Informacje prasowe

TP gospodarzem międzynarodowej konferencji i3 Forum

15 czerwca 2010

TP gospodarzem międzynarodowej konferencji i3 Forum

Ponad 60 czołowych firm telekomunikacyjnych z całego świata – operatorów oraz dostawców sprzętu i oprogramowania dla telekomunikacji – weźmie udział w konferencji i3Forum, która odbędzie się w dniach 15-16 czerwca w siedzibie Telekomunikacji Polskiej w Warszawie.  Celem konferencji jest wymiana doświadczeń oraz podsumowanie dotychczasowych prac nad zastosowaniem technologii IP do  międzynarodowej wymiany ruchu telefonicznego.

– Pierwszym, najszybciej odczuwalnym i oczekiwanym przez nas efektem prac i3 Forum będzie obniżenie w przyszłości kosztów połączeń międzynarodowych, a także cen dla klientów oraz dla operatorów alternatywnych w Polsce – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych . – Nowa technologia umożliwi także korzystanie w ruchu międzynarodowym z nowych usług, takich jak równoczesna transmisja głosu i obrazu, inteligentne książki telefoniczne, transfer dużych ilości danych czy przesyłanie różnego rodzaju wiadomości – dodał.

International IP Interconnection Forum (i3 Forum) zostało powołane przez operatorów telekomunikacyjnych by wypracowywać wspólne rekomendacje biznesowe i techniczne, które umożliwią przeniesienie międzynarodowego interkonektu dla usług głosowych do technologii IP. Powstało z inicjatywy France Telecom we wrześniu 2007 roku. Początkowo w skład Forum weszło 8 operatorów: AT&T, FT, DT, OptusSingtel, Telecom Italia Sparkle, Telefonica, Telia Sonera oraz Telekomunikacja Polska, a dziś uczestniczy w nim już 37 największych telekomów z całego świata.

Wdrożenie interkonektu IP dla usług głosowych jest jednym z najważniejszych i najtrudniejszych elementów wdrażania sieci następnej generacji (NGN).

W konferencji  – oprócz przedstawicieli Telekomunikacji Polskiej – wezmą udział m.in. specjaliści z British Telecom, Deutsche Telekom, France Telecom, Telia Sonera, Cisco, Huawei, Yankee Group oraz Ericsson.

Udostępnij: TP gospodarzem międzynarodowej konferencji i3 Forum

Informacje prasowe

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

14 czerwca 2010

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tysięcy telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

*****

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tysięcy telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 złotych. Chcemy by darmowe telefony z kartami trafiły do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, dlatego współpracujemy tu z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.

Grupa TP w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (www.powodz.ngo.pl) udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje (w załączniku lista automatów).

Udostępnij: Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Informacje prasowe

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

14 czerwca 2010

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tysięcy telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

*****

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tysięcy telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 złotych. Chcemy by darmowe telefony z kartami trafiły do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, dlatego współpracujemy tu z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.

Grupa TP w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (www.powodz.ngo.pl) udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje (w załączniku lista automatów).

Udostępnij: Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej