Informacje prasowe

Orange Warsaw Festival 2018: Rozgrzewka nad Wisłą

30 kwietnia 2018
Orange Warsaw Festival 2018: Rozgrzewka nad Wisłą

Do Orange Warsaw Festival zostało dokładnie 5 tygodni, ale zanim spotkamy się na Torze Wyścigów Konnych na Służewcu Alter Art wspólnie z Miastem Stołecznym Warszawa proponują udział w Rozgrzewce nad Wisłą! Dwunastego maja od godziny 17:00 na Bulwarach Wiślanych obok Muzeum Sztuki Nowoczesnej zagrają cztery polskie zespoły a od godziny 21:00 gwiazda wieczoru George FitzGerald!

To będzie idealny plan na sobotnie popołudnie i wieczór! Dzięki współpracy z Miastem Stołecznym Warszawa publiczność zobaczy 4 koncerty obiecujących warszawskich zespołów oraz występ tanecznej gwiazdy, jednego z najciekawszych europejskich twórców muzyki elektronicznej George’a FitzGeralda. Ten brytyjski dj i producent jest dziś w centrum zainteresowania fanów tanecznych brzmień i mediów, które rozpływają się w zachwytach nad jego produkcjami. Wydany w marcu nowy album “All That Must Be” zawiera utwory z gościnnym udziałem m.in. Bonobo i Tracey Thorn (Everything But The Girl). Twórczość George’a FitzGeralda przypadnie do gustu tym, którzy cenią sobie Caribou, Four Tet czy wspomnianego Bonobo.Nim jednak na scenie zrobi się tanecznie, publiczność pomoże zdecydować, który z czterech warszawskich zespołów wystąpi na Orange Warsaw Festival 2018! Tak, to właśnie w głosowaniu zostanie wyłoniony wykonawca, który 1 lub 2 czerwca zagra podczas Orange Warsaw Festival. W konkursie, osoby głosujące będą mogły wygrać nagrody rzeczowe, w tym wysokiej klasy smartfony (fundatorem nagród jest Orange Polska). Wstęp wolny. Zapraszamy!

Na scenie walczyć o głosy będą:

neena.

Młoda kompozytorka i autorka tekstów, która proponuje świeżą estetykę dźwięku, łączącego pop z muzyką alternatywną i elektroniczną. Obecnie szykuje się do wydania debiutanckiego albumu, za którego produkcję odpowiada Bartosz Dziedzic (Brodka, Artur Rojek).

New People.

New People to siedem kolorowych muzycznych osobowości połączonych miłością do pisania piosenek i śpiewania na wiele głosów. Razem tworzą harmonijną mieszankę popu, soft rocka lat 70tych, disco i bujania rodem z Motown, która kilka tygodni temu objawiła się na debiutanckim albumie „New People”.

Baranovski.

Od kilku tygodni jego pierwszy singiel „Dym” szturmuje stacje radiowe w Polsce. Tym samym artysta na nowo zaczął pisać swoją własną, autorską historię, bo do dziś niektórzy pamiętają go z udziału w jednym z wokalnych talent show i jako muzyka koncertowego składu xxanaxx.

Sonar.

Projekt Łukasza Stachurko (Rysy) i Leny Osińskiej już dwa lata temu namieszał na stołecznej scenie. O wydanym w marcu albumie „Torino” mówi się jeszcze więcej. Niby nie zmieniło się zbyt wiele, ale to tylko pozory, bo dzięki tej płycie możemy poznać nowe oblicze zespołu - bardziej klubowe i taneczne

Mediateka


Informacje prasowe

Axwell /\ Ingrosso na Orange Warsaw Festival!

27 kwietnia 2018
Axwell /\ Ingrosso na Orange Warsaw Festival!

Do Skrillexa, Martina Garrixa i Justice - ikonicznych artystów muzyki tanecznej jacy pojawiali się w ostatnich latach na Orange Warsaw Festival, dołączy w tym roku duet szwedzkich producentów i djów - Axwell /\ Ingrosso!

Co dwie głowy to nie jedna, zwłaszcza jeśli chodzi o tworzenie muzyki elektronicznej dla mas. A Axwella i Sebastian Ingrosso są prawdziwymi mistrzami tego gatunku. Nic dziwnego, skoro szlify zdobywali tworząc jeden z najważniejszych elektronicznych projektów ostatnich lat, prawdziwą legendę, muzyki EDM czyli trio Swedish House Mafia. Kiedy w 2013 roku w przyjacielskiej atmosferze ich drogi ze Stevem Angello rozeszły się, Axwell i Ingrosso postanowili kontynuować współpracę i już kilka miesięcy później działali pod nowym szyldem.

„Ta dziwna równowaga energii między mną i Sebastianem sprawia, że jest to jeden z najbardziej ekscytujących projektów w historii” - wyjaśnia Axwell. Pierwszy wspólny występ duetu miał miejsce na Governors Ball w Nowym Jorku. Debiutancki singiel „Something New” sformalizował działalność duetu i wszystko ruszyło zgodnie z planem. Kolejne utwory: „On My Way”, „Can not Hold Us Down” i „Sun Is Shining” sprawiły, że producenci ze Sztokholmu powrócili w eter i na festiwalowe sceny. „Myślę, że wciąż naszym największym osiągnięciem jest możliwość połączenia się z naszymi fanami na całym świecie” – mówi Ingrosso. „Kiedy patrzysz na to, jak długo to robimy i na to, że ludzie wciąż są podekscytowani widząc nas i słysząc, o co nam chodzi, to jest naprawdę wyjątkowe.” Ubiegły rok okazał się dla duetu najważniejszym. Nie tylko wydali debiutancki album – „More Than You Know”, ale przede wszystkim tytułowe nagranie z tego wydawnictwa stało się międzynarodowym przebojem. I choć ostatnie tygodnie przyniosły informację o reaktywacji Swedish House Mafia, Axwell i Ingrosso mają jeszcze do załatwienia kilka spraw w duecie – m.in. spotkanie z Wami podczas ostatniego koncertu na głównej scenie Orange Warsaw Festival 2018!

W sprzedaży są bilety i karnety Regular Tickets w kilku opcjach, w tym także bilety w promocyjnych cenach dla klientów Orange i specjalne pakiety na Orange Warsaw Festival i Open’er Festival Powered by Orange. Szczegółowy cennik na www.orangewarsawfestival.pl

Regular Tickets dostępne od 15.12.2017 do 22.05.2018 lub do wyczerpania puli biletów.

Karnet 2 dni – 399 zł • Karnet 2 dni z 15% rabatem dla Klientów Orange – 339 zł

Bilet jednodniowy – 229 zł • Bilet jednodniowy z 15% rabatem dla Klientów Orange – 195 zł

DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELĄ:

z ramienia Organizatora Festiwali – firmy Alter Art:

Aleksandra Krakowska

New Media & Marketing Manager

media@alterart.pl

z ramienia Sponsora Festiwali – firmy Orange Polska:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com 

Mediateka


Informacje prasowe

Wyniki Orange Polska za 1 kwartał 2018: klienci wybierają konwergencję i światłowód

25 kwietnia 2018
Wyniki Orange Polska za 1 kwartał 2018: klienci wybierają konwergencję i światłowód

W ciągu roku niemal o połowę wzrosła liczba indywidualnych klientów korzystających z usług konwergentnych, aż dwie trzecie z nich ma pakiet Orange Love. Podwoiła się też liczba użytkowników światłowodów. Przychody z usług konwergentnych w coraz większym stopniu równoważą mniejsze wpływy z usług sprzedawanych pojedynczo. Zysk EBITDA ustabilizował się. Firma ogranicza koszty i zwiększa efektywność. To efekty realizacji strategii Orange.one nastawionej na budowanie wartości.

- Blisko 1,4 mln klientów indywidualnych i biznesowych korzysta już z naszych usług konwergentnych. Oferta Orange Love, którą wprowadziliśmy przed rokiem, okazała się dużym sukcesem. Szybko rośnie liczba klientów internetu światłowodowego, ponad ćwierć miliona Polaków korzysta z Orange Światłowodu. Pod względem przyłączeń był to jeden z najlepszych kwartałów w historii. Jednocześnie nie zapominamy o  tych, którzy wolą kupić tylko usługi mobilne. Tworzymy dla nich atrakcyjne oferty, w których wprowadziliśmy internet bez limitu danych. Wszystko to buduje wartość dla firmy i podstawy przyszłego wzrostu. Cyfryzacja i poprawa efektywności naszych działań również przyczyniają się do tego, że w perspektywie rocznej nasza EBITDA się stabilizuje  – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Obejrzyj wideo komentarzem Jean-François Fallacher

Najważniejsze dane finansowe – stabilna EBITDA i wzrost przychodów z konwergencji

Konwergencja w Orange Polska po pierwszym kwartale 2018 roku - najważniejsze dane.

Począwszy od 2018 roku Orange Polska raportuje dane finansowe według nowego standardu rachunkowości - MSSF 15. To oznacza, że nie będą one porównywalne z danymi za minione kwartały. Jednak na potrzeby odniesienia się do wcześniejszych wyników, posługujemy się w tej informacji danymi liczonymi według dotychczasowego standardu rachunkowości, MSR 18.

  • Wyniki finansowe są zgodne z oczekiwaniami. W pierwszym kwartale Orange Polska wypracował 746 mln zł EBITDA. To wynik zbliżony do pierwszego kwartału ubiegłego roku i jedna czwarta całorocznego celu na poziomie 3 mld zł, który firma podtrzymuje.
  • Znacznie wzrosły przychody z usług konwergentnych, o 38% rok do roku. W coraz większym stopniu równoważą one spadek przychodów z samodzielnych usług komórkowych i stacjonarnego dostępu szerokopasmowego. W sumie przychody były niższe o 1,8 proc. niż przed rokiem.
  • Nakłady inwestycyjne wyniosły 388 mln zł i były przeznaczone głównie na rozbudowę sieci światłowodowej oraz na sieć mobilną.
  • Pośrednie koszty działalności były o 5 proc. mniejsze niż rok wcześniej. To kolejny kwartał redukcji tych kosztów.

Obejrzyj wideo z komentarzem Macieja Nowohońskiego.

Dobre wyniki komercyjne w usługach konwergentnych, światłowodowych i TV

Światłowód Orange Polska Po 1 kwartale 2018 roku - najważniejsze dane

  • Przybyło 55 tys. indywidualnych klientów usług konwergentnych. Łącznie jest ich blisko 1,1 mln. To 48 proc. więcej niż przed rokiem.
  • Na koniec marca z Orange Światłowodu korzystało 248 tys. klientów czyli 34 tys. więcej niż w poprzednim kwartale i o 112% więcej niż rok wcześniej.
  • W ciągu roku Orange TV przybyło 100 tys. nowych klientów. To rezultat poszerzenia oferty o nowe, atrakcyjne treści dostępne również w jakości 4K (Netflix, Eleven Sports, Discovery). Łącznie z Orange TV korzysta już 875 tys. klientów.

Orange TVpo 1 kwartale 2018 roku - najważniejsze dane

Pełna treść raportu przedstawiającego szczegółowe wyniki finansowe i komercyjne dostępna jest na stronie: http://orange-ir.pl/pl/results-center/results/2018.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter: @RzecznikOrange

Mediateka

Scroll to Top