Informacje prasowe

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

16 września 2009

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom nowy multipartnerski program lojalnościowy – PAYBACK. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm – partnerów Programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub „płacić” nimi za produkty i usługi. W odróżnieniu od innych programów lojalnościowych, Program PAYBACK jest znacznie bardziej korzystny dla uczestników – pozwala zbierać punkty na jedno konto w wielu miejscach, wspólnie z rodziną czy grupą znajomych i w efekcie o wiele częściej zamieniać je na nagrody.

– Program PAYBACK to całkowicie nowa jakość wśród programów lojalnościowych. Bardzo się cieszymy, że TP i Orange, jako jedyni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej znajdują się w gronie partnerów i że to właśnie nasi klienci mogą z Programu PAYBACK korzystać – powiedział Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Kontentu Telekomunikacji Polskiej.  –  Jestem przekonany, że łącząc siły z pozostałymi partnerami – liderami w swoich branżach, stworzymy wyjątkową i bogatą ofertę – sprawimy, że nasi klienci odniosą jeszcze więcej korzyści niż dotychczas – dodał.

Aby zostać uczestnikiem programu, wystarczy pobrać z punktu sprzedaży TP lub Orange zestaw startowy z kartą. Zestaw jest również nieodpłatnie dostępny u takich partnerów jak: Allegro, BP, Real i Mix Electronics. Zainteresowani mogą się też zarejestrować online na stronach internetowych m.in. TP, Orange oraz na www.payback.pl.

Grupa TP przygotowała następujące zasady naliczania punktów PAYBACK za swoje usługi:

Klienci Orange mogą zbierać punkty PAYBACK za terminowe opłacanie faktur za internet lub rozmowy (abonament, mix lub doładowanie karty prepaid). W promocji obowiązującej do końca roku, punkty będą naliczane już od kwoty 25 zł. Za każde 2 złote wydane na wybrane usługi, na konto klienta trafi 1 punkt.  Ponadto, nawet 2700 punktów w przeciągu 3 lat można otrzymać za korzystanie z promocji „Mobilny internet w Orange”.

Z kolei klienci TP mogą otrzymywać punkty za korzystanie z neostrady tp oraz usług telewizyjnych – jeśli w terminie uregulują rachunek, otrzymają 1 punkt za każde 2 zł wartości tych usług. Ponadto, 300 punktów trafi na konto klienta jeśli skorzysta z promocji ‚Internet z usługą TV i telefonią internetową w TP”.

Dodatkowo, wszyscy użytkownicy dotychczasowych programów funkcjonujących w Grupie TP („o!” i „Profit”) otrzymają 150 punktów powitalnych jeśli zarejestrują się w Programie PAYBACK poprzez strony internetowe TP lub Orange do końca 2009 roku. Z kolei 50 punktów powitalnych otrzymają pozostali klienci TP i Orange jeśli zarejestrują się w Programie w ten sposób.

Prócz usług TP i Orange, punktami PAYBACK będą premiowane zakupy produktów i usług pozostałych partnerów programu: Allegro, BP, Real, BZ WBK, fly.pl, KOLPORTER, MixElectronics oraz Orbis.

Punkty PAYBACK będzie można wymieniać na usługi TP i Orange (szczegóły już wkrótce na naszych stronach internetowych) oraz pozostałych partnerów, a także na nagrody dostępne w katalogu nagród PAYBACK. Będzie je również można przekazać na cele charytatywne lub zamienić na mile w programie Miles&More.

Wszystkie punkty zebrane u różnych partnerów Programu sumują się na jednym koncie – aktualne saldo można sprawdzać po zarejestrowaniu się w Programie: dzwoniąc na infolinię PAYBACK 0 801 044 440 lub na stronie internetowej PAYBACK. Punkty można zbierać także wspólnie w ramach dowolnej grupy osób: rodziny czy przyjaciół.  W każdym zestawie powitalnym klienci znajda dwie karty: główna oraz dodatkową. Na obydwie można od razu zbierać punkty, które trafiają na jedno konto. Właścicielowi karty głównej do konta przysługuje wyłączne prawo do zamykania konta, pozostałe uprawnienia są identyczne dla wszystkich. Chcąc zbierać punkty w większej grupie, należy skorzystać z opcji łączenia kont.

Program PAYBACK, od roku 2000 z powodzeniem funkcjonuje na rynku niemieckim – kartę PAYBACK posiada 60% gospodarstw domowych.

Udostępnij: PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Informacje prasowe

Zmiana numeracji: 4-cyfrowe numery telefoniczne będziemy poprzedzać cyfrą 1

5 lutego 2009

Zmiana numeracji: 4-cyfrowe numery telefoniczne będziemy poprzedzać cyfrą 1

Na mocy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury zmienia się numeracja strefowa Abonenckich Usług Specjalnych i numerów skróconych tp. Od 15 lutego 2009 r. przed 4-cyfrowymi numerami telefonicznymi rozpoczynającymi się cyfrą 9, będziemy dodatkowo wybierać cyfrę 1. Dotyczy to m.in. numerów błękitnej linii tp 9393 (nowy numer: 19393) oraz błękitnej linii tp biznes 9330 (19330).

Zmiany obejmują wszystkie 4-cyfrowe numery rozpoczynające się na 9. Przykładowo, przed takimi numerami jak 9393 (błękitna linia tp), 9491 (informacja miejska tp), czy też numerami radio taxi lub pogotowia drogowego, będziemy dodatkowo wybierać cyfrę 1.

Zgodnie z rozporządzeniem MI, od 15 lutego do 14 maja potrwa okres przejściowy. W tym czasie będzie można uzyskać połączenie zarówno po wybraniu „starego”, 4-cyfrowego numeru,  jak i nowego, 5-cyfrowego, z jedynką na początku. Ponadto, na dotychczasowych numerach będzie nagrana bezpłatna informacja o zmianach.

Począwszy od 15 maja 2009 r. będą już funkcjonować tylko numery 5-cyfrowe. Jeśli wybierzemy stary numer, usłyszymy komunikat o zmianie z prośbą o wybranie nowego, 5-cyfrowego numeru. Nagrania przypominające o nowych numerach będą funkcjonować do 31 sierpnia 2009.

Podstawą zmian jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 lutego 2008 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych

Udostępnij: Zmiana numeracji: 4-cyfrowe numery telefoniczne będziemy poprzedzać cyfrą 1

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej