Informacje prasowe

Orange Polska: prezenty na Święta to nasza specjalność

04 listopada 2021
Orange Polska: prezenty na Święta to nasza specjalność

Nadchodzące Święta będą pełne niespodzianek i prezentów. Orange w ofercie świątecznej przygotował pod choinkę do wyboru: smartfon lub telewizor za złotówkę, zestawy urządzeń z drugim smartfonem, smartwatchem lub słuchawkami w prezencie, a także dużą paczkę GB. Z tych okazji ucieszą się zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Prezenty za złotówkę: telewizor lub smartfon do wyboru

Klienci Orange Love z telewizją mogą na Święta odebrać za złotówkę telewizor TCL 32’’ lub smartfon OPPO A15s. Prezent przysługuje tym, którzy podpiszą nową umowę bądź przedłużą ją na 24 miesiące w planach Extra lub Premium. Wszystko, zgodnie z hasłem: „Prezenty to nasza specjalność”.

Pod choinką można znaleźć także świąteczne zestawy

Najbardziej oczekiwanym prezentem pod choinką, jeśli chodzi o urządzenia, jest nowy smartfon. Co trzecia osoba deklaruje chęć zakupu zestawu z dwoma smartfonami i ocenia taką ofertę jako atrakcyjną. A ponad połowa osób (56%) chętnie wybrałaby zestaw w promocji „drugie urządzenie za 1 zł”. * Stąd tegoroczna oferta świąteczna Orange ucieszy wszystkich, którzy chcą podarować bliskim wyjątkowy prezent.

Klient kupując nowy smartfon z planami #hello5G (Plan 60 lub Plan 80 w ofercie Abonament komórkowy) lub Orange Love z telewizją na 24 miesiące, otrzyma drugie urządzenie z zestawu w prezencie za 1zł.

Do wyboru jest kilka atrakcyjnych zestawów, wśród nich m.in.:

  • Zestaw Xiaomi Redmi Note 8 2021 i Xiaomi Mi Watch Lite

1 zł na start i 38 zł × 24 mies. (przy zakupie Planu 60),

  • Zestaw Xiaomi Redmi Note 8 2021 i odkurzacz Xiaomi Mi Vacuum Cleaner Light

1 zł na start i 38 zł × 24 mies. (Plan 80 lub Orange Love Standard),

  • Zestaw Xiaomi Redmi Note 8 2021 i słuchawki Xiaomi Redmi Buds 3 Pro

1 zł na start i 38 zł × 24 mies. (Plan 60 lub Orange Love Standard),

  • Zestaw Xiaomi Redmi Note 8 2021 i Xiaomi Mi Watch

1 zł na start i za 38 zł × 24 mies. (Plan 80 lub Orange Love Standard),

  • Zestaw Realme C21 4/64 GB i Realme C11 2021 2/32 GB

1 zł na start i 21 zł × 24 mies. (Plan 80 lub Orange Love Standard),

  • Zestaw Samsung Galaxy S20 FE 5G i Samsung Galaxy A32 5G

1 zł na start i 110 zł × 24 mies. (Plan 80 lub Orange Love Standard)

Wybrane modele smartfonów dostępnych w zestawach świątecznych obsługują #hello5G, czyli mają dostęp do najszybszego internetu. Z najnowszej technologii mogą korzystać klienci oferty Abonament komórkowy, Orange Love Extra i Premium oraz Planu M dla firm. Aktualna lista smartfonów obsługujących 5G, do kupienia w Orange znajduje się na orange.pl/5G.

Oferty świąteczne łączą się. Przy zakupie świątecznego zestawu, klient otrzymuje jedno z urządzeń za 1zł, a podpisując dodatkowo umowę na Orange Love z telewizją, dostanie jeszcze smartfon lub telewizor w prezencie za złotówkę.

Przy okazji Świąt warto pamiętać o dobrych uczynkach dla środowiska. Schowany w szufladzie smartfon nie służy nikomu. Klient, który posiada w domu taki telefon, może odsprzedać go w salonie Orange. Po wycenie otrzyma bon do wykorzystania na zakup urządzeń lub akcesoriów. Dzięki temu klient odzyska część jego wartości, a sprzęt dostanie szansę na drugie życie. Natomiast nieużywane urządzenie, które nie zakwalifikuje się do odkupu, można zostawić do recyklingu w salonie Orange, w specjalnym pojemniku. Partner Orange, uprawniony do odbioru elektroodpadów, zagospodaruje sprzęt zgodnie z prawem.

Najważniejsze na Święta to być blisko – jeszcze więcej gigabajtów

W ofercie Orange Love z dwoma usługami oraz przy zakupie internetu domowego 4G, Orange proponuje dwa razy więcej gigabajtów – aż 500 GB.

Święta najlepiej spędzić razem. Ale jeśli nie jest to możliwe, można połączyć się z bliskimi online i świętować wspólnie bez obawy o znikające gigabajty. Dla klientów wybierających plany w #hello5G oraz dowolny pakiet Orange Love, operator oferuje teraz bezpłatny pakiet aż 300 ekstra gigabajtów do wykorzystania w ciągu 3 miesięcy w kraju. Ten świąteczny prezent aktywuje się automatycznie zarówno przy podpisaniu nowej umowy, jak i przy przedłużeniu obecnej.

Oferta na Święta dla firm

Czas przedświąteczny i końcówka roku to gorący okres wytężonej pracy dla przedsiębiorców. Orange koncentruje się, by zaspokoić potrzeby tej grupy klientów i wspierać ich w prowadzeniu biznesu w tym pracowitym czasie. Teraz w Planach Firmowych można dowolnie włączać i wyłączać paczki usług w promocyjnych cenach - w każdym momencie użytkowania. Orange zwiększa również pakiety GB w Planach Firmowy M, L, XL:

  • Plan M z 30 GB na 60 GB,
  • Plan L z 70 GB na 90 GB,
  • Plan XL z 150 GB na 180 GB

Klienci firmowi mogą również skorzystać z dodatkowych GB, dokładnie 300 GB na 3 miesiące w prezencie w wybranych Planach Firmowych.

Orange przygotował choinkowe prezenty również dla przedsiębiorców – atrakcyjne zestawy z drugim urządzeniem za 1 zł +VAT m.in:

  • Xiaomi Redmi Note 8 2021 + jeden z czterech prezentów do wyboru (np. Smartwatch Xiaomi Mi Watch czy Słuchawki Xiaomi Redmi Buds 3 Pro) za 1 zł + VAT na start i 30 zł + VAT mies. na 24 mies. z Planem Firmowym M,
  • Samsung Galaxy S20 FE 5G + Samsung Galaxy A32 5G za 1 zł + VAT na start i 89 zł + VAT mies. na 24 mies. z Planem Firmowym M,
  • OPPO Reno5 Z 5G + OPPO A 16 za 1 zł + VAT na start i 52 zł + VAT mies. na 24 mies. z Planem Firmowym M.

Jednocześnie, w ramach limitowanej akcji Smartfonowy szok cenowy, klienci biznesowi mają możliwość zakupu telefonów w najlepszych cenach na rynku.

Na te Święta Orange udostępnił #hello5G w Planie Firmowym M. Pomoże to szybciej realizować świąteczne zamówienia. Klientom Orange na pewno nie zabraknie internetu.

*badania własne Orange, 2021.

Mediateka


Informacje prasowe

Wyniki Orange Polska za trzeci kwartał 2021: rosną przychody i EBITDAaL, przybyło ponad 50 tysięcy użytkowników światłowodu

25 października 2021
Wyniki Orange Polska za trzeci kwartał 2021: rosną przychody i EBITDAaL,  przybyło ponad 50 tysięcy użytkowników światłowodu

Przychody Orange Polska wzrosły w trzecim kwartale o ponad 3% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku, głównie dzięki bardzo dobrym wynikom z kluczowych usług telekomunikacyjnych oraz usług IT/IS dla biznesu. Rentowność operacyjna EBITDAaL wzrosła o niemal 7% rok do roku. Orange Światłowód dociera już do 5,6 mln gospodarstw domowych, a usługi światłowodowe wciąż cieszą się dużym zainteresowaniem – liczba klientów zwiększyła się o 53 tys. Firma jest na dobrej drodze do osiągnięcia całorocznych celów finansowych.

- Za nami udany kwartał. Osiągnęliśmy mocne wyniki finansowe, zrealizowaliśmy też jeden z kluczowych projektów tego roku – sfinalizowaliśmy sprzedaż połowy udziałów w spółce Światłowód Inwestycje, oferującej w hurtowym dostępie superszybkie łącza światłowodowe. To ważny krok na drodze do realizacji naszych planów przedstawionych w strategii .Grow, w tym strategii hurtowej. Nasze flagowe usługi cieszą się popularnością wśród klientów, widzimy też, że użytkownicy mobilnych ofert głosowych chętniej zostają z nami na dłużej. To potwierdza, że Orange jest w dobrej formie w obliczu nachodzących wyzwań, jak m.in rosnąca presja inflacyjna – powiedział Julien Ducarroz, prezes Orange Polska.

Solidne wyniki komercyjne – liczba klientów kluczowych usług rośnie w dobrym tempie

W trzecim kwartale przybyło 14 tys. indywidualnych klientów usług konwergentnych, a łączna ich liczba wzrosła o 6% rok do roku, sięgając 1,53 mln. Coraz więcej klientów korzysta ze światłowodu, co również przekłada się na wzrost ARPO z pakietów konwergentnych. Na koniec września średni przychód na klienta tych usług wynosił już ponad 113 zł i wzrósł o ponad 7% rok do roku.

Wzrosła także łączna liczba klientów szerokopasmowego internetu, o 3% rok do roku, głównie za sprawą popytu na światłowód - w tym przypadku liczba klientów indywidualnych wzrosła aż o 33% rok do roku, na koniec września było ich już 880 tysięcy. Użytkownicy światłowodu stanowią już 32% wszystkich klientów internetowych usług od Orange.

Liczba  abonamentowych głosowych usług mobilnych nadal rośnie stabilnie 5% rok do roku.  Wzrost ARPO w tym kwartale przyspieszył do 2,5% rok do roku za sprawą roamingu. Po zmniejszeniu ograniczeń związanych z pandemią wraca zainteresowanie usługami przedpłaconymi. W trzecim kwartale przybyło 55 tys. nowo aktywowanych kart pre-paid, a ARPO wzrosło o 5%, m.in. za sprawą rosnącej liczby klientów korzystających z nielimitowanych pakietów połączeń i SMS oraz roamingu.

Kluczowe wskaźniki finansowe: EBITDAaL w górę o prawie 7%, przychody o ponad 3%

Przychody Orange Polska za 3 kwartał 2021 były wyższe o 3,3% niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Na dynamikę wzrostu przychodów negatywnie wpłynął efekt regulacyjny w postaci niższych stawek za zakańczanie połączeń. Pozytywnie natomiast  na wynik przełożyły się przychody z kluczowych usług telekomunikacyjnych, czyli konwergencji, usług mobilnych oraz szerokopasmowych. Wzrosły one o ponad 8% rok do roku. Z kolei o 37% rok do roku wzrosły przychody z usług IT i integratorskich, na co składa się zarówno wynik Craftware (26 mln zł) jak i wzrost organiczny.

Rentowność operacyjna EBITDAaL była wyższa o 6,6% rok do roku. Na ten wynik wpłynęły głównie bardzo mocne wyniki z kluczowych usług telekomunikacyjnych i IT/IS dla biznesu, które przełożyły się na wzrost marży bezpośredniej o 5% rok do roku.

Pełny raport z wynikami Orange Polska znajduje się tutaj.


Informacje prasowe

Smart City Poland Award – dwie nagrody dla Orange Polska

21 października 2021
Smart City Poland Award – dwie nagrody dla Orange Polska

Orange Polska i miasto Bolesławiec jako partnerzy zostali laureatami głównej nagrody w konkursie Smart City Poland Award w kategorii The Most Smart City. Drugą nagrodę - za Platformę Zarządzania Miastem - operator otrzymał w kategorii e-usługi.

The Most Smart City to najważniejsza kategoria w konkursie. Jego celem jest propagowanie wdrażanych w jednostkach samorządu terytorialnego na terenie Polski innowacyjnych rozwiązań, które skutecznie łączą nowoczesne technologie z potrzebami społeczności lokalnych, miast i regionów. Nagradzając wdrożenie rozwiązań Orange Polska w Bolesławcu jury doceniło kompleksowość inwestycji i spójność w strategicznym myśleniu o rozwoju miasta.

- Smart City w Polsce nie jest już wyłącznie domeną metropolii. Coraz częściej po takie rozwiązania sięgają też niewielkie miejscowości doceniając korzyści dla mieszkańców, środowiska i budżetu. Jednym z liderów jest tu bezsprzecznie Bolesławiec, gdzie od 2018 roku sukcesywnie wdrażamy ekosystem Internetu Rzeczy (IoT). Składają się na niego takie rozwiązania, jak Smart Water – system zdalnego odczytu wodomierzy i identyfikacji awarii; Smart Lights – system zarządzania oświetleniem miejskim; Smart Bikes – system rowerów miejskich, czy Smart Sensors – system czujników jakości powietrza. Bardzo cieszy nas fakt, że zostało to zauważone i docenione przez jury konkursowe. Z rozwiązań Smart City od Orange korzysta już 88 polskich miast, a kolejne wkrótce do nich dołączą. – mówi Małgorzata Ciechomska, Dyrektorka Marketingu IoT w Orange Polska.

Cyfrowa transformacja miast wykorzystująca rozwiązania IoT przekłada się na ułatwienia dla mieszkańców, oszczędności w budżetach miejskich i korzyści dla środowiska naturalnego (mniejsze zużycie zasobów, mniejsza emisja CO2). Dzięki zintegrowanej, inteligentnej strukturze miejskiej, zwiększa się efektywność inwestycji miejskich, działania służb i spółek miejskich, a miasto rozwija się w sposób bardziej zrównoważony. W Bolesławcu 1220 użytkowników przejechało już 29 356 km na rowerach Smart Bikes. Dzięki systemowi Smart Lights do połowy 2021 udało się też zaoszczędzic ponad 2800 kWh energii, co oznacza zmniejszenie emisji CO2 o ponad 2 miliony ton. Z kolei Smart Water to 48 000 automatycznych odczytów z ponad 2 000 liczników i ponad 600 alarmów rocznie pozwalających zapobiegać nadużyciom i ułatwiających usuwanie awarii.

- Bolesławiec ma rozbudowaną infrastrukturę miejską. Usługi Smart City od Orange wdrożyliśmy myśląc o przyszłości miasta. Pamiętam początki projektu i obawy, jak mieszkańcy przyjmą innowatorski koncept oparty o technologię internetu rzeczy. Podjęliśmy jednak to wyzwanie i teraz każdego dnia doceniamy korzyści z nowoczesnych rozwiązań miejskich. Woda, rowery, powietrze, lampy są zarządzane spójnie przez jeden system. Wszystko odbywa się zdalnie i niesamowicie szybko. Po raz pierwszy mamy dostęp do tak dużej ilości różnorodnych danych w czasie rzeczywistym. Dzięki temu możemy sprawniej zarządzać miastem, dbać o ekologię i odpowiadać na potrzeby mieszkańców. - mówi Piotr Roman, Prezydent Bolesławca.

Drugą nagrodę, w kategorii e-usługi, Orange Polska otrzymał za Platformę Zarządzania Miastem - system umożliwiający kompleksowe zarządzanie pełnym środowiskiem IoT – urządzeniami, komunikacją oraz danymi. To autorskie rozwiązanie Orange. Dane wysyłane przez urządzenia tworzące systemy miejskie – zarówno za pośrednictwem sieci GSM, jak i innych technologii - są dzięki platformie integrowane i udostępniane w czasie rzeczywistym, w jednym miejscu, podobnie jak raporty, analizy i rekomendacje prezentowane w formie przyjaznego panelu. Usprawnia to zarządzanie usługami miejskimi, podejmowanie decyzji i planowanie inwestycji.

Mediateka

Scroll to Top