Informacje prasowe

Ruszają Kluby Sportowe Orange – nowy program społeczny Orange Polska

22 września 2014
Ruszają Kluby Sportowe Orange – nowy program społeczny Orange Polska

Orange Polska wesprze lokalne społeczności, promując zdrowy, zrównoważony rozwój dzieci i młodzieży. Z pomocą firmy do końca 2015 roku powstanie w całej Polsce 100 Klubów Sportowych Orange. Wnioski uczestnictwa w programie można składać od 22 września. Nabór potrwa 6 tygodni przez stronę www.klubysportoweorange.pl Liczymy, że realizacja programu pozwoli wielu młodym ludziom rozwinąć sportowe pasje, zaszczepić w nich umiejętność współdziałania i uczciwej rywalizacji.

Według badań przeprowadzonych dla Orange Polska, 35% Polaków deklaruje, że ich dzieci interesują się sportem. Okazało się zarazem, że prawie w jednej czwartej przypadków powodem nieuczęszczania na zorganizowane zajęciach sportowe jest brak takiej możliwości w okolicy. Ponad połowa rodziców, szczególnie w małych miejscowościach, chciałaby jednak, aby ich dzieci korzystały z tego typu zajęć. Wśród sposobów spędzania wolnego czasu przez dzieci króluje bowiem oglądanie telewizji (63%) i spotkania ze znajomymi (60%).

Dlatego Orange Polska postanowił stworzyć program, który odpowie na potrzebę sportowego rozwoju dzieci już od najmłodszych lat. Kluby Sportowe Orange to długofalowy projekt, który umożliwi rozwój w różnorodnych dyscyplinach: koszykówce, siatkówce, piłce nożnej, piłce ręcznej i lekkoatletyce. Głównym założeniem projektu jest wsparcie i wyposażenie 100 Klubów Sportowych Orange, w ośrodkach stanowiących centrum lokalnego życia społecznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w całej Polsce.

Program będzie opierał się na aktywności lokalnych społeczności. Wymogiem zgłoszenia jest powołanie minimum 7-osobowej grupy z liderem oraz minimum dwiema osobami dorosłymi, współpraca i uzyskanie poparcia władz lokalnych oraz zapewnienie pomieszczenia dla Klubu Sportowego Orange. W wypadku, gdy klub będzie mieścił się w szkole, wymagane jest poparcie dyrektora szkoły oraz powiadomienie Rady Rodziców. Uczestnicy powinni uzasadnić, dlaczego klub powinien powstać właśnie w ich miejscowości oraz przygotować dwuletni plan działania klubu i jego współpracy ze społecznością lokalną.

Ze swojej strony Orange Polska zapewni nie tylko wsparcie w formie niezbędnego sprzętu sportowego, treningowego czy przy modernizacji klubu. Wspomoże go również technologicznie oraz specjalnymi programami szkoleniowymi na internetowej platformie do wymiany doświadczeń i inspiracji.

„Nasza dotychczasowa współpraca z lokalnymi społecznościami pokazała, że inicjatywy, w które są zaangażowani mieszkańcy pragnący zrobić coś dobrego dla swojego otoczenia świetnie się sprawdzają. Tak było w przypadku Pracowni Orange, które aktywnie działają od ponad 2 lat. Uważam, że lokalne społeczności mają ogromne chęci do działania, realne potrzeby i niezwykłe pomysły do zrealizowania. Dlatego warto im pomagać, zwłaszcza, kiedy dotyczy to rozwoju dzieci i młodzieży” - przekonuje Bruno Duthoit, prezes zarządu Orange Polska.

Kluby Sportowe Orange mają aktywować zarówno dzieci, jak i dorosłych: rodziców, nauczycieli, trenerów. „Moim zdaniem warto wspierać wszelkie inicjatywy aktywizujące poprzez sport. To, co jest niezwykle cenne w Klubach Sportowych Orange, to postawienie na współpracę rodziców z trenerami i nauczycielami. Każda ze stron ma swoje spostrzeżenia, pomysły i ze wspólnego działania  może wyniknąć wiele dobrego” - komentuje ambasador programu, kadrowicz, piłkarz ręczny Artur Siódmiak.

„Wsparcie dzieciaków już od najmłodszych lat zaowocuje nie tylko ich wszechstronnym rozwojem sportowym, ale zbuduje zaplecze polskiego sportu i wykształci przyszłych reprezentantów Polski. Dzięki takim programom będziemy w przyszłości mieli większe szanse poczuć dumę z osiągnięć kadry piłkarskiej, przywrócimy świetność polskiej koszykówki i będziemy dalej podziwiali sukcesy naszych siatkarzy oraz lekkoatletów” - mówi Jerzy Dudek, ekspert  programu i były bramkarz reprezentacji.

Informacje na temat programu można znaleźć na www.klubysportoweorange.pl oraz pod numerem telefonu  +48 501 555 666 dostępnym w dni robocze w godz. od 9.00 do 17.00. Można również napisać maila na adres info@klubysportoweorange.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Kino Orange rusza w Polskę z filmem „Miasto 44”

19 września 2014
Kino Orange rusza w Polskę z filmem „Miasto 44”

Kino Orange, największe objazdowe kino w Polsce, rozpoczyna 5. sezon swojej działalności W trasę rusza z najbardziej elektryzującą koprodukcją Orange ostatnich miesięcy – filmem „Miasto 44” w reż. Jana Komasy. W pierwszej, powakacyjnej trasie mieszkańcy miejscowości, w których na co dzień nie ma kin, zobaczą także inne premierowe tytuły m.in: „Wakacje Mikołajka”, „Wojownicze Żółwie Ninja” czy „Służby specjalne”.

W sezonie   2014/ 2015 Kino Orange odwiedzi ponad 75 miejscowości we wszystkich województwach w Polsce. W pierwszej trasie, Kino Orange odwiedzi m.in.: Świnoujście, Lubsko, Koźmin Wielkopolski, Kłodawę, Ostródę i Nidzicę. W wybranych miastach planowane są spotkania z twórcami i aktorami filmu „Miasto 44”. Dodatkowo mieszkańcy Świnoujścia będą mogli obejrzeć plenerową wystawę wyjątkowych fotosów i kadrów z filmu „Miasto 44” wraz z komentarzami jego twórców. Na odnowionym Placu Wolności, w centralnym punkcie miasta, wystawa pojawi się dokładnie 19 września, czyli w dzień wejścia filmu „Miasto 44” do kin w całej Polsce.

Wszystkie filmy w Kinie Orange będą wyświetlane na panoramicznym ekranie kinowym o podstawie 7 m, który pozwoli widzom cieszyć się pełnią obrazu prezentowanych tytułów.
Aby ułatwić widzom Kina Orange zakup biletów, za pomocą zaledwie kilku kliknięć na stronie www.KinoOrange.pl można nabyć w przedsprzedaży bilety na wszystkie popołudniowe oraz weekendowe seanse. Widz otrzymuje bilet równocześnie na swój telefon komórkowy i adres e-mail. Klienci Orange codziennie mają możliwość zakupu dwóch biletów cenie jednego. Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina co najmniej 30 minut przed seansem. Dla szkół i grup zorganizowanych oferowane są specjalne zniżki. Dla rodzin, uczniów, studentów i seniorów Kino Orange przygotowało bilety ulgowe.

Repertuar i trasa na stronie www.KinoOrange.pl 


Kino Orange, najlepiej zaprojektowana usługa roku w konkursie Dobry Wzór 2013, to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Zapraszamy do Kina Orange – największego kina objazdowego w Polsce! Partner Technologiczny NEC Display Solutions Europe GmbH. Patroni medialni: miesięcznik KINO, serwis filmowy STOPKLATKA.PL, portal WP.pl

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

„Miasto 44” już w kinach

17 września 2014
„Miasto 44” już w kinach

Jedna z najbardziej oczekiwanych i największych polskich produkcji ostatnich lat „Miasto 44” wchodzi 19 września do kin. Film Jana Komasy to zrealizowana z rozmachem opowieść o miłości, młodości, odwadze i poświęceniu, rozgrywająca się w czasie Powstania Warszawskiego. To kolejna koprodukcja Orange Polska.

„Miasto 44” to projekt filmowy o niespotykanym w Polsce rozmachu scenograficznym, kostiumowym i wizualnym. Konsultantem do spraw efektów specjalnych był wybitny hollywoodzki specjalista Richard Bain, który wcześniej współpracował z takimi wizjonerami kina, jak Christopher Nolan, Peter Jackson oraz Terry Gilliam i ma w dorobku efekty do światowych hitów, m.in. „Casino Royale”, „Incepcji”, „King Konga” i „Nędzników”. Przez plan przewinęło się ponad 3 000 statystów. Budową imponujących dekoracji zajęło się 10 odrębnych ekip, które do zainscenizowania zniszczonego miasta użyły 5 000 ton gruzu. Obsada została wybrana w serii ogólnopolskich castingów, w których wzięło udział ponad 7 000 osób.

„Miasto 44” nie jest filmem historycznym, ani dokumentem o przebiegu Powstania. Mimo że rozgrywa się w walczącym Mieście, opowiada historię ludzi, a nie oddziałów czy barykad. „Miasto 44” nie ma być argumentem w powstańczej dyskusji. Film ma przekazywać emocje, a nie ważyć racje czy odsłaniać kulisy decyzji sprzed 70 lat. To zostawiamy historykom. Nie szukamy spiżowych bohaterów. „Miasto 44” nie jest filmem o polityce. Jest filmem o miłości, młodości i walce. – twierdzą Twórcy filmu.

Specjalny przedpremierowy pokaz „Miasta 44” odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie, w ramach oficjalnych obchodów 70. rocznicy Powstania Warszawskiego. To pierwsze tej skali wydarzenie nie tylko w historii polskiej kinematografii, ale i w Europie. Film obejrzało wówczas ok. 12 000 osób. Wśród nich honorowe miejsce zajęli żyjący Powstańcy, którzy przybyli z całego świata.

Od lat Orange Polska angażuje się w koprodukcje filmowe. Jak dotąd zrealizował 31 projektów, które z zainteresowaniem obejrzało ponad 12 mln Polaków. „Drogówka” to numer jeden w minionym roku, obejrzało go ponad milion widzów. Wraz z filmem „Wałęsa. Człowiek z nadziei”, którego widziało ponad 960 tysięcy osób, tytuły otwierają filmowy box office za 2013 rok. W roku 2014 dużym sukcesem może pochwalić się "Jack Strong", który w czasie swojego pierwszego weekendu w kinach zgromadził na widowni prawie 220 tysięcy widzów, zaś w ciągu pierwszych trzech miesięcy od swojej premiery film obejrzało ponad 1 milion 170 tysięcy kinomaniaków. To jedna z najchętniej oglądanych koprodukcji Orange Polska.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.