Informacje prasowe

Orange Finanse nagrodzi najlepsze pomysły zgłoszone do Imagine with Orange

12 czerwca 2015
Orange Finanse nagrodzi najlepsze pomysły zgłoszone do Imagine with Orange

Mobilny bank Orange Finanse ustanowił specjalne nagrody za najlepsze pomysły dotyczące mobilnych finansów, zgłoszone w trwającej obecnie kampanii polskiej edycji programu Imagine with Orange. Autorzy 5 projektów, które zbiorą najwięcej głosów, otrzymają po 200 zł płatne na konta w Orange Finanse (posiadane przez zwycięzców lub specjalnie z tej okazji założone). Kampania trwa do 2 lipca 2015r. Z uwagi na zakres działania Orange Finanse, nagrody są przeznaczone dla autorów z Polski.

Głównymi nagrodami w programie Imagine with Orange dla 3 najlepiej ocenionych pomysłów są do wyboru: LeBloc - bezprzewodowy projektor multimedialny albo wyjazd do Paryża na warsztaty z zespołem ds. innowacji w Orange aby popracować nad potencjałem ich pomysłu.

„Orange Finanse nieustannie szuka świeżych pomysłów i słucha opinii oraz oczekiwań użytkowników co do tego, jak powinna wyglądać nowoczesna bankowość. Dlatego też postanowił przyłączyć się do programu Imagine with Orange ze względu na jego społecznościowy charakter i potencjał kształtowania innowacji przez użytkowników” – powiedział Przemysław Frańczak, Dyrektor Marketingu Orange Finanse w Orange Polska.

Mobilny bank Orange Finanse to szybkie i wygodne bankowanie bez potrzeby noszenia portfela. Orange Finanse to także płatności zbliżeniowe telefonem z funkcją NFC, nowoczesna aplikacja mobilna na smartfony, w której bez logowania sprawdzisz stan konta, wykonasz przelew do znajomego na numer telefonu lub wypłacisz pieniądze z bankomatu z usługą BLIK (bez potrzeby noszenia karty płatniczej). Więcej informacji o ofercie i nowościach w Orange Finanse na stronie: www.orangefinanse.com.

Program Imagine with Orange ma na celu włączenie społeczeństwa do współtworzenia innowacji. Zasady są proste - raz na kwartał Imagine with Orange uruchamia kampanię poświęconą innemu zagadnieniu z obszarów takich jak inteligentne miasta, e-zdrowie, rozrywka, zakupy, etc. Każdy kto chciałby podzielić się swoim pomysłem na usprawnienia lub innowacje związane z tematem kampanii może to zrobić za pomocą platformy internetowej http://imagine.orange.pl

Zgłoś pomysł i wygraj. Szczegóły w Regulaminie Konkursu.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

E-faktury w Orange – bezpieczeństwo, wygoda i ekologia

05 czerwca 2015
E-faktury w Orange – bezpieczeństwo, wygoda i ekologia

Klienci Orange korzystający z faktur elektronicznych będą je otrzymywać z nowej, bardziej bezpiecznej domeny: @pl.orange.com. Zastosowane w niej standardy ułatwiają odróżnienie oryginalnej wiadomości od spamu, co ogranicza ryzyko ataków phishingowych. Z e-faktury korzysta już 63% klientów Orange. Oznacza to oszczędność setek ton papieru rocznie i uratowanie od wycinki tysięcy drzew. Cyfryzacja działalności Orange Polska ma pozytywny wpływ na środowisko naturalne.

Nowa domena do wysyłki e-faktury wykorzystuje standardy DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance), SPF (Sender Policy Framework) oraz DKiM (DomainKeys Identified Mail), które ułatwiają serwerom pocztowym identyfikowanie oryginalnych przesyłek. Dzięki temu fałszywy mailing nieuczciwego nadawcy będzie zatrzymany na etapie serwera i nie zostanie przesłany na skrzynkę odbiorczą klienta.

Orange Polska jako jedna z pierwszych firm w Polsce rozpoczęła na dużą skale wprowadzanie elektronicznych faktur i aktywnie włączała się w popularyzację tego wygodnego i ekologicznego rozwiązania. Firma od lat ogranicza liczbę wszelkich wydruków i promuje elektroniczną obiegu dokumentów we wszystkich obszarach swojej działalności. Skala tych działań ma wyraźny pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Tylko dzięki klientom korzystającym z e-faktury od 2009 roku udało się oszczędzić 1156 ton papieru – to prawie 20 tysięcy ocalonych drzew. Z kolei zmniejszenie wydruków w biurach firmy w ciągu ostatnich 5 lat to kolejne 15 tysięcy uratowanych drzew – prawie tyle, ile jest na całym Mokotowie w Warszawie. Firma ufundowała także ponad 700 bezpiecznych schronień dla zagrożonym wyginięciem nietoperzy, które chronią lasy i uprawy przed uciążliwymi owadami.

Coraz powszechniej używany jest papier z recyklingu. Od 2008 roku wszystkie firmy dostarczające papier do Orange Polska posiadają certyfikat FCE, tj. dobrej gospodarki leśnej, świadczący o tym, że materiał został pozyskany z lasów, gdzie dba się o sadzenie nowych drzew i nie prowadzi rabunkowej wycinki.

Kolejnym przykładem tego rodzaju proekologicznych działań jest stosowanie  eko-opakowań na dzierżawione klientom urządzenia (modemy, dekodery). To ważne, ponieważ według danych Eurostat, Polska jest krajem o najniższym poziomie recyklingu odpadów opakowaniowych w Unii Europejskiej (z wynikiem 44% opakowań poddanych recyklingowi w 2012 roku, przy 65% w całej Wspólnocie).

***

Nowe, bardziej bezpieczne domeny do wysyłki e-faktur to już kolejna inicjatywa, która ma zapewnić większe bezpieczeństwo użytkownikom e-faktur. W ubiegłym roku w e-mailach z e-fakturą pojawiła się „strefa bezpieczeństwa”, dzięki której można jeszcze przed otwarciem załączników sprawdzić, czy wiadomość jest autentyczne i czy podane w niej dane należą do odbiorcy.

Warto pamiętać, że bezpieczną alternatywą dla otrzymywanej korespondencji na e-mail jest korzystanie na portalu Orange z konta w Mój Orange. Można je uruchomić w prosty sposób rejestrując się na www.orange.pl/mojorange. Warto także śledzić aktualności i ostrzeżenia o potencjalnych zagrożeniach na stronie www.cert.orange.pl.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Strefa Orange na Orange Warsaw Festival 2015

03 czerwca 2015
Strefa Orange na Orange Warsaw Festival 2015

Pomysły na to, jak spędzić czas pomiędzy koncertami Orange Warsaw Festival 2015, można  znaleźć w Strefie Orange na terenie miasteczka festiwalowego. Miłośników tańca czeka multimedialna podłoga zachęcająca do zabawy w #rytmpomagania, a fanów mocniejszych wrażeń Orange Energia zaprosi do przejażdżki diabelskim młynem. Stary, niepotrzebny telefon będzie można przekazać na cele charytatywne.

Podobnie jak w minionych edycjach na terenie Strefy Orange, dla widzów festiwalu dostępne będą liczne atrakcje. Fundacja Orange zachęcać będzie do udziału w charytatywnym silent disco. Każdy, kto zatańczy w #rytmpomagania i przy dźwiękach Muzyki Tu i Tam, przyczyni się do wsparcia szczytnego celu. Za każdą minutę tańca w akcji Fundacja przekaże złotówkę na wsparcie rehabilitacji dzieci z wadą słuchu.

W  Strefie Orange zaprezentowana zostanie także usługa Muzyka Tu i Tam. Dzięki niej użytkownicy Orange mają dostęp do ponad 20 mln nagrań za pośrednictwem aplikacji „Muzyka Tu i Tam“ na swoje urządzenia mobilne, w tym m.in. do obszernych dyskografii gwiazd tegorocznego festiwalu. Osoby, które jeszcze nie znają tej usługi, będą mogły wypróbować ją na urządzeniach dostępnych na stoisku. Wszystkim zainteresowanym hostessy pomogą zainstalować aplikację na ich urządzeniach. Za aktywację usługi podczas festiwalu każdy nowy klient otrzyma dodatkowy miesiąc dostępu do Muzyki Tu i Tam za darmo.

Również w tym roku Orange promuje idee recyklingu starych telefonów i zachęca gości festiwalowej Strefy Orange do włączenia się w działania proekologiczne. Wszyscy, którzy zdecydują się pozbyć starego telefonu otrzymają od Orange prezenty – do wyboru: powerbank, zabezpieczenie smartfona szkłem elastycznym 3mk Flexible Glass,  oraz dostęp do usługi Muzyka Tu i Tam za darmo przez 3 miesiące. Dodatkowo można wziąć udział w wyjątkowych konkursach i zawalczyć o jeden z 4  smartfonów Samsung Galaxy S6. W ramach akcji Orange Recykling, wszystkie stare telefony zostaną wycenione przez firmę Greenfone, a uzyskane w ten sposób środki zostaną przekazane na wsparcie  dzieci z wadami słuchu.  Z kolei za każdy telefon nie posiadający wartości Orange Polska przekaże 5 zł na cel Fundacji Orange. Warto więc przejrzeć wszystkie szuflady, przynieść stare, niepotrzebne  telefony i w ten sposób pomóc dzieciom.

W Strefie Orange będzie również możliwość zakupu festiwalowych gadżetów Orange m.in. koszulek, okularów. Sklepikowi towarzyszy gabinet luster, gdzie goście będą mogli zrobić sobie niezapomniane zdjęcia w festiwalowych aranżacjach.

Wszystkie aktywności można poznać korzystając ze specjalnej aplikacji,  która umożliwia zapis i publikację zdjęć z festiwalowym image.

Orange Warsaw Festival to jedno z najważniejszych muzycznych wydarzeń w stolicy, a zarazem jedna z największych tego typu, cyklicznych imprez w Polsce. To coroczne wielkie święto muzyczne, pełne nowych brzmień, muzycznych odkryć i artystów na światowym poziomie. Dzięki Orange polscy fani mogli zobaczyć na żywo takie gwiazdy jak Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim. Od 2008 r. w 7 edycjach OWF wzięło udział ponad 400 tys. widzów i blisko 90 artystów. Orange dba także o to, by koncerty były dostępne dla wszystkich, również dla osób z niepełnosprawnościami.

Dodatkowych informacji udzielą:

• z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:

Monika Nowaczewska

Head Of Communication

monika.nowaczewska@rochstar-events.com

• z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top