Pomysły na to, jak spędzić czas pomiędzy koncertami Orange Warsaw Festival 2015, można znaleźć w Strefie Orange na terenie miasteczka festiwalowego. Miłośników tańca czeka multimedialna podłoga zachęcająca do zabawy w #rytmpomagania, a fanów mocniejszych wrażeń Orange Energia zaprosi do przejażdżki diabelskim młynem. Stary, niepotrzebny telefon będzie można przekazać na cele charytatywne.
Podobnie jak w minionych edycjach na terenie Strefy Orange, dla widzów festiwalu dostępne będą liczne atrakcje. Fundacja Orange zachęcać będzie do udziału w charytatywnym silent disco. Każdy, kto zatańczy w #rytmpomagania i przy dźwiękach Muzyki Tu i Tam, przyczyni się do wsparcia szczytnego celu. Za każdą minutę tańca w akcji Fundacja przekaże złotówkę na wsparcie rehabilitacji dzieci z wadą słuchu.
W Strefie Orange zaprezentowana zostanie także usługa Muzyka Tu i Tam. Dzięki niej użytkownicy Orange mają dostęp do ponad 20 mln nagrań za pośrednictwem aplikacji „Muzyka Tu i Tam“ na swoje urządzenia mobilne, w tym m.in. do obszernych dyskografii gwiazd tegorocznego festiwalu. Osoby, które jeszcze nie znają tej usługi, będą mogły wypróbować ją na urządzeniach dostępnych na stoisku. Wszystkim zainteresowanym hostessy pomogą zainstalować aplikację na ich urządzeniach. Za aktywację usługi podczas festiwalu każdy nowy klient otrzyma dodatkowy miesiąc dostępu do Muzyki Tu i Tam za darmo.
Również w tym roku Orange promuje idee recyklingu starych telefonów i zachęca gości festiwalowej Strefy Orange do włączenia się w działania proekologiczne. Wszyscy, którzy zdecydują się pozbyć starego telefonu otrzymają od Orange prezenty – do wyboru: powerbank, zabezpieczenie smartfona szkłem elastycznym 3mk Flexible Glass, oraz dostęp do usługi Muzyka Tu i Tam za darmo przez 3 miesiące. Dodatkowo można wziąć udział w wyjątkowych konkursach i zawalczyć o jeden z 4 smartfonów Samsung Galaxy S6. W ramach akcji Orange Recykling, wszystkie stare telefony zostaną wycenione przez firmę Greenfone, a uzyskane w ten sposób środki zostaną przekazane na wsparcie dzieci z wadami słuchu. Z kolei za każdy telefon nie posiadający wartości Orange Polska przekaże 5 zł na cel Fundacji Orange. Warto więc przejrzeć wszystkie szuflady, przynieść stare, niepotrzebne telefony i w ten sposób pomóc dzieciom.
W Strefie Orange będzie również możliwość zakupu festiwalowych gadżetów Orange m.in. koszulek, okularów. Sklepikowi towarzyszy gabinet luster, gdzie goście będą mogli zrobić sobie niezapomniane zdjęcia w festiwalowych aranżacjach.
Wszystkie aktywności można poznać korzystając ze specjalnej aplikacji, która umożliwia zapis i publikację zdjęć z festiwalowym image.
Orange Warsaw Festival to jedno z najważniejszych muzycznych wydarzeń w stolicy, a zarazem jedna z największych tego typu, cyklicznych imprez w Polsce. To coroczne wielkie święto muzyczne, pełne nowych brzmień, muzycznych odkryć i artystów na światowym poziomie. Dzięki Orange polscy fani mogli zobaczyć na żywo takie gwiazdy jak Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim. Od 2008 r. w 7 edycjach OWF wzięło udział ponad 400 tys. widzów i blisko 90 artystów. Orange dba także o to, by koncerty były dostępne dla wszystkich, również dla osób z niepełnosprawnościami.
Dodatkowych informacji udzielą:
• z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:
Monika Nowaczewska
Head Of Communication
monika.nowaczewska@rochstar-events.com
• z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska