Łącznie, od 2012 roku, o multimedialną pracownię walczyło niemal 2 tys. miejscowości. W rywalizacji internauci oddali w sumie blisko 4,5 mln głosów. Głosowanie na Pracownie pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w małych miejscowościach. W ostatniej, trzeciej edycji wystartowało 201 lokalnych grup z miejscowości w całym kraju. Spośród nich wyłoniono 26 zwycięskich projektów.
Poniżej znajdziecie Państwo zdjęcia i grafiki, w wysokiej jakości, które można wykorzystać w materiałach prasowych. W pierwszej części znajdują się zdjęcia z otwarcia setnej pracowni Orange w Kozerkach, następnie mapę z zaznaczonymi wszystkimi Pracowniami, a następnie wybrane zdjęcia ilustracyjne z innych Pracowni.
Mediateka
Przygotowaliśmy podsumowanie roku 2017 w Orange Polska w formie dwóch infografik. W pierwszej wybraliśmy dla Was 12 kluczowych wydarzeń, związanych z rozbudową sieci, ofertą czy choćby naszą strategią Orange.one. Druga z grafik dotyczy naszych inwestycji w sieć mobilną, stacjonarną, rozbudowy sieci szkieletowej. Znajdziecie tam wiele danych, które pokazują stan naszej sieci w 2017. Dowiecie się ile danych przesłali nasi klienci, ile stacji bazowych powstało, ile gospodarstw domowych w Polsce jest w zasięgu światłowodu.
Wydarzenia, które znalazły się na pierwszej z grafik:
- Ponad 99% Polaków znalazło się w zasięgu 4G LTE od Orange Polska
- Start oferty Orange Love.
- Pierwsze 100 tys. klientów Orange Światłowód.
- Światłowód od Orange dla ponad 4,5 tysiąca szkół.
- 100 tys. klientów Orange Love
- Roam Like at Home w Orange Polska.
- 55. tys uczestników Orange Warsaw Festiwal.
- 120 tys. uczestników Open'er powered by Orange.
- Orange.one nowa strategia do 2020.
- Netflix i Eleven Sports 1 w 4K w Orange TV.
- 500 tys. klientów nju z rachunkiem.
- 200 tys. klientów Orange Światłowód.
- 500 tys. klientów Orange Love.
Tekst rozszerzający informacje znajdujące się na drugiej z grafik: Rozbudowa, rozbudowa, rozbudowa – nasza sieć w 2017 r.