Informacje prasowe

Orange Polska obniża ceny połączeń na Białoruś

18 sierpnia 2020
Orange Polska obniża ceny połączeń na Białoruś

W tym wyjątkowo trudnym dla Białorusinów czasie, Orange Polska i nju mobile obniżają ceny połączeń międzynarodowych z Polski na Białoruś. W ten sposób firma chce ułatwić kontakty mieszkającym w Polsce Białorusinom z ich rodzinami w kraju.

Obniżka dotyczy wszystkich połączeń wykonywanych z telefonów komórkowych w Orange Polska i nju mobile na białoruskie numery stacjonarne i komórkowe. Nowe ceny połączeń międzynarodowych na Białoruś dotyczą klientów ofert abonamentowych zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Dla klientów indywidualnych cena zostanie zrównana do stawek, jakie obowiązują dla połączeń do krajów Unii Europejskiej, czyli 1 zł za minutę. Stawka dla biznesu także wyniesie tylko 1 zł brutto za minutę. W zależności od oferty oznacza to obniżkę od 40 do 50 proc. w porównaniu do standardowej ceny.

Dla klientów abonamentowych nowe stawki będą obowiązywały od środy, 19 sierpnia do środy, 2 września. Klienci ofert na kartę będą mogli korzystać z obniżonych stawek od czwartku, 20 sierpnia, do środy, 2 września.

Od 19 sierpnia w Orange Flex będą obowiązywały dwa promocyjne pakiety na połączenia z białoruskimi numerami: 10 minut za 5 zł (dostępny z kodem BIALORUS10) i 100 minut za 15 zł (dostępny z kodem BIALORUS100). Pakiety będą ważne przez 14 dni od aktywowania. Aktywować je można do końca dnia w środę, 2 września, w aplikacji Orange Flex w zakładce „Kody Promocyjne”.

Orange Polska zdecydował się na obniżki cen połączeń międzynarodowych pod wpływem analizy ruchu w sieci mobilnej, przeprowadzonej w ostatnich dniach. Połączeń z Polski na Białoruś jest teraz zdecydowanie więcej. Na podstawie bieżącego ruchu można szacować, że w sierpniu będzie on 4 razy większy niż w lipcu. Jednocześnie, w tym czasie ruch pomiędzy krajami w roamingu nie zmienił się. Dlatego Orange zdecydował się na wprowadzenie obniżonych stawek właśnie na połączenia międzynarodowe z Polski na Białoruś, odpowiadając w ten sposób na aktualne potrzeby Białorusinów.

 


Informacje prasowe

Od dziś #hello5G dla użytkowników Orange Flex #chceszmasz

18 sierpnia 2020
Od dziś #hello5G dla użytkowników Orange Flex #chceszmasz

Od dziś klienci Orange Flex mogą rozpocząć przygodę z 5G.  Na powitanie #hello5G Orange przygotował specjalną odsłonę akcji Flex Nocą, a w niej – smartfon Xiaomi Mi 10 Lite 5G w promocyjnej cenie.

#hello5G jest automatycznie dostępne dla użytkowników Planu za 80zł w Orange Flex. Aby skorzystać, trzeba być w zasięgu tej technologii, posiadać telefon współdziałający z nią wraz z aktualnym oprogramowaniem oraz odpowiednią kartę SIM (4G LTE – USIM lub eSIM).

Uruchomieniu #hello5G towarzyszy specjalna edycja akcji Flex Nocą, dzięki której łatwiej wejść do świata 5G. Klubowicze Orange Flex mogą od godz. 18.00 we wtorek, 18 sierpnia do godz. 6.00 rano w środę, 19 sierpnia wygenerować w swojej aplikacji kod rabatowy, który pozwoli kupić smartfon Xiaomi Mi 10 Lite 5G polecany do  #hello5G z superzniżką. Kupony będą dostępne w zakładce Klub Flex. Można je zrealizować w sklepie z urządzeniami Orange Polska do końca dnia w środę, 19 sierpnia.

W ofercie Orange można znaleźć czternaście modeli smartfonów wiodących producentów, które wspierają #hello5G. Są to:

  • smartfony z rodziny Xiaomi: Mi 10 5G, Mi 10 Lite 5G oraz Mi 10 Pro 5G,
  • smartfony Samsung z serii S20: S20+ 5G oraz S20 Ultra 5G,
  • Samsung Note 20 5G i Note 20 Ultra 5G (obecnie w przedsprzedaży),
  • Motorola Edge 5G,
  • LG Velvet 5G,
  • Sony Xperia 1 II 5G,
  • Huawei P40 5G, Huawei P40 Lite 5G, Huawei P40 Pro 5G oraz Huawei P40 Pro+ 5G.

Oferta urządzeń obsługujących #hello5G będzie systematycznie poszerzana. Aby współpracować z #hello5G, smartfon powinien być zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania.

#hello5G dostępne jest m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Wrocławiu, Poznaniu, Rzeszowie i Kielcach. Dokładny zasięg sieci można sprawdzić za pomocą mapy zasięgu.

Pasmo 2100 MHz, wykorzystane teraz do uruchomienia sieci #hello5G, w przyszłości posłuży przy budowaniu kompleksowej sieci 5G, pomagając m.in. poprawić jej zasięg wewnątrz budynków.

Jednocześnie, Orange Polska intensywnie przygotowuje się do uruchomienia sieci 5G w pasmach wskazanych do tego na poziomie Unii Europejskiej, testując dostępne na rynku rozwiązania. Od jesieni 2019 r. trwają próby terenowe w paśmie 3,5 GHz, a od roku - w paśmie 26 GHz.

Mediateka


Informacje prasowe

Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

12 sierpnia 2020
Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

Listonosze Poczty Polskiej pracują już na nowych tabletach. To efekt wdrożenia umowy zawartej między Pocztą Polską, Integrated Solutions i Orange Polska. Z roku na rok liczba elektronicznych potwierdzeń odbioru przesyłek rośnie o ponad 30%.

Ponad dwadzieścia tysięcy nowych tabletów trafiło już w ręce listonoszy Poczty Polskiej. To efekt realizacji części umowy podpisanej w grudniu 2019 r. Jej wartość sięga ponad 116 mln PLN w ciągu 3 lat. Obecnie Poczta dostarcza średnio miesięcznie około 5 milionów przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) dla sądów, prokuratur oraz innych instytucji i firm, które wolą elektroniczną formę potwierdzenia.

– Umowa przewiduje nie tylko zakup nowoczesnego sprzętu z zestawem akcesoriów, ale również zapewnia Poczcie Polskiej pełen dostęp do pakietu usług serwisowych, transmisji danych i licencji – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej – Jest to największy tego typu program wdrożeniowy w Europie w ostatnich latach. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów – dodaje Tomasz Zdzikot.

Klienci korzystający z EPO otrzymują informację o doręczeniu przesyłki w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie umożliwia przekazanie klientowi pełnej informacji o terminie odebrania przesyłki, a także przekazanie obrazu złożonego z podpisu wraz z cechami biometrycznymi. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom wszystkie dane o doręczanych przesyłkach klienci otrzymują w pliku elektronicznym.

- Cieszę się, że możemy dziś mówić o przeprowadzonym z sukcesem wdrożeniu usługi Mobilny Listonosz dla Poczty Polskiej, która od lat należy do grona naszych kluczowych Klientów. Był to dla nas największy projekt sprzedażowy w ostatnim roku. Kompleksowa oferta Orange oraz Integrated Solutions pozwala nam realizować tak duże projekty, które z jednej strony wspierają procesy digitalizacji firmy, a z drugiej poprawiają cyfrowe doświadczenia Klientów. Bardzo cieszymy się z tego wdrożenia i z tak dobrej współpracy z Pocztą Polską – mówi Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. rynku biznesowego.

Projekt Mobilny Listonosz, a także zakup sprzętu wraz z usługami są szczególnie ważne w związku ze zwiększającą się co roku liczbą przesyłek z Elektronicznym Potwierdzeniem Odbioru. Nowy sprzęt umożliwi Poczcie Polskiej obsługę tego typu doręczeń przez kolejne 3 lata.

Mediateka

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.