Informacje prasowe

Orange bierze na siebie 3 raty za smartfon i zachęca do odpowiedzialnego rozstawania się ze starymi urządzeniami

04 kwietnia 2022
Orange bierze na siebie 3 raty za smartfon i zachęca do odpowiedzialnego rozstawania się ze starymi urządzeniami

Od 4 kwietnia Orange bierze na siebie 3 pierwsze raty za smartfony, dzięki czemu klient przez 3 miesiące nie płaci za kupiony telefon. Wybierając nowe urządzenie, warto też skorzystać z oferty odkupu starszego smartfona - można zyskać podwójnie. Dodatkowo, operator daje więcej gigabajtów w abonamentach komórkowych.

Oferta trzech pierwszych rat za 0 zł dotyczy zakupu wybranych smartfonów w mobilnych Planach 60 i 80 oraz Orange Love Standard, Extra i Premium z umową na 24 miesiące. Oferta obowiązuje także ze wszystkimi wariantami Planów Firmowych oraz Orange Love dla Firm. Mogą z niej skorzystać nowi klienci oraz przedłużający swoje umowy.

Smartfony w atrakcyjnych cenach

Na klientów indywidualnych czekają nowości: Samsung Galaxy A53 5G 128 GB oraz Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 6/128 GB. To idealna okazja do kupienia wymarzonego modelu. Promocja nie obejmuje zestawów np. dwóch telefonów czy telefonu ze słuchawkami. Oferta obowiązuje do 22 maja br. lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły tutaj.

Na wiosnę Orange przygotował ofertę także innych, atrakcyjnych cenowo smartfonów. Polecamy m.in. OPPO A54 5G za 35 zł miesięcznie, Xiaomi Redmi Note 10 5G za 38 zł miesięcznie czy Mototolę moto g50 5G za 25 zł miesięcznie. Wszystkie z Planem 60.

Przedsiębiorcom Orange proponuje m.in.: Samsunga Galaxy A53 6/128 GB za 65 zł miesięcznie + VAT z Planem Firmowym M, Xiaomi Redmi Note 11 4/128 GB za 33 zł miesięcznie + VAT przy zakupie Planu Firmowego M, vivo V21 5G 8/128 GB za 38 zł miesięcznie + VAT z Planem Firmowym L oraz OPPO Reno6 5G 8/128 GB za 58 zł miesięcznie + VAT z Planem Firmowym XL.

Wszystkie smartfony oferowane przez Orange Polska obsługują połączenia głosowe realizowane za pomocą sieci 4G LTE - VoLTE. Warto zwrócić na to uwagę, że dzięki temu rozwiązaniu dźwięk w trakcie rozmowy jest o wiele lepszy, czysty i pozbawiony szumów, połączenia są nawiązywane szybciej, można też jednocześnie rozmawiać i korzystać z szybkiego internetu w komórce.

Daj drugie życie i zgarnij dodatkową zniżkę

Schowany w szufladzie, nieużywany smartfon nikomu nie służy. Orange zachęca do odpowiedzialnego rozstania się z „porzuconymi” urządzeniami, w zamian oferując dodatkowe zniżki na zakupy. Wystarczy przynieść stary telefon do salonu operatora. Zostanie on wyceniony na miejscu, a klient otrzyma bon na zakup nowego urządzenia lub akcesoriów. Dzięki temu odzyska część jego wartości, a urządzenie dostanie szansę na drugie życie.

Wartość bonu zależy od stanu technicznego smartfona. Klienci biznesowi mogą skorzystać z odkupu na takich samych zasadach. Mają także możliwość wystawienia faktury sprzedażowej za odkup telefonu. Stary telefon można też odsprzedać bez wychodzenia z domu - wystarczy wycenić urządzenie na stronie i wysłać bezpłatnie kurierem. W tej opcji środki za odkupiony telefon klient otrzyma przelewem na konto.

Program odkupu używanych smartfonów to część działań Orange Polska jako odpowiedzialnego operatora, który angażuje także klientów do ochrony naszej planety. Priorytetem jest wdrażanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Wydłużanie życia urządzeniom - nie tylko smartfonom, ale też modemom i dekoderom - to jedno z kluczowych działań redukujących ich ślad środowiskowy. Inicjatywa Re - to założenie, które Orange realizuje poprzez zbiórkę starych smartfonów, recykling - zwrot urządzeń z rynku, które nie nadają się do użytkowania, ale też odkup tych działających oraz renowację - odnowę używanych urządzeń i ponowne wprowadzanie ich do użytku.

Klienci mogą łatwo naprawić urządzenia w Orange, dzięki atrakcyjnej ofercie napraw po- i pozagwarancyjnych. Regeneracja - naprawa jest realizowana poprzez usługę Orange Smart Care. Operator pokrywa koszty naprawy uszkodzenia mechanicznego lub zalania smartfona. Więcej na stronie.

Więcej gigabajtów w abonamencie komórkowym

Dobrego i szybkiego internetu nigdy za wiele, dlatego Orange zadbał o to, aby klienci kupujący abonament komórkowy dostali jeszcze więcej GB, np. w planach #hello5G będzie to 60 GB w Planie 60, a w Planie 80 nawet 120 GB.

Operator rozszerza również dostęp do sieci 5G. Poza klientami planów #hello5G skorzystają teraz również klienci Planu 50 wraz z dodatkowym pakietem danych 10 GB za 5 zł miesięcznie. Możliwość uzyskają wszyscy klienci Planu 50 - obecni, nowi i przedłużający umowę. Aktywacja jest prosta - wystarczy wysyłać SMS-a o treści AKT 5G na numer 80060 lub zalogować się adresem email do Mój Orange (aplikacja lub strona).

 

 

 

Mediateka


Informacje prasowe

Warto współpracować. Nowy raport Orange o rynku operatorskim w Polsce już dostępny.

28 marca 2022
Warto współpracować. Nowy raport Orange o rynku operatorskim w Polsce już dostępny.

Ponad 2/3 małych i średnich operatorów przyznaje, że ich przychody po otwarciu sieci wzrosły. Rozpoczęcie działalności hurtowej poleca 70% respondentów badania przeprowadzonego w ramach tegorocznego raportu „What’s Up Wholesale?”.

Na rynku hurtowym pojawią się nowe zasięgi światłowodowe – zarówno już istniejące, które operatorzy dopiero udostępnią innym, jak i nowo wybudowane. Właściciele sieci zamierzają dalej rozbudowywać swoją infrastrukturę, inwestując w nią głównie własne środki.

- Dostarczamy konkretnej, aktualnej wiedzy o sytuacji w branży oraz rozwiązaniach, które wspierają ISP w rozwoju ich biznesu – mówi Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. Rynku Hurtowego i Sprzedaży Nieruchomości. - Najnowsza edycja naszego rocznego raportu „What’s Up Wholesale?” to podsumowanie najważniejszych trendów i zmian jakie zaszły w branży przez ostatnie 12 miesięcy. Jednocześnie to prognoza tego, co na rynku wydarzy się w najbliższych miesiącach. Bardzo prawdopodobna, bo oparta na badaniu jego uczestników - dodaje.

Celem tegorocznej ankiety było zebranie opinii o współpracy hurtowej wśród operatorów udostępniających swoje sieci światłowodowe oraz ocena zainteresowania działalnością hurtową operatorów wyłącznie detalicznych. W badaniu wzięło udział blisko 100 małych i średnich operatorów, z których większość (58%) posiada sieć docierającą do mniej niż 10 000 gospodarstw domowych. Duże zasięgi - powyżej 25 000 - zadeklarowało 14%.

Mali i średni ISP, którzy udostępniają swoją sieć innym operatorom, oceniają działalność hurtową pozytywnie – 70% respondentów poleciłoby ją innym. Ankietowani przeważnie udostępniają ponad 85% swoich zasięgów, współpracując z kilkoma operatorami korzystającymi. Wśród najpopularniejszych usług znajdują się BSA, ciemne włókna i LLU.

Zdaniem respondentów największym wyzwaniem przy otwieraniu sieci była konieczność wprowadzenia zmian organizacyjnych wewnątrz firmy (65%) i wstępne nakłady finansowe ponoszone przy uruchomieniu działalności hurtowej  (51%). Niezbędna często okazuje się także inwestycja w rozwój systemów IT (30%).

Rozpoczęcie działalności hurtowej budzi też pewne obawy. Dotyczą one przede wszystkim utraty obecnych klientów detalicznych (wskazało na to 50% respondentów). Na szczęście nie potwierdzają tego doświadczenia tych, którzy sieć już otworzyli. Nawet jeśli część operatorów obserwuje migrację klientów, to nie ma ona znaczącego wpływu na ich biznes (uważa tak aż 89% badanych).

W praktyce aktywność hurtowa jest dla małych i średnich operatorów istotnym dopełnieniem sprzedaży detalicznej. W sytuacji, gdy co drugi respondent na swojej sieci dociera z usługami jedynie do 1/3 klientów końcowych, 68% ankietowanych deklaruje, że ich przychody po otwarciu dostępu do własnej infrastruktury wzrosły.

Hurt to kierunek, który poważnie rozpatrują mali i średni właściciele światłowodów. Już dziś, co trzeci operator, który świadczy wyłącznie usługi detaliczne, zamierza w 2022 otworzyć swoje istniejące zasięgi. W dłuższej perspektywie czasowej prawie wszyscy ankietowani (98%) planują rozbudowywać sieci. Inwestycje będą finansować ze środków własnych (97% odpowiedzi). Na rynku pojawią się nowe dostępy: otwarcie nowo wybudowanych zasięgów deklaruje 87% hurtowników oraz 1/3 operatorów wyłącznie detalicznych.

Rozbudowa sieci światłowodowej jest obecnie jednym z kluczowych kierunków rozwoju rynku. Szczególnie ciekawa jest relacja między technologią optyczną i mobilną 5G. Ta druga stanowi istotny element sieci kampusowych, które coraz częściej wykorzystywane są przez duże zakłady produkcyjne. O tym wszystkim, a także o perspektywach rozwoju branży oraz nowych technologiach, które nierzadko dziś pozostają jeszcze w fazie testów, ale już niedługo mogą być rynkowym standardem w raporcie „What’s Up Wholesale?”.

Raport do pobrania znajduje się tu.

Część hurtowa Orange Polska odpowiada za współpracę z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi dostarczając usługi operatorskie w oparciu o najnowsze technologie. Portfolio zawiera m.in. usługi transmisji danych, dostępu do internetu, kanalizacji i słupów, projekty techniczne, stacjonarne usługi głosowe, a także usługi dostępu do abonentów na FTTH: BSA i LLU. Z oferty hurtowej Orange Polska korzysta blisko 3000 operatorów w Polsce i za granicą. Zobacz więcej na https://www.hurt-orange.pl/

OPL-hurt-infografika

Mediateka


Informacje prasowe

Odsprzedaj smartfon i pomóż Ukrainie

23 marca 2022
Odsprzedaj smartfon i pomóż Ukrainie

W Orange wierzymy, że każdy z nas ma moc i wszyscy możemy robić niezwykłe rzeczy. Orange zaprasza do udziału w akcji odkupu niepotrzebnych telefonów, w ramach której  kwotę równą wartości odsprzedanego smartfonu przekaże Polskiej Akcji Humanitarnej. Tym samym wspólnie z klientami wesprze organizację w niesieniu pomocy Ukrainie.

Nowa odsłona odkupu używanych smartfonów wniesie pomoc ogarniętej wojną Ukrainie, a odkupione urządzenia dostaną szansę na drugie życie. Zapraszamy do salonów Orange wszystkich, którzy chcą odsprzedać swój dotychczasowy używany smartfon. Smartfon zostanie wyceniony na miejscu, a klient otrzyma bon  do realizacji na zakupy nowego urządzenia, akcesoriów lub pierwszą ratę zakupu nowego urządzenia.

Równowartość wyceny odsprzedanego smartfonu Orange Polska przekaże Polskiej Akcji Humanitarnej na pomoc Ukrainie.

W ramach akcji można odsprzedać wyłącznie działające, używane smartfony. Bon jest ważny 60 dni od daty otrzymania. Przed przyniesieniem urządzenia do salonu, warto samodzielnie usunąć z niego dane. Jeśli nie będzie to możliwe, zajmą się tym eksperci, którzy wykasują zawartość telefonu w bezpieczny sposób. Aby wziąć udział w akcji, nie trzeba być klientem Orange, a odsprzedawane urządzenie nie musi pochodzić z sieci dystrybucji operatora, ani posiadać akcesoriów czy ładowarek. Akcja potrwa do wyczerpania puli środków.

Wstępną wycenę telefonu można sprawdzić na stronie https://orangerecykling.pl/odkup. Ostatecznie potwierdzi ją konsultant w salonie. Urządzenie, które nie zakwalifikuje się do odkupu, można pozostawić do nieodpłatnego recyklingu w każdym salonie Orange.

Polska Akcja Humanitarna to organizacja, która od blisko 30 lat pomaga ludziom cierpiącym w kryzysach humanitarnych na całym świecie. Dla osób, które musiały uciekać ze swoich domów w Ukrainie zapewnia pomoc bezpośrednią, włączając w to żywność, artykuły higieniczne, wsparcie finansowe i pomoc psychologiczną. Pomocą objęte są osoby poszkodowane w wyniku konfliktu na terenie Ukrainy, ale także uchodźczynie i uchodźcy przyjeżdżający do Polski.

Więcej informacji oraz regulamin na stronie https://www.orange.pl/zobacz/odkuptelefonow

 

 

Mediateka

Scroll to Top