuje tylko 6 zł (z VAT) i jest ważny przez 30 dni, co oznacza, że biorąc pod uwagę cenę i okres ważności, jest to najlepsza tego typu oferta na rynku. Dla klientów najczęściej łączących się z osobami w Orange, przygotowano też promocję Wielka Swoboda, w której już za 5 zł (z VAT) dostępny jest pakiet 2000 minut i SMS-ów.

Z pakietów 600 SMS-ów do wszystkich sieci można korzystać we wszystkich aktualnych planach taryfowych dla usług głosowych w Orange na kartę:

  • Orange One,
  • Orange POP,
  • Nowy Orange Go.

Aby aktywować pakiet wystarczy wysyłać SMS o treści PAKIET pod nr 585 lub użyć kodu wpisując do telefonu: *110*55# i wciskając klawisz „zadzwoń”.

Czytaj także więcej o nowszych ofertach Orange na Kartę: 1410 GB neta za doładowanie w Orange Free na kartę

Klienci, którzy najczęściej rozmawiają z przyjaciółmi w Orange mogą skorzystać z pakietu Wielka Swoboda, w którym dostaną 2000 minut i SMS-ów do wykorzystania w sieci. Do wyboru są trzy warianty różniące się czasem ważności (ceny z VAT):

  • Wielka Swoboda 5 – pakiet w cenie 5 zł, ważny 5 dni,
  • Wielka Swoboda 10 – pakiet w cenie 10 zł, ważny 10 dni,
  • Wielka Swoboda 20 – pakiet w cenie 20 zł, ważny 25 dni.

Aby włączyć wybrany pakiet wystarczy SMS o treści odpowiadającej wariantowi: 5, 10 lub 20, wysłany pod numer 176. Aktywacji można dokonać także za pomocą krótkich kodów: *110*87*X#, gdzie X to cyfra odpowiadająca wybieranemu wariantowi pakietu.

Więcej o usłudze na www.orange.pl

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Udostępnia unikatową ofertę konwergentną - Orange Open, łączącą usługi stacjonarne i mobilne z telewizją oraz rozrywką. Oferuje plany taryfowe bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi. Orange ma największą sieć telekomunikacyjną w Polsce, obejmującą cały kraj i jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów. Oferuje specjalne plany telefoniczne z dostępem do Internetu i bezpłatnym korzystaniem z portali społecznościowych. Ma także pakiety transmisji danych pozwalające w pełni korzystać z sieci, bez obaw o wysokość rachunku. Ponadto klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych smartfonów, tabletów i netbooków w najlepszych cenach na rynku. W kwietniu nowościami oferty smartfonów są: HTC One X, LG Swift L3, Motorola Motoluxe i Motorola Defy Mini.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony

 

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

26 kwietnia 2012
Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange jako pierwszy profil komercyjny na polskim Facebooku mogą pochwalić się milionem fanów.

- Bardzo się cieszę, że Serce i Rozum to pierwszy polski profil komercyjny na Facebooku, który przekroczył magiczną liczbę miliona fanów. To potwierdzenie skuteczności najnowszej kampanii z udziałem sympatyczniej pary bohaterów, którzy wraz z klientami usług stacjonarnych przeprowadzali się do świata Orange. To również kolejny dowód słuszności naszej decyzji, by po rebrandingu nadal wykorzystywać Serce i Rozum w kampaniach marketingowych marki Orange – uważa Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Serce i Rozum chcą uczcić milion swoich przyjaciół specjalną akcją. Już dziś na ich profilu można zobaczyć największe społecznościowe puzzle w polskim Internecie. Dzięki specjalnej aplikacji wielka podobizna Serca

i Rozumu stworzona została z miliona zdjęć ich fanów.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top