W prasie i telewizji pojawiła się kampania teaserowa nowej odsłony akcji Środy z Orange, z Muppetami Disneya w roli głównej. Pełna kampania o nowościach w Środach z Orange rusza 2 stycznia 2012 roku i potrwa miesiąc.
- Chcemy, by nasi klienci mogli dowiedzieć się jakie zmiany w akcji Środy z Orange czekają ich od stycznia 2012 roku. A są to zmiany rewolucyjne. Nowym partnerem akcji będzie sieć kin Multikino, znikną limity kodów na środowe seanse, a ponadto do akcji włączamy filmy w 3D. W kreacji kampanii wykorzystaliśmy legendarne postaci Muppetów Disneya. Ma to związek z filmem „Muppety”, który w kinach pojawi się w styczniu – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.
Kampania obejmuje prasę, internet oraz outdoor w 18 miastach Polski, w których są kina sieci Multikino – nowego partnera akcji Środy z Orange. W ramach kampanii w telewizji pojawią się 60-sekundowe spoty reklamowe.
Odsłona teasorowa kampanii będzie obejmować 10-sekundowe spoty telewizyjne oraz reklamę prasową w sekcjach zawierających repertuar kinowy.
Za kreację odpowiada agencja Fallon UK oraz Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kampania jest realizowana we współpracy z Disneymedia+.
Od początku 2012 roku kody akcji Środy z Orange uprawniające do zakupu dwóch biletów w cenie jednego będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych użytkowników telefonów w sieci Orange, a jedynym ograniczeniem będzie liczba miejsc w kinach sieci Multikino. Dotyczy to zarówno filmów wyświetlanych w technologii 2D, jak i 3D. By z nich skorzystać wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241.
Ponadto, każdy uczestnik akcji Środy z Orange będzie mógł skorzystać z 15-procentowego rabatu na zakup specjalnego zestawu w barach kinowych. Umowa z siecią Multikino została podpisana na trzy lata, do końca 2014 roku.
Marka Orange jest bardzo aktywna w świecie filmu. Poza Środami z Orange organizuje m.in. przedpremierowe pokazy kinowe „Orange Kocha Kino” oraz umożliwia miłośnikom kina wirtualne spotkania i wymianę opinii w Klubie Filmowym Orange na Facebooku. Od 2007 roku jest również sponsorem tytularnym projektu Orange Kino Letnie - dwóch największych kin plenerowych w Europie - na molo w Sopocie i w Zakopanem przy Krupówkach. Realizuje także projekt Kino Orange, czyli kino objazdowe umożliwiające oglądanie największych kinowych hitów w małych miejscowościach, w których nie ma kin.