Informacje prasowe

Milion klientów planów doMowych TP

29 czerwca 2009
Milion klientów planów doMowych TP

Już ponad milion klientów TP korzysta z wprowadzonych 1 września 2008 roku planów doMowych. To oferta, która znacznie obniżyła ceny połączeń i uprościła korzystanie z telefonu stacjonarnego. Plany w cenie abonamentu dają klientom na rozmowy od 60 do 1200 minut, a w jednej z opcji nawet nielimitowaną ilość czasu.

- Ponad milion klientów w ciągu niespełna 9 miesięcy pokazuje, że plany doMowe były strzałem w dziesiątkę. Daliśmy klientom przełomową ofertę, która udowodniła, że telefon domowy pozostaje atrakcyjną, również cenowo, alternatywą dla sieci mobilnych czy telefonii internetowej - mówi Paweł Papliński, dyrektor Departamentu Telefonii Stacjonarnej Telekomunikacji Polskiej.

Zdecydowana większość klientów korzysta z oferty z 60 minutami na rozmowy w cenie abonamentu. Całkiem duża grupa klientów, bo ponad 16 proc. wybrała jednak najwyższe plany z 1200 minut lub z brakiem limitu na rozmowy w cenie abonamentu. Ponadto, ponad 15 proc. użytkowników zdecydowała się na opcję podwojenia liczby minut w ramach abonamentu.

Cennik planów doMowych TP:

Plan doMowy 60 Plan doMowy 300 Plan doMowy 1200
Opłata miesięczna 50 zł 70 zł 90 zł
Minuty wliczone w abonament 60 24h

lub

120 poza szczytem

300 24h

lub

600 poza szczytem

1200 24h

lub

Bez limitu poza szczytem

Minuta połączenia do sieci stacjonarnych 0,17 zł 0,12 zł 0,07 zł
Minuta połączenia do sieci komórkowych* 0,40 zł 0,40 zł 0,40 zł
Minuta połączenia międzynarodowego od 0,55 zł od 0,45 zł od 0,35 zł

* cena połączeń do sieci telefonii komórkowej nie dotyczy Play i Polsatu Cyfrowego

Wszyscy zainteresowani mogą dodatkowo obniżyć koszty korzystania z telefonu domowego. By to zrobić wystarczy skorzystać z usług TP, takich jak: wybrane numery, rozmowy z rabatem, moja godzina i pakiet minut komórkowych.

Szczegóły nowych planów doMowych oraz oferty stacjonarnej TP są dostępne na stronie www.tp.pl.


Informacje prasowe

Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

24 czerwca 2009
Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

Marka Orange jest najaktywniejszym sponsorem w Polsce - według badania „Sponsoring Monitor 2009”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Respondenci wskazywali ją najczęściej jako pierwszą, w spontanicznych odpowiedziach na zapytanie o marki, które ich zdaniem najczęściej angażują się w działania sponsoringowe.

Wyniki badania „Sponsoring Monitor 2009”, to potwierdzenie, że obrana przez nas strategia sponsoringowa jest skuteczna, a jej wykonanie bardzo efektywne. Dzięki niej marka jest trwale kojarzona z interesującymi nas obszarami, świetnie rozpoznawana i zapamiętywana przez odbiorców – mówi dyrektor ds. sponsoringu Grupy TP, Piotr Gołos. Wybierając projekty sponsoringowe zawsze staramy się, aby wspierane przez nas wydarzenia trafiały do jak najszerszej grupy naszych klientów. Chcemy promować markę, zgodnie z jej wartościami, w atmosferze pozytywnych emocji i wspólnej zabawy, docierając do klientów w ich wolnym czasie – dodaje.

Kluczowe obszary zaangażowania Orange w Polsce to sport, muzyka oraz film. Marka od lat związana jest z piłką nożną, była sponsorem polskiej Ekstraklasy a od lutego br sponsoruje Reprezentację Polski. W muzyce stawia na spektakularne koncerty z udziałem gwiazd o światowym formacie, dzięki temu w Polsce gościli: Sting, Seal, Grace Jones, Macy Gray i George Michael. Jest też też sponsorem unikalnej imprezy kulturalnej - Orange Warsaw Festiwal. Zaangażowanie w film to między innymi najnowsze projekty: „Środy z Orange”  oraz plenerowy Orange Kino Letnie.

Pierwsza fala tegorocznej edycji badania „Sponsoring Monitor 2009” została zrealizowana przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=415 mieszkańców Polski w wieku 15-65 lat.


Informacje prasowe

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

22 czerwca 2009
Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2009 – największe filmowe hity na sopockim molo i zakopiańskich Krupówkach

Od pierwszego dnia lipca do końca sierpnia w dwóch popularnych polskich kurortach - Sopocie i Zakopanem oraz na pokładzie łączącego te miejscowości pociągu będzie można obejrzeć najlepsze filmy ostatnich lat. Orange Kino Letnie startuje codziennie po zachodzie słońca na sopockim molo i zakopiańskim deptaku.  Dwa wakacyjne miasta, położone na przeciwległych krańcach Polski, połączy wieczorne spotkanie z dobrym kinem. Wstęp na projekcje jest bezpłatny.

Letnie miesiące to czas podróży i wypoczynku w gronie rodziny i przyjaciół. Niezależnie, czy urlop kojarzy się nam z plażowaniem i kąpielami w morzu, czy też z górskimi wędrówkami, ciepłe wakacyjne wieczory w tym roku będą pełne filmowej atmosfery. Najdłuższe Molo w Polsce i najbardziej znany zakopiański deptak posłużą za nietypowe sale kinowe - zamiast tradycyjnych welurowych foteli, na widzów czekają plażowe leżaki lub tradycyjne góralskie ławy. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach będzie można obejrzeć uznane filmy, jak choćby „Vicky Cristina Barcelona" Woody'ego Allena z przebojową rolą Penelope Cruz,  nagrodzony ośmioma Oskarami „Slumdog - Milioner z ulicy" czy „Coco Chanel" z najlepszą od czasów „Amelii" kreacją Audrey Tautou. Seanse pod gwiazdami to okazja do obejrzenia lekkich, lubianych  filmów, jak na przykład  „Moje wielkie greckie wesele", „Jagodowa Miłość" czy „To nie tak, jak myślisz kotku". Każdego dnia zarówno na Molo, jak i na Krupówkach w projekcji będzie mogło uczestniczyć ponad 500 osób.

Sopot i Zakopane od ponad 50 lat są miastami partnerskimi, od dawna łączy je też niegasnąca popularność wśród turystów. W tym roku te polskie kurorty połączy również specjalny filmowy pociąg z mobilną salą kinową, przygotowany przez PKP Intercity. Przez cały czas podróży w Wagonie Filmowym będą pokazywane filmy w ramach Orange Kina Letniego. Wagon Filmowy nie jest objęty rezerwacją miejsc, a bilet na pociąg relacji Bałtyk - Tatry jest równocześnie biletem wstępu do tego niestandardowego kina.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange, znanej ze wspierania najważniejszych wydarzeń filmowych w Polsce i wspierania rozwoju kinematografii. Dzięki porozumieniu władz obu miast, we współpracy z sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego, mieszkańcy i turyści mają szansę wziąć udział w zupełnie unikalnym wydarzeniu. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, sponsorzy - Fanta, Villeroy & Boch, Betrand, patroni medialni - TVN, Radio Zet, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, AMS, empik.com oraz Euronet.

Repertuar i dodatkowe informacje na stronie www.orangekinoletnie.wp.pl

Scroll to Top