Informacje prasowe

Trzy miasta zaoszczędzą na wodzie dzięki Internetowi Rzeczy od Orange

18 kwietnia 2019
Trzy miasta zaoszczędzą na wodzie dzięki Internetowi Rzeczy od Orange

W Krośnie Odrzańskim, Kościanie i podwarszawskich Ząbkach Orange razem z partnerami wdroży inteligentne rozwiązanie zdalnego odczytu wody. Pozwoli to m.in. na sprawniejsze rozliczenia, zmniejszenie zużycia wody, szybsze wykrycie awarii i ograniczy nadużycia. Dla samorządów to idealne rozwiązanie kiedy szukają oszczędności.

Smart Water to najpopularniejsze rozwiązanie IoT wdrażane przez Orange Polska. W całej Polsce klienci korzystają już z 33 tys. tzw. nakładek, które umożliwiają zdalny odczyt stanu wodomierzy. W Kościanie, Krośnie Odrzańskim i Ząbkach będzie pracować kolejnych 7900 urządzeń. System działa tak, że dane z nakładek są przekazywane w bezpieczny sposób - poprzez sieć Orange Polska - na serwery. Następnie dane są analizowane przez odpowiednie oprogramowanie. Operator zastosował m.in. zaawansowane rozwiązania, które pozwalają na pełną analizę przepływów wody, co jest kluczowe dla rozwoju sieci wodociągowej. Łączna wartość projektów dla trzech miast to 3,3 mln zł.

- Kolejne samorządy decydują się na wdrożenie systemów inteligentnego, zdalnego odczytu stanu liczników, rowerów miejskich czy oświetlenia ulicznego. Przekłada się to na lepsze życie mieszkańców i sprawniejsze zarządzanie usługami komunalnymi. Orange Polska z 40-procentowym udziałem w rynku M2M jest liderem wdrażania takich rozwiązań, zapewnia także wsparcie w cyfrowej transformacji samorządów – mówi Sebastian Grabowski Dyrektor IoT i Zaawansowanych Technologii w Orange Polska.

Więcej na temat projektów IoT Orange Polska dowiesz się tutaj.

Więcej na temat projektów IoT Orange Polska przeczytasz w tekście: Czas na Internet Rzeczy, czyli tak wygląda 40% rynku IoT w Polsce


Informacje prasowe

Tańszy transfer danych w roamingu w pre-paidach Orange

16 kwietnia 2019
Tańszy transfer danych w roamingu w pre-paidach Orange

Od 19 kwietnia o ponad 5,5 zł będzie tańszy 1 GB danych przesyłanych przez użytkowników telefonów na kartę w Orange korzystających z roamingu w krajach Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 

Zgodnie z nową decyzją Prezesa UKE, dopłata do ceny 1 MB danych lub za MMS w roamingu zmniejszy się z obecnej stawki 0,00738 zł do 0,001845 zł (1,89 zł/GB). Wysokość dopłat do cen innych usług pozostaje bez zmian:

  • 0,05 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego,
  • 0,02 zł za minutę odebranego połączenia głosowego,
  • 0,01 zł za wysłaną wiadomość SMS,

Od klientów ofert abonamentowych opłaty dodatkowe wynikające z decyzji Prezesa UKE nie są pobierane zgodnie z promocją „Roaming w UE bez dopłat”.

Kraje Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr (Republika Cypryjska), Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Gujana Francuska, Gwadelupa, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Martynika, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Reunion, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.


Informacje prasowe

Lana Del Rey headlinerką Open’er Festival 2019 Powered by Orange

12 kwietnia 2019
Lana Del Rey headlinerką Open’er Festival 2019 Powered by Orange

Ikona popkultury, o której atencję zabiegają zarówno muzycy, jak i filmowcy czy projektanci mody. Razem z fanami wyczekujemy jej szóstego albumu "Norman Fucking Rockwell". I tak jak oni mamy nadzieję usłyszeć nowe utwory podczas lipcowego koncertu w Gdyni. Dlatego z radością ogłaszamy - Lana Del Rey dołącza do line-upu Open'er Festival 2019 Powered by Orange jako sobotnia co-headlinerka.

O Lanie Del Rey zrobiło się głośno w 2011 roku za sprawą intrygującego singla „Video Games” i towarzyszącego mu teledysku, który błyskawicznie stał się viralem. Miliony fanów szybko pokochały nową, choć zakochaną w stylu retro dziewczynę. W muzyce Lany niezwykle istotny jest klimat, przywodzący na myśl popkulturę lat 50., 60., stare Hollywood, elegancję i glamour. Kluczem do sukcesu okazało się wymieszanie ich ze współczesnymi elementami: hip hopem, samplami, produkcją, a przede wszystkim siłą mediów społecznościowych. Album „Born to Die” stał się jedną z najważniejszych i najlepiej sprzedających się płyt 2012 roku. Natomiast kolejne dwa albumy - „Ultraviolence” i „Honeymoon” skutecznie utrwaliły jej gwiazdorski status. Prezentując piąty album "Lust For Life", Lana Del Rey zrobiła ukłon w stronę swoich najwierniejszych, szaleńczo wręcz oddanych wielbicieli. "Pierwsze 4 albumy nagrywałam dla siebie. Ale ten stworzyłam myśląc o fanach i kierunku, w którym - mam nadzieję - razem zmierzamy", powiedziała artystka. W ubiegłym roku poznaliśmy „Mariners Apartment Complex”, „Hope is a dangerous thing for a woman like me to have - but i have it” oraz „Venice Bitch”, pierwsze zapowiedzi wspomnianego już nowego albumu, nad którym pracuje z producentem Jackiem Antonoffem, stojącym za sukcesami St. Vincent, Lorde czy Taylor Swift.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 10.06 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI - 599 PLN

Karnet 4 DNI + pole namiotowe - 699 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) - 419 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe - 489 PLN

Bilet jednodniowy - 279 PLN

Bilety dostępne na www.altersklep.pl lub www.ebilet.pl

Materiały graficzne do pobrania z Mediateki.

 

Scroll to Top