Odpowiedzialny biznes

Wyzwania społeczne dla Orange

15 grudnia 2020

Wyzwania społeczne dla Orange

W ostatnim czasie zmienił się świat wokół nas, pandemia w wyraźniejszy sposób pokazała różne wyzwania społeczne i postawiła przed nami nowe zadania. W obszarze cyfrowym, kryzys związany z Covid-19 doprowadził do bezprecedensowego przyspieszenia transformacji cyfrowej – nauka, praca, zakupy i spotkania przeniosły się do sieci. Ale podczas gdy niektóre grupy osób zyskały dostęp do nowych zastosowań technologii, inne zostały wykluczone. Z drugiej strony pandemia pokazała, że kwestie ochrony klimatu i zmniejszenia emisji CO2 przy dużej mobilizacji społecznej są realne do realizacji.

Chcielibyśmy jako Orange w Polsce i na świecie jak najlepiej odpowiadać na te i inne oczekiwania społeczne, dlatego zapraszamy Was do wypełnienia krótkiej ankiety on-line na temat odpowiedzialności Orange w postcovidowym świecie.

Poprzez ten dialog chcemy lepiej zrozumieć, co i w jaki sposób zmienił kryzys oraz czego oczekuje społeczeństwo od takiego operatora jak Orange, który w odpowiedzialny sposób wspiera cyfrową transformację. Jakie są najważniejsze kwestie? Co się zmienia (lub nie) w tzw. „nowej rzeczywistości”? Jak możemy współpracować, aby promować odpowiedzialność w świecie pełnym nowych technologii?

Oprócz ankiety prowadzimy wywiady z przedstawicielami organizacji społecznych, instytucji publicznych, partnerów biznesowych a także warsztaty dla pracowników. Staramy się zebrać jak najwięcej głosów i opinii z różnych stron na temat czekających nas wyzwań społecznych i odpowiedzieć na nie w naszej nowe strategii społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2025.

Dlatego zapraszamy Was do wypełnienia ankiety. Wasz głos jest dla nas ważny. Dziękujemy.

Udostępnij: Wyzwania społeczne dla Orange

Odpowiedzialny biznes

Czytelniku, proszę daj się zbadać

17 marca 2015

Czytelniku, proszę daj się zbadać

Wiem, że mamy wśród Was wieloletnich czytelników. Wiem też, że interesujecie się innymi blogami prowadzonymi przez firmy telekomunikacyjne oraz te spoza naszej branży. Dlatego mam do Was prośbę o wzięcie udziału w badaniu czytelników blogów firmowych. Ankietę znajdziecie tutaj, a jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut. Badanie jest anonimowe. Wyniki będą prezentowane wyłącznie w formie zestawień statystycznych. Organizuje je Dominik Kaznowski, który od dawna zajmuje się blogami firmowymi i jest m.in. organizatorem konkursu na Firmowy Blog Roku. Przy okazji wszystkim z Was, interesującym się firmowym blogowaniem, polecam warsztaty, na których wspólnie z Marcinem Gruszką opowiemy o naszych doświadczeniach w prowadzeniu blogów.

92cf89e55d312a09e706f73f3c1729ac3ec

Udostępnij: Czytelniku, proszę daj się zbadać

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej