Informacje prasowe

Nowe plany z #hello 5G i HBO w supercenie oraz wiele więcej

24 maja 2021
Nowe plany z #hello 5G i HBO w supercenie oraz wiele więcej

Sezon letni w Orange rozpoczyna się już teraz i to gorącymi promocjami. Klienci indywidualni oraz biznesowi mają szansę skorzystać z wielu okazyjnych ofert. Szykują się zmiany, nowości, niespodzianki i więcej taryf z 5G. Wszystko startuje 24 maja.

Nowa oferta dla klientów indywidualnych: więcej planów z 5G, HBO GO i dodatkowymi GB

Taryfy – funkcjonujące jako Plany Mobilne, czyli pakiety z rozmowami, smsami i internetem – zmienią nazwę na Abonament komórkowy. Nadal dostępne będą w 4 planach, jednak bardziej rozbudowanych, z większą ilością internetu i dodatkowymi benefitami - za 40, 50, 60, 80 złotych (pakiety i ceny w Orange Love nie zmienią się). Będą one umożliwiały korzystanie z #hello5G i wypróbowanie rozrywki w nowej jakości. A sprzęty, obsługujące tę sieć, będzie można kupić w specjalnych cenach w promocji Ale okazja!.

Nowe plany to:

  • #hello5G dostępne już od 60zł miesięcznie i więcej gb w każdym planie
  • superdodatek w planach w #hello5G HBO GO już od 5 zł miesięcznie,
  • dodatkowy comiesięczny pakiet GB do włączenia w Mój Orange,
  • e-bonus za zakupy online – 1 miesiąc abonamentu za 0 zł.

#hello5G - Orange stawia na rozwój technologii i chce sprostać wymaganiom klientów, którzy potrzebują szybszej i jeszcze bardziej stabilnej sieci, więc i odpowiednich usług czy sprzętów. Nowe plany są właśnie odpowiedzią na to. Możliwość korzystania z 5G nie tylko usprawni pracę zdalną czy naukę, ale przyda się przy codziennym funkcjonowaniu (wysoka jakość działania sieci w godzinach szczytu, sprawniejsze wideorozmowy, szybkie przesyłanie plików oraz bezproblemowe granie i oglądanie treści w Full HD na smartfonie, a 4K na telewizorze).

Superdodatek - klienci, chcąc sprawdzić nowy wymiar rozrywki, mogą dokupić do planów z #hello5G HBO GO – dopłata do planu już od 5 zł miesięcznie – na bardzo wygodnych warunkach. Nie ma umowy lojalnościowej, a pakiet filmowy w trakcie trwania umowy można wyłączać i aktywować dowolną ilość razy (jego okazyjna cena nie zmieni się przez 24 miesiące – okres trwania umowy), np. zrezygnować z niego gdy nie ma się czasu oglądać, by ponownie uruchomić wraz z premierą ulubionego serialu.

Dodatkowe gigabajty – na start nowych planów użytkownicy aplikacji Mój Orange mogą skorzystać z prezentu w postaci dodatkowych gigabajtów, a nawet mogą zyskać ich dwa razy więcej. Będąc nowym klientem Orange lub przedłużając obecną umowę, warto zalogować się do aplikacji mobilnej Mój Orange lub zrobić to przez stronę internetową, by odebrać te duże paczki internetu. Są one do aktywowania jednorazowo i do wykorzystania przez 24 miesiące. Oprócz tego w Mój Orange jest wgląd do rachunków (i opcja ich opłacenia), możliwość sprawdzenia swojej taryfy, środków, prostszy kontakt z obsługą czy dostęp do sklepu internetowego. Wszystko w zasięgu kilku kliknięć. A raz na tydzień pojawiają się też promocje (gratisowe usługi, bonusy itp.), dostępne w ramach akcji Środy z Mój Orange.

E-bonus - nagroda za zakup online - decydując się na zakup Planów przez sklep internetowy (lub przez stronę internetową - zamawiając rozmowę z konsultantem) albo w aplikacji Mój Orange  – użytkownik zyskuje 1 miesiąc abonamentu za 0 złotych.

Ale okazja! Smartfony z 5G, z 3 pierwszymi ratami za 0 złotych

Ale okazja! to oferta na smartfony, w tym też te obsługujące sieć #hello5G. Wybrane sprzęty  można teraz kupić nie tylko w korzystnych cenach, ale i z promocją 3 raty za 0 złotych (pierwsze płatności, zamiast użytkownika, ureguluje Orange). Akcja obejmuje m.in. modele:

  • Samsung Galaxy A32 5G – rata 36 zł w Planie 80 i Orange Love Extra (24 mies.),
  • Xiaomi Redmi Note 10 5G – rata 38 zł w Planie 60 i Orange Love Standard (24 mies.),
  • Samsung Galaxy S21 5G 128 GB - rata 152 zł przy zakupie Planu 80 i Orange Love Extra (24 mies.)

Ponadto, mając wybrane plany można dokupić do nich kolejne - z myślą o bliskich. Każdy następny numer otrzyma w ten sposób co miesięczną zniżkę, przez cały czas trwania umowy, a także gigabajty do współdzielenia.

Ale Okazja! i ale oszczędność w Orange Love - w Orange Love, łącząc pojedyncze usługi: internet, telefon, telewizję w jeden pakiet i wspólny rachunek, klienci mogą oszczędzić aż 720 zł. Użytkownicy pakietów z telewizją – zarówno nowi, jak i przedłużający umowy na 24 miesiące, otrzymają także bonus - 20 GB miesięcznie, po zalogowaniu się do aplikacji Mój Orange (lub na orange.pl). Dodatkowo, przy zakupie Orange Love Standard, w promocji Ale Okazja! jest smartfon Xiaomi Redmi Note 10 5G w ratach po 38 złotych przez 24 miesiące.

Orange w biznesie – Smartfonowy szok cenowy – 5G dla firm i nowsze usługi

Wiosną przedsiębiorcy chętnie korzystali z nowej, cyklicznej akcji - Smartfonowy szok cenowy z wybranymi telefonami w najniższych cenach. Dlatego latem rusza kolejna odsłona. Klienci biznesowi znów mogą liczyć na modele w najlepszej obecnie cenie na rynku. W edycji trwającej do 16 czerwca, hitem będą:

  • Xiaomi Redmi Note 9T 5G z 0 zł na start za 28 zł + VAT mies. w Planie Firmowym S,
  • Samsung Galaxy A52 z 0 zł na start za 39 zł + VAT mies. w Planie Firmowym M,
  • Xiaomi Mi 10T 5G z 0 zł na start za 45 zł + VAT mies. w Planie Firmowym M,
  • Samsung Galaxy S20FE 5G z 0 zł na start, za 74 zł +VAT mies. w Planie Firmowym L.

W ramach całego letniego sezonu promocyjnego, dostępne w okazyjnej cenie są również np.:

  • Xiaomi Redmi Note 10 5G za 0 zł na start za 32 zł + VAT mies. w Planie Firmowym S,
  • Samsung Galaxy A32 5G za 0 zł na start za 33 zł + VAT mies. w Planie Firmowym M,
  • Samsung Galaxy S21 5G 128 GB za 0 zł na start za 106 zł + VAT mies. w Planie Firmowym XL.

Udostępniona też została usługa Internetu Premium dla małych i średnich firm. Zapewnia ona kompleksowe rozwiązania dostępu do internetu (w tym światłowodowego) i profesjonalne usługi IT. Daje możliwość korzystania ze stałych adresów IP (cztero- lub ośmioadresowa podsieć) i przypisania ich do poszczególnych firmowych urządzeń. W ramach oferty dostępne jest również Orange Office - wirtualne biuro z narzędziami wspierającymi pracę zdalną i biznes online oraz 8h SLA, tzn. gwarancja naprawy łącza internetowego w ciągu 8 godzin od zgłoszenia.

Szczegóły każdej z wymienionych promocji znajdują się na stronie orange.pl. Informacji udzielą również konsultanci na infolinii oraz w salonach. Niebawem mogą pojawić się też następne letnie promocje, na które warto polować.

Mediateka


Informacje prasowe

Pierwsi artyści Open’er Park

20 maja 2021
Pierwsi artyści Open’er Park

15 lipca wystartuje Open'er Park powered by Orange – specjalny i niepowtarzalny projekt, będący naszą odpowiedzią na wyjątkową rzeczywistość i uwarunkowania tegorocznego lata. Po wielu miesiącach izolacji czas na klimatyczny, niezwykły Open’er Park w Gdyni.

Open’er Park to muzyka, kino, teatr, sztuki wizualne, specjalnie przygotowana strefa parkowa, plaża i wiele innych aktywności, tworzące niepowtarzalne miejsce kultury, relaksu, emocji i wrażeń. Na kilka niezapomnianych tygodni Park Kolibki zmieni się w magiczną przestrzeń, którą wypełni muzyka i sztuka świetnych artystów. Już dziś ogłaszamy pierwszych z nich.

Otwarcie Open'er Park będzie zarówno żeńskie, męskie, jak i duetowe. 15 lipca spotkamy się z Brodką, która jeszcze w tym miesiącu zaprezentuje nowy album "Brut" – mieszankę punkowej energii i surowej wizji abstrakcyjnego świata. Jak zapowiada artystka, jej występ w Gdyni będzie wyjątkowy. Podczas koncertu na Open’er Park możecie się spodziewać kompletnego, przemyślanego widowiska, którego przedsmak dają teledyski do ‘Game Change’ i ‘Hey Man’-mówi Brodka. Natomiast 16 lipca zobaczymy The Dumplings, którzy specjalnie na tę okazję powrócą na scenę. Niezmiernie nam miło, że możemy w tym roku pojawić się na niezwykłym dla nas, ale mamy nadzieję, że i dla Was, wydarzeniu. Open’er od lat kojarzy się z miejscem wolnym od codzienności i wszelkich trosk. Z miejscem pełnym dobrej muzyki, energii, ale przede wszystkim WAS, wspaniałych ludzi, bez których byśmy nie istnieli. Postanowiliśmy, że mimo naszej przerwy w koncertowaniu, zagramy w tym roku jeden, wyjątkowy koncert, na którym przypomnimy Wam, jeszcze przed wydaniem kolejnej płyty, jak to wszytko się u nas zaczęło- mówią Justyna Święs i Kuba Karaś. Spektakularnym zakończeniem weekendu otwarcia będą występy Quebonafide. Fani rapera i założyciela QueQuality, którzy bardzo długo czekali na jego powrót live, hasło „Tęskniłem za Tobą” stało się już czymś więcej niż fragmentem słynnego „Bubbletea” z ubiegłorocznego albumu „Romantic Psycho”. Dlatego na Open’er Park, po blisko dwuletniej przerwie koncertowej, zagra aż dwa razy – 17 i 18 lipca.

Koncerty podczas Open'er Park będą miały wyjątkowy, klimatyczny charakter, a artyści wystąpią na Orange Stage dla ograniczonej liczby fanów, w pięknej ,naturalnej, nadmorskiej scenerii. Dzisiejsze ogłoszenie jest początkiem całej serii, a najlepsza historia tego lata dopiero się zaczyna!

Sprzedaż biletów na Open’er Park powered by Orange rozpoczyna się już w piątek 21 maja na opener.pl

 

Mediateka


Informacje prasowe

Orange Polska wzmacnia zespół zarządzający przygotowując się do nowej strategii

20 maja 2021
Orange Polska wzmacnia zespół zarządzający przygotowując się do nowej strategii

Z początkiem lipca Jolanta Dudek obejmie nadzór nad działaniami spółki na rynku konsumenckim. Bożena Leśniewska poszerzy zakres swojej odpowiedzialności przez dołączenie struktur obsługi i doświadczeń klientów biznesowych do zarządzanego przez nią rynku biznesowego. Do ścisłego kierownictwa firmy dołącza Artur Stankiewicz, obejmujący nowo utworzone stanowisko dyrektora wykonawczego ds. digitalizacji.

“Jestem przekonany, że ogłoszone dzisiaj zmiany wzmocnią naszą firmę w realizacji nowej strategii, którą ogłosimy w czerwcu. Powierzenie relacji z klientami dwóm głównym liniom biznesowym, kierowanym przez Jolę i Bożenę, będzie korzystne dla naszych klientów. Dzięki temu wzmacniamy nasze działania na rzecz budowania wartości” – mówi Julien Ducarroz, prezes Orange Polska. – „Aby skutecznie konkurować i dalej podnosić naszą efektywność, musimy szybciej i skuteczniej cyfryzować nasze działania: w sprzedaży, obsłudze klienta czy naszych wewnętrznych procesach. Wierzę, że Artur dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, m.in. związanemu z budową innowacyjnej oferty Orange Flex, jest właściwą osobą, aby rozpędzić cyfrowy rozwój naszej firmy” – dodaje.

Od 1 lipca Jolanta Dudek pokieruje pionem konsumenckim firmy, obejmując struktury rynku konsumenckiego oraz relacje z klientem indywidualnym, jako wiceprezes ds. rynku konsumenckiego.

Obsługa klienta biznesowego zostanie włączona do pionu rynku biznesowego, kierowanego przez Bożenę Leśniewską. Umiejscowienie obsługi klienta zgodnie z liniami biznesowymi pomoże usprawnić procesy i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów na każdym etapie ich relacji z Orange.

Artur Stankiewicz obejmie zaś nowo utworzone stanowisko dyrektora wykonawczego ds. digitalizacji (Chief Digital Officer), wchodząc do komitetu wykonawczego firmy, gdzie jego misją będzie rozwinięcie cyfrowych kanałów sprzedaży oraz opieki nad klientem. Będzie on raportował bezpośrednio do prezesa.

Zmiany zatwierdziła Rada Nadzorcza Orange Polska podczas posiedzenia 19 maja. Nowa struktura ścisłego kierownictwa firmy odpowiada strategicznemu znaczeniu cyfryzacji jako jednemu z kluczowych priorytetów Orange.

Jolanta Dudek, od 1 lipca 2021 r. wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Od 2013 roku odpowiada w firmie za obszar relacji z klientami, od 2015 roku w zarządzie spółki. Karierę w branży telekomunikacyjnej rozpoczęła w 2000 roku w PTK Centertel sp. z o.o. na stanowiskach menadżerskich związanych z zarządzaniem obsługą Klientów Indywidualnych. W latach 2004-2010 pełniła funkcję Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych sieci komórkowej Orange. W październiku 2010 roku objęła stanowisko Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych w Orange Customer Service sp. z o.o. Od listopada 2013 była Dyrektorem Wykonawczym ds. Obsługi Klientów w Orange Polska. Do czasu włączenia obszaru Obsługi Klienta do struktur Orange Polska w 2016 roku, pełniła funkcję Prezesa Zarządu Orange Customer Service.  Ukończyła Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Gospodarką Europejską, uzyskując dyplom francuskiej École des Hautes Études Commerciales (HÉC) w Jouy-en-Josas oraz Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie. Jest również absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa (2013) i Szkoły Mentorów (2015) przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Bożena Leśniewska – obecnie, jako wiceprezeska Zarządu Orange Polska odpowiada za rynek biznesowy oraz spółki Integrated Solutions, BlueSoft i Craftware. Od ponad 20 lat związana z sektorem telekomunikacyjnym. Karierę zawodową rozpoczęła w 1992 roku w DHL International Ltd. Od 1996 roku odpowiadała za rynek sprzedaży w firmie Polkomtel S.A. W 2006 roku dołączyła do zespołu Orange Polska w PTK Centertel jako Zastępca Dyrektora Pionu Sprzedaży Rynku Biznesowego, a następnie Dyrektor Pionu Sprzedaży do Klientów Biznesowych. Od 2008 roku była Dyrektorem Pionu Klientów Biznesowych, a potem Dyrektorem Sprzedaży jednocześnie w PTK Centertel i w Orange Polska. W listopadzie 2013 roku objęła stanowisko Dyrektora Wykonawczego ds. Sprzedaży Orange Polska, a dwa lata później została Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, Akademii Mentoringu oraz Advanced Management Programme na INSEAD. Pełni funkcję członka Rady Odpowiedzialnego Przywództwa przy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Rady Fundacji Orange i Professional Women Network (PWN). Jest też Prezeską stowarzyszenia LiderShe. Aktywna mentorka w programach mentoringowych, m.in. Fundacji Vital Voices i Fundacji Perspektywy, a także współautorka pierwszych w Europie studiów dla kobiet – Akademii Przywództwa Kobiet na Akademii Leona Koźmińskiego.

Artur Stankiewicz jest od 1 lipca dyrektorem wykonawczym ds. digitalizacji (Chief Digital Officer) w Orange Polska. Karierę zawodową rozpoczął w 2001 roku w Polkomtel S.A., w obszarze Sprzedaży B2B. Od 2007 roku zarządzał Sprzedażą B2B w Orange Polska, najpierw jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej. W latach 2014–2017 odpowiadał za Sprzedaż i Marketing w Segmentach Biznesowych SOHO i SME, stworzył konwergentną ofertę światłowodową Orange dla małych i średnich firm oraz kierował transformacją struktur sprzedaży w kierunku wzrostu wartości i jakości obsługi klienta. Następnie objął stanowisko Dyrektora Marketingu Rynku Konsumenckiego (2017-2021). Odpowiadał m.in. za budowę i rozwój Orange Flex – pierwszej w pełni cyfrowej usługi telekomunikacyjnej na polskim rynku, a także przygotowanie i wdrożenie z sukcesem strategii „więcej za więcej”, nakierowanej na wzrost marży i wartości generowanej przez klienta. W latach 2010–2017 był członkiem Rady Nadzorczej Orange Retail S.A. Ukończył z wyróżnieniem Inżynierię Sterowania na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej, jest absolwentem MBA na Université du Québec a Montréal oraz studiów Advanced Management Program na INSEAD.

Scroll to Top