Informacje prasowe

Nowa usługa IT dla Firm – wygoda i oszczędności

21 września 2011
Nowa usługa IT dla Firm – wygoda i oszczędności

Telekomunikacja Polska rozpoczęła świadczenie nowej usługi – IT dla Firm – skierowanej zwłaszcza do małych i średnich przedsiębiorstw. To oferta kompleksowego wsparcia dla systemów IT wraz z możliwością wynajęcia komputerów, sprzętu peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania. Do dyspozycji klientów jest profesjonalny dział wsparcia, a rozliczenie za korzystanie z usług odbywa się w formie abonamentu.

Usługa IT dla Firm to odpowiedź Telekomunikacji Polskiej na stale rosnące oczekiwania klientów odnośnie sposobu zarządzania infrastrukturą informatyczną i coraz większe zainteresowanie outsourcingiem. To alternatywny pomysł na zarządzanie komputerami, urządzeniami peryferyjnymi i całą infrastrukturą IT w małych i średnich firmach. Gwarantuje nie tylko duże oszczędności w porównaniu z tradycyjnym modelem inwestowania w rozwiązania IT, ale też wygodę - swobodę wyboru rozwiązań, większą elastyczność pracy oraz zarządzania sprzętem i oprogramowaniem.

W ramach usługi IT dla Firm klient może wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji - podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. W ofercie są komputery z różnych segmentów cenowych, a także oprogramowanie firm Microsoft i Symantec. Do dyspozycji klientów jest też sprzęt peryferyjny i akcesoria. Istnieje także możliwość wykupienia wsparcia dla posiadanego już przez firmę sprzętu.

Zgłoszenia awarii są przyjmowane pod bezpłatnym numerem 800 600 006. Zdecydowana większość podstawowych problemów zgłaszanych do działu service desk usługi IT dla Firm jest rozwiązywanych „od ręki”, w ciągu 15 minut.

Poważniejsze problemy dział service desk jest w stanie rozwiązać w ciągu trzech godzin. W tym celu inżynier łączy się ze stacją roboczą klienta przy pomocy zdalnej sesji. Aby zachować gwarancję poufności i bezpieczeństwa, klient cały czas może obserwować czynności wykonywane przez inżyniera na jego komputerze. Jeżeli problemu nie można rozwiązać zdalnie, konieczna może okazać się wizyta w siedzibie klienta. W usłudze IT dla Firm taka wizyta jest realizowana następnego dnia wraz z gwarancją naprawy usterki.

Profesjonalne usługi w zakresie IT nie kończą się na komputerach czy laptopach. To także oprogramowanie i urządzenia peryferyjne oraz sieć lokalna czy inne urządzenia, jak serwery i kasy fiskalne. Opieka nad systemami informatycznymi klienta może też wyjść poza zakres podpisanej pierwotnie umowy. Jeżeli sprawiające problem rozwiązanie nie jest objęte umową, serwisant może podjąć się zidentyfikowania problemu i wycenić koszt jego usunięcia. Jeśli klient zdecyduje się na naprawę, płaci tylko koszty wskazane w ekspertyzie. Jeśli klient z naprawy zrezygnuje, pokrywa koszty ekspertyzy.

 

* * * * *

Telekomunikacja Polska i IT

Telekomunikacja Polska jest aktywna na rynku rozwiązań teleinformatycznych już od niemal 20 lat. Zarządza łączami internetowymi tysięcy klientów instytucjonalnych i milionów użytkowników prywatnych. Świadczy też usługi zarządzane – od 2004 r. wdrożyła i zarządza ponad 25 tys. portów IP VPN.

TP od lat współpracuje z kluczowymi dostawcami systemów IT, ma kompetencje i wiedzę ekspercką potwierdzoną certyfikatami. Jest wiarygodnym i sprawdzonym partnerem biznesowym, który swoje doświadczenie zdobył w realizacji tysięcy wdrożeń i ich obsłudze serwisowej.


Informacje prasowe

Halo! Tu Warszawa – festiwal miejskiego dizajnu w budkach telefonicznych

21 września 2011
Halo! Tu Warszawa – festiwal miejskiego dizajnu w budkach telefonicznych

Do połowy października w wybranych kabinach telefonicznych w stolicy będzie można nie tylko porozmawiać, ale również wysłuchać muzyki regulowanej słońcem, wiatrem oraz wysokością wody w Wiśle, przeczytać fragmenty książki, a także zrelaksować się przy akompaniamencie śpiewu ptaków. Telekomunikacja Polska udostępniła 11 kabin na festiwal miejskiego dizajnu organizowany przez Stowarzyszenie z Siedzibą w Warszawie, zrzeszające artystów miejskich.

W Warszawie jest blisko 2 tysiące kabin telefonicznych. Tylko w sierpniu dzwoniono z nich ponad 250 tys. razy. W wielu miastach europejskich budki telefoniczne pełnią obecnie inne funkcje poza podstawową, np.: mieszkańcy Somerset mogą udać się do budki telefonicznej i pozostawić książki, które przeczytali lub wymienić je na inne.

Warszawscy artyści zaadoptowali kabiny na potrzeby projektów dizajnerskich czyniąc z nich miejską galerię. Do udziału w festiwalu Stowarzyszenie zaprosiło artystów reprezentujących różne dziedziny sztuki: architektów, muzyków, artystów wizualnych, a nawet pisarzy. „Zależało nam na znalezieniu sposobu na kontakt przechodniów z estetyką i kulturą wizualną bez nadmiernego bombardowania treścią. Artyści podjęli wyzwanie poprzez grę konwencją, skojarzeniem i formą” – powiedziała Edyta Ołdak, szefowa Stowarzyszenia.

„Bardzo spodobał się nam pomysł nadania nowego charakteru budkom w przestrzeni miejskiej. Jesteśmy otwarci na takie pomysły” – powiedziała Katarzyna Scheer, dyrektor Marketing Usług dla Domu TP.


Informacje prasowe

Piotr Muszyński nagrodzony za wkład w budowę społeczeństwa informacyjnego

20 września 2011
Piotr Muszyński nagrodzony za wkład w budowę społeczeństwa informacyjnego

Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych otrzymał statuetkę „Złotego Cyborga” za wybitny wkład w budowę społeczeństwa informacyjnego. Prestiżowe wyróżnienie wręczane jest od kilkunastu lat podczas Krajowego Sympozjum Telekomunikacji i Teleinformatyki, za działalność na polu telekomunikacji i teleinformatyki.

"Odbieram to jako uznanie dla działań Grupy TP, która konsekwentnie od wielu lat angażuje się w rozwój społeczeństwa informacyjnego. Budujemy światłowody i zapewniamy Polakom dostęp do internetu, co pozwala na wyrównywanie szans cywilizacyjnych - edukacyjnych, zawodowych, kulturalnych" - podkreślił Piotr Muszyński

W tym roku kapituła pod przewodnictwem Prof. Józefa Woźniaka, Przewodniczącego Sekcji Telekomunikacji Komitetu Elektroniki i Telekomunikacji Polskiej Akademii Nauk, oprócz Piotra Muszyńskiego nagrodziła także prof. Wojciecha Burakowskiego z Politechniki Warszawskiej, prof. Andrzeja Jajszczyka z AGH oraz Bogdana Zbierzchowskiego, redaktora naczelnego Przeglądu Telekomunikacyjnego.

W poprzednich latach statuetkę "Złotego Cyborga" otrzymali m.in. Anna Streżyńska, prezes UKE,   Eugeniusz Gaca, członek zarządu KIGEiT  Maciej Witucki, prezes Grupy TP

Scroll to Top