Reklama

Serce i Rozum na iPhona :)

26 kwietnia 2011

Serce i Rozum na iPhona :)

Serce i Rozum niedawno zdobyli worek medali, a teraz są „na pudle” w kategorii najchętniej ściąganych darmowych aplikacji w iTunes. Użytkownicy iPhonów, iPodów i iPadów mogą miec w jednym miejscu wszystkie reklamy, nawet te które nie są już emitowane, albo są internetowymi viralami. Serce i Rozum w jednym miejscu bez konieczności szukania ich w internecie bądź czatowania przed TV 😉 Mnie jako zagorzałego ajfonowca ta wiadomość bardzo ucieszyła!

Aplikację stworzyli nasi koledzy z Orange Labs. Przez kilka pierwszych dni Serce&Rozum byli na drugim miejscu najchętniej ściąganych darmowych aplikacji. Dzisiaj trochę spadli, choć ciągle są na pudle. Pomożecie wskoczyć im wyżej? Serce na pewno się ucieszy, a Rozum doceni 🙂
Podoba Wam się ta aplikacja? Jak myślicie, czy Androidowcy też chcieliby taką, żeby być bliżej Serca i Rozumu?

Udostępnij: Serce i Rozum na iPhona :)

Informacje prasowe

TP wspiera wprowadzenie standardów AA1000

17 marca 2011

TP wspiera wprowadzenie standardów AA1000

CSRinfo i Telekomunikacja Polska umożliwią polskim przedsiębiorcom i organizacjom dostęp do międzynarodowych standardów AccountAbility – AA1000. To praktyczne narzędzie pokazujące jak budować relacje firmy z otoczeniem i prowadzić dialog.

– Wprowadzenie standardów AccountAbility na polski rynek to unikalny projekt. Realizacja dialogu z interesariuszami według standardów AA1000 jest dużym wyzwaniem i Grupa TP postanowiła je podjąć. Wierzę, że nasze doświadczenia okażą się inspirujące dla innych przedsiębiorców powiedział Tomasz Nowakowski, dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. Korporacyjnych.

– Prowadzenie dialogu z interesariuszami jest kluczową praktyką społecznej odpowiedzialności biznesu. Standardy AA1000 są niezwykle pomocne. Uważam, że to know-how, które oferują powinno być dostępne polskim firmom. Mam nadzieję, że przyczyni się ono do upowszechnienia dobrej praktyki dialogu. Warto pamiętać, że oparty o zaufanie i przejrzysty dialog z otoczeniem przyczynia się do budowania kapitału społecznego, którego nam w Polsce brakuje – uważa Liliana Anam, Manager CSRinfo.

Standardy AA1000 są udostępniane bezpłatnie. Rozwijają odpowiedzialność i przejrzystość firmy. Skorzystanie z nich przez polskie przedsiębiorstwa będzie możliwe dzięki podjęciu współpracy z międzynarodową organizacją AccountAbility przez CSRinfo.

Z kolei TP zdecydowała się wesprzeć projekt finansowo i jednocześnie rozpoczęła w 2011 roku proces dialogu zgodnie z wytycznymi AccountAbility. Firma udostępni też swoje doświadczenia z praktycznej adaptacji zasad standardu AA1000.

AccountAbility to uznany, międzynarodowy think-tank, a jego standardy stosowane są na całym świecie, między innymi przez korporacje i organizacje pozarządowe. Standardy z serii AA1000 są wynikiem przeprowadzonego z interesariuszami dialogu. Jak dotąd zostały przetłumaczone na osiem języków.

Udostępnij: TP wspiera wprowadzenie standardów AA1000

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej