Informacje prasowe

Orange Polska i mBank kończą współpracę w ramach Orange Finanse

18 czerwca 2018

Orange Polska i mBank kończą współpracę w ramach Orange Finanse
Orange Polska i mBank podjęły decyzję o zakończeniu projektu Orange Finanse z dniem 31 grudnia 2018 roku. Klienci będą nadal mogli bezpiecznie i wygodnie korzystać ze swoich kont oraz wszystkich dotychczasowych usług.
Obecnie z Orange Finanse korzysta ponad 430 tysięcy klientów, którzy docenili możliwości nowoczesnej bankowości mobilnej z wykorzystaniem szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności.

W ciągu prawie 4 lat, Orange Polska zdobył bogate doświadczenie w obszarze finansów i usług płatniczych, zbudował nową kategorię usług w Orange – nowoczesną mobilną bankowość. Dla Orange Polska usługi finansowe to nadal ważny element strategii, szansa rozwoju, a dostarczanie usług konwergentnych dla klientów jest jednym z najważniejszych biznesowych priorytetów Orange.

Zakończenie współpracy pomiędzy firmami nie wpłynie w żaden sposób na możliwość korzystania z rachunku w Orange Finanse poprzez aplikację mobilną i bankowość internetową. Wszystkie dotychczasowe funkcje pozostają bez zmian. Docelowo rachunki, depozyty i kredyty aktywnych klientów zostaną przeniesione na główną platformę bankowości elektronicznej i mobilnej mBanku. Pozwoli to użytkownikom korzystać z szerokiej gamy produktów i usług dostępnych w ramach mBanku.

O poszczególnych etapach zmian klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.

Informacje na temat Orange Finanse są dostępne pod nr infolinii +48 42 19 300.

Udostępnij: Orange Polska i mBank kończą współpracę w ramach Orange Finanse

Informacje prasowe

Najnowocześniejszy Smart Store Orange powstał w Warszawie. Do 2020 roku co piąty punkt sprzedaży będzie „smart”

15 czerwca 2018

Najnowocześniejszy Smart Store Orange powstał w Warszawie. Do 2020 roku co piąty punkt sprzedaży będzie „smart”
Nowy, osiemnasty już Smart Store Orange powstał w samym centrum stolicy, w dawnym Domu Towarowym Sezam, przy ul. Marszałkowskiej 126/134. A w nim – pierwszy w Polsce punkt serwisowy, w którym eksperci od ręki usuną większość usterek. Do końca tego roku Orange chce otworzyć jeszcze 5 większych salonów w formule Smart Store i zmodernizować ponad 100 mniejszych punktów w całym kraju.

Pierwszy Smart Store otworzyliśmy w Warszawie w 2015 roku. Dziś mamy już 18 takich interaktywnych salonów w kilkunastu największych polskich miastach. Widzimy, że klienci chętnie z nich korzystają. W ciągu miesiąca Smart Store’y odwiedza średnio dwa razy więcej osób niż tradycyjne salony – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Smart Store to przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście do klientów, zapewniające najwyższe standardy obsługi. Miejsce, w którym mogą załatwić sprawy związane ich usługami, ale też przetestować urządzenia, a od teraz również dokonać niezbędnych napraw. To sprawdza się tak dobrze, że modernizujemy również mniejsze salony, wprowadzając do nich elementy znane ze Smart Store’ów. Sezam to wyjątkowe miejsce, nasz najnowocześniejszy salon w samym sercu Warszawy, oferujący najbardziej zaawansowane technologie i smartfony – dodał.

Aż 60% nowych klientów Orange decyduje się na zakup usług w salonach sprzedaży. Dwóch na trzech, którzy chcą dokupić dodatkowe usługi, robi to właśnie w salonie. Dlatego Orange inwestuje w sieć swoich punktów. Jeszcze w tym roku kolejne salony w formule Smart Store powstaną w Krakowie, Chorzowie, Bydgoszczy, Toruniu i Nowym Sączu. Oznacza to, że „smart” będzie już co dziesiąty salon własny. Orange modernizuje też mniejsze salony – do końca roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.

W Smart Store przy ul. Marszałkowskiej klienci znajdą:

  • ponad 200 m2 ekspozycji podzielonej na 3 strefy, nawiązujące do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma,
  • ponad 2 tys. produktów i usług, dostępnych na wyciągnięcie ręki,
  • profesjonalną obsługę, która zaprezentuje i doradzi odpowiednie do potrzeb klienta produkty i usługi,
  • otwartą przestrzeń, w której obsługa podąża za klientem do strefy, która najbardziej go interesuje; w każdej ze stref można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

Nowością w Smart Store Sezam będzie serwis telefonów komórkowych. To nowe rozwiązanie na polskim rynku telekomunikacyjnym, dzięki któremu klienci będą mogli dokonać większości napraw od ręki, bezpośrednio w salonie, bez konieczności umawiania kuriera, rozstawania się z telefonem na kilka dni oraz wypełniania formalności. Naprawy wykonają pracownicy serwisu autoryzowanego przez większość producentów sprzętu. Będzie można tu również dokonać napraw na podstawie gwarancji lub rękojmi producenta.

Na otwarcie Smart Store przy ul. Marszałkowskiej, Orange przygotował dla klientów specjalne oferty:

  • wybrane akcesoria tańsze o 20% (m.in. power banki, uchwyty samochodowe, opaski sportowe, słuchawki douszne),
  • rabat w wysokości 240 złotych (10 zł na ratę przez 24 miesiące) na zakup urządzenia (np. telefonu czy routera) w ofertach: Plan Komórkowy, Internet Mobilny Optymalny, Internet domowy 4G lub w pakiecie Orange Love,
  • możliwość korzystania z wybranych usług Orange (Nawigacja, Gdzie jest dziecko, Chroń dzieci w sieci) za darmo nawet przez pierwszy rok użytkowania.

Dodatkowo, każdy kto odwiedzi Smart Store przed 22 czerwca 2018, może wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać: iPhone 8 256 GB, iPhone 8 64 GB oraz dron Goclever Transformer FPV.

Mediateka

Udostępnij: Najnowocześniejszy Smart Store Orange powstał w Warszawie. Do 2020 roku co piąty punkt sprzedaży będzie „smart”

Informacje prasowe

„Pakiet Mundial 2018” w Orange Polska – kibicujemy biało-czerwonym

15 czerwca 2018

„Pakiet Mundial 2018” w Orange Polska – kibicujemy biało-czerwonym
Od 15 czerwca do 15 lipca fani futbolu udający się do Rosji na mistrzostwa świata mogą obniżyć koszty transmisji danych w roamingu w tym kraju. W „Pakiecie Mundial 2018” mogą kupić 0,5 GB za 30 zł z VAT. Dzięki temu kibicowanie naszym piłkarzom i dzielenie się emocjami z najbliższymi stanie się łatwiejsze.
Pakiet włącza się wysyłając sms o treści „mundial” na numer 80060. Na wykorzystanie transferu do wspólnego przeżywania piłkarskiego święta jest 30 dni. Można aktywować dowolną ilość pakietów w czasie trwania promocji. Uruchomienie kolejnego pakietu spowoduje zsumowanie dostępnych MB danych ze wszystkich aktywowanych pakietów. Będą one ważne przez 30 dni od ostatniej aktywacji.Z promocji mogą skorzystać użytkownicy abonamentowych usług mobilnych Orange Polska, zarówno indywidualni jak i biznesowi, z aktywną usługą roamingu międzynarodowego na swoim telefonie.

Użytkownik będzie uprzedzany sms-em o wykorzystaniu 80 proc., a później 100 proc. pakietu. Można także samemu sprawdzić ile jeszcze MB z pakietu zostało do wykorzystania wysyłając sms o treści „ILEmundial” na numer 80060. Opłata za sms wysłany z Rosji wynosi 0,44 zł z VAT. Po wykorzystaniu pakietu cena za 1 MB w roamingu w Rosji będzie zgodna z obwiązującym cennikiem usług w roamingu.

Szczegóły na www.orange.pl

Mediateka

Udostępnij: „Pakiet Mundial 2018” w Orange Polska – kibicujemy biało-czerwonym

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej