UEFA i Orange informują, że Orange oficjalnie dołączył do programu komercyjnego UEFA EURO 2016™ jako sponsor globalny z wyłącznymi prawami na cały świat. Będzie również Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™.
Łączymy z tym, co ważne
UEFA EURO 2016™ to już druga okazja do współpracy Orange z UEFA w realizowaniu najważniejszego wydarzenia piłkarskiego Europy i trzeciej największej imprezy sportowej na świecie. W ramach swojej kampanii EURO 2016™, Orange będzie tworzył oferty na wyłączność, umożliwiając klientom uczestniczenie w tym, co dla nich ważne.
Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™
Jako Oficjalny Dostawca Usług Telekomunikacyjnych i Globalny Sponsor UEFA EURO 2016™ Orange będzie świadczył wszystkie usługi stacjonarne i bezprzewodowe. Będzie także odpowiedzialny za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnału z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25.000 punktów dostępowych oraz usługi mobilne.
Do obsługi EURO 2016™ zostanie przydzielonych ponad 800 inżynierów i ekspertów Orange.
- EURO 2016 będzie jednym z najbardziej zaawansowanych pod względem komunikacji turniejów w historii piłki nożnej i jesteśmy dumni, że możemy pomóc gospodarzowi - Francji - w jego przygotowaniu. Gdy chodzi o sport i piłkę nożną, emocje sięgają zenitu i cieszę się, że Orange może pomóc przybliżyć te mistrzostwa klientom i fanom na całym świecie. Sponsorując te rozgrywki chcemy łączyć ludzi z tym co dla nich ważne, w ten sposób tworząc dla nich nową wartość – powiedziała Beatrice Mandine, wiceprezes ds. Komunikacji i Marki Orange.
- Jest nam niezmiernie miło powitać Orange w roli Globalnego Sponsora UEFA EURO 2016. Wsparcie Orange w transmitowaniu sygnału telewizyjnego zapewni fanom na całym świecie możliwość jak najpełniejszego przeżycia fantastycznych emocji towarzyszących mistrzostwom. Jednocześnie, nasze partnerstwo pomoże UEFA w realizacji najbardziej zaawansowanego pod względem komunikacji, najbardziej cyfrowego wydarzenia w historii. Cieszymy się, że możemy ponownie współpracować z prawdziwym partnerem, który będzie kluczowy dla sukcesu turnieju oraz globalnych doświadczeń fanów - skomentował Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA Events SA.
Informacje o Orange
Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie, który w 2014 sprzedał usługi o wartości 39 mld euro i zatrudnia 157.000 pracowników na całym świecie (dane na dzień 30 września 2015), w tym 98.000 we Francji. W 28 krajach na całym świecie Grupa obsługuje 263 milionów klientów (dane na dzień 30 czerwca 2015), w tym 200 mln użytkowników mobilnych i 18 milionów klientów stacjonarnych usług szerokopasmowych. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług IT i telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstw wielonarodowych, pod marką Orange Business Services. W marcu 2015 roku Grupa zaprezentowała nowy plan strategiczny 'Essentials2020,' który stawia potrzeby klientów w centrum swojej strategii w celu umożliwienia im korzystania w pełni z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.
Orange jest notowany na NYSE Euronext Paris (symbol ORA) oraz na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol ORAN).
Więcej Informacji o Orange:
www.orange.com, www.orange-business.com, www.livetv.orange.com
Twitter: @orangegrouppr
Orange oraz wszelkie nazwy produktów i usług Orange zawarte w tym materiale są znakami towarowymi Orange lub Orange Brand Services Limited.
Informacje o UEFA
UEFA jest organizacją zarządzającą europejską piłką nożną. Misją UEFA jest promowanie, ochrona i rozwój europejskiego futbolu na każdym poziomie rozgrywek, promowanie zasad jedności i solidarności, a także zarządzanie wszelkimi kwestiami związanymi z europejską piłką. Więcej informacji można uzyskać na stronie UEFA.org. lub kontaktując się zespołem ds. Mediów & Public Relations: media@uefa.ch
Kontakt dla mediów w Orange: +33 1 44 44 93 93 / +44 7746 515781
Emmanuel Gauthier; emmanuel2.gauthier@orange.com
Emma Ralphson; emma.ralphson@orange.com
Kontakt do mediów w Orange Polska:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange