Informacje prasowe

Ruszają Kluby Sportowe Orange – nowy program społeczny Orange Polska

22 września 2014
Ruszają Kluby Sportowe Orange – nowy program społeczny Orange Polska

Orange Polska wesprze lokalne społeczności, promując zdrowy, zrównoważony rozwój dzieci i młodzieży. Z pomocą firmy do końca 2015 roku powstanie w całej Polsce 100 Klubów Sportowych Orange. Wnioski uczestnictwa w programie można składać od 22 września. Nabór potrwa 6 tygodni przez stronę www.klubysportoweorange.pl Liczymy, że realizacja programu pozwoli wielu młodym ludziom rozwinąć sportowe pasje, zaszczepić w nich umiejętność współdziałania i uczciwej rywalizacji.

Według badań przeprowadzonych dla Orange Polska, 35% Polaków deklaruje, że ich dzieci interesują się sportem. Okazało się zarazem, że prawie w jednej czwartej przypadków powodem nieuczęszczania na zorganizowane zajęciach sportowe jest brak takiej możliwości w okolicy. Ponad połowa rodziców, szczególnie w małych miejscowościach, chciałaby jednak, aby ich dzieci korzystały z tego typu zajęć. Wśród sposobów spędzania wolnego czasu przez dzieci króluje bowiem oglądanie telewizji (63%) i spotkania ze znajomymi (60%).

Dlatego Orange Polska postanowił stworzyć program, który odpowie na potrzebę sportowego rozwoju dzieci już od najmłodszych lat. Kluby Sportowe Orange to długofalowy projekt, który umożliwi rozwój w różnorodnych dyscyplinach: koszykówce, siatkówce, piłce nożnej, piłce ręcznej i lekkoatletyce. Głównym założeniem projektu jest wsparcie i wyposażenie 100 Klubów Sportowych Orange, w ośrodkach stanowiących centrum lokalnego życia społecznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w całej Polsce.

Program będzie opierał się na aktywności lokalnych społeczności. Wymogiem zgłoszenia jest powołanie minimum 7-osobowej grupy z liderem oraz minimum dwiema osobami dorosłymi, współpraca i uzyskanie poparcia władz lokalnych oraz zapewnienie pomieszczenia dla Klubu Sportowego Orange. W wypadku, gdy klub będzie mieścił się w szkole, wymagane jest poparcie dyrektora szkoły oraz powiadomienie Rady Rodziców. Uczestnicy powinni uzasadnić, dlaczego klub powinien powstać właśnie w ich miejscowości oraz przygotować dwuletni plan działania klubu i jego współpracy ze społecznością lokalną.

Ze swojej strony Orange Polska zapewni nie tylko wsparcie w formie niezbędnego sprzętu sportowego, treningowego czy przy modernizacji klubu. Wspomoże go również technologicznie oraz specjalnymi programami szkoleniowymi na internetowej platformie do wymiany doświadczeń i inspiracji.

„Nasza dotychczasowa współpraca z lokalnymi społecznościami pokazała, że inicjatywy, w które są zaangażowani mieszkańcy pragnący zrobić coś dobrego dla swojego otoczenia świetnie się sprawdzają. Tak było w przypadku Pracowni Orange, które aktywnie działają od ponad 2 lat. Uważam, że lokalne społeczności mają ogromne chęci do działania, realne potrzeby i niezwykłe pomysły do zrealizowania. Dlatego warto im pomagać, zwłaszcza, kiedy dotyczy to rozwoju dzieci i młodzieży” - przekonuje Bruno Duthoit, prezes zarządu Orange Polska.

Kluby Sportowe Orange mają aktywować zarówno dzieci, jak i dorosłych: rodziców, nauczycieli, trenerów. „Moim zdaniem warto wspierać wszelkie inicjatywy aktywizujące poprzez sport. To, co jest niezwykle cenne w Klubach Sportowych Orange, to postawienie na współpracę rodziców z trenerami i nauczycielami. Każda ze stron ma swoje spostrzeżenia, pomysły i ze wspólnego działania  może wyniknąć wiele dobrego” - komentuje ambasador programu, kadrowicz, piłkarz ręczny Artur Siódmiak.

„Wsparcie dzieciaków już od najmłodszych lat zaowocuje nie tylko ich wszechstronnym rozwojem sportowym, ale zbuduje zaplecze polskiego sportu i wykształci przyszłych reprezentantów Polski. Dzięki takim programom będziemy w przyszłości mieli większe szanse poczuć dumę z osiągnięć kadry piłkarskiej, przywrócimy świetność polskiej koszykówki i będziemy dalej podziwiali sukcesy naszych siatkarzy oraz lekkoatletów” - mówi Jerzy Dudek, ekspert  programu i były bramkarz reprezentacji.

Informacje na temat programu można znaleźć na www.klubysportoweorange.pl oraz pod numerem telefonu  +48 501 555 666 dostępnym w dni robocze w godz. od 9.00 do 17.00. Można również napisać maila na adres info@klubysportoweorange.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Kino Orange rusza w Polskę z filmem „Miasto 44”

19 września 2014
Kino Orange rusza w Polskę z filmem „Miasto 44”

Kino Orange, największe objazdowe kino w Polsce, rozpoczyna 5. sezon swojej działalności W trasę rusza z najbardziej elektryzującą koprodukcją Orange ostatnich miesięcy – filmem „Miasto 44” w reż. Jana Komasy. W pierwszej, powakacyjnej trasie mieszkańcy miejscowości, w których na co dzień nie ma kin, zobaczą także inne premierowe tytuły m.in: „Wakacje Mikołajka”, „Wojownicze Żółwie Ninja” czy „Służby specjalne”.

W sezonie   2014/ 2015 Kino Orange odwiedzi ponad 75 miejscowości we wszystkich województwach w Polsce. W pierwszej trasie, Kino Orange odwiedzi m.in.: Świnoujście, Lubsko, Koźmin Wielkopolski, Kłodawę, Ostródę i Nidzicę. W wybranych miastach planowane są spotkania z twórcami i aktorami filmu „Miasto 44”. Dodatkowo mieszkańcy Świnoujścia będą mogli obejrzeć plenerową wystawę wyjątkowych fotosów i kadrów z filmu „Miasto 44” wraz z komentarzami jego twórców. Na odnowionym Placu Wolności, w centralnym punkcie miasta, wystawa pojawi się dokładnie 19 września, czyli w dzień wejścia filmu „Miasto 44” do kin w całej Polsce.

Wszystkie filmy w Kinie Orange będą wyświetlane na panoramicznym ekranie kinowym o podstawie 7 m, który pozwoli widzom cieszyć się pełnią obrazu prezentowanych tytułów.
Aby ułatwić widzom Kina Orange zakup biletów, za pomocą zaledwie kilku kliknięć na stronie www.KinoOrange.pl można nabyć w przedsprzedaży bilety na wszystkie popołudniowe oraz weekendowe seanse. Widz otrzymuje bilet równocześnie na swój telefon komórkowy i adres e-mail. Klienci Orange codziennie mają możliwość zakupu dwóch biletów cenie jednego. Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina co najmniej 30 minut przed seansem. Dla szkół i grup zorganizowanych oferowane są specjalne zniżki. Dla rodzin, uczniów, studentów i seniorów Kino Orange przygotowało bilety ulgowe.

Repertuar i trasa na stronie www.KinoOrange.pl 


Kino Orange, najlepiej zaprojektowana usługa roku w konkursie Dobry Wzór 2013, to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Zapraszamy do Kina Orange – największego kina objazdowego w Polsce! Partner Technologiczny NEC Display Solutions Europe GmbH. Patroni medialni: miesięcznik KINO, serwis filmowy STOPKLATKA.PL, portal WP.pl

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

„Miasto 44” już w kinach

17 września 2014
„Miasto 44” już w kinach

Jedna z najbardziej oczekiwanych i największych polskich produkcji ostatnich lat „Miasto 44” wchodzi 19 września do kin. Film Jana Komasy to zrealizowana z rozmachem opowieść o miłości, młodości, odwadze i poświęceniu, rozgrywająca się w czasie Powstania Warszawskiego. To kolejna koprodukcja Orange Polska.

„Miasto 44” to projekt filmowy o niespotykanym w Polsce rozmachu scenograficznym, kostiumowym i wizualnym. Konsultantem do spraw efektów specjalnych był wybitny hollywoodzki specjalista Richard Bain, który wcześniej współpracował z takimi wizjonerami kina, jak Christopher Nolan, Peter Jackson oraz Terry Gilliam i ma w dorobku efekty do światowych hitów, m.in. „Casino Royale”, „Incepcji”, „King Konga” i „Nędzników”. Przez plan przewinęło się ponad 3 000 statystów. Budową imponujących dekoracji zajęło się 10 odrębnych ekip, które do zainscenizowania zniszczonego miasta użyły 5 000 ton gruzu. Obsada została wybrana w serii ogólnopolskich castingów, w których wzięło udział ponad 7 000 osób.

„Miasto 44” nie jest filmem historycznym, ani dokumentem o przebiegu Powstania. Mimo że rozgrywa się w walczącym Mieście, opowiada historię ludzi, a nie oddziałów czy barykad. „Miasto 44” nie ma być argumentem w powstańczej dyskusji. Film ma przekazywać emocje, a nie ważyć racje czy odsłaniać kulisy decyzji sprzed 70 lat. To zostawiamy historykom. Nie szukamy spiżowych bohaterów. „Miasto 44” nie jest filmem o polityce. Jest filmem o miłości, młodości i walce. – twierdzą Twórcy filmu.

Specjalny przedpremierowy pokaz „Miasta 44” odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie, w ramach oficjalnych obchodów 70. rocznicy Powstania Warszawskiego. To pierwsze tej skali wydarzenie nie tylko w historii polskiej kinematografii, ale i w Europie. Film obejrzało wówczas ok. 12 000 osób. Wśród nich honorowe miejsce zajęli żyjący Powstańcy, którzy przybyli z całego świata.

Od lat Orange Polska angażuje się w koprodukcje filmowe. Jak dotąd zrealizował 31 projektów, które z zainteresowaniem obejrzało ponad 12 mln Polaków. „Drogówka” to numer jeden w minionym roku, obejrzało go ponad milion widzów. Wraz z filmem „Wałęsa. Człowiek z nadziei”, którego widziało ponad 960 tysięcy osób, tytuły otwierają filmowy box office za 2013 rok. W roku 2014 dużym sukcesem może pochwalić się "Jack Strong", który w czasie swojego pierwszego weekendu w kinach zgromadził na widowni prawie 220 tysięcy widzów, zaś w ciągu pierwszych trzech miesięcy od swojej premiery film obejrzało ponad 1 milion 170 tysięcy kinomaniaków. To jedna z najchętniej oglądanych koprodukcji Orange Polska.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top