Informacje prasowe

Najnowocześniejsze call center Orange otwarte w Radomiu

24 października 2019

Najnowocześniejsze call center Orange otwarte w Radomiu

Orange Polska otwiera w Eko Park Radom nową siedzibę, w której znajdzie się najnowocześniejsze call center firmy w Polsce. Pracownicy tej infolinii miesięcznie obsługują blisko 40 tys. połączeń od klientów Orange. Jako jedyni wspierają klientów Orange Flex – innowacyjnej usługi komórkowej w aplikacji.

Naszym celem jest zapewnienie pracownikom nowoczesnego i przyjaznego środowiska pracy. Dzięki temu będą mogli efektywnie zaspakajać potrzeby klientów. Taki model funkcjonuje już w Warszawie, Gdańsku i w Łodzi, a w przyszłości wprowadzimy go także w innych miastach w kraju – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu ds. zasobów ludzkich Orange Polska.

Do dyspozycji pracowników będzie ponad 1100 m2 powierzchni zaaranżowanej w nowoczesną, otwartą przestrzeń biurową z salami konferencyjnymi i miejscami do pracy cichej. Znajdą się tam także jest pokój  relaksu i pokój gier oraz wygodnie urządzone pomieszczenia socjalne. W pomieszczeniach biurowych zamontowano lampy akustyczne absorbujące hałas, które  wpływają na wyciszenie biur i zwiększenie komfortu pracy.

W call center zlokalizowanym przy ul. Wrocławskiej, pracować będzie obecnie 110 osób. Pracownicy innych działów rozpoczną tam pracę w przyszłym roku.

Orange Polska rozwija swoją działalność w Radomiu. Jeszcze w tym roku planowane jest  zatrudnienie dodatkowych osób do działu obsługi klienta.

Wykorzystywane dotąd przez Orange  budynki  w Radomiu  (przy ul. Gajowej i Piłsudskiego /Plac Konstytucji) są przeznaczone do sprzedaży.

 

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Najnowocześniejsze call center Orange otwarte w Radomiu

Informacje prasowe

Badanie Orange Insights: ochrona firmy przed cyberatakami najważniejsza dla dyrektorów IT, a dla zarządów i właścicieli – zachowanie ciągłości biznesowej.

15 października 2019

Badanie Orange Insights: ochrona firmy przed cyberatakami najważniejsza dla dyrektorów IT, a dla zarządów i właścicieli – zachowanie ciągłości biznesowej.

Dla 43% kierowników i dyrektorów IT w największych polskich firmach, zatrudniających powyżej 250 pracowników, ochrona przed cyberzagrożeniami jest najważniejszym wyzwaniem dotyczącym cyberbezpieczeństwa. Ich opinię podziela zaledwie 24% zarządzających, dla których kluczowe jest zapewnienie ciągłości biznesowej. To pierwsze wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights.

Badanie Orange Insights po raz kolejny pokazuje, że zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego to dla polskich firm spore wyzwanie. Tak uważa blisko 80% zarządzających i jeszcze większy odsetek dyrektorów IT. Gdy jednak przyjrzymy się szczegółom, widać, że inaczej postrzegają oni najważniejsze zagrożenia i wyzwania. W Orange zachęcamy naszych klientów, by do bezpieczeństwa podchodzili całościowo, począwszy od zabezpieczenia sieci firmowej przed cyberatakami, poprzez rozwój narzędzi wczesnego ostrzegania, aż po właściwe zabezpieczenie urządzeń służbowych. Tylko w ten sposób mogą przygotować swoje firmy do cyfrowej transformacji i w pełni z niej korzystać. To istotne zwłaszcza w obliczu szerokiego zastosowania technologii 5G już w niedalekiej przyszłości, a także rozwoju Przemysłu 4.0, czy handlu Retail 4.0 – mówi Bożena Leśniewska, wiceprezes Orange Polska ds. Rynku Biznesowego.

Zarówno szefowie IT, jak też kadra zarządzająca biorąca udział w badaniu Orange Insights zauważają, że poziom zagrożenia bezpieczeństwa informatycznego w ich firmach rośnie – takiej odpowiedzi udzieliło odpowiednio 67% i 74% przedstawicieli tych grup.

Badanie pokazuje również, że wzrost zagrożenia bezpieczeństwa informatycznego oraz przeciwdziałanie temu zjawisku jest bardzo ważne dla wszystkich ankietowanych firm, niezależnie od branży. Różnice pojawiają się w rozłożeniu akcentów. Przykładowo, dla branży handlowej dużym wyzwaniem jest pozyskanie niezbędnego finansowania na zapewnienie cyberbezpieczeństwa. Taką opinię podzielało 26% respondentów z tej branży, podczas gdy średnia dla wszystkich branż wynosiła 19%. Z kolei wśród firm usługowych większy niż w innych branżach nacisk kładziono na budowanie świadomości dbania o bezpieczeństwo danych wśród pracowników.

Orange Polska jest liderem w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego, o które dba specjalistyczna jednostka CERT Orange Polska. Firma oferuje szeroki zakres rozwiązań cyberbezpieczeństwa w modelu abonamentowym, czyli nie wymagających od firm dużych jednorazowych inwestycji.  Przykładowo, niemal 400 przedsiębiorstw korzysta z ochrony przed atakami DDoS, które mogą zablokować funkcjonowanie stron internetowych czy aplikacji firmy i zagrozić ciągłości jej biznesu. By odpowiednio zabezpieczyć dane na firmowych smartfonach Orange oferuje także mobilną Cybertarczę, która pozwala ochronić je m.in. przed próbami phishingu. Jak wynika z najnowszych analiz CERT Orange Polska, próby wyłudzenia danych stanowiły ponad 2/3 zagrożeń (67 proc.) wykrytych w pierwszej połowie 2019 roku w sieci operatora.

Badanie zrealizowane w sierpniu 2019 roku przez ICAN Institute, wydawcę Harward Business Review Polska na próbie 304 respondentów z segmentu firm zatrudniających powyżej 250 pracowników. W celu uzyskania reprezentatywności danych wyniki zostały przeważone według struktury branż PKD. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI/CAWI.

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Badanie Orange Insights: ochrona firmy przed cyberatakami najważniejsza dla dyrektorów IT, a dla zarządów i właścicieli – zachowanie ciągłości biznesowej.

Informacje prasowe

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

14 października 2019

Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Technologie zmieniają nasze życie, oferują coraz większe możliwości komunikowania się i rozwoju. Niosą za sobą także wyzwania, z którymi musimy sobie radzić – indywidualnie, w rodzinach i jako społeczeństwo. Orange we wszystkich krajach, w których obecna jest marka, zwraca uwagę na potencjalne zagrożenia związane z cyfrowymi narzędziami i pokazuje sposoby radzenia sobie z nimi. Startuje polska odsłona globalnej inicjatywy promującej odpowiedzialne korzystanie z technologii. Ruszył także portal Razem w sieci, dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o świadomym korzystaniu z możliwości, jakie daje cyfrowy świat. 

– Nowoczesne technologie są naszymi sprzymierzeńcami. Otworzyły przed nami niesamowite możliwości, to nie ulega wątpliwości. Chcemy pokazywać te dobre strony internetu i uczyć, jak radzić sobie z tymi trudniejszymi aspektami bycia online. Od wielu lat dbamy o bezpieczeństwo internautów i mądrą edukację cyfrową. Programy Fundacji Orange uczą dzieci i młodzież bycia świadomymi użytkownikami multimediów. Wdrażamy rozwiązania technologiczne i usługi bezpieczeństwa. Wyzwań jest jednak coraz więcej. Nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem, kontakt z nieodpowiednimi treściami – to tylko niektóre zagrożenia w internecie. Z tym wszystkim muszą sobie radzić coraz młodsi użytkownicy i ich rodzice. Stąd nasz apel. Będziemy wspierać budowanie świadomości na temat roli technologii w naszym życiu i potrzeby równowagi pomiędzy tym, co wirtualne, a co realne, aby w centrum naszej uwagi pozostawał drugi człowiek -mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Rodzice mogą od dziś korzystać z nowego serwisu internetowego Razem w sieci. Znajdą tam praktyczne informacje i wskazówki, odpowiadające na najbardziej aktualne dziś pytania: od kiedy dziecko powinno zacząć korzystać z urządzeń multimedialnych; jak odpowiednio zabezpieczyć pierwszy smartfon dziecka, jak chronić najmłodszych w internecie, towarzyszyć im w cyfrowym świecie, jak rozmawiać z nastolatkiem zanurzonym w wirtualnym świecie, który jest dla niego równie ważny, jak ten offline; gdzie szukać pomocy, gdy dzieje się coś niepokojącego; co robić, jeśli mamy wrażenie, że spędzamy za dużo czasu przed ekranem; jak zabezpieczyć komputer i smartfon, ale też jak wykorzystać pozytywnie możliwości, które technologie stwarzają. Można też pobrać specjalny test, który pomoże ocenić, ile czasu rzeczywiście spędzamy w internecie i czy nie stwarza to ryzyka uzależnienia.

Orange Polska od lat bardzo aktywnie działa na rzecz edukacji cyfrowej i bezpieczeństwa w internecie, zwłaszcza jeśli chodzi o najmłodszych internautów. Wszystkie działania są odpowiedzią na rzeczywiste i aktualne potrzeby oraz wyzwania społeczne, opierają się na wynikach badań i konsultacjach z ekspertami w danej dziedzinie, np. raporty EU Kids On-line, „Rodzice i dzieci wobec zagrożeń w internecie” czy „Postrzeganie internetu i nowych technologii”. Firma prowadzi działania edukacyjne poprzez Fundację Orange, a także w ramach wieloletniej współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Dzięki niej powstało wiele narzędzi i materiałów edukacyjnych, takich jak platforma e-learningowa, portale informacyjne oraz broszury i zasady w wersji elektronicznej dla dzieci, rodziców i nauczycieli. W samym 2018 roku z materiałów edukacyjnych skorzystały blisko 2 miliony dzieci i dorosłych. Wszystkie te materiały można teraz znaleźć na stronie Razem w sieci: https://www.orange.pl/razemwsieci#

Więcej na temat programów edukacyjnych Orange Polska i Fundacji Orange dowiesz się z infografiki.

Orange nie tylko edukuje, ale daje swoim klientom konkretne narzędzia ochrony rodzicielskiej. Firma oferuje usługi takie jak Bezpieczny Starter czy Chroń Dzieci w Sieci, które pomagają chronić dzieci przed nieodpowiednimi dla nich treściami. Z kolei Cybertarcza działająca w sieci Orange chroni urządzenia klientów podłączone do internetu przed atakami ze strony cyberprzestępców.

Od dziś w mediach można też zobaczyć spoty towarzyszące globalnej kampanii świadomościowej Orange. Widzowie są świadkami emocji, jakie przeżywa rodzic wręczający swojej córce pierwszego smartfona. Prowokuje to u niego refleksję nad własnymi nawykami związanymi z korzystaniem z cyfrowych narzędzi. Kampania wspierająca bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii będzie prowadzona w 27 krajach, w których działa Orange. Spot wyreżyserowała Katia Lewkowicz, a producentem jest Publicis Conseil.

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność. Orange zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej