Informacje prasowe

Przenieś numer na kartę do Orange

17 lutego 2012
Przenieś numer na kartę do Orange

Od 17 lutego można korzystać z promocji - Przenieś numer na kartę do Orange. Oprócz 120 zł premii za doładowania, w ciągu pierwszych 6 miesięcy, klienci mogą dostać także 600 dodatkowych minut na połączenia do wszystkich sieci. 

W nowej ofercie promocyjnej klienci przenoszący numer na kartę do Orange dostają bezpłatnie więcej środków na rozmowy do wszystkich sieci, internet w telefonie oraz SMS-y i MMS-y do Orange:

  • 10 zł premii za każde z 12 doładowań o wartości 25 zł lub wyższej, do wykorzystania na połączenia, SMS-y i MMS-y w Orange, połączenia z numerami stacjonarnymi oraz na internet w telefonie - ogółem 120 zł,
  • 100 dodatkowych minut na połączenia do wszystkich sieci, przyznawane za dowolne doładowanie - raz w miesiącu, przez pół roku po przejściu do Orange – ogółem 600 minut.

Przenosząc numer na kartę do Orange, można wybrać jedną z czterech taryf przygotowanych z myślą o różnych profilach korzystania z telefonu. Dzięki temu klienci mogą skorzystać z oferty dopasowanej do własnych potrzeb i zaoszczędzić na kosztach usług.

Do wyboru są:

  • Orange One – taryfa w której klienci sami wybierają, jakie bonusy będą otrzymywać za każde doładowanie. Do wyboru jest nawet 1000 minut do Orange lub do 1000 SMS-ów do wszystkich sieci.
  • Orange POP – taryfa z płaską stawką do wszystkich w standardzie, wzbogacona pakietami tanich minut, SMS-ów i MMS-ów,
  • Nowe Orange GO - pierwsza oferta na kartę z taryfą malejącą. Im wyższa wartość doładowania tym cena za minutę połączenia, SMS i MMS jest niższa,
  • Orange Free na kartę – bardzo atrakcyjna oferta umożliwiająca korzystanie z szybkiego mobilnego internetu bez rachunków, za doładowanie można dostać nawet 7 GB.

Taryfy Orange na kartę można zmieniać w zależności od potrzeb.

Szczegóły oraz regulamin usługi są dostępne na stronie www.orange.pl/przeniesnumer


Informacje prasowe

TP i Crossbeam podpisały umowę o współpracy w dziedzinie cyberbezpieczeństwa

16 lutego 2012
TP i Crossbeam podpisały umowę o współpracy w dziedzinie cyberbezpieczeństwa

Telekomunikacja Polska nawiązała współpracę z firmą Crossbeam w zakresie ochrony przed atakami na infrastrukturę sieciową TP oraz jej klientów.  Umowa umożliwi w przyszłości tworzenie usług bezpieczeństwa dla klientów Grupy TP. 

„Zapraszając do współpracy międzynarodową firmę Crossbeam doceniliśmy jej doświadczenie i kompetencje w zakresie dostarczania technologii bezpieczeństwa dla największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Chcemy jeszcze skuteczniej zabezpieczyć naszą infrastrukturę i dane naszych klientów przed potencjalnymi atakami z zewnątrz” - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych.

Podpisana właśnie umowa umożliwi wymianę doświadczeń w zakresie budowania i utrzymywania platform bezpieczeństwa, zarówno na potrzeby wewnętrzne TP, jak i dla klientów firmy.

Telekomunikacja Polska wykorzystuje urządzenia Crossbeam do zabezpieczenia połączenia sieci Centrum Przetwarzania Danych w Łodzi z Internetem oraz jako firewall dla kluczowych systemów firmy. Crossbeam zapewnia wsparcie technologiczne dla TP, a także wskazuje możliwości zastosowania urządzeń na potrzeby świadczenia usług dla jej klientów, wykorzystując swoje doświadczenia w innych tego rodzaju instalacjach na całym świecie.


Informacje prasowe

Grupa TP udostępnia klientom elektroniczny system płatności Invoobill

16 lutego 2012
Grupa TP udostępnia klientom elektroniczny system płatności Invoobill

Klienci Grupy TP korzystający z bankowości elektronicznej będą mogli wkrótce uregulować swoje faktury jednym kliknięciem - dzięki usłudze Invoobill. Grupa TP podpisała umowę z Krajową Izbą Rozliczeniową i zaoferuje możliwość korzystania z Invoobill - systemu elektronicznej prezentacji i płatności rachunków.   

- To kolejne po fakturze elektronicznej rozwiązanie, które ułatwia klientom TP i Orange zarządzanie bieżącymi płatnościami. Ponad 22% klientów TP i Orange zrezygnowało z papierowego rachunku na rzecz faktury elektronicznej - rozwiązania wygodnego, bezpiecznego i ekologicznego. Invoobill to nasza kolejna propozycja, dzięki której klienci będą mogli sobie wybrać taki sposób otrzymywania faktur, który najbardziej im odpowiada i jednocześnie  przyczynić się do ochrony środowiska - wyjaśnia Jakub Kłoczewiak Dyrektor Obsługi Klienta w Grupie TP.

Mechanizm działania usługi Invoobill (wcześniejsza nazwa Bilix) jest bardzo prosty. Użytkownik bankowości elektronicznej, którego bank przystąpił do systemu Invoobill, będzie mógł otrzymywać faktury za usługi telekomunikacyjne bezpośrednio na swoje konto bankowe. Tym samym logując się na swój rachunek, w zakładce Invoobill zobaczy swoje bieżące rachunki. Następnie -  jednym kliknięciem - będzie mógł przenieść dane z faktury do szablonu przelewu. Do realizacji płatności niezbędna będzie oczywiście autoryzacja płatności przez samego klienta.

Usługa będzie dostępna dla klientów Grupy TP na początku drugiej połowy 2012 roku.  Warunki korzystania z usługi zależą od banków. W większości z nich jest to rozwiązanie bezpłatne. Grupa TP nie pobiera żadnej opłaty za transfer faktury do systemu.

Aby uruchomić usługę Invoobill wystarczy zalogować się na swoim elektronicznym koncie bankowym i złożyć stosowny wniosek. Klient potwierdzając chęć korzystania z usługi Invoobill automatycznie rezygnuje z otrzymywania faktury w wersji papierowej. Będzie mógł wybrać pomiędzy e-fakturą z kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a eko fakturą, która jest elektronicznym obrazem faktury.

Usługa Invoobill jest dostępna dla ponad 90% użytkowników bankowości elektronicznej w Polsce - w  PKO Banku Polskim S.A. (Inteligo, iPKO), Pekao S.A., mBanku, MultiBanku, Banku Millennium S.A., City Handlowym, ING Banku Śląskim, Raiffeisen Bank Polska, BZ WBK S.A. oraz w kilku bankach spółdzielczych.

Scroll to Top