Informacje prasowe

„Przyszłość Zaufania Cyfrowego” – badania Orange w krajach europejskich

21 lutego 2014
„Przyszłość Zaufania Cyfrowego” – badania Orange w krajach europejskich

Sposób wykorzystywania danych osobowych jest głównym kryterium zaufania klientów do firmy, prawie tak samo ważnym jak jakość usług, które ona dostarcza – wynika z najnowszego badania „Przyszłość Zaufania Cyfrowego” przeprowadzonego przez Orange we Francji, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Dlatego w przeddzień Światowego Kongresu Mobilnego w Barcelonie, Orange apeluje do biznesu o wspólne działania dla zapewnienia większej transparentności, kontroli ze strony konsumentów oraz ich edukowania w tej kwestii.

Niezależne, 3 częściowe studium badające opinie europejskich klientów pokazuje, że coraz bardziej obawiają się oni sposobu w jaki wykorzystuje się wszelkie informacje o nich. Czują, że nie mają nad nimi kontroli i nie wiedzą jak nauczyć się zarządzać własnymi danymi w sieci. Ankietowani Klienci wskazują, że praca nad poprawą ich zaufania musi zostać wykonana wspólnie przez wszystkie przedsiębiorstwa. Wskazują również, że niezbędna jest także większa transparentność, kontrola ze strony konsumenta oraz edukacja w tej kwestii.

- Wraz z szybkim rozwojem sposobu wykorzystywania danych konsumenta, coraz więcej trzeba zrobić w kwestii edukacji klientów, żeby mogli oni zrozumieć w jaki sposób ich dane osobowe są wykorzystywane i jak nimi zarządzać - powiedział Daniel Gurrola, Vice Prezes,  Strategii & Rozwoju Biznesu grupy Orange.  Przypomniał że w 2013 Orange zobowiązał się wobec klientów i Komisji Europejskiej do podniesienia  poziomu przejrzystości i kontroli.  - Rozpoczęliśmy nasze działania od zwiększonej przejrzystości i udostępnienia nowych usług takich jak panel danych personalnych klienta Orange, ale badania pokazują, że my, jako biznes,  mamy o wiele więcej do zrobienia – dodał.

Wg  Orange wspólne działania należy podjąć w trzech kluczowych obszarach:

  • Transparentność – biznes musi być bardziej odpowiedzialny i przejrzysty w kwestii wykorzystywania i rozpowszechniania danych;
  • Kontrola – biznes powinien dostarczyć takie narzędzia konsumentom, aby mogli sami kontrolować swoje dane, przez ich ograniczanie lub zwiększanie w zależności od ich woli i otrzymywanie jednocześnie usług i korzyści. Rozpowszechnianie danych musi być poprzedzone zgodą klienta;
  • Edukacja – obecnie nie ma żadnego wyróżniającego się organu, który mógłby kształcić konsumenta jak może kontrolować swoje dane. W związku z tym to właśnie cały przemysł musi być jednym nauczycielem konsumenta, pokazującym mu drogę;

Streszczenie i przegląd wyników mogą być pobrane z www.orange.com/digitaltrust

 

***

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.:   22 527 19 39

e-mail:   biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Rusza polska edycja Orange Fab – programu wspierającego małe innowacyjne firmy

20 lutego 2014
Rusza polska edycja Orange Fab – programu wspierającego małe innowacyjne firmy

Orange Polska zaprasza inżynierów, programistów, projektantów i przedsiębiorców do polskiej edycji Orange Fab - programu wspomagającego rozwój małych, innowacyjnych firm, tzw. start-up’ów. Uczestnicy mają szansę stworzyć wspólną ofertę produktową z Orange, zdobyć inwestora oraz wsparcie finansowe. Udział w programie można zgłaszać do 24 marca br. za pośrednictwem strony www.orangefab.pl.

Orange Fab to zaplanowany na dwanaście tygodni program umożliwiający start-up’om skupienie się na rozwoju, wdrażaniu usług oraz tworzeniu produktów doskonalących obecne rozwiązania telekomunikacyjne. Aby im to umożliwić, Orange łączy własne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej z doświadczeniem mentorów wywodzących się z lokalnych ekosystemów technologicznych. Dostarcza start-up’om m. in. wsparcia finansowego i logistycznego oraz ułatwia kontakty z ekspertami mogącymi wesprzeć ich w rozwinięciu własnego biznesu.

- Zagraniczne edycje Orange Fab udowodniły, że korzyści z takiej współpracy są obustronne – mówi Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych – Dla wielu start-upów podstawowym problemem jest pozyskanie pierwszego inwestora i zbudowanie efektywnej sieci dystrybucji. Dzięki programowi przedsiębiorcy zyskują dostęp do całego ekosystemu Orange oraz niezbędne zasoby do niezależnego rozwoju swojej firmy. Z kolei Orange biorąc pod swoje skrzydła młode przedsiębiorstwa, otwiera się na potencjalnie przyszłościowe rozwiązania technologiczne, które powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, więc także klientów – dodaje.

Orange poszukuje szerokiego spectrum rozwiązań, m.in. z kategorii: usługi dla domu (Connected Home), mobilny dostęp szerokopasmowy, dostęp bezprzewodowy, nowe media, e-commerce, płatności mobilne, usługi w chmurze i Big Data. W formularzu zgłoszeniowym należy zaprezentować swój produkt lub usługę, wizję jego rozwoju i uzasadnić zainteresowanie współpracą z Orange Polska.

- Wierzymy, że dzięki naszemu programowi początkujące firmy będą mogły skoncentrować się na rozwijaniu swoich produktów i wypracowaniu wartościowych rozwiązań technologicznych, wnosząc świeże pomysły do naszej organizacji. Orange Fab pozwoli przenieść dotychczasowe relacje z polskim środowiskiem start-upów na kolejny poziom oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe z firmami o największym potencjale rozwojowym w obszarach zgodnych z działalnością Orange. – przekonuje Piotr Muszyński.

Firmy zaproszone do etapu akceleracji będą mogły czerpać z wiedzy eksperckiej Orange podczas wykładów, warsztatów i sesji panelowych z zakresu marketingu, reklamy, rozwoju produktu, projektowania, aspektów prawnych czy pozyskiwania funduszy. Z każdym start-upem będą pracowali mentorzy Orange – menadżerowie i liderzy opinii w obszarze doradztwa biznesowego, marketingu produktów i technologii, którzy pomogą rozwinąć produkt adekwatnie do potrzeb klientów Grupy. W polskiej edycji do grona mentorów dołączyli m.in. profesor Mieczysław Muraszkiewicz z Politechniki Warszawskiej, profesor Witold Abramowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Maciej Hazubski z IQ Partners (inwestor i udziałowiec m.in. bloga Antyweb) oraz Agnieszka Lewandowska z Fundacji Startup School.

W ramach programu firmy uzyskają dostęp do zasobów technicznych i marketingowych Orange Polska, kanałów komunikacji  (w tym mediów społecznościowych), kanałów dystrybucji Orange. Mogą otrzymać także dofinansowanie w wysokości do 40 tys.zł. Zostanie im udostępniona do pracy przestrzeń biurowa w warszawskim Orange Labs – przyjazne i inspirujące środowisko pracy, sale konferencyjne oraz możliwość korzystania ze sprzętu biurowego. Jako zwieńczenie 12 tygodni akceleracji przedsiębiorcy zaprezentują rezultaty swojej pracy podczas Demo Days w Warszawie.

Uruchamiając Orange Fab we Francji, USA i Japonii (dla regionu Południowo-Wschodniej Azji), a także w Polsce, Orange potwierdza swoją ambicję, by stać się inkubatorem przedsiębiorczości na skalę międzynarodową.

 

***

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.:   22 527 19 39

e-mail:   biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Polskie premiery i oscarowe hity w lutowej trasie Kina Orange

07 lutego 2014
Polskie premiery i oscarowe hity w lutowej trasie Kina Orange

Kino Orange rusza w lutową trasę, podczas której zaprezentuje najnowsze polskie produkcje. Pierwsza to „Jack Strong” – sensacyjna opowieść o najsłynniejszym polskim szpiegu. Drugi film to „Facet (nie)potrzebny od zaraz”, świetna propozycja na walentynki. W lutowym repertuarze nie zabraknie również oscarowych hitów – „American Hustle” i „Wilk z Wall Street”

Najnowsze kinowe propozycje zobaczą mieszkańcy miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Na ekranie największego w Polsce objazdowego kina wyświetlony będzie najnowszy film Władysława Pasikowskiego – „Jack Strong”. Druga nowość, to komedia o poszukiwaniu miłości w wielkim mieście -  „Facet (nie)potrzebny od zaraz”. Ponadto w lutowej trasie kontynuowane będą projekcje filmu Wojtka Smarzowskiego „Pod Mocnym Aniołem”. Plejadę polskich gwiazd młodego pokolenia m.in. Katarzynę Maciąg i Joannę Kulig, będzie można spotkać 14 lutego, w Szczytnie, na walentynkowym spotkaniu z widzami Kina Orange.

Luty to także miesiąc oscarowy i właśnie oscarowych hitów nie zabraknie w najbliższej trasie Kina Orange. Widzowie zobaczą obsypany aż 10-cioma oscarowymi nominacjami „American Hustle” z gwiazdorską obsadą, m.in.: Amy Adams i Jennifer Lawrence. Kontynuowane będą pokazy filmu Martina Scorsese "Wilk z Wall Street" z nominowanym do Oscara Leonardo DiCaprio. 2 marca, w dniu, w którym w Los Angeles wręczane są Nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej, Kino Orange zaprasza do Kłodawy na wieczór oscarowy, podczas którego oprócz wspomnianych już filmów  wyświetlona zostanie również nominowana w kategorii Najlepszy Film Nieanglojęzyczny belgijsko-holenderska produkcja „W kręgu miłości”.

Dla najmłodszych widzów Kino Orange  przygotowało animację „Piłkarzyki rozrabiają” w wersji 3D. To historia o przyjaźni, dorastaniu i pokonywaniu trudności, którą pokochają nie tylko dzieci, ale i dorośli.

Wybór repertuaru ułatwia widzom   multimedialny plakat elektroniczny, na którym równocześnie prezentowany jest repertuar, plakaty i zwiastuny filmów, wyświetlanych w mieście, do którego dotrze Kino Orange. To unikatowe w Polsce rozwiązanie, oferujące widzom  atrakcyjną formę dostępu do informacji. Multimedialny plakat elektroniczny wyświetlany podczas projekcji powstał dzięki rozszerzeniu współpracy z firmą NEC Display Solutions Europe GmbH, która stała się oficjalnym Partnerem Technologicznym Kina Orange.

Kino Orange to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie jednego. Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina 30 minut przed seansem. Kino Orange prowadzi przedsprzedaż biletów online. Na stronie www.KinoOrange.pl można zakupić Ekobilet, który widz otrzymuje równocześnie na swój telefon komórkowy oraz e-mail.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.